- Nowy


Drukarka 3D spełnia wymagania techniczne projektu Laboratoria Przyszłości!
Nowoczesne technologie takie jak druk 3D wspierają kreatywność, logiczne myślenie i są świetnym sposobem na naukę poprzez zabawę. Drukarka 3D w szkole służy do ćwiczenia umiejętności technicznych i promowania nauk ścisłych, a także do doskonalenia umiejętności pracy w grupie. Specyfikacja techniczna
Obszar roboczy: 150 x 150 x 150 mm
Materiały: PLA, TOUGH PLA
Oprogramowanie: MakerBot Print, MakerBot Mobile
Wysokość warstwy: 100-400 mikronów
Wymiary: 433,4mm x 423,1 x 365,0mm
Waga: 11.8kg
0%VAT dla Szkół!
Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie.
(przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl)
Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
Pakiet zawiera:
2 × Drukarka 3D MakerBot Sketch
Instrukcja obsługi
Drukowany podręcznik DRUK 3D W KLASIE
Dostawa sprzętu do siedziby Klienta/odbiór osobisty
Szkolenie startowe online dla nauczycieli
Gwarancja 24 miesiące
Dedykowane oprogramowanie MakerBot Print
Aplikacja na urządzenia mobilne MakerBot Connect
Dostęp do platformy MakerBot Cloud™, autorskiego podręcznika i kursu Druk 3D w klasie
10kg szpula biodegradowalnego filamentu MakerBot PLA
4 × stolik roboczy
2 × szpachelka
2 × cążki do podpór
Ponad 600 certyfikowanych scenariuszy lekcji
Baza modeli 3D – gotowe modele 3D dedykowane dla szkół, podzielone kategoriami według przedmiotów
Wsparcie techniczne na 5 Lat + autoryzowany serwis na terenie Polski!
Rozszerzony zestaw bezprzewodowej stacji meteorologicznej z oprzyrządowaniem zewnętrznym w zestawie z klasyczną drewnianą stacją pogody typu „domek” do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Dzięki budowie zgodnej z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych (Stacja pogody wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna, ręcznie malowana na biało w celu odbicia promieni i ochrony przed nasłonecznieniem, ze swobodnym dostępem powietrza zapewnionym przez drewniane ściany żaluzjowe, na drewnianym stelażu ze schodami). Wewnątrz drewnianej stacji zostały umieszczone analogowe przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr. Oddzielnie dołączony deszczomierz wbijany w glebę.
Elektroniczna stacja pogody dzięki nadajnikom zewnętrznym umożliwia śledzenie warunków atmosferycznych z pracowni szkolnej (szczególnie przydatna funkcjonalność ogródka meteorologicznego ze względu na możliwość szybkiego sprawdzenia pomiarów, bez wychodzenia ze szkoły). Takie innowacyjne połączenie dokonywania klasycznych pomiarów z możliwością porównania cyfrowych odczytów mierników, daje możliwość sprawdzenia różnych metod dokonywania obserwacji pogodowych.
Dodatkowo zestaw zawiera dwie plansze edukacyjne: Zjawiska atmosferyczne i Mapa pogody, do powieszenia na ścianie w pracowni geograficznej, przydatne podczas omawiania tematów związanych ze zmianami klimatu w ciągu roku.
Skład zestawu:
Drewniana stacja pogody wraz ze stojakiem i schodami jest ręcznie malowana i została wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna!
Wyposażenie:
Drewniana stacja pogody to inaczej klatka meteorologiczna Stevensona, mająca służyć przede wszystkim zabezpieczeniu przyrządów pomiarowych przed działaniem zjawisk atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, grad, słońce), a jednocześnie umożliwić miernikom dostęp do odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
Więcej przydatnych informacji znajdziesz w naszej BAZIE WIEDZY:
Obserwacja warunków pogodowych – stacja pogody
Każdy uczeń jest inny i jest w stanie przyswajać wiedzę w odpowiednim dla siebie tempie. Indywidualne różnice pomiędzy uczniami są zjawiskiem normalnym, zwłaszcza w początkowym etapie nauczania, czyli klasach 1-3 szkoły podstawowej. Indywidualizacja procesu nauczania polega na uwzględnianiu różnic pomiędzy uczniami w ich zdolnościach, umiejętnościach oraz zainteresowaniach, jakie przejawiają. Podstawowym założeniem tego procesu jest zatem poprawa wyników w nauce danego ucznia, poprzez eliminację trudności, jakie wykazuje i dostosowanie metod pracy do jego możliwości.
