Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały...
Więcej
>
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały obwód. W skład zestawu wchodzą przewody połączeniowe bananowe - 6 sztuk, czerwone, niebieskie i czarne. Połączeń elektrycznych dokonuje się szybko poprzez wsuwanie zakończeń bananowych w specjalne gniazda znajdujące się po obu stronach każdej płytki. Zasilanie bateryjne (baterie R20, nie dołączone) – w komplecie 2 niebieskie pojemniki na baterie z gniazdami po obu stronach, takimi jak na pozostałych płytkach. Dodatkowo, dołączone są zapasowe żarówki. Całość dostarczana jest w specjalnym pudełku z gąbką z wyciętymi otworami na wymiar elementów, co ułatwia wyjmowanie i przechowywanie elementów zestawu. Zestaw edukacyjny dostarczany jest wraz ze szczegółową instrukcją z opisem konkretnych połączeń.
Zestaw kompatybilny z pozostałymi zestawami z serii BLUE.
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne . Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę...
Więcej
>
Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne. Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę figurkami i rozwijanie umiejętności poznawczych u dzieci. Znajdują zastosowanie w edukacji leśnej, zachęcają do rozmów o zwierzętach, pomagają przedstawić łączące je cechy takie jak plamy, paski, a także różnice w gatunkach.
Różnorodność zwierząt w zestawie (owady, ptaki i ssaki) reprezentujących różne gatunki pozwala na tworzenie historyjek i teatrzyków leśnych, które znajdą swoje zastosowanie nie tylko w ośrodkach przyrodniczych, ale również wśród dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Forma dużych drewnianych klocków, bez ostrych krawędzi pozwala na swobodną zabawę najmłodszych przyrodników. Wspierane obszary rozwoju:
Rozwój fizyczny - zdolności motoryczne
Rozwój osobisty - wspólna zabawa
Komunikacja społeczna - język opisowy
Zaburzenia komunikacji – zachęta do rozmowy
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Zrozumienie Świata – nauka rozpoznawania zwierząt
Specyfikacja: Zestaw 30 dwustronnie zadrukowanych drewnianych figur zwierząt leśnych. Wymiary największej figurki przedstawiającej niedźwiedzia: 165 x 113 x 20 mm
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i...
Więcej
>
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
W zestawie trzy różne, duże maty do nauki kodowania poprzez zabawę. Maty pokryte są specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, po których swoje ścieżki rysować mogą roboty, dołączonymi do zestawu markerami.
Aby ułatwić naukę do zestawu zostały dołączone kartoniki ze ścieżkami do kodowania sekwencyjnego (blokowego) z polami do uzupełniania poleceń, a także karty do prostego kodowania.
20 kolorowych, zmywalnych markerów (m. in. różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
Mata do kodowania Leśna polana 200x160 cm
Mata do kodowania Droga ze znakami 200x160 cm
Mata do kodowania Kosmiczny wyścig 160x100 cm
72 szt. ścieżek do kodowania sekwencyjnego (Blokowego) z polami do uzupełniania poleceń
60 szt. kart do kodowania
3 szt. Legendy do mat
2 szt. przykładowych scenariuszy kodowania tras robotów
3 karty-lekcje poruszania robotem i rysowania
Wiek: 7+
ARTIE: Wyścig robotów – zestaw kodowanych robotów z matami i akcesoriami spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów,...
Więcej
>
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów, wyjaśnia w jaki sposób odbywa się ich sterowanie, a następnie uczy jak zaprogramować robota w języku C.
Budowa robota KODBIT wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO® i CUBROID, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Razem ze sprytną kostką KODBIT użytkownik zostanie poprowadzony przez 14 projektów programistycznych w języku C Arduino IDE lub blokowym. Wyjątkowym elementem programu jest możliwość łatwego przechodzenia z programowania blokowego na język C, dzięki czemu, można podejrzeć jak wygląda kod w rzeczywistości. Sterowanie robotem jest bardzo intuicyjne i odbywa się poprzez darmową aplikację na smarfonie/tablecie. Robota edukacyjnego KODBIT polecamy wszystkim tym, którzy zaczynają swoją naukę programowania, ponieważ jego przyjazna forma oraz programowanie w języku C daje dobre podstawy do programowania zaawansowanych projektów i robotów opartych o mikrokontrolery oraz płytki prototypowe.
Robot KODBIT sprytna kostka po zaprogramowaniu oferuje wiele funkcji: odtwarzanie muzyki, reagowanie na głos, wyświetlanie symboli, sterowanie BT, unikanie przeszkód, śledzenie linii i inne.
