Rozszerzony zestaw bezprzewodowej stacji meteorologicznej z oprzyrządowaniem zewnętrznym w zestawie z klasyczną drewnianą stacją pogody typu „domek” do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Dzięki budowie zgodnej z ogólnymi...
Więcej
>
Rozszerzony zestaw bezprzewodowej stacji meteorologicznej z oprzyrządowaniem zewnętrznym w zestawie z klasyczną drewnianą stacją pogody typu „domek” do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Dzięki budowie zgodnej z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych (Stacja pogody wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna, ręcznie malowana na biało w celu odbicia promieni i ochrony przed nasłonecznieniem, ze swobodnym dostępem powietrza zapewnionym przez drewniane ściany żaluzjowe, na drewnianym stelażu ze schodami). Wewnątrz drewnianej stacji zostały umieszczone analogowe przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr. Oddzielnie dołączony deszczomierz wbijany w glebę.
Elektroniczna stacja pogody dzięki nadajnikom zewnętrznym umożliwia śledzenie warunków atmosferycznych z pracowni szkolnej (szczególnie przydatna funkcjonalność ogródka meteorologicznego ze względu na możliwość szybkiego sprawdzenia pomiarów, bez wychodzenia ze szkoły). Takie innowacyjne połączenie dokonywania klasycznych pomiarów z możliwością porównania cyfrowych odczytów mierników, daje możliwość sprawdzenia różnych metod dokonywania obserwacji pogodowych.
Dodatkowo zestaw zawiera dwie plansze edukacyjne: Zjawiska atmosferyczne i Mapa pogody, do powieszenia na ścianie w pracowni geograficznej, przydatne podczas omawiania tematów związanych ze zmianami klimatu w ciągu roku.
Skład zestawu:
Stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' z parą otwieranych drzwiczek (także żaluzjowych, jak pozostałe ściany) zamykanych na skobel (kłódka nie dołączona). Wymiary zewnętrzne (+/- 10 mm): 880 (szer.) x 680 mm (głęb.) x 760 (wys.).
Drewniany stojak – grubość nogi: 7 cm / wysokość 180 cm
Drewniane schody 3-stopniowe
Kotwy metalowe ocynkowane: 70 cm ( 4 szt.)
Drewniana stacja pogody wraz ze stojakiem i schodami jest ręcznie malowana i została wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna!
Wyposażenie:
Wewnątrz domku zamontowane przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr.
Elektroniczna, bezprzewodowa stacja pogody (zasilanie bateryjne 10 x 1,5V AA – nie dołączone)
Drewniana stacja pogody to inaczej klatka meteorologiczna Stevensona, mająca służyć przede wszystkim zabezpieczeniu przyrządów pomiarowych przed działaniem zjawisk atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, grad, słońce), a jednocześnie umożliwić miernikom dostęp do odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.
Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 90 x 130 cm, oprawionych w drążki z zawieszką:
Plansza ścienna: Co nas atakuje? Od wirusów i bakterii do owadów 90x130cm
Plansza ścienna:...
Więcej
>
Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 90 x 130 cm, oprawionych w drążki z zawieszką:
Plansza ścienna: Co nas atakuje? Od wirusów i bakterii do owadów 90x130cm
Plansza ścienna: Wirusy osłonkowe/bezosłonkowe 90x130 cm
Plansza ścienna: Wirusy, Cykl replikacyj ny 90x130cm
Plansza ścienna: Bakterie chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Protisty chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Roztocza pasożytnicze i chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Płazińce pasożytnicze, tasiemce cz. I, 90x130cm
Plansza ścienna: Płazińce pasożytnicze, tasiemce i przywry cz. II, 90x130cm
Plansza ścienna: Obleńce pasożytnicze 90x130cm
Plansza ścienna: Owady krwiopijne i przenoszące choroby 90x130cm
SERIA 10 plansz "CO NAS ATAKUJE? Od wirusów i bakterii do owadów" Jest to ciekawa seria dużych, edukacyjnych plansz ściennych przedstawiających wirusy, bakterie, pierwotniaki, grzyby, roztocza, płazińce, obleńce i owady, które są potencjalnym zagrożeniem dla organizmu człowieka. Próbują na nas żerować, przeobrażać się, namnażać, wywoływać choroby... Jedne są widoczne (wszy, nużeńce, pluskwy,...), inne poznajemy po objawach (salmonella, gruźlica, grypa, COVID-19...). 10 plansz przedstawia w żywy, ciekawy graficznie sposób, miejsca ataku i bytowania tych niebezpiecznych patogenów, ich obrazy oraz cykle rozwojowe. POLECAMY!
Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane...
Więcej
>
Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane z metalu.
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Wyprawka Pierwszoklasisty PUS to komplet na dobry początek dla dzieci od 6 lat. Wyprawka pomaga w nauce i utrwala: - formułowanie pytań i wyszukiwanie odpowiedzi w formie Quizu, - wiedzę o najbliższym otoczeniu, - zagadnienia ze...
Więcej
>
Wyprawka Pierwszoklasisty PUS to komplet na dobry początek dla dzieci od 6 lat. Wyprawka pomaga w nauce i utrwala: - formułowanie pytań i wyszukiwanie odpowiedzi w formie Quizu, - wiedzę o najbliższym otoczeniu, - zagadnienia ze środowiska społeczno-przyrodniczego: rozpoznawanie zwierząt, łączenie w pary części roślin, ochrona środowiska, zawody rodziców, - zagadnienia z języka polskiego: pojęcie głoski i jej pozycja w wyrazie, wstawianie brakującej litery w wyrazie, dobieranie sylab tak, aby powstał wyraz, - zagadnienia matematyczne: dodawanie i odejmowanie, utrwalanie znaków: >, = ,<.
Dziecko rozwiązuje zadania poprzez układanie klocków w dolnej części Zestawu Kontrolnego, w porządku wynikającym z udzielonych odpowiedzi na pytania w książeczkach. Po zamknięciu i ponownym otwarciu Zestawu w przypadku prawidłowego rozwiązania powinien pokazać się regularny wzór, identyczny jak w książeczce przy rozwiązanym ćwiczeniu.
Skład:2 książeczki PUS - „To już potrafię 1” i „100 Pytań i odpowiedzi 1” oraz plastikowe pudełko z 12 kwadratowymi klockami nazywane Zestawem Kontrolnym.
Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry. Kolory...
Więcej
>
Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry. Kolory to powszechnie znane i używane przez wszystkich pojęcia i słowa. W przypadku języka polskiego i graczy, dla których język polski jest językiem ojczystym, celem gry jest bezstresowe zachęcanie dzieci do wypowiedzi w języku polskim w ramach zabawy. Dzieci koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a nie na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Zachęca to do mówienia, wypowiadania swojego zdania (np. "Moim zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Naszym zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Większość z nas uważa, że ten kolor nadaje się do..."), współpracy z grupą (w przypadku gry drużynowej) oraz ćwiczenia określonych pojęć "zadanych" graczom (np. kolor + przyroda; kolor + pogoda; kolor + ubranie; kolor + jedzenie, ...).
W przypadku języka obcego i graczy, dla których język ten nie jest językiem ojczystym (dotyczy to także obcokrajowców w Polsce), celem gry jest bezstresowe zachęcanie graczy do wypowiedzi i układania zdań w języku obcym w ramach gry i zabawy, co zmniejsza stres, a to jak wiadomo ułatwia używanie języka obcego w wypowiedziach. Uczestnicy gry koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a mniej na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Śmiech i zabawa zwiększają motywację, chęć poszukiwania nowych słów (gra ze słownikiem) i powodują chęć współzawodnictwa.
Dołączona instrukcja zawiera 3 wersje gry do wyboru (każda w języku polskim lub angielskim).
SKŁAD
MATA PODŁOGOWA o wymiarach 150 x 150 cm z nadrukowanymi kolorowymi polami i nazwami kolorów w języku polskim i angielskim (GB). Mata jest zwijana i zmywalna, wykonana z tworzywa i jest pokrytaspecjalnym laminatem – można więc po niej latami skakać i chodzić bez uszczerbku jakości. Mata jest duża i dobrze widoczna dla uczestników gry, a jednocześnie można ją zwijać i wygodnie przechowywać.