W naszym asortymencie znajdują się nowoczesne pomoce dydaktyczne przeznaczone dla uczniów mających trudności w określonej dziedzinie nauki, np. matematyce, technice, przyrodzie, w czytaniu oraz pisaniu. Materiały te stanowią także nieocenione źródło pomocy dla nauczycieli, gdyż dzięki nim mogą w sposób odpowiedni przygotować się do zajęć, w klasach, w których wdrażana jest indywidualizacja procesu nauczania.
Warto także pamiętać, że indywidualizacja nauczania to także praca z uczniami szczególnie uzdolnionymi w danej dziedzinie. W takim przypadku, indywidualne podejście do takiego ucznia umożliwia mu rozwijanie jego indywidualnych zdolności, co w trakcie normalnych zajęć lekcyjnych jest niemożliwe, ze względu na wielkość klasy i czas trwania lekcji. Indywidualizacja nauki dla uczniów uzdolnionych jest szansą na to, aby nie stłumić ich uzdolnień, a wręcz przeciwnie, rozwijać je i zamienić w pasję lub być może w zawód wykonywany w przyszłości.
Zapraszamy do skorzystania z naszej bogatej oferty.
Plansza ścienna o wymiarach 70 x 100 cm przedstawia podstawowe kolory i ich powstawanie oraz kształty. Dwustronnie foliowana, z zawieszką.
Plansza ścienna o wymiarach 70 x 100 cm przedstawia rozszczepienie światła białego oraz mieszanie barw. Dwustronnie foliowana, z zawieszką.
Piłka Redondo TOGU® wykonana jest z miękkiego, spienionego i bezwonnego materiału (Ruton) i charakteryzuje się wysoką elastycznością. Piłka jest wytrzymała na duże, dynamiczne obciążenia (max. do 120 kg).
Wyprodukowana w Niemczech. Produkt nie zawiera lateksu, ani zakazanych ftalanów.
Średnica: 22 cm.
Mikroskop stereoskopowy do oglądania przestrzennych (także NIEtransparentnych) okazów przyrodniczych, innych niż preparaty mikroskopowe. Mikroskop powiększa 20x (okulary szerokopolowe: 10x, obiektyw: 2x), ma dodatkowo oświetlenie górne diodowe (zasilane bateriami: 2 x LR6 1,5V). Mikroskop jest dobrym rozwiązaniem dla młodszych i początkujących przyrodników ze względu na prostą budowę i poręczność (585 g, h=23 cm), a jednocześnie wyraźny i ostry obraz.
Mikroskopy stereoskopowe służą do oglądania przestrzennych (także NIEtransparentnych) okazów przyrodniczych, i nie tylko, innych niż preparaty mikroskopowe. Nieoceniony do studiowania np. fragmentów skał, minerałów, próbek gleby, owadów, okazów roślinnych (całych lub ich części), metali oraz okazów hobbystycznych (monet, znaczków), itp. W przeciwieństwie do tradycyjnych mikroskopów, niepotrzebne są specjalne preparaty.
Mikroskopy te charakteryzują się też innymi powiększeniami (najczęściej wykorzystywane: od 10x do 40x) niż mikroskopy biologiczne przeznaczone do oglądania specjalnie przygotowanych preparatów mikroskopowych na szkiełku.
Wyprawka Pierwszoklasisty PUS to komplet na dobry początek dla dzieci od 6 lat. Wyprawka pomaga w nauce i utrwala:
- formułowanie pytań i wyszukiwanie odpowiedzi w formie Quizu,
- wiedzę o najbliższym otoczeniu,
- zagadnienia ze środowiska społeczno-przyrodniczego: rozpoznawanie zwierząt, łączenie w pary części roślin, ochrona środowiska, zawody rodziców,
- zagadnienia z języka polskiego: pojęcie głoski i jej pozycja w wyrazie, wstawianie brakującej litery w wyrazie, dobieranie sylab tak, aby powstał wyraz,
- zagadnienia matematyczne: dodawanie i odejmowanie, utrwalanie znaków: >, = ,<.
