Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw zawiera wszystkie magnesy i kompasy potrzebne do...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw zawiera wszystkie magnesy i kompasy potrzebne do zbadania podstawowych pojęć w magnetyzmie wprowadzającym. Uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak biegun północny i południowy, prądy wirowe i oglądać linie pola magnetycznego za pomocą żelaza. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Przedmioty magnetyczne i niemagnetyczne
Bieguny północny i południowy.
Ziemia jest olbrzymim magnesem
Obserwacja pól magnetycznych z wykorzystaniem opiłków żelaza.
Wzajemne oddziaływania sił.
Magnesy o różnej sile - łańcuch ferromagnetyczny
Prądy wirowe
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Suwmiarka z tworzywa sztucznego; 1 x Walec metalowy, 10 x 10 mm: 1 x Magnesy neodymowe, 10 x10 mm i 10 x 4 mm; 1 x Magnes neodymowy walcowy, 10 x 75 mm; 1 x Rurka aluminiowa; 1 x Para magnesów sztabkowych ferrytowych; 1 x Magnesy pływające na podstawie (ferrytowe); 10 x Kompasy kartograficzne; 1 x Komora do obserwacji pola magnetycznego 2D; 1 x Kula z żelaza, 19 mm; 1 x Lejek plastikowy; 1 x Komora do obserwacji pola magnetycznego 3D; 5 x Magnesy pierścieniowe średnica 18 mm (ferrytowe); 1 x Magnetyt; 1 x Magnesy sztabkowe ze stopu alnico (czerwone) 40 mm 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów,...
Więcej
>
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów, wyjaśnia w jaki sposób odbywa się ich sterowanie, a następnie uczy jak zaprogramować robota w języku C.
Budowa robota KODBIT wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO® i CUBROID, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Razem ze sprytną kostką KODBIT użytkownik zostanie poprowadzony przez 14 projektów programistycznych w języku C Arduino IDE lub blokowym. Wyjątkowym elementem programu jest możliwość łatwego przechodzenia z programowania blokowego na język C, dzięki czemu, można podejrzeć jak wygląda kod w rzeczywistości. Sterowanie robotem jest bardzo intuicyjne i odbywa się poprzez darmową aplikację na smarfonie/tablecie. Robota edukacyjnego KODBIT polecamy wszystkim tym, którzy zaczynają swoją naukę programowania, ponieważ jego przyjazna forma oraz programowanie w języku C daje dobre podstawy do programowania zaawansowanych projektów i robotów opartych o mikrokontrolery oraz płytki prototypowe.
Robot KODBIT sprytna kostka po zaprogramowaniu oferuje wiele funkcji: odtwarzanie muzyki, reagowanie na głos, wyświetlanie symboli, sterowanie BT, unikanie przeszkód, śledzenie linii i inne.
Parametry: Napięcie robocze: 5V Wbudowana bateria: 14500 bateria litowa 700MAH 3.7V Zasilanie: zasilanie przez USB lub baterię Wymiary (w tym koła): 92 mm * 105 mm * 95 mm Prędkość silnika N20: 5V 200 rpm Programowanie: z poziomu komputera oprogramowanie Arduino IDE 1.8.19 Sterowanie aplikacją Bluetooth: obsługa zarówno systemu Android, jak i IOS Temperatura pracy: 0-50 ° C Dwa języki programowania: Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE Wiek: 7+
Skład zestawu: • Robot KODBIT Sprytna kostka z 5 wbudowanymi modułami: głośnik, czujnik odległości, czujnik dźwięku, panel diodowy 16x16, śledzenie linii, • 4 niezależne moduły-klocki: przycisk, dioda LED, fotorezystor, czujnik ruchu • 4 przewody łączeniowe RJ11 • Przewód USB • Mata-droga do jazdy po linii • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania blokowego Mixly • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania C Arduino IDE
KODBIT: Sprytna kostka do nauki programowania spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE).
Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Przykładowe układy...