Parametry: Napięcie robocze: 5V Wbudowana bateria: 14500 bateria litowa 700MAH 3.7V Zasilanie: zasilanie przez USB lub baterię Wymiary (w tym koła): 92 mm * 105 mm * 95 mm Prędkość silnika N20: 5V 200 rpm Programowanie: z poziomu komputera oprogramowanie Arduino IDE 1.8.19 Sterowanie aplikacją Bluetooth: obsługa zarówno systemu Android, jak i IOS Temperatura pracy: 0-50 ° C Dwa języki programowania: Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE Wiek: 7+
Skład zestawu: • Robot KODBIT Sprytna kostka z 5 wbudowanymi modułami: głośnik, czujnik odległości, czujnik dźwięku, panel diodowy 16x16, śledzenie linii, • 4 niezależne moduły-klocki: przycisk, dioda LED, fotorezystor, czujnik ruchu • 4 przewody łączeniowe RJ11 • Przewód USB • Mata-droga do jazdy po linii • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania blokowego Mixly • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania C Arduino IDE
KODBIT: Sprytna kostka do nauki programowania spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE).
Robotyka w szkole podstawowej, a nawet już w przedszkolu, w dobie wszechobecnego internetu i elektronizacji, są niezbędne dla rozwoju współczesnej techniki. Warto również uczyć dzieci od najmłodszych lat o również szkodliwym działaniu nie umiejętnego i nadmiernego korzystania ze zdobyczy techniki.
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY , intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM . Stworzone dla edukacji, do...
Więcej
>
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 111 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowane bezprzewodowe klocki konstrukcyjne spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (1 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (2 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (1 szt.)
Dźwiękowy (1 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (1 szt.)
Czujnik światła i dotyku (1 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (6 szt.)
Kostka Cube (30 szt.)
Łącznik (50 szt.)
Koło (2 szt.)
Koło 360⁰ (2 szt.)
Jednostronny (6 szt.)
Dwustronny łączeniowy (8 szt.)
3-pinowy kabel USB
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Zestaw do budowania labiryntu za pomocą kart kodujących, tworzących ścieżkę krok po kroku dla interaktywnej Myszy-robota. Sekwencje programuje się bardzo łatwo dzięki nawiązaniu klawiszy na grzbiecie myszy do kolorów kart kodujących. Myszka świeci,...
Więcej
>
Zestaw do budowania labiryntu za pomocą kart kodujących, tworzących ścieżkę krok po kroku dla interaktywnej Myszy-robota. Sekwencje programuje się bardzo łatwo dzięki nawiązaniu klawiszy na grzbiecie myszy do kolorów kart kodujących. Myszka świeci, wydaje dźwięki oraz porusza się w 2 prędkościach.
Zestaw zawiera:
30 dwustronnych kart do kodowania;
22 ściany labiryntu;
16 siatek labiryntu, które łącząc się tworzą duży kwadrat 50x50 cm;
3 tunele;
10 dwustronnych kart z ćwiczeniami;
Element imitujący ser;
Mysz-robot zasilana bateriami 3xAAA (nie dołączone);
Przewodnik po ćwiczeniach.
Zestaw można urozmaicić rozbudowując go o dodatkową mysz Jack (do kupienia oddzielnie) oraz karty matematyczne (do kupienia oddzielnie).
Interaktywna mysz-robot Jack do nauki programowania za pomocą kart kodujących, tworzących ścieżkę krok po kroku. Sekwencje programuje się bardzo łatwo dzięki nawiązaniu klawiszy na grzbiecie myszy do kolorów kart kodujących. Myszka świeci, wydaje...
Więcej
>
Interaktywna mysz-robot Jack do nauki programowania za pomocą kart kodujących, tworzących ścieżkę krok po kroku. Sekwencje programuje się bardzo łatwo dzięki nawiązaniu klawiszy na grzbiecie myszy do kolorów kart kodujących. Myszka świeci, wydaje dźwięki oraz porusza się w 2 prędkościach.
Zestaw zawiera:
30 dwustronnych kart do kodowania;
Mysz-robot Jack zasilana bateriami 3xAAA (nie dołączone);
Dodatek do Seria Code-Go: Mysz kodowana, zestaw , który za pomocą kart kodujących z numerami, kostek oraz maty do gry, wprowadza najmłodszych w świat matematyki i liczb. Zestaw zawiera:
<ul style="list-style-type:...
