Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i...
Więcej
>
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i tradycjach. Kart można używać dowolnie, omawiając dany temat podczas takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Karty mogą także służyć do gry ,,memory” i ,,domino”.
W talii znajdziemy 20 kategorii, z której każda składa się z dwóch kart (o Polsce i Ukrainie). Opisy wszystkich kart oraz informacje, ciekawostki, pytania i tematy do dyskusji, znajdują się w instrukcji, w dwóch językach: polskim i ukraińskim. Kategorie oparte są na podstawie programowej takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Na każdą kategorię składają się 2 karty: ilustracja o Polsce i ilustracja o Ukrainie. Kategoria TRADYCJE ma 8 dodatkowych pytań i tematów do rozmów, których przykłady znajdują się w instrukcji.
Zestaw składa się z 40 kwadratowych kart:
A 20 kart z ilustracjami o Polsce,
B 20 kart z ilustracjami o Ukrainie.
Na każdej karcie znajdują się oznaczenia państwa (flaga Polski lub Ukrainy w lewym górnym rogu) oraz trzy koła: dwa z kolorem i jedno z symbolem (prawy górny róg). Karty drukowane na grubym (300g), kredowym i obustronnie foliowanym papierze, przystosowanym do wielokrotnego użytku.
Instrukcji w dwóch językach: POLSKIM i UKRAIŃSKIM
AKCJA INTEGRACJA Polska i Ukraina gry edukacyjne doskonale sprawdzą się na wszelkich zajęciach integracyjnych, a także jako wstęp do zajęć z rożnych przedmiotów szkolnych. Pomagają rozpocząć rozmowę, skupiając uwagę uczestników na opowiadaniu lub w łatwiejszym wariancie, klasycznych dobrze wszystkim znanym grach karcianych.
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw zawiera wszystkie magnesy i kompasy potrzebne do...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw zawiera wszystkie magnesy i kompasy potrzebne do zbadania podstawowych pojęć w magnetyzmie wprowadzającym. Uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak biegun północny i południowy, prądy wirowe i oglądać linie pola magnetycznego za pomocą żelaza. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Przedmioty magnetyczne i niemagnetyczne
Bieguny północny i południowy.
Ziemia jest olbrzymim magnesem
Obserwacja pól magnetycznych z wykorzystaniem opiłków żelaza.
Wzajemne oddziaływania sił.
Magnesy o różnej sile - łańcuch ferromagnetyczny
Prądy wirowe
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Suwmiarka z tworzywa sztucznego; 1 x Walec metalowy, 10 x 10 mm: 1 x Magnesy neodymowe, 10 x10 mm i 10 x 4 mm; 1 x Magnes neodymowy walcowy, 10 x 75 mm; 1 x Rurka aluminiowa; 1 x Para magnesów sztabkowych ferrytowych; 1 x Magnesy pływające na podstawie (ferrytowe); 10 x Kompasy kartograficzne; 1 x Komora do obserwacji pola magnetycznego 2D; 1 x Kula z żelaza, 19 mm; 1 x Lejek plastikowy; 1 x Komora do obserwacji pola magnetycznego 3D; 5 x Magnesy pierścieniowe średnica 18 mm (ferrytowe); 1 x Magnetyt; 1 x Magnesy sztabkowe ze stopu alnico (czerwone) 40 mm 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni...
Więcej
>
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni subartezyjskiej, której zasoby często wykorzystywane są np. w gospodarstwach rolnych oraz miejscach do którego utrudniony jest dostęp do wodociągów.
Na makiecie oprócz działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej zostały umieszczone dwie strefy zasilania wody, które dzięki „opadom deszczu” symulowanym przez wlewaną do lejków wodę, obrazowo pokazują sposób funkcjonowania warstw wodonośnych, oparty na zasadach konstrukcji naczyń połączonych. Do zestawu dołączone zostały trzy wymienne tła oraz barwniki, co pozwala zademonstrować przenikanie zanieczyszczeń, które potem dostają się do wód głębinowych. Na tłach został przedstawiony układ warstw.
Model-makieta jest doskonałym sposobem na obrazowe przedstawienie podczas lekcji różnic i podobieństw w funkcjonowaniu studni artezyjskiej i subartezyjskiej, ich definicji, a także obiegu zanieczyszczeń, które dostają się do wody w skutek działania człowieka.
Skład zestawu:
Model makieta studni z dwoma strefami zasilania i możliwością wymiany tła do demonstracji działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej
Trzy wymienne wodoodporne tła prezentujące schematy układu warstw wodonośnych, stref zasilania oraz studni, w tym jedno tło prezentujące degradację środowiska na skutek zanieczyszczeń
Plastikowa zlewka • Pojemnik do przechowywania modelu, będący również podstawą makiety i zbiornikiem na wodę
Barwniki: niebieski i czerwony
Instrukcję wraz z omówieniem dla nauczyciela
Karty sprawdzające dla ucznia
Podstawa programowa: Geografia
II etap edukacyjny: Szkoła podstawowa IV-VIII II Krajobrazy Polski: (…) nizinny (Nizina Mazowiecka)(…). Uczeń: 2) przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie; 4) przedstawia podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów; 7) przedstawia pozytywne i negatywne zmiany w krajobrazach powstałe w wyniku działalności człowieka;
III etap edukacyjny: liceum/technikum IV. Dynamika procesów hydrologicznych: ruchy wody morskiej, wody podziemne i źródła, ustroje rzeczne, typy jezior. Uczeń: 2) wyróżnia rodzaje wód podziemnych, w tym występujących w okolicy szkoły oraz wyjaśnia powstawanie źródeł.
