Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem....
Więcej
>
Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem. Dołączona zewnętrzna ładowarka. Podstawowe parametry: okular 10x oraz 3 achromatyczne obiektywy: 4x, 10x i 40x (amortyzowany) wkręcane w tarczę rewolwerową, kondensor z diafragmą kołową. Wymiary: 15,5 x 12 x 30 (H) cm / 1,6 kg.
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje...
Więcej
>
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje uczniów w trakcie nauki szkolnej - nabywają wiedzę indywidualną i uczą się współpracować w grupie w trakcie projektowania pracy robota. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Sześcionożny robot jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami...!
Sześć nóg daje temu robotowi większą stabilność i swobodę poruszania się w stosunku do zwykłych robotów. Reprezentuje tzw. grupę robotów kroczących wzorowanych na organizmach żywych. Potrzebuje tylko trzech nóg, aby zachować równowagę podczas stania i może chodzić z zaledwie czterema. Jego pozostałe nogi mogą być w innych pozycjach lub manipulować w tym czasie przedmiotami.
Sześcionożny robot edukacyjny sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (12 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń.
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i kamerą.
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
Ładowarka
Owijki (6 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota.
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały...
Więcej
>
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały obwód. W skład zestawu wchodzą przewody połączeniowe bananowe - 6 sztuk, czerwone, niebieskie i czarne. Połączeń elektrycznych dokonuje się szybko poprzez wsuwanie zakończeń bananowych w specjalne gniazda znajdujące się po obu stronach każdej płytki. Zasilanie bateryjne (baterie R20, nie dołączone) – w komplecie 2 niebieskie pojemniki na baterie z gniazdami po obu stronach, takimi jak na pozostałych płytkach. Dodatkowo, dołączone są zapasowe żarówki. Całość dostarczana jest w specjalnym pudełku z gąbką z wyciętymi otworami na wymiar elementów, co ułatwia wyjmowanie i przechowywanie elementów zestawu. Zestaw edukacyjny dostarczany jest wraz ze szczegółową instrukcją z opisem konkretnych połączeń.
Zestaw kompatybilny z pozostałymi zestawami z serii BLUE.
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości...
Więcej
>
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości z wysezonowanego drewna (a nie ze sklejki!), zapewniony swobodny dostęp powietrza bez ryzyka nasłonecznienia przyrządów, drewniane żaluzjowe ściany z drzwiczkami z przodu, pomalowana w całości na biało (odbija promienie słoneczne), wykonany z tego samego drewna stelaż (stojak i schody) zapewniający montaż przyrządów pomiarowych na wysokości 2 metrów. Powyższe cechy zapewniają pomiary wybranych warunków pogodowych o jak najmniejszej ilości błędów.
Stacja pogody drewniana uatrakcyjni szkolny ogródek meteorologiczny i polecana jest do prowadzenia obserwacji składników pogody w szkole podstawowej. Wprowadza elementy badawcze stosowane w profesjonalnych punktach obserwacji meteorologicznych (klatka meteorologiczna Stevensona). Zachęca do zajęć terenowych, podczas których nauczyciel może w ciekawy sposób przeprowadzić lekcję o pogodzie, korzystaniu z urządzeń pomiarowych i odczytywaniu danych meteorologicznych.
Skład zestawu:
Stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' z parą otwieranych drzwiczek (także żaluzjowych, jak pozostałe ściany) zamykanych na skobel (kłódka nie dołączona). Wymiary zewnętrzne (+/- 10 mm): 880 (szer.) x 680 mm (głęb.) x 760 (wys.).
Drewniany stojak – grubość nogi: 7 cm / wysokość 180 cm
Drewniane schody 3-stopniowe
Kotwy metalowe ocynkowane: 70 cm ( 4 szt.)
Drewniana stacja pogody wraz ze stojakiem i schodami jest ręcznie malowana i została wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna!
Wyposażenie:
Wewnątrz domku zamontowane przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr.
Zewnętrzny deszczomierz wbijany w glebę
Instrukcja montażu
Drewniana stacja pogody to inaczej klatka meteorologiczna Stevensona, mająca służyć przede wszystkim zabezpieczeniu przyrządów pomiarowych przed działaniem zjawisk atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, grad, słońce), a jednocześnie umożliwić miernikom dostęp do odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z...
