

Zrozumieć masę molową - zestaw Zrozumieć masę molową - zestaw
Świetna pomoc szkolna do zobrazowania, wyliczenia i zrozumienia co to jest mol i masa molowa.
NOWOŚĆ! Zestaw dostępny w sprzedaży już od grudnia 2020.

Dostawa i płatności
Koszty wysyłki:
Zamówienia powyżej 300 złotych – koszty wysyłki ponosi Sprzedający („JANGAR”).
Płatności:
Instytucje – jednostki budżetowe (samorządowe szkoły, przedszkole, jednostki samorządu terytorialnego) – płatność przelewem po otrzymaniu towaru wraz z fakturą VAT.
Pozostałe informacje dotyczące Wysyłek i Płatności: kliknij tutaj.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
do zakupów w naszej firmie!
Jest 48 produktów.
Komplet 12 różnych płytek metali do porównywania ich własności. Wymiary każdej płytki 5 x 2,5 cm.
Zestaw 6 sześcianów o jednakowej objętości (bok: 20 mm), lecz wykonanych z różnych materiałów: miedź, mosiądz, aluminium, stal miękka, stal nierdzewna, brąz. Do omawiania na lekcjach fizyki własności ciał stałych oraz wyznaczania i porównywania gęstości różnych materiałów.
14 bloków różnych materiałów jest doskonałą pomocą dydaktyczną do prezentacji i omawiania na lekcji różnic i właściwości fizyczno-chemicznych ciał stałych, a także określania gęstości różnych materiałów. Bloki mają wymiary ok.: 50 x 40 x 30 mm (drewno, parafina twarda, aluminium, stal, styropian), 20 x 20 x 100 mm (pleksiglas, szkło, łupek, aluminium, drewno miękkie, marmur), 50 x 50 x 20 mm (ołów), 20 x 20 x 50 mm (mosiądz) oraz 40 x 40 x 20 mm (stal). Na podstawie tej pomocy dydaktycznej można też omawiać wady i zalety stosowania określonych materiałów w życiu codziennym, jak i przemyśle, jest więc przydatna zarówno w szkolnictwie ogólnokształcącym (przyroda, fizyka, chemia), jak i przy nauczaniu przedmiotów zawodowych.
Zestaw 6 różnych cylindrów wykonanych z metali i ich stopów: aluminium, miedź, ołów, mosiądz, żelazo, cynk. Wszystkie cylindry cechuje jednakowy ciężar i średnica walca, a w związku z tym są one różnej wysokości, co znakomicie pokazuje różnicę gęstości pomiędzy nimi oraz pozwala zaznajomić praktycznie z pojęciami masy, objętości, gęstości oraz ciężaru właściwego, jak również własności metali i ich stopów.
Opiłki metalowe (150 g) zamknięte w pojemniku typu solniczka (łatwiejsze do wysypywanie) do doświadczeń z magnetyzmu (przyroda i fizyka), w tym obserwacji linii pola magnetycznego.
Magnes podkowiasty o długości 10 cm ze zworą.
Para magnesów sztabkowych o długości 8 cm każdy, m.in. do demonstracji odpychania i przyciągania (biegunowości) oraz doświadczeń z opiłkami (linie pola magnetycznego). Charakterystyczną cechą jest warstwa kolorowego plastiku (rodzaj plastikowej obudowy) na magnesach zapobiegająca zbyt szybkiej utracie cech magnetycznych (rozmagnesowaniu się).
Opiłki metalowe (225 g) zamknięte w pojemniku typu solniczka (łatwiejsze do wysypywanie) do doświadczeń z magnetyzmu (przyroda i fizyka), w tym obserwacji linii pola magnetycznego.
W przezroczystym bloku z tworzywa sztucznego zatopionych jest 8 próbek materiałów sztucznych, wytworzonych lub przetworzonych w wyniku działalności człowieka:
1 - ceramika
2 - metal
3 - szkło
4 - MDF
5 - plastik
6 - papier
7 - tkanina
8 - cement
Blok opakowany w kieszeń bąbelkową i umieszczony w zamykanym tekturowym pudełku. Wymiary pomocy dydaktycznej: 14 x 6,5 x 1,8 cm.
W przezroczystym bloku z tworzywa sztucznego zatopionych jest 8 naturalnych okazów przedstawiających próbki naturalnych materiałów:
1 - drewno
2 – ropa naftowa
3 - bawełna
4 - węgiel
5 – włókno konopne
6 - bambus
7 - guma
8 – kopalina (minerał)
Blok opakowany w kieszeń bąbelkową i umieszczony w zamykanym tekturowym pudełku. Wymiary pomocy dydaktycznej: 14 x 6,5 x 1,8 cm.
Podstawowe okulary ochronne z otworami wentylacyjnymi.