Więcej
>
Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Przykładowe układy doświadczalne. Zestaw doświadczeń z elektrycznością świetnie sprawdzi się podczas wielu eksperymentów na lekcjach fizyki. Zestaw jest rozszerzeniem zestawu Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1
Doświadczenia (karty pracy):
Transformator dodawczy.
Transformator zmniejszający napięcie.
Silnik prądu stałego.
Dwa silniki połączone szeregowo.
Dwa silniki połączone równolegle.
Połączone silniki.
Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny.
Dwa pojedyncze przełączniki dwupozycyjne
Przekaźnik.
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora; 1 x Cewka 600 zwojów; 1 x Cewka 1200 zwojów; 2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT) 1 x Przekaźnik; 1 x Brzęczyk piezoelektryczny; 2 x Silnik elektryczny stałoprądowy; 1 x Rurka gumowa; 2 x Śmigło z tworzywa sztucznego; 1 x Model silnika; 1 x Woltomierz analogowy; 1 x Potencjometr 100 Ω; 2 x Oprawka do żarówki E10; 2 x Zwora; 1 x Pojemnik do dwóch baterii; 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; 1 x Przełącznik uchylny; 1 x Przełącznik przyciskowy; 2 x Żarówka E10 3,5V; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
UWAGA: Zestaw Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1 jest wymagany do wykonywania doświadczeń.
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Zestaw Elektrostatyka z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektrostatyki zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w...
Więcej
>
Zestaw Elektrostatyka z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektrostatyki zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Badanie ładunku elektrostatycznego z wykorzystaniem lasek i ściereczek z różnych materiałów.
Jak ładunek nadany jednej części przedmiotu wpływa na cały przedmiot?
Czy istnieje więcej niż jeden rodzaj ładunku?
Porównanie oddziaływania magnetycznego i elektrostatycznego.
Elektroskop.
Przewodniki i izolatory.
Elektryzowanie kul, elektryzowanie przez indukcję i dotyk.
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy...
Więcej
>
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy poszczególnych parków narodowych, interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody.
Z programu można korzystać przy pomocy komputera, projektora oraz tablicy interaktywnej.
Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej.
Encyklopedyczny przewodnik interaktywny o tematyce odpady i recykling. Zawiera zagadnienia związane z powstawaniem odpadów oraz sposoby ich późniejszego unieszkodliwiania. W prosty i przejrzysty sposób został omówiony temat powstawania i...
Więcej
>
Encyklopedyczny przewodnik interaktywny o tematyce odpady i recykling. Zawiera zagadnienia związane z powstawaniem odpadów oraz sposoby ich późniejszego unieszkodliwiania. W prosty i przejrzysty sposób został omówiony temat powstawania i klasyfikacji odpadów, podział odpadów ze względu na ich pochodzenie, rodzaj, użyteczność lub stwarzane przez nie ryzyko.
Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej.
Multimedialna płyta CD zawiera poniższe tematy:
1. Podział odpadów 2. System recyklingu 3. Odpady niebezpieczne - oznakowanie, zasady postępowania i unieszkodliwiania 4. Oznaczenia na opakowaniach 5. Definicje, słowniczek pojęć 6. Dane liczbowe i statystyczne (wykresy, diagramy) 7. Materiały ćwiczeniowe, sprawdzające i metodyczne 8. Animowaną grę edukacyjną dotyczącą segregacji
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Biologia, dla klas 5-8 Szkoły Podstawowej to m.in.: • 14 zagadnień, • 42 lekcje (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się” • 787 ekrany, 531 zadań, 16 filmów, 72 interaktywne...
Więcej
>
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Biologia, dla klas 5-8 Szkoły Podstawowej to m.in.: • 14 zagadnień, • 42 lekcje (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się” • 787 ekrany, 531 zadań, 16 filmów, 72 interaktywne obiekty (pokazy slajdów, interaktywne ilustracje ) • 14 gier dydaktycznych, • 3 plansze interaktywne, • zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym • materiały dodatkowe w pudełku (wskaźnik laserowy, instrukcja, dokument licencyjny)
MPP: Biologia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
IPP: Biologia dla klas 5-6 to 80 plansz przedstawionych na setkach interaktywnych ekranów zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji zawierające przykłady organizmów wszystkich królestw.