Dziecko rozwiązuje zadania poprzez układanie klocków w dolnej części Zestawu Kontrolnego, w porządku wynikającym z udzielonych odpowiedzi na pytania w książeczkach. Po zamknięciu i ponownym otwarciu Zestawu w przypadku prawidłowego rozwiązania powinien pokazać się regularny wzór, identyczny jak w książeczce przy rozwiązanym ćwiczeniu.
Skład:2 książeczki PUS - „To już potrafię 1” i „100 Pytań i odpowiedzi 1” oraz plastikowe pudełko z 12 kwadratowymi klockami nazywane Zestawem Kontrolnym.
Piłka do gry, pompowana, szyta, o średnicy ok. 20 cm. Lekka wersja dla dzieci od lat 6.
Plansza (61x86 cm, foliowana) w przejrzysty sposób pokazuję podział instrumentów muzycznych i zdjęcia najpopularniejszych. Na odwrocie znajdują się tylko zdjęcia, by dzieci same mogły nazwać instrumenty.
Skład:
10 preparatów mikroskopowych
1. Mucha (Musca domestica) - odnóże
2. Skrzydło ptaka, fragm.
3. Skrzydło motyla
4. Rozmaz krwi ludzkiej
5. Królik - p.pp. jelita
6. Kot - p.pp. przez płuca
7. Plankton roślinny i zwierzęcy
8. Ziarna pyłku - porównanie różnych
9. Użyłkowanie liścia macerującego
10. Bez czarny - p.pp. przez zalążnię
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Publikacja składa się z płyty CD z piosenkami wykonanymi przez chór dziecięcy oraz z książki (A4,112 stron) zawierającej nuty i teksty do tych utworów.
Spis utworów: Hartuj się. Oberek dla babci i dziadka. Przedwiośnie. Dziwne zwierzę. W kinie. Smutek psa. Będę kapitanem. W świat. Rycerz i smok. Czarna łapa. Dzielny zuch. Muzykalne podwórko. Kot. Wesołe miasteczko. Wycieczka do lasu. Żegnaj lato. Smutek. Piosenka, która bardzo szybko się kończy. Sposób na smutek. Lecą aniołki. Piosenka – dobra rzecz!
10 arkuszy filcu w różnych kolorach, każdy o wymiarach 20 x 30 cm, do cięcia, zszywania, klejenia i szycia, czyli tworzenia zabawek, kart, naszywanek i mnóstwa innych prac...
Pudełko z przezroczystego plastiku, w pokrywkę którego wbudowana jest lupa. W dno pudełka wtopiona jest siatka do szacowania wielkości okazów.
Wymiary: wys. 4,5 cm, średnica 5 cm.
Komplet 12 tradycyjnych, szklanych lup z rączką: ⌀ 50 mm – 4 szt., ⌀ 65 mm – 4 szt., ⌀ 75 mm – 4 szt. Wygodny do przechowywania.
Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry.
Kolory to powszechnie znane i używane przez wszystkich pojęcia i słowa.
W przypadku języka polskiego i graczy, dla których język polski jest językiem ojczystym, celem gry jest bezstresowe zachęcanie dzieci do wypowiedzi w języku polskim w ramach zabawy. Dzieci koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a nie na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Zachęca to do mówienia, wypowiadania swojego zdania (np. "Moim zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Naszym zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Większość z nas uważa, że ten kolor nadaje się do..."), współpracy z grupą (w przypadku gry drużynowej) oraz ćwiczenia określonych pojęć "zadanych" graczom (np. kolor + przyroda; kolor + pogoda; kolor + ubranie; kolor + jedzenie, ...).
W przypadku języka obcego i graczy, dla których język ten nie jest językiem ojczystym (dotyczy to także obcokrajowców w Polsce), celem gry jest bezstresowe zachęcanie graczy do wypowiedzi i układania zdań w języku obcym w ramach gry i zabawy, co zmniejsza stres, a to jak wiadomo ułatwia używanie języka obcego w wypowiedziach. Uczestnicy gry koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a mniej na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Śmiech i zabawa zwiększają motywację, chęć poszukiwania nowych słów (gra ze słownikiem) i powodują chęć współzawodnictwa.
