Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne . Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę...
Więcej
>
Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne. Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę figurkami i rozwijanie umiejętności poznawczych u dzieci. Znajdują zastosowanie w edukacji leśnej, zachęcają do rozmów o zwierzętach, pomagają przedstawić łączące je cechy takie jak plamy, paski, a także różnice w gatunkach.
Różnorodność zwierząt w zestawie (owady, ptaki i ssaki) reprezentujących różne gatunki pozwala na tworzenie historyjek i teatrzyków leśnych, które znajdą swoje zastosowanie nie tylko w ośrodkach przyrodniczych, ale również wśród dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Forma dużych drewnianych klocków, bez ostrych krawędzi pozwala na swobodną zabawę najmłodszych przyrodników. Wspierane obszary rozwoju:
Rozwój fizyczny - zdolności motoryczne
Rozwój osobisty - wspólna zabawa
Komunikacja społeczna - język opisowy
Zaburzenia komunikacji – zachęta do rozmowy
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Zrozumienie Świata – nauka rozpoznawania zwierząt
Specyfikacja: Zestaw 30 dwustronnie zadrukowanych drewnianych figur zwierząt leśnych. Wymiary największej figurki przedstawiającej niedźwiedzia: 165 x 113 x 20 mm
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Zawiera produkt ze stawką VAT 0%*: Monitorem Interaktywnym Newline LYRA 4K 75" 0%VAT dla Szkół, 1 szt., 11...
Więcej
>
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Zawiera produkt ze stawką VAT 0%*: Monitorem Interaktywnym Newline LYRA 4K 75" 0%VAT dla Szkół, 1 szt., 11 217,00 zł (wartość netto = brutto).
Newline LYRA - Monitor zaprojektowany dla Edukacji
Monitor Newline Lyra to jedno z najlepszych rozwiązań na dla edukacji, znacznie bardziej wydajne i bezpieczne niż jakiekolwiek do tej pory. Wszystkie funkcje monitora interaktywnego Newline zostały opracowane tak, aby zapewnić maksymalne wsparcie dla nauczycieli. Bez skomplikowanych procedur. Celem Newline jest umożliwienie korzystania z monitora dotykowego w sposób łatwy i naturalny. Rozbudowana łączność, niesamowita łatwość obsługi i technologia pisania "jak po kartce papieru" pozwalają użytkownikom w pełni skoncentrować się na nauczaniu. Należy do tego dodać znakomitą jakość obrazu, która zachwyci uczniów żywymi kolorami i krystalicznie czystym obrazem 4K z każdego miejsca w sali.
EKOSYSTEM NEWLINE INTERACTIVE
Całkowicie odnowiony interaktywny ekosystem Newline jest pełen narzędzi i aplikacji, które pomagają nauczycielom uczyć w ich własnym stylu. Ekosystem Newline współpracuje z dowolnym oprogramowaniem lub urządzeniem i zaspokaja wszystkie potrzeby każdej interaktywnej klasy.
Nowoczesne technologie, możliwość prowadzenia zdalnych i hybrydowych zajęć, a także atrakcyjne rozwiązania graficzne są dziś niezbędne w nauczaniu. Poza szybkim i skutecznym przekazywaniu informacji, integracja monitorów interaktywnych z programem nauczania pomaga zwiększyć efektywność. Newline udostępnia intuicyjne narzędzia do nauki, pomaga nauczycielom budować angażujące i dynamiczne zajęcia. Zainspiruj uczniów i przyspiesz ich naukę! Przenieś swoje lekcje na zupełnie nowy poziom.
ANDROID 11 NAJBEZPIECZNIEJSZY WYBÓR DLA SZKÓŁ
Ze względu na szereg małych, ale ważnych funkcji i zmian, Android 11 poprawił prywatność i ochronę danych użytkownika. Jest to także pierwszy Android, który można włączyć w trybie awaryjnym. Efektywność pracy i szybkość działania odgrywa tu także istotną rolę w codziennej pracy. Wszystkie monitory wyposażone w Android 11 posiadają 8-rdzeniowy procesor Amlogic A311D2.
SZYBA ANTYBAKTERYJNA ZAPEWNI CI BEZPIECZEŃSTWO
W większości szkół i biur z monitorów interaktywnych korzysta wielu użytkowników. Współpracują i dotykają tego samego urządzenia, co powoduje łatwe rozprzestrzenianie się zarazków. Newline dba o ich fizyczne bezpieczeństwo. Unikalna szyba antybakteryjna Newline o współczynniku namnażania bakterii poniżej 1% posiada certyfikat TÜV, ISO 22196 i sprawia, że monitor interaktywny jest całkowicie bezpieczny w użyciu!
Bezpieczne udostępnianie ekranu
Newline CAST jest najbardziej elastycznym rozwiązaniem do bezprzewodowego udostępniania ekranu i jest zintegrowany we wszystkich interaktywnych monitorach Newline. W ciągu zaledwie kilku sekund możesz łatwo udostępnić dowolny ekran w dowolnej sieci lub używać trybu bezpiecznego do udostępniania w pomieszczeniu.