Interaktywne zasoby wyjaśniające...
Więcej
>
IPP: Biologia dla klas 5-6 to 80 plansz przedstawionych na setkach interaktywnych ekranów zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji zawierające przykłady organizmów wszystkich królestw.
Interaktywne zasoby wyjaśniające budowę organizmów i prezentujące nawet najdrobniejsze elementy roślin, zwierząt, wirusów, grzybów i bakterii.
Symulacje rozwijające umiejętności wykonywania doświadczeń i obserwacji metodą naukową.
Ilustracje w grafice trójwymiarowej, a na nich między innymi odwzorowanie obrazu medycznego, anatomia ludzkiego ciała i budowa wewnątrzkomórkowych struktur.
Filmy ukazujące zwierzęta i rośliny w ich naturalnych środowiskach, m.in. filmy przyrodnicze nagrywane w siedliskach wielu gatunków ptaków.
Fotografie w technice mikro i makro, dające możliwość zobaczenia tego, czego nie jest w stanie dostrzec
Ilustracje odzwierciedlające rzeczywisty wygląd
W pudełku IPP Biologia nauczyciel znajdzie również pełnowymiarowe plakaty edukacyjne do zawieszenia w klasie!
Biologia to nie tylko schematy i trudne opisy, które trzeba zapamiętać. To także doświadczenia, eksperymenty i obserwacje, które umożliwiają zrozumienie, w jaki sposób funkcjonują organizmy, jak przebiegają pewne procesy, co wpływa na przebieg danego cyklu. Nie zawsze jednak w szkole jest możliwość empirycznego zobrazowania tematu (długoterminowe obserwacje, brak technicznych możliwości i sprzętu). Proponowane symulacje dają uczniom możliwość uczestniczenia w przebiegu doświadczalnych obserwacji i ułatwiają zrozumienie różnych ciekawych zjawisk zachodzących w biologicznym życiu.
Lista zagadnień podstawy programowej opracowanych w IPP Biologia: 1. Biologia jako nauka 2. Budowa i funkcjonowanie komórki 3. Chemizm życia 4. Bakterie, wirusy, protisty i grzyby 5. Królestwo roślin 6. Królestwo zwierząt 7. Organizm człowieka 8. Genetyka 9. Ekologia 10. Ochrona środowiska
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to m.in.:
13 zagadnień,
39 lekcji (po 13 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
592 ekrany, 373 zadania, 10 filmów, 12...
Więcej
>
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to m.in.:
13 zagadnień,
39 lekcji (po 13 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym
MPP: Fizyka to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Przejrzyście zaprezentowane zagadnienia tematyczne w czytelny sposób łączące definicje, wzory,...
Więcej
>
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Przejrzyście zaprezentowane zagadnienia tematyczne w czytelny sposób łączące definicje, wzory, schematy i wykresy.
Przykładowe obliczenia krok po kroku.
Symulacje, które pokazują, w jaki sposób zmiana czy dobór warunków lub danych wpływa na przebieg i wynik prezentowanych zjawisk.
Animacje i filmy obrazujące zjawiska fizyczne i przeprowadzanie doświadczenia.
Pokazy ilustracji i fotografii przedstawiające zagadnienia fizyczne w sposób nawiązujący do życia codziennego.
IPP: Fizyka to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny,...
Więcej
>
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Chemia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji i fotografii przedstawiające chemię w sposób silnie nawiązujący do życia...
Więcej
>
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Chemia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji i fotografii przedstawiające chemię w sposób silnie nawiązujący do życia codziennego.
Interaktywne zasoby oparte m.in. na układzie okresowym pierwiastków chemicznych, schematach, modelach, wzorach i ilustracjach.
Symulacje, które pokazują, w jaki sposób zmiana czy dobór warunków lub danych wpływa na przebieg i wynik prezentowanych procesów.
Filmy przedstawiające reakcje chemiczne przeprowadzone zarówno w laboratorium, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu.
Trójwymiarowe, obracalne modele cząsteczek.