Więcej
>
Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z łącznikami (odstęp od pręta statywu: ok. 10 cm) o różnych średnicach (5 i 10 cm)
biureta 10 ml
chłodnica Liebiga 100 mm
kolba stożkowa 50 ml
kolba okrągłodenna 25 ml
zlewka miarowa 50 ml
nasadka destylacyjna
przedłużacz destylacyjny
lejek laboratoryjny
palnik spirytusowy
Stojak nad palnik spirytusowy ze stali nierdzewnej, z siatką do stawiania naczyń laboratoryjnych i krążkiem ceramicznym pośrodku siatki w postaci spieku. Wysokość 11 cm.
wąż gumowy miękki 8 mm, 1 metr
Elektryczny płaszcz grzejny zawierający element grzejny zawieszony w materiale izolacyjnym z włókna ceramicznego w celu bezpiecznego przenoszenia ciepła. Płaszcz posiada wbudowany kontroler mocy. Maksymalna temperatura to 450 ° C (842 ° F). Dwa neony wskazują „włączanie zasilania” i „włączanie ogrzewania”. Obudowa wykonana jest z wirowanego metalu i pomalowana powłoką odporną na korozję. Napięcie 220 V AC.
Przyjazne, duże lustro w kolorowej, bardzo miękkiej oprawie piankowej i dużymi uchwytami po bokach. Może być wykorzystywane w zajęciach logopedycznych, do ćwiczeń z symetrii i innych. Wymiary samego lustra: 24x14 cm; wymiary całkowite:...
Przyjazne, duże lustro w kolorowej, bardzo miękkiej oprawie piankowej i dużymi uchwytami po bokach. Może być wykorzystywane w zajęciach logopedycznych, do ćwiczeń z symetrii i innych.
Wymiary samego lustra: 24x14 cm; wymiary całkowite: 3x45x24 cm.
Mikroskop szkolny o powiększeniach od 40x do 400x wyposażony w szerokopolowy okular WF 10x oraz obiektywy 4x, 10x i 40x wkręcane w obrotową (rewolwerową) głowicę. Wbudowana tarcza obrotowa z 6 różnymi otworami reguluje ilość światła przechodzącego...
Więcej
>
Mikroskop szkolny o powiększeniach od 40x do 400x wyposażony w szerokopolowy okular WF 10x oraz obiektywy 4x, 10x i 40x wkręcane w obrotową (rewolwerową) głowicę. Wbudowana tarcza obrotowa z 6 różnymi otworami reguluje ilość światła przechodzącego przez kondensor. Ostrość ustawiana pokrętłem symetrycznym. Oprócz standardowego podświetlenia dolnego wbudowane oświetlenie górne umożliwiające przy niższych powiększeniach obserwację powierzchni okazów takich jak np. liście, owady. Mikroskop zasilany jest trzema bateriami AAA – zapewnia to pełną mobilność i niezależność od gniazdka elektr., a nowoczesne wykorzystanie do oświetlenia diod LED (niski pobór prądu) zapewnia długotrwałą pracę bez wymiany baterii. Ciekawy mikroskop szczególnie polecany dla początkujących.
Mikroskop stereoskopowy do oglądania przestrzennych (także NIEtransparentnych) okazów przyrodniczych, innych niż preparaty mikroskopowe. Mikroskop powiększa 20x (okulary szerokopolowe: 10x, obiektyw: 2x), ma dodatkowo oświetlenie górne diodowe...
Więcej
>
Mikroskop stereoskopowy do oglądania przestrzennych (także NIEtransparentnych) okazów przyrodniczych, innych niż preparaty mikroskopowe. Mikroskop powiększa 20x (okulary szerokopolowe: 10x, obiektyw: 2x), ma dodatkowo oświetlenie górne diodowe (zasilane bateriami: 2 x LR6 1,5V). Mikroskop jest dobrym rozwiązaniem dla młodszych i początkujących przyrodników ze względu na prostą budowę i poręczność (585 g, h=23 cm), a jednocześnie wyraźny i ostry obraz.