Więcej
>
Dodatek do Seria Code-Go: Mysz kodowana, zestaw, który za pomocą kart kodujących z numerami, kostek oraz maty do gry, wprowadza najmłodszych w świat matematyki i liczb.
Zestaw zawiera:
2 kostki z cyframi
1 kostkę operacyjną (ze znakami)
11 dwustronnych kart liczbowych (0-20);
1 linijka (12 cm)
Dwustronna plansza liczbowa
Zestaw jest dodatkiem do serii i nie zawiera Myszy-robota do kodowania!
Analogowa gra planszowa oparta na zasadach Serii Code-Go, łącząca w sobie zabawę ze strategiami opartymi na kodowaniu. Gracze wcielają się w role rywalizujących ze sobą myszy, których zadaniem jest zebranie jak największej ilości kawałków sera. Aby je...
Więcej
>
Analogowa gra planszowa oparta na zasadach Serii Code-Go, łącząca w sobie zabawę ze strategiami opartymi na kodowaniu. Gracze wcielają się w role rywalizujących ze sobą myszy, których zadaniem jest zebranie jak największej ilości kawałków sera. Aby je zebrać muszą poruszać się po labiryncie za pomocą dobieranych co turę kart kodujących. Gra oprócz samego kodowania uczy umiejętności opartych o STEM, a także rozwiązywania problemów i strategicznego myślenia.
Liczba graczy: 2-4 Wiek: 5+
Zawartość: • plansza do gry • 80 kart kodujących • 4 karty Super-Myszy • 12 kart specjalnych • 4 pionki Myszy • 12 kawałków sera • 1 kostka
Gra doskonała do rozwijania i wspierania dużej motoryki jednocześnie wprowadzająca dzieci w świat kodowania i programowania bez użycia elektroniki. Dołączona instrukcja zawiera przykładowe labirynty i sposoby kodowania. Zawartość: • 20 kart...
Więcej
>
Gra doskonała do rozwijania i wspierania dużej motoryki jednocześnie wprowadzająca dzieci w świat kodowania i programowania bez użycia elektroniki. Dołączona instrukcja zawiera przykładowe labirynty i sposoby kodowania.
Zawartość: • 20 kart kodujących(24x24 cm) • 20 kart labiryntu (24x24 cm) • 10 kart specjalnych
Robot Botley wraz podstawowym zestawem akcesoriów, wprowadza w łatwy i przyjazny sposób w świat kodowania. Z pomocą Botley'a dziecko może stopniowo nabywać umiejętności programowania od najprostszych poleceń po zaawansowane pętle i ścieżki. Robot uczy...
Więcej
>
Robot Botley wraz podstawowym zestawem akcesoriów, wprowadza w łatwy i przyjazny sposób w świat kodowania. Z pomocą Botley'a dziecko może stopniowo nabywać umiejętności programowania od najprostszych poleceń po zaawansowane pętle i ścieżki. Robot uczy podstaw kodowania poprzez aktywną zabawę, przez co w naturalny sposób dziecko ćwiczy strategiczne myślenie oraz doskonali umiejętności rozwiązywania problemów.
Zestaw podstawowy zawiera: • 1 robot Botley • 1 pilot do zdalnego programowania • nakładkę z rękami robota • 40 kart kodujących
Robot Botley to 77-elementówy zestaw, który w łatwy i przyjazny sposób wprowadza w świat kodowania. Z pomocą Botley'a dziecko może stopniowo nabywać umiejętności programowania od najprostszych poleceń po zaawansowane pętle i ścieżki. Robot uczy podstaw...
Więcej
>
Robot Botley to 77-elementówy zestaw, który w łatwy i przyjazny sposób wprowadza w świat kodowania. Z pomocą Botley'a dziecko może stopniowo nabywać umiejętności programowania od najprostszych poleceń po zaawansowane pętle i ścieżki. Robot uczy podstaw kodowania poprzez aktywną zabawę, przez co w naturalny sposób dziecko ćwiczy strategiczne myślenie oraz doskonali umiejętności rozwiązywania problemów.
Zestaw zawiera: • 1 robot Botley • 1 pilot do zdalnego programowania • nakładkę z rękami robota • 40 kart kodujących • 6 dwustronnych tablic-puzzli • 28 przeszkód i akcesorii
Robot Botley 2.0 to 78-elementówy zestaw, który w łatwy i przyjazny sposób wprowadza w świat kodowania. Z pomocą Botley'a dziecko może stopniowo nabywać umiejętności programowania od najprostszych poleceń po zaawansowane pętle i ścieżki. Robot uczy...