IPP: Chemia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Lista zagadnień opracowanych w IPP: Chemia
Materia
Wewnętrzna budowa materii
Reakcje chemiczne
Gazy
Roztwory wodne
Wodorotlenki i kwasy
Sole
Węglowodory
Pochodne węglowodorów
Organiczne związki chemiczne o znaczeniu biologicznym (białka, cukry, tłuszcze)
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny,...
Więcej
>
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Geografia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Filmy, animacje i prezentacje zdjęć obrazujące różnorodne krajobrazy Polski i świata, w tym...
Więcej
>
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Geografia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Filmy, animacje i prezentacje zdjęć obrazujące różnorodne krajobrazy Polski i świata, w tym charakterystyczne dla nich zwierzęta i roślinność, naturalne procesy przyrodnicze i zjawiska pogodowe wyjaśniające przyczyny i skutki ich występowania (np. tornada, cyklony tropikalne, wybuchy wulkanów, trzęsienia ziemi i tsunami).
Interaktywne mapy.
Prezentacje zagadnień geografii społeczno-ekonomicznej, fizycznej i politycznej wzbogaconych o przykłady oraz dane statystyczne z wykresami i mapami.
Interaktywne, trójwymiarowe grafiki ułatwiające postrzeganie zależności przestrzennych, na przykład rozpoznawanie form ukształtowania terenu, określanie współrzędnych geograficznych, ruch Ziemi.
IPP: Geografia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Lista zagadnień opracowanych w IPP: Geografia
Mapa Polski
Krajobrazy Polski
Lądy i oceany na Ziemi
Krajobrazy świata
Ruchy Ziemi
Współrzędne geograficzne
Geografia Europy
Sąsiedzi Polski
Środowisko przyrodnicze Polski
Społeczeństwo i gospodarka Polski
Relacje między elementami środowiska geograficznego
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Geografia to materiały interaktywne do nauki geografii na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne...
Więcej
>
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Geografia to materiały interaktywne do nauki geografii na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne doświadczenia, a także multimedialne i karty pracy do drukowania, filmy, symulacje oraz interaktywne testy dla uczniów.
WPL Geografia:
25 zagadnień z podstawy programowej,
zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego),
grafika w postaci interaktywnych map, diagramów i wykresów prezentująca zagadnienia z zakresu geografii społeczno-ekonomicznej Polski i świata,
animacje i symulacje zjawisk i procesów fizyczno-geograficznych,
ilustracje w grafice trójwymiarowej prezentujące m.in ciała niebieskie Układu Słonecznego,
zadania wymagające wyciągania wniosków na podstawie analizy danych w postaci tabel, wykresów, map.
atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.: filmy, animacje, wirtualne wycieczki, zdjęcia makro i mikroskopowe, symulacje, modele 3D, projektowanie doświadczeń, dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki z wykorzystaniem wirtualnej (VR) oraz rozszerzonej rzeczywistości (AR),
licencja bezterminowa dla 3 nauczycieli i 90 uczniów.
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Fizyka to materiały interaktywne do nauki fizyki na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne...
Więcej
>
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Fizyka to materiały interaktywne do nauki fizyki na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne doświadczenia, a także multimedialne i karty pracy do drukowania, filmy, symulacje oraz interaktywne testy dla uczniów.
WPL Fizyka:
25 zagadnień z podstawy programowej,
zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego),
możliwość przeprowadzania pomiarów w symulowanych doświadczeniach odpowiadających rzeczywistym warunkom,
symulacje zjawisk fizycznych, oparte o parametry zmierzone podczas prawdziwych doświadczeń,
karty obserwacji online umożliwiające uczniom obróbkę i prezentację wyników pomiarów w formie tabel, szkiców i wykresów oraz notowanie obserwacji i wniosków.
atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.: filmy, animacje, wirtualne wycieczki, zdjęcia makro i mikroskopowe, symulacje, modele 3D, projektowanie doświadczeń, dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki z wykorzystaniem wirtualnej (VR) oraz rozszerzonej rzeczywistości (AR),
licencja bezterminowa dla 3 nauczycieli i 90 uczniów.