TWOJE LEKCJE MOGĄ BYĆ CIEKAWE
Newline Classroom Tools to zestaw narzędzi najczęściej używanych przez nauczycieli, takich jak minutnik, kurtyna, reflektor, kostka do gry i sygnalizacja świetlna, które ułatwiają prowadzenie lekcji. Ten widżet działa po otwarciu jako nakładka. Możesz go zminimalizować, poruszać się między dowolnymi ekranami i otwierać menu narzędzi, gdy jest to potrzebne przez cały czas.
Dodatkowo w pakiecie:
*0%VAT dla Szkół! Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie. (przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl) Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
WAŻNE!
Przy montażu monitora interaktywnego należy zwrócić uwagę na materiał, z którego wykonana jest ściana. Montaż monitora na ścianach działowych oraz wykonanych z miękkich i kruchych materiałów, takich jak np. płyta gipsowo-kartonowa, pustak czy dziurawka, jest niedozwolony i zagraża bezpieczeństwu użytkownika. Zalecamy użycie materiałów pełnych, takich jak beton, skała lub pełna cegła. Montaż monitora interaktywnego należy zlecić wykwalifikowanym osobom, które ocenią ścianę i zastosują odpowiednie materiały montażowe adekwatne do struktury ściany. W przypadku posiadania ściany niespełniającej wymagań montażowych, niezbędne jest użycie statywu.
Istnieje możliwość montażu monitora interaktywnego w placówce, który jest wyceniany oddzielnie po przesłaniu zapytania!
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni...
Więcej
>
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni subartezyjskiej, której zasoby często wykorzystywane są np. w gospodarstwach rolnych oraz miejscach do którego utrudniony jest dostęp do wodociągów.
Na makiecie oprócz działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej zostały umieszczone dwie strefy zasilania wody, które dzięki „opadom deszczu” symulowanym przez wlewaną do lejków wodę, obrazowo pokazują sposób funkcjonowania warstw wodonośnych, oparty na zasadach konstrukcji naczyń połączonych. Do zestawu dołączone zostały trzy wymienne tła oraz barwniki, co pozwala zademonstrować przenikanie zanieczyszczeń, które potem dostają się do wód głębinowych. Na tłach został przedstawiony układ warstw.
Model-makieta jest doskonałym sposobem na obrazowe przedstawienie podczas lekcji różnic i podobieństw w funkcjonowaniu studni artezyjskiej i subartezyjskiej, ich definicji, a także obiegu zanieczyszczeń, które dostają się do wody w skutek działania człowieka.
Skład zestawu:
Model makieta studni z dwoma strefami zasilania i możliwością wymiany tła do demonstracji działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej
Trzy wymienne wodoodporne tła prezentujące schematy układu warstw wodonośnych, stref zasilania oraz studni, w tym jedno tło prezentujące degradację środowiska na skutek zanieczyszczeń
Plastikowa zlewka • Pojemnik do przechowywania modelu, będący również podstawą makiety i zbiornikiem na wodę
Barwniki: niebieski i czerwony
Instrukcję wraz z omówieniem dla nauczyciela
Karty sprawdzające dla ucznia
Podstawa programowa: Geografia
II etap edukacyjny: Szkoła podstawowa IV-VIII II Krajobrazy Polski: (…) nizinny (Nizina Mazowiecka)(…). Uczeń: 2) przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie; 4) przedstawia podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów; 7) przedstawia pozytywne i negatywne zmiany w krajobrazach powstałe w wyniku działalności człowieka;
III etap edukacyjny: liceum/technikum IV. Dynamika procesów hydrologicznych: ruchy wody morskiej, wody podziemne i źródła, ustroje rzeczne, typy jezior. Uczeń: 2) wyróżnia rodzaje wód podziemnych, w tym występujących w okolicy szkoły oraz wyjaśnia powstawanie źródeł.
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje...
Więcej
>
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje uczniów w trakcie nauki szkolnej - nabywają wiedzę indywidualną i uczą się współpracować w grupie w trakcie projektowania pracy robota. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Sześcionożny robot jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami...!
Sześć nóg daje temu robotowi większą stabilność i swobodę poruszania się w stosunku do zwykłych robotów. Reprezentuje tzw. grupę robotów kroczących wzorowanych na organizmach żywych. Potrzebuje tylko trzech nóg, aby zachować równowagę podczas stania i może chodzić z zaledwie czterema. Jego pozostałe nogi mogą być w innych pozycjach lub manipulować w tym czasie przedmiotami.
Sześcionożny robot edukacyjny sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (12 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń.
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i kamerą.
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
Ładowarka
Owijki (6 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota.
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
1. Rozmaz krwi ludzkiej 2. Komórki nabłonkowe z jamy ustnej człowieka 3. Mięsień prążkowany, p.pd. 4. Mózg człowieka, p.pp. 5. Migdałek człowieka z węzłami chłonnymi, p.pp. 6. Płuco człowieka, p.pp. 7. Skóra...
Więcej
>
1. Rozmaz krwi ludzkiej 2. Komórki nabłonkowe z jamy ustnej człowieka 3. Mięsień prążkowany, p.pd. 4. Mózg człowieka, p.pp. 5. Migdałek człowieka z węzłami chłonnymi, p.pp. 6. Płuco człowieka, p.pp. 7. Skóra ludzka, p.pd. 8. Żołądek człowieka, p.pp. 9. Szpik kostny (czerwony) 10. Jądro ludzkie, p. pp.
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.