Pakiet przeznaczony do oznaczania zawartości fosforanów (niskie zakresy 0-5 mg/l) w roztworach wodnych (metodą kolorymetryczną). Pakiet umożliwia wykonanie 50 badań (testów) określających poziom ortofosforanów w skali mg /L (ppm). Warto pamiętać, że...
Więcej
>
Pakiet przeznaczony do oznaczania zawartości fosforanów (niskie zakresy 0-5 mg/l) w roztworach wodnych (metodą kolorymetryczną). Pakiet umożliwia wykonanie 50 badań (testów) określających poziom ortofosforanów w skali mg /L (ppm). Warto pamiętać, że duża zawartość fosforanów stymuluje rozwój organizmów fotosyntetycznych powodując eutrofizację jezior, rzek i stawów.
Pakiet może być wykorzystywany do samodzielnego użytku - oznaczania stężenia fosforanów - lub jako pakiet uzupełniający do Zestawu ekologicznego do badania wody.
Pakiet przeznaczony do oznaczania zawartości (koncentracji) azotanów w wodzie i glebie (metodą kolorymetryczną) w zakresie od 0-50 mg/l (woda) i 0-60 mg/l (gleba). Pakiet umożliwia wykonanie 200 testów (100*woda + 100*gleba). Czułość pomiarów: 1...
Pakiet przeznaczony do oznaczania zawartości (koncentracji) azotanów w wodzie i glebie (metodą kolorymetryczną) w zakresie od 0-50 mg/l (woda) i 0-60 mg/l (gleba). Pakiet umożliwia wykonanie 200 testów (100*woda + 100*gleba). Czułość pomiarów: 1 mg/l (woda irygacyjna); 2 mg/l (gleba)
Paski (papierki) wskaźnikowe do oznaczania poziomu pH w zakresie 1-14. Sprzedawane w opakowaniach po 100 szt. Doskonałe do celów edukacyjnych ze względu na niską cenę oraz wystarczającą do celów dydaktycznych ogólną dokładność wskazań.
Paski (papierki) wskaźnikowe do oznaczania poziomu pH w zakresie 1-14. Sprzedawane w opakowaniach po 100 szt. Doskonałe do celów edukacyjnych ze względu na niską cenę oraz wystarczającą do celów dydaktycznych ogólną dokładność wskazań.
Opiłki metalowe (225 g) zamknięte w pojemniku typu solniczka (łatwiejsze do wysypywanie) do doświadczeń z magnetyzmu (przyroda i fizyka), w tym obserwacji linii pola magnetycznego.
Opiłki metalowe (225 g) zamknięte w pojemniku typu solniczka (łatwiejsze do wysypywanie) do doświadczeń z magnetyzmu (przyroda i fizyka), w tym obserwacji linii pola magnetycznego.
Pakiet przeznaczony do oznaczania zawartości (koncentracji) azotanów w roztworach wodnych (metodą kolorymetryczną). Czułość testów: 10 mg/l. Zakres: 0-50 mg/l. Pakiet umożliwia wykonanie 100 badań (testów). Wyższa, niż śladowa ilość jonów azotanów...
Więcej
>
Pakiet przeznaczony do oznaczania zawartości (koncentracji) azotanów w roztworach wodnych (metodą kolorymetryczną). Czułość testów: 10 mg/l. Zakres: 0-50 mg/l. Pakiet umożliwia wykonanie 100 badań (testów). Wyższa, niż śladowa ilość jonów azotanów wi wodzie (np. pitnej) jest na tyle niebezpieczna, iż ustala się limity stężenia azotanów w wodzie pitnej.
Pakiet może być wykorzystywany do samodzielnego użytku - oznaczania stężenia azotanów w wodzie - lub jako pakiet uzupełniający do Zestawu ekologicznego do badania wody.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakres: 0-10-25-50-100-200-400 mg/L (ppm) NH4+. Zawiera paski 6x95 mm, reagenty i pojemnik. Wystarcza na 100...
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix.
Zakres: 0-10-25-50-100-200-400 mg/L (ppm) NH4+. Zawiera paski 6x95 mm, reagenty i pojemnik. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakresy: 0-10-25-50-100-250-500 mg/L NO3- oraz 0-1-5-10-20-40-80 mg/L NO2. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakresy: 0-10-25-50-100-250-500 mg/L NO3- oraz 0-1-5-10-20-40-80 mg/L NO2. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakres: 0-1-5-10-20-40-80 mg/L NO2. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix.
Zakres: 0-1-5-10-20-40-80 mg/L NO2. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakres: 0-3-10-25-50-100 mg/L (ppm) PO43-. Zawiera paski 6x95 mm, reagenty i pojemnik. Wystarcza na 100...
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix.
Zakres: 0-3-10-25-50-100 mg/L (ppm) PO43-. Zawiera paski 6x95 mm, reagenty i pojemnik. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakres: 200-400-800-1200-1600 mg/L (ppm) SO42-. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix.
Zakres: 200-400-800-1200-1600 mg/L (ppm) SO42-. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakres: 0-10-25-50-100-250- 500-1000 mg/L (ppm) SO32-. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix.
Zakres: 0-10-25-50-100-250- 500-1000 mg/L (ppm) SO32-. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakres: 3/4/7/14/21 °d = 54 /72/126/252/378 ppm CaCO3. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix.
Zakres: 3/4/7/14/21 °d = 54 /72/126/252/378 ppm CaCO3. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix. Zakres: 0-2-5-10-25-50-100 mg/L (ppm) Fe2+/Fe3+. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.
Wysokiej jakości paski wskaźnikowe niemieckiego producenta, firmy chemicznej Macherey-Nagel. Z serii Quantofix.
Zakres: 0-2-5-10-25-50-100 mg/L (ppm) Fe2+/Fe3+. Zawiera paski 6x95 mm. Wystarcza na 100 oznaczeń.