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Chemia to materiały interaktywne do nauki chemii na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne...
Więcej
>
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Chemia to materiały interaktywne do nauki chemii na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne doświadczenia, a także multimedialne i karty pracy do drukowania, filmy, symulacje oraz interaktywne testy dla uczniów.
WPL Chemia:
25 zagadnień z podstawy programowej,
zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego),
rozwijanie umiejętności projektowania i opisywania doświadczeń chemicznych: konstruowanie schematów doświadczeń chemicznych, dobór odczynników, szkła laboratoryjnego i sprzętu potrzebnych do wykonania doświadczeń chemicznych;
symulacje opatrzone animacjami i grafikami, pokazujące przebieg doświadczeń chemicznych a także symulacje, którym towarzyszą filmy z rzeczywistych doświadczeń chemicznych;
instrukcje wykonania doświadczeń;
filmy z rzeczywistych doświadczeń chemicznych, opatrzone odpowiednim komentarzem, pozwalające uczniom na dokonywanie obserwacji, a następnie wyciąganie wniosków;
rozwijanie umiejętności formułowania obserwacji i wyciągania wniosków z przeprowadzonych doświadczeń chemicznych;
modele 3d struktur chemicznych.
atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.: filmy, animacje, wirtualne wycieczki, zdjęcia makro i mikroskopowe, symulacje, modele 3D, projektowanie doświadczeń, dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki z wykorzystaniem wirtualnej (VR) oraz rozszerzonej rzeczywistości (AR),
licencja bezterminowa dla 3 nauczycieli i 90 uczniów.
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Biologia to materiały interaktywne do nauki biologii na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne...
Więcej
>
Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze Biologia to materiały interaktywne do nauki biologii na etapie szkoły ponadpodstawowej. Program umożliwia przeprowadzanie angażujących lekcji stacjonarnych oraz zdalnych. Zasoby zawierają różnorodne doświadczenia, a także multimedialne i karty pracy do drukowania, filmy, symulacje oraz interaktywne testy dla uczniów.
WPL Biologia:
25 zagadnień z podstawy programowej,
zakres podstawowy i rozszerzony (część doświadczeń z zakresu podstawowego z dodatkowymi treściami, część z rozszerzonego),
fotografie preparatów mikroskopowych tkanek roślinnych i zwierzęcych wykonane w laboratorium, które można obserwować w trzech różnych powiększeniach w symulowanym mikroskopie,
dokumentacja obserwacji w postaci ilustracji, zdjęć i filmów z prawdziwych obserwacji roślin i zwierząt oraz doświadczeń wykonywanych w pracowniach biologicznych,
elementy interaktywnego atlasu ludzkiej anatomii z dokładnym wyodrębnieniem poszczególnych struktur budowy ciała człowieka,
budowa wewnętrzna i zewnętrzna wybranych narządów prezentowanych w postaci modeli 3D,
możliwość przeprowadzania pomiarów oraz analiz w symulowanych doświadczeniach i obserwacjach biologicznych,
możliwość modelowania przebiegu doświadczeń i doboru właściwych odczynników, sprzętu i badanego materiału,
rozwijanie umiejętności planowania i przeprowadzania badań biologicznych zgodnie z ideą metody naukowej.
atrakcyjne zasoby multimedialne – m.in.: filmy, animacje, wirtualne wycieczki, zdjęcia makro i mikroskopowe, symulacje, modele 3D, projektowanie doświadczeń, dodatkowe materiały do atrakcyjnej nauki z wykorzystaniem wirtualnej (VR) oraz rozszerzonej rzeczywistości (AR),
licencja bezterminowa dla 3 nauczycieli i 90 uczniów.
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Matematyka, dla klas 4-8 Szkoły Podstawowej to m.in.:
22 zagadnienia,
93 lekcje (po 31 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
1500 ekranów, 1066 zadań, 38...
Więcej
>
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Matematyka, dla klas 4-8 Szkoły Podstawowej to m.in.:
22 zagadnienia,
93 lekcje (po 31 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym.
MPP: Matematyka to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)