Więcej
>
Robot Botley 2.0 to 78-elementówy zestaw, który w łatwy i przyjazny sposób wprowadza w świat kodowania. Z pomocą Botley'a dziecko może stopniowo nabywać umiejętności programowania od najprostszych poleceń po zaawansowane pętle i ścieżki. Robot uczy podstaw kodowania poprzez aktywną zabawę, przez co w naturalny sposób dziecko ćwiczy strategiczne myślenie oraz doskonali umiejętności rozwiązywania problemów. Robot Botley 2.0 po zaprogramowaniu może odtwarzać muzykę, stworzyć pokaz świetlny, zamienić się w pociąg, radiowóz lub ducha.
Zestaw zawiera: • 1 robot Botley świecący w ciemności • 1 pilot do zdalnego programowania • 2 nakładki z rękami robota • 40 kart kodujących • 6 dwustronnych tablic-puzzli • 28 przeszkód i akcesorii
Zestaw 40 dodatkowych elementów-przeszkód do Robota Botley'a, dzięki którym można stworzyć 9 kolejnych wyzwań do pokonania takich jak np. efekt domina, spadające się piłeczki, a także zaprojektować nowe własne tory przeszkód. Elementy rozszerzenia...
Więcej
>
Zestaw 40 dodatkowych elementów-przeszkód do Robota Botley'a, dzięki którym można stworzyć 9 kolejnych wyzwań do pokonania takich jak np. efekt domina, spadające się piłeczki, a także zaprojektować nowe własne tory przeszkód. Elementy rozszerzenia urozmaicają naukę kodowania, a także wprowadzają w praktyczny sposób podstawowe pojęcia fizyczne związane z ruchem i siłą.
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów,...
Więcej
>
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów, wyjaśnia w jaki sposób odbywa się ich sterowanie, a następnie uczy jak zaprogramować robota w języku C.
Budowa robota KODBIT wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO® i CUBROID, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Razem ze sprytną kostką KODBIT użytkownik zostanie poprowadzony przez 14 projektów programistycznych w języku C Arduino IDE lub blokowym. Wyjątkowym elementem programu jest możliwość łatwego przechodzenia z programowania blokowego na język C, dzięki czemu, można podejrzeć jak wygląda kod w rzeczywistości. Sterowanie robotem jest bardzo intuicyjne i odbywa się poprzez darmową aplikację na smarfonie/tablecie. Robota edukacyjnego KODBIT polecamy wszystkim tym, którzy zaczynają swoją naukę programowania, ponieważ jego przyjazna forma oraz programowanie w języku C daje dobre podstawy do programowania zaawansowanych projektów i robotów opartych o mikrokontrolery oraz płytki prototypowe.
Robot KODBIT sprytna kostka po zaprogramowaniu oferuje wiele funkcji: odtwarzanie muzyki, reagowanie na głos, wyświetlanie symboli, sterowanie BT, unikanie przeszkód, śledzenie linii i inne.
Parametry: Napięcie robocze: 5V Wbudowana bateria: 14500 bateria litowa 700MAH 3.7V Zasilanie: zasilanie przez USB lub baterię Wymiary (w tym koła): 92 mm * 105 mm * 95 mm Prędkość silnika N20: 5V 200 rpm Programowanie: z poziomu komputera oprogramowanie Arduino IDE 1.8.19 Sterowanie aplikacją Bluetooth: obsługa zarówno systemu Android, jak i IOS Temperatura pracy: 0-50 ° C Dwa języki programowania: Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE Wiek: 7+
Skład zestawu: • Robot KODBIT Sprytna kostka z 5 wbudowanymi modułami: głośnik, czujnik odległości, czujnik dźwięku, panel diodowy 16x16, śledzenie linii, • 4 niezależne moduły-klocki: przycisk, dioda LED, fotorezystor, czujnik ruchu • 4 przewody łączeniowe RJ11 • Przewód USB • Mata-droga do jazdy po linii • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania blokowego Mixly • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania C Arduino IDE
KODBIT: Sprytna kostka do nauki programowania spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE).
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i...
Więcej
>
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
W zestawie trzy różne, duże maty do nauki kodowania poprzez zabawę. Maty pokryte są specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, po których swoje ścieżki rysować mogą roboty, dołączonymi do zestawu markerami.
Aby ułatwić naukę do zestawu zostały dołączone kartoniki ze ścieżkami do kodowania sekwencyjnego (blokowego) z polami do uzupełniania poleceń, a także karty do prostego kodowania.