Dołączona instrukcja zawiera 3 wersje gry do wyboru (każda w języku polskim lub angielskim).
SKŁAD
Zestaw do wielu fascynujących, grupowych zabaw!
Składa się z 6 kolorowych 1,5-metrowych węży-rur połączonych centralnie (każdy wąż w innym kolorze) zakończonych słuchawkami z uchwytem na dłoń oraz 6 opasek na oczy zwiększających możliwości i stopień trudności zabaw. Każde z dzieci trzyma słuchawkę w dłoni (jednym końcem przy uchu, a drugim przy ustach) i mając oczy zasłonięte opaską mówią i słuchają innych, opisując tajemniczy przedmiot, próbując odgadnąć kto mówi (szepcąc lub imitując odgłosy), czy bawiąc się w głuchy telefon. Świetny zestaw, który aktywizuje i te mniej i te bardziej śmiałe dzieci, kształci ich wymowę i uczy współpracy.
Nazywany także "Zgadnij kto i co mówi!
Zestaw trzech lup o łącznym powiększeniu 10x. Lupy są tak połączone, aby można je było wysuwać z obudowy i nakładać na siebie uzyskując coraz większe powiększenia. Średnica każdej lupy: 38 mm.
Dysk firmy TOGU® wypełniony powietrzem wykorzystywany jest w ćwiczeniach sensomotorycznych oraz w korekcji wad postawy. Służy również do wspaniałej zabawy lub siedzenia. Posiada zaworek do regulacji ilości powietrza.
Wymiary/waga dysku: 36 x 28 (H) cm / 2,5 kg.
Wykonany z Rutonu.
Maksymalne obciążenie 200 kg.
Dostępne kolory: niebieski, czerwony.
Zestaw zawiera 6 par klocków wykonanych z drewna w formie graniastosłupów trójkątnych, każdy 6 x 5 cm. Każdy kloce i ich para wydaje dźwięk nuty muzycznej po potrząśnięciu. Każda para wydająca jednakowy dźwięk jest oznaczona innym kolorem nutki, ale tylko na jednej ściance, tak aby można było odwrócić klocek i zwiększyć stopień trudności podczas porównywania dźwięków.
Instrumenty muzyczne-perkusyjne wchodzące w skład zestawu (większość drewniana) to: marakasy (para), kastaniety (para), tamburyn, trójkąt z pałeczką, drewienka-klawesy (para), guiro z pałeczką, talerze, grzechotki, janczary z rączką i 13 dzwoneczkami.
Magnetyczne szachy dla dzieci są doskonałą pomocą edukacyjną przy wprowadzaniu zasad gry w szachy i rozpoczynaniu jej przez dzieci. Łatwo i czytelnie jest wszystkim dzieciom wyjaśnić zasady gry, zaprezentować określone ruchy (np. roszadę) i grać zespołowo objaśniając ruchy i strategie. Figury i piony zostały zaprojektowane w przyjaznej dla dzieci konwencji - figury na pewno spodobają się dzieciom! Dla nauczyciela lub prowadzącego zajęcia jest to także bardzo wygodna i poręczna pomoc, ponieważ plansza nadrukowana jest na pełnej folii magnetycznej (a nie podklejanych fragmentami folii magnetycznej), do prezentacji na dowolnej powierzchni magnetycznej (metal, tablica szkolna, …) i składa się z dwóch części (tak jak składana, klasyczna drewniana w formie zamykanego pudełka). Ma to dwie zalety: planszę łatwo się przechowuje zwijając obie połowy po krótszym boku oraz szybko i pewnie nakłada na tablicę (przylega bez problemu). Figury i piony wycięte są ze specjalnego, dwuwarstwowego tworzywa, dodatkowo grawerowanego - nie ma więc niebezpieczeństwa starcia z czasem nadruku. Piony i figury są podklejone taśmą magnetyczną i pewnie przylegają do planszy (wykonanej z pełnej folii magnetycznej!).
Wysokość najwyższej figury: 6,3 cm. Wymiary planszy: 60 x 60 cm.
Magnetyczne szachy dla dzieci są pomocą dydaktyczną przyjazną, demonstracyjną, wygodną w użyciu i w pełni magnetyczną. Świetnie się też wpisuje w obecnie realizowane programy gry w szachy przez dzieci w szkołach. POLECAMY!