Mikroskopy stereoskopowe służą do oglądania przestrzennych (także NIEtransparentnych) okazów przyrodniczych, i nie tylko, innych niż preparaty mikroskopowe. Nieoceniony do studiowania np. fragmentów skał, minerałów, próbek gleby, owadów, okazów roślinnych (całych lub ich części), metali oraz okazów hobbystycznych (monet, znaczków), itp. W przeciwieństwie do tradycyjnych mikroskopów, niepotrzebne są specjalne preparaty. Mikroskopy te charakteryzują się też innymi powiększeniami (najczęściej wykorzystywane: od 10x do 40x) niż mikroskopy biologiczne przeznaczone do oglądania specjalnie przygotowanych preparatów mikroskopowych na szkiełku.
Skład: 10 preparatów mikroskopowych 1. Mucha (Musca domestica) - odnóże 2. Skrzydło ptaka, fragm. 3. Skrzydło motyla 4. Rozmaz krwi ludzkiej 5. Królik - p.pp. jelita 6. Kot - p.pp. przez płuca 7. Plankton...
Więcej
>
Skład: 10 preparatów mikroskopowych 1. Mucha (Musca domestica) - odnóże 2. Skrzydło ptaka, fragm. 3. Skrzydło motyla 4. Rozmaz krwi ludzkiej 5. Królik - p.pp. jelita 6. Kot - p.pp. przez płuca 7. Plankton roślinny i zwierzęcy 8. Ziarna pyłku - porównanie różnych 9. Użyłkowanie liścia macerującego 10. Bez czarny - p.pp. przez zalążnię
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Pudełko z przezroczystego plastiku, w pokrywkę którego wbudowana jest lupa. W dno pudełka wtopiona jest siatka do szacowania wielkości okazów. Wymiary: wys. 4,5 cm, średnica 5 cm.
Pudełko z przezroczystego plastiku, w pokrywkę którego wbudowana jest lupa. W dno pudełka wtopiona jest siatka do szacowania wielkości okazów.
Zestaw trzech lup o łącznym powiększeniu 10x. Lupy są tak połączone, aby można je było wysuwać z obudowy i nakładać na siebie uzyskując coraz większe powiększenia. Średnica każdej lupy: 38 mm.
Zestaw trzech lup o łącznym powiększeniu 10x. Lupy są tak połączone, aby można je było wysuwać z obudowy i nakładać na siebie uzyskując coraz większe powiększenia. Średnica każdej lupy: 38 mm.
Plansza pokazuje, co powinien robić młody ekolog, który troszczy się o środowisko. Wymiary: 70x100 cm, dwustronnie foliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.
Plansza pokazuje, co powinien robić młody ekolog, który troszczy się o środowisko. Wymiary: 70x100 cm, dwustronnie foliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.
Plansza przedstawia odmierzanie czasu przy pomocy zegara z odniesieniem do kalendarza. Naniesienie stron świata przygotowuje do późniejszej pracy z mapą - uczy orientacji. Format: 160 x 120 cm, laminowana dwustronnie folią, oprawiona w...
Więcej
>
Plansza przedstawia odmierzanie czasu przy pomocy zegara z odniesieniem do kalendarza. Naniesienie stron świata przygotowuje do późniejszej pracy z mapą - uczy orientacji.
Format: 160 x 120 cm, laminowana dwustronnie folią, oprawiona w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym.
Para magnesów sztabkowych o długości 8 cm każdy, m.in. do demonstracji odpychania i przyciągania (biegunowości) oraz doświadczeń z opiłkami (linie pola magnetycznego). Charakterystyczną cechą jest warstwa kolorowego plastiku (rodzaj plastikowej...
Więcej
>
Para magnesów sztabkowych o długości 8 cm każdy, m.in. do demonstracji odpychania i przyciągania (biegunowości) oraz doświadczeń z opiłkami (linie pola magnetycznego). Charakterystyczną cechą jest warstwa kolorowego plastiku (rodzaj plastikowej obudowy) na magnesach zapobiegająca zbyt szybkiej utracie cech magnetycznych (rozmagnesowaniu się).
Para magnesów sztabkowych o długości 13 cm każdy, m.in. do demonstracji odpychania i przyciągania (biegunowości) oraz doświadczeń z opiłkami (linie pola magnetycznego). Charakterystyczną cechą jest warstwa kolorowego plastiku (rodzaj obudowy) na...