KOSTKA DO GRY ZWYKŁA, 6-polowa, z polami oznaczonymi kropkami od 1 do 6.
Plansza ścienna Gramatyka języka polskiego zawiera litery polskiego alfabetu oraz ich podział na głoski i spółgłoski. Wymiary 70x100 cm, dwustronnie foliowana, z listwą metalową i zawieszką.
Plansza ścienna Gramatyka języka polskiego zawiera litery polskiego alfabetu oraz ich podział na głoski i spółgłoski. Wymiary 70x100 cm, dwustronnie foliowana, z listwą metalową i zawieszką.
Plansza ścienna Abecadło zawiera wszystkie litery alfabetu polskiego oraz przykładowe słowa wraz z ilustracjami. Wymiary 70x100 cm, dwustronnie foliowana, z listwą metalową i zawieszką.
Plansza ścienna Abecadło zawiera wszystkie litery alfabetu polskiego oraz przykładowe słowa wraz z ilustracjami. Wymiary 70x100 cm, dwustronnie foliowana, z listwą metalową i zawieszką.
Złota rybka i inne ... należy do serii wydawniczej pt.: Aktorzy czytają dzieciom najpiękniejsze bajki. Zawiera ciekawe i pełne ciepła teksty autorstwa Magdaleny Basy. Liczne dialogi, różnorodność podkładów muzycznych oraz ciekawe efekty dźwiękowe...
Więcej
>
Złota rybka i inne ... należy do serii wydawniczej pt.: Aktorzy czytają dzieciom najpiękniejsze bajki. Zawiera ciekawe i pełne ciepła teksty autorstwa Magdaleny Basy. Liczne dialogi, różnorodność podkładów muzycznych oraz ciekawe efekty dźwiękowe pozwalają dzieciom przenieść się w bajkowy świat. Bajki czytają: dam Hutyra, Bartosz Kopeć, Agnieszka Łopacka, Agata Ochota-Hutyra. Na płycie Złota rybka i inne... znajdują się następujące bajki: 1. Rubinowy książe, 2. Siedem kruków, 3. Smok Wawelski, 4. Śpiąca królewna, 5. Trzy małe świnki, 6. Złotowłosa i trzy niedźwiedzie, 7. Złota rybka
Nasadki wykonane są z miękkiego gąbczastego tworzywa i zapewniają dzieciom wygodne i pewne trzymanie i prowadzenie narzędzia pisarskiego. Szczególnie polecane dla dzieci o bardzo drobnych palcach lub problemach z pisaniem. Komplet 10 sztuk.
Nasadki wykonane są z miękkiego gąbczastego tworzywa i zapewniają dzieciom wygodne i pewne trzymanie i prowadzenie narzędzia pisarskiego. Szczególnie polecane dla dzieci o bardzo drobnych palcach lub problemach z pisaniem. Komplet 10 sztuk.
Edukacyjna plansza ścienna z dużymi i małymi literami alfabetu polskiego oraz kolorowymi obrazkami przedstawiającymi wyrazy zaczynające się na daną literę alfabetu (z wyjątkiem takich liter jak "ń" czy "y"). Plansza oprawiona w...
Więcej
>
Edukacyjna plansza ścienna z dużymi i małymi literami alfabetu polskiego oraz kolorowymi obrazkami przedstawiającymi wyrazy zaczynające się na daną literę alfabetu (z wyjątkiem takich liter jak "ń" czy "y"). Plansza oprawiona w drewniane drążki, laminowana. Wymiary planszy: 130x90 cm.
Plansza edukacyjna do nauki Języka Polskiego z dużymi i małymi literami alfabetu polskiego oraz kolorowymi obrazkami przedstawiającymi wyrazy zaczynające się na daną literę alfabetu (z wyjątkiem takich liter jak "ń" czy "y"). Druga...
Więcej
>
Plansza edukacyjna do nauki Języka Polskiego z dużymi i małymi literami alfabetu polskiego oraz kolorowymi obrazkami przedstawiającymi wyrazy zaczynające się na daną literę alfabetu (z wyjątkiem takich liter jak "ń" czy "y").
