Dostawa i płatności

Koszty wysyłki:
Zamówienia powyżej 300 złotychkoszty wysyłki ponosi Sprzedający („JANGAR”).

Płatności:
Instytucje – jednostki budżetowe (samorządowe szkoły, przedszkole, jednostki samorządu terytorialnego) – płatność przelewem po otrzymaniu towaru wraz z fakturą VAT.

Pozostałe informacje dotyczące Wysyłek i Płatności:   kliknij tutaj.

 SERDECZNIE ZAPRASZAMY
do zakupów w naszej firmie!

6-elementowe historyjki obrazkowe
WYPRZEDAŻ!

6-elementowe historyjki... 6-elementowe historyjki obrazkowe

Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 6 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały... Więcej

Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 6 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Część historyjek dodatkowo ułatwi dziecku poznanie pewnych procesów mających miejsce w przyrodzie (np. jak z cebulki powstaje roślina) i nauczy zachowania w wyjątkowych sytuacjach (np. dokarmiania ptaków zimą, pomocy osobom niepełnosprawnym). Pomoże również poznać niektóre zawody (np. stomatologa, rybaka) i procesy powstawania przedmiotów (np. stołu, płyty CD).

Skład: teczka A4, plansze – 21 kolorowych kart, dodatki – plastikowe kieszonki.

Do
zamówienia
Cena 39,00 zł
Trening czytania – pokonaj dysleksję
WYPRZEDAŻ!

Trening czytania – pokonaj... Trening czytania – pokonaj dysleksję

Program Trening czytania – pokonaj dysleksję, przeznaczony jest dla dzieci w wieku 7-12 lat. Kurs przeznaczony jest do wspomagania uczniów z ryzykiem dysleksji. Jego program został opracowany z myślą o uczniach młodszych klas szkoły podstawowej,... Więcej

Program Trening czytania – pokonaj dysleksję, przeznaczony jest dla dzieci w wieku 7-12 lat. Kurs przeznaczony jest do wspomagania uczniów z ryzykiem dysleksji. Jego program został opracowany z myślą o uczniach młodszych klas szkoły podstawowej, którzy poznali już wszystkie litery, rozróżniają ich kształt, potrafią je napisać, ale nie opanowali jeszcze w stopniu wystarczającym umiejętności czytania cichego i głośnego oraz rozumienia czytanego tekstu. Doskonale opracowany materiał zawiera 260 ćwiczeń z wyrazami oraz 70 fabularyzowanych ćwiczeń ze zdaniami. Jedna sesja ćwiczeń przewidziana jest na 20 minut pracy, a przebieg lekcji kontroluje przyjazny lektor. Program dostosowany do działania zarówno na komputerach Windows/ PC, jak i na komputerach z systemem Mac OS.

Wymagania techniczne:
• Windows XP SP3 32-bit, Vista SP1, Windows 7, Mac OS X v. 10.5 lub nowszy,
• procesor 1,6 GHz,
• 512 MB RAM,
• 200 MB wolnego miejsca na HDD (dla Mac OS 310 MB),
• rozdzielczość 1024x768,
• głośniki,
• CD

Do
zamówienia
Cena 99,00 zł
KOLORY – wielka gra-zachęta do wypowiedzi w języku polskim i angielskim

KOLORY – wielka gra-zachęta... KOLORY – wielka gra-zachęta do wypowiedzi w języku polskim i angielskim

Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry. Kolory... Więcej

Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry.
Kolory to powszechnie znane i używane przez wszystkich pojęcia i słowa.
W przypadku języka polskiego i graczy, dla których język polski jest językiem ojczystym, celem gry jest bezstresowe zachęcanie dzieci do wypowiedzi w języku polskim w ramach zabawy. Dzieci koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a nie na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Zachęca to do mówienia, wypowiadania swojego zdania (np. "Moim zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Naszym zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Większość z nas uważa, że ten kolor nadaje się do..."), współpracy z grupą (w przypadku gry drużynowej) oraz ćwiczenia określonych pojęć "zadanych" graczom (np. kolor + przyroda; kolor + pogoda; kolor + ubranie; kolor + jedzenie, ...).

W przypadku języka obcego i graczy, dla których język ten nie jest językiem ojczystym (dotyczy to także obcokrajowców w Polsce), celem gry jest bezstresowe zachęcanie graczy do wypowiedzi i układania zdań w języku obcym w ramach gry i zabawy, co zmniejsza stres, a to jak wiadomo ułatwia używanie języka obcego w wypowiedziach. Uczestnicy gry koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a mniej na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Śmiech i zabawa zwiększają motywację, chęć poszukiwania nowych słów (gra ze słownikiem) i powodują chęć współzawodnictwa.

Dołączona instrukcja zawiera 3 wersje gry do wyboru (każda w języku polskim lub angielskim).

SKŁAD

  • MATA PODŁOGOWA o wymiarach 150 x 150 cm z nadrukowanymi kolorowymi polami i nazwami kolorów w języku polskim i angielskim (GB).
    Mata jest zwijana i zmywalna, wykonana z tworzywa i jest pokryta specjalnym laminatem – można więc po niej latami skakać i chodzić bez uszczerbku jakości.
    Mata jest duża i dobrze widoczna dla uczestników gry, a jednocześnie można ją zwijać i wygodnie przechowywać.
  • KOSTKA DO GRY ZWYKŁA, 6-polowa, z polami oznaczonymi kropkami od 1 do 6.
  • KLEPSYDRA 1-minutowa
Do
zamówienia
Cena 181,00 zł