20 kolorowych, zmywalnych markerów (m. in. różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
Mata do kodowania Leśna polana 200x160 cm
Mata do kodowania Droga ze znakami 200x160 cm
Mata do kodowania Kosmiczny wyścig 160x100 cm
72 szt. ścieżek do kodowania sekwencyjnego (Blokowego) z polami do uzupełniania poleceń
60 szt. kart do kodowania
3 szt. Legendy do mat
2 szt. przykładowych scenariuszy kodowania tras robotów
3 karty-lekcje poruszania robotem i rysowania
Wiek: 7+
ARTIE: Wyścig robotów – zestaw kodowanych robotów z matami i akcesoriami spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
Zestaw do nauki programowania dla najmłodszych, który bez użycia elektroniki wprowadza wczesne koncepcje STEM w wieku przedszkolnym. Dzieci poprzez zabawę wraz z kolorową książeczką uczą się podstaw kodowania i tworzenia ścieżek, po których prowadzą...
Więcej
>
Zestaw do nauki programowania dla najmłodszych, który bez użycia elektroniki wprowadza wczesne koncepcje STEM w wieku przedszkolnym. Dzieci poprzez zabawę wraz z kolorową książeczką uczą się podstaw kodowania i tworzenia ścieżek, po których prowadzą pieska do celu. Oprócz podążania za wyzwaniami zawartymi w książeczce, dzieci mogą samodzielnie tworzyć własne kody za pomocą 10 odcisków łapek. Piesek po za możliwością programowania pełni rolę uroczego towarzysza zabaw – po naciśnięciu noska aktywuje się tryb interaktywny, w którym zwierzak może tańczyć, śpiewać piosenki, reaguje na głaskanie i karmienie kością.
Zawartość zestawu:
interaktywny piesek (zasilanie baterie: 3xAAA - nie dołączone!)
szczeniaczek
8 elementów-przeszkód (w tym buda, zjeżdżalnia, kość i piłka)
10 odcisków łap do kodowania
2 kartonowe dekoracje do tworzenia scenerii (drzewo i hydrant)
Zestaw do nauki kodowania dla najmłodszych, który bez użycia elektroniki wprowadza wczesne koncepcje STEM w wieku przedszkolnym. Dzieci poprzez zabawę wraz z kolorową książeczką uczą się sekwencyjnego myślenia, dzięki tworzeniu ścieżek, po których...
Więcej
>
Zestaw do nauki kodowania dla najmłodszych, który bez użycia elektroniki wprowadza wczesne koncepcje STEM w wieku przedszkolnym. Dzieci poprzez zabawę wraz z kolorową książeczką uczą się sekwencyjnego myślenia, dzięki tworzeniu ścieżek, po których porusza się lisek do celu. Zestaw zawiera 16 dwustronnych płytek-puzzli do tworzenia ścieżek. Oprócz podążania za wyzwaniami zawartymi w książeczce, dzieci mogą samodzielnie tworzyć własne ścieżki (rysując linie czarnym markerem).
Zawartość zestawu:
interaktywny lisek (zasilanie baterie: 4 x LR44 - nie dołączone!)
16 dwustronnych płytek-puzzli do tworzenia ścieżek
Pakiet edukacyjnych klocków konstrukcyjnych do programowania na różnych poziomach dla 6 grup, który świetnie sprawdzi się zarówno w edukacji wczesnoszkolnej jak i podczas zajęć z programowania w klasach 4-8 Szkoły Podstawowej. Cubroid to...
Więcej
>
Pakiet edukacyjnych klocków konstrukcyjnych do programowania na różnych poziomach dla 6 grup, który świetnie sprawdzi się zarówno w edukacji wczesnoszkolnej jak i podczas zajęć z programowania w klasach 4-8 Szkoły Podstawowej. Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach. Przyjazna forma klocków wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu Cubroid jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO®, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 666 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowanie w klasie – pakiet edukacyjny kl. 1-8 (dla 6 grup) spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (6 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (12 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (6 szt.)
Dźwiękowy (6 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (6 szt.)
Czujnik światła i dotyku (6 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (36 szt.)
Kostka Cube (180 szt.)
Łącznik (300 szt.)
Koło (12 szt.)
Koło 360⁰ (12 szt.)
Jednostronny (36 szt.)
Dwustronny łączeniowy (48 szt.)
3-pinowy kabel USB (6 szt.)
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
6 kompletów 5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.