Druga strona planszy zawiera wersję ćwiczeniową przystosowaną do pisania markerami suchościeralnymi. Wymiary: 68x100 cm.
Dodatkowo do planszy została dołączona karta sprawdzająca dla ucznia w formacie A4 do powielania.
Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry. Kolory...
Więcej
>
Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry. Kolory to powszechnie znane i używane przez wszystkich pojęcia i słowa. W przypadku języka polskiego i graczy, dla których język polski jest językiem ojczystym, celem gry jest bezstresowe zachęcanie dzieci do wypowiedzi w języku polskim w ramach zabawy. Dzieci koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a nie na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Zachęca to do mówienia, wypowiadania swojego zdania (np. "Moim zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Naszym zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Większość z nas uważa, że ten kolor nadaje się do..."), współpracy z grupą (w przypadku gry drużynowej) oraz ćwiczenia określonych pojęć "zadanych" graczom (np. kolor + przyroda; kolor + pogoda; kolor + ubranie; kolor + jedzenie, ...).
W przypadku języka obcego i graczy, dla których język ten nie jest językiem ojczystym (dotyczy to także obcokrajowców w Polsce), celem gry jest bezstresowe zachęcanie graczy do wypowiedzi i układania zdań w języku obcym w ramach gry i zabawy, co zmniejsza stres, a to jak wiadomo ułatwia używanie języka obcego w wypowiedziach. Uczestnicy gry koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a mniej na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Śmiech i zabawa zwiększają motywację, chęć poszukiwania nowych słów (gra ze słownikiem) i powodują chęć współzawodnictwa.
Dołączona instrukcja zawiera 3 wersje gry do wyboru (każda w języku polskim lub angielskim).
SKŁAD
MATA PODŁOGOWA o wymiarach 150 x 150 cm z nadrukowanymi kolorowymi polami i nazwami kolorów w języku polskim, ukraińskim i angielskim (GB). Mata jest zwijana i zmywalna, wykonana z tworzywa i jest pokrytaspecjalnym laminatem – można więc po niej latami skakać i chodzić bez uszczerbku jakości. Mata jest duża i dobrze widoczna dla uczestników gry, a jednocześnie można ją zwijać i wygodnie przechowywać.
KOSTKA DO GRY ZWYKŁA, 6-polowa, z polami oznaczonymi kropkami od 1 do 6.
Panel obrazkowo-dźwiękowy umieszczony w ramce do zawieszania poziomo i pionowa na ścianie. W 6 okienkach można umieścić dowolne obrazki i do każdego z nich nagrać oddzielną melodię, historię, sentencję lub polecenie. Pomoc dzięki...
Więcej
>
Panel obrazkowo-dźwiękowy umieszczony w ramce do zawieszania poziomo i pionowa na ścianie. W 6 okienkach można umieścić dowolne obrazki i do każdego z nich nagrać oddzielną melodię, historię, sentencję lub polecenie.
Pomoc dzięki sensorycznemu połączeniu efektów wizualnych i dźwiękowych, może być używana na wiele sposobów. Jako panel uczący kolejności wykonywania czynności np. mycia rąk, sposób na przedstawienie planu zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także jako prosta forma komunikacji dla osób z trudnościami w wymowie. Dzięki możliwości umieszczenia dowolnych obrazków pomoc można użyć również do nauki słów i zwrotów w językach obcych.
Innym ciekawym przykładem zastosowania ramki obrazkowo-dźwiękowej jest umieszczenie w panelu np. zdjęć zwierząt czy roślin i nagranie do nich odpowiednich odgłosów lub nazw. Taka forma znakomicie sprawdzi się we wszelkiego rodzaju pracowniach przyrodniczych, ekopracowniach oraz salach tematycznych.
Przykładowe zastosowanie:
Wizualny plan zajęć
Wsparcie nauki wymowy
Wsparcie Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych (SPE)
Integracja sensoryczna
Tworzenie opowieści sekwencyjnych
Rozpoznawania nazw np. zwierząt i roślin w oparciu o zdjęcie
Wymiary: 11,5 x 56 cm Możliwość zawieszania na ścianie pionowo i poziomo Wymaga użycia baterii: 3 x AAA (nie dołączone)