Więcej
>
Para magnesów sztabkowych o długości 13 cm każdy, m.in. do demonstracji odpychania i przyciągania (biegunowości) oraz doświadczeń z opiłkami (linie pola magnetycznego). Charakterystyczną cechą jest warstwa kolorowego plastiku (rodzaj obudowy) na magnesach zapobiegająca zbyt szybkiej utracie cech magnetycznych (rozmagnesowaniu się).
Elektromagnes demonstruje zależność pomiędzy magnetyzmem, a elektrycznością. Żelazo wykazuje właściwości magnetyczne dopiero po podłączeniu do źródła zasilania (baterii lub zasilacza; 4 V, prąd stały). Dołączona zwora magnetyczna. Wysokość 10 cm.
Elektromagnes demonstruje zależność pomiędzy magnetyzmem, a elektrycznością. Żelazo wykazuje właściwości magnetyczne dopiero po podłączeniu do źródła zasilania (baterii lub zasilacza; 4 V, prąd stały). Dołączona zwora magnetyczna. Wysokość 10 cm.
Kompaktowa stacja pogody dla młodszych z wyjmowanymi przyrządami (5 różnych) umieszczonymi w specjalnych gniazdach w jednolitej obudowie z rączką – umożliwia to swobodne przenoszenie stacji. Wykonana z trwałego, kolorowego tworzywa. Wyjmowane...
Więcej
>
Kompaktowa stacja pogody dla młodszych z wyjmowanymi przyrządami (5 różnych) umieszczonymi w specjalnych gniazdach w jednolitej obudowie z rączką – umożliwia to swobodne przenoszenie stacji. Wykonana z trwałego, kolorowego tworzywa. Wyjmowane przyrządy to: termometr, termometr minimum-maksimum, barometr, higrometr i kompas. Trzy ostatnie przyrządy mają, oprócz szczegółowych skal, dołączone opcjonalne nakładki dwustronne z uproszczonymi skalami (widoczne na zdjęciu).
Bardzo ciekawy zestaw, który zaciekawi i zainteresuje zarówno początkujących „mineralogów”, jak i tych bardziej zaawansowanych. Zawiera sześć różnych fragmentów skał i minerałów, każdy wielkości 3-4 cm: piryt („złoto głupców”), scorię, obsydian, granit...
Więcej
>
Bardzo ciekawy zestaw, który zaciekawi i zainteresuje zarówno początkujących „mineralogów”, jak i tych bardziej zaawansowanych. Zawiera sześć różnych fragmentów skał i minerałów, każdy wielkości 3-4 cm: piryt („złoto głupców”), scorię, obsydian, granit gruboziarnisty, marmur, szpat islandzki (odmiana kalcytu). Zawiera więc skały (magmowe głębinowe i wylewne, metamorficzną) oraz minerały o ciekawych, nie oczywistych własnościach. Przykładem szpat islandzki, który cechuje dwójłomność, czyli zdolność podwójnego załamywania światła (wystarczy położyć kryształ szpatu na zadrukowanej kartce papieru, aby zobaczyć na czym polega ta szczególna cecha) lub piryt zwany złotem głupców ze względu na podobieństwo do tego kruszcu; w rzeczywistości jest nadsiarczkiem żelaza (II), a jego nazwa pochodzi od greckiego słowa pyrites, czyli iskrzący, ponieważ uderzany krzesiwem (kawałkiem żelaza o podłużnym kształcie) iskrzy.
Transparentny kompas ze wskazówką zawieszoną w płynie, z boczną linijką w milimetrach (40 mm) oraz drugą w calach, wysuwany ze sztywnej, plastikowej obudowy wraz z oddzielnie wysuwaną lupą powiększającą. Obydwa elementy (kompas i lupa) wsuwane są w...
Więcej
>
Transparentny kompas ze wskazówką zawieszoną w płynie, z boczną linijką w milimetrach (40 mm) oraz drugą w calach, wysuwany ze sztywnej, plastikowej obudowy wraz z oddzielnie wysuwaną lupą powiększającą. Obydwa elementy (kompas i lupa) wsuwane są w sztywną, prostopadłościenną obudowę z tworzywa, która zapewnia ochronę przed zarysowaniem. Dzięki specjalnym występom wysuwanie kompasu i lupy jest szybkie. Wymiary: średnica kompasu: 4,2 cm; bok obudowy: 5,5 cm.