Zestaw cekinów w różnych kształtach i kolorach (serduszka, kwiatki, kółeczka itd.) do całorocznego ozdabiania prac. Paczka o wadze 40 g.
Magnetyczne szachy są doskonałą pomocą edukacyjną przy wprowadzaniu zasad gry w szachy i rozpoczynaniu jej przez dzieci, młodzież i dorosłych. Łatwo i czytelnie jest większej grupie uczniów wyjaśnić zasady gry, zaprezentować określone ruchy (np. roszadę) i grać zespołowo objaśniając ruchy i strategie. Figury i piony zostały zaprojektowane w przyjaznej w czytelnej konwencji! Dla nauczyciela lub prowadzącego zajęcia jest to także bardzo wygodna i poręczna pomoc, ponieważ plansza nadrukowana jest na pełnej folii magnetycznej (a nie podklejanych fragmentami folii magnetycznej), do prezentacji na dowolnej powierzchni magnetycznej (metal, tablica szkolna, …) i składa się z dwóch części (tak jak składana, klasyczna drewniana w formie zamykanego pudełka). Ma to dwie zalety: planszę łatwo się przechowuje zwijając obie połowy po krótszym boku oraz szybko i pewnie nakłada na tablicę (przylega bez problemu). Figury i piony wycięte są ze specjalnego, dwuwarstwowego tworzywa, dodatkowo grawerowanego - nie ma więc niebezpieczeństwa starcia z czasem nadruku. Piony i figury są podklejone taśmą magnetyczną i pewnie przylegają do planszy (wykonanej z pełnej folii magnetycznej!).
Wysokość najwyższej figury: 5,5 cm; szerokość najszerszej figury: 6 cm. Wymiary planszy: 60 x 60 cm.
Magnetyczne szachy są pomocą dydaktyczną przyjazną, demonstracyjną, wygodną w użyciu i w pełni magnetyczną. Świetnie się też wpisuje w obecnie realizowane programy gry w szachy przez dzieci i młodzież w szkołach. POLECAMY!
Zestaw prostych elementów, które montowane i wykorzystywane w różny sposób wprowadzają w świat dźwięków i muzyki. W skład zestawu wchodzą m.in.: pudło rezonansowe, elementy służące do zawieszania nad pudłem dzwonków oraz strun, budowy wietrznych dzwonków oraz fletni, dzwonki metalowe i plastikowe, struny gumowe, membrana do mini-bębenka, pałeczka.
Indywidualizacja nauczania to podejście edukacyjne, które dostosowuje proces nauki do indywidualnych potrzeb, umiejętności i zainteresowań każdego ucznia. Opiera się na przekonaniu, że uczniowie mają różne style uczenia się i zainteresowania, dlatego ważne jest, aby zapewnić im indywidualne podejście do nauczania i uczenia się, które odpowiada ich indywidualnym potrzebom.
W procesie indywidualizacji nauczania, uczniowie są zachęcani do wzięcia większej odpowiedzialności za swój własny proces nauki, a nauczyciele pełnią rolę opiekunów i przewodników, zamiast jedynie przekazywać wiedzę. Uczniowie mają większy wybór i elastyczność w sposobie nauki i mogą mieć większe szanse na rozwijanie własnych zainteresowań i pasji.
Nowoczesna technologia jest często bardzo przydatna i odgrywa istotną rolę w indywidualizacji nauczania, w postaci cyfrowych narzędzi i zasobów, tak aby dostarczyć uczniom spersonalizowaną informację zwrotną, śledzić ich postępy i dostosować proces nauki do ich potrzeb. Jednak indywidualizacja nauczania nie jest wyłącznie uzależniona od technologii i jej cele i założenia mogą być osiągane poprzez wiele różnych strategii i podejść dydaktycznych.
Ogólnie rzecz biorąc, indywidualizacja nauczania ma na celu stworzenie bardziej angażującego, istotnego i skutecznego doświadczenia edukacyjnego dla uczniów i pomóc im w rozwoju umiejętności i wiedzy potrzebnych do sukcesu w dzisiejszym świecie. Pomaga w pokonywaniu indywidualnych trudności w uczeniu się, ale także wspomaga uczniów uzdolnionych w danej dziedzinie.