Zestaw Elektryczność cz. 1 z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe...
Więcej
>
Zestaw Elektryczność cz. 1 z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez zastosowanie płyty montażowej układów elektrycznych i elementów dołączonych do zestawu. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej sztywną gąbką z wyciętymi gniazdami dopasowanymi do elementów zestawi. Przykładowe układy doświadczalne. Zestaw doświadczeń z elektryczności świetnie sprawdzi się podczas wielu eksperymentów na lekcjach fizyki. ZESTAW WSPÓŁPRACUJE Z CZUJNIKAMI NEULOG.
Doświadczenia (karty pracy):
Prosty obwód elektryczny z przełącznikami.
Korzystanie z woltomierza.
Dzielnik napięcia.
Korzystanie z amperomierza.
Potencjometr jako rezystor nastawny.
Prawo Ohma i metoda woltametryczna.
Opór w obwodzie szeregowym.
Opór w obwodzie równoległym
Pierwsze prawo Kirchhoffa.
Drugie prawo Kirchhoffa.
Pojemność elektryczna w obwodzie szeregowym.
Pojemność elektryczna w obwodzie równoległym.
Obwód RC - ładowanie kondensatora przez rezystor.
Obwód RC - rozładowanie kondensatora przez rezystor.
Pole magnetyczne wokół przewodnika.
Pole magnetyczne wokół cewki.
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Płyta montażowa układów elektrycznych i elektrycznych; 1 x Woltomierz analogowy, 0-15V, 0-1,5V; 1 x Miliamperomierz 0-500mA, 0-50mA; 1 x Magnes walcowy; 4 x Rezystor 100 Ω; 2 x Rezystor 220 Ω; 2 x Rezystor 470 Ω; 2 x Rezystor 1 kΩ; 2 x Rezystor 4,7 kΩ; 2 x Rezystor 10 kΩ; 1 x Potencjometr 100 Ω; 2 x Kondensator 1000 uF; 4 x Oprawka do żarówki E10; 4 x Zwora; 1 x Pojemnik do dwóch baterii; 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; 1 x Cewka indukcyjna 10mH; 1 x Kompas; 1 x Przełącznik uchylny; 1 x Przełącznik przyciskowy; 4 x Żarówka E10 3,5V; 4 x Żarówka E10 6V; 4 x Żarówka E10 12V; 1 x Rdzeń ferromagnetyczny (stalowa śruba heksagonalna i nakrętka); 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; 2 x Multimetr; 1 x Instrukcja z kartami pracy
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY , intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM . Stworzone dla edukacji, do...
Więcej
>
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 111 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowane bezprzewodowe klocki konstrukcyjne spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (1 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (2 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (1 szt.)
Dźwiękowy (1 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (1 szt.)
Czujnik światła i dotyku (1 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (6 szt.)
Kostka Cube (30 szt.)
Łącznik (50 szt.)
Koło (2 szt.)
Koło 360⁰ (2 szt.)
Jednostronny (6 szt.)
Dwustronny łączeniowy (8 szt.)
3-pinowy kabel USB
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i...
Więcej
>
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
W zestawie trzy różne, duże maty do nauki kodowania poprzez zabawę. Maty pokryte są specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, po których swoje ścieżki rysować mogą roboty, dołączonymi do zestawu markerami.
Aby ułatwić naukę do zestawu zostały dołączone kartoniki ze ścieżkami do kodowania sekwencyjnego (blokowego) z polami do uzupełniania poleceń, a także karty do prostego kodowania.
20 kolorowych, zmywalnych markerów (m. in. różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
Mata do kodowania Leśna polana 200x160 cm
Mata do kodowania Droga ze znakami 200x160 cm
Mata do kodowania Kosmiczny wyścig 160x100 cm
72 szt. ścieżek do kodowania sekwencyjnego (Blokowego) z polami do uzupełniania poleceń
60 szt. kart do kodowania
3 szt. Legendy do mat
2 szt. przykładowych scenariuszy kodowania tras robotów
3 karty-lekcje poruszania robotem i rysowania
Wiek: 7+
ARTIE: Wyścig robotów – zestaw kodowanych robotów z matami i akcesoriami spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez...
Więcej
>
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez zastosowanie płyty montażowej układów elektrycznych i elementów dołączonych do zestawu. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w 2 aluminiowych walizkach wyściełanych sztywną gąbką z wyciętymi gniazdami dopasowanymi do elementów zestawu. Przykładowe układy doświadczalne. ZESTAW WSPÓŁPRACUJE Z CZUJNIKAMI NEULOG.
Doświadczenia (karty pracy) Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1:
Prosty obwód elektryczny z przełącznikami.
Korzystanie z woltomierza.
Dzielnik napięcia.
Korzystanie z amperomierza.
Potencjometr jako rezystor nastawny.
Prawo Ohma i metoda woltametryczna.
Opór w obwodzie szeregowym.
Opór w obwodzie równoległym
Pierwsze prawo Kirchhoffa.
Drugie prawo Kirchhoffa.
Pojemność elektryczna w obwodzie szeregowym.
Pojemność elektryczna w obwodzie równoległym.
Obwód RC - ładowanie kondensatora przez rezystor.
Obwód RC - rozładowanie kondensatora przez rezystor.
Pole magnetyczne wokół przewodnika.
Pole magnetyczne wokół cewki.
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:
Transformator dodawczy.
Transformator zmniejszający napięcie.
Silnik prądu stałego.
Dwa silniki połączone szeregowo.
Dwa silniki połączone równolegle.
Połączone silniki.
Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny.
Dwa pojedyncze przełączniki dwupozycyjne
Przekaźnik.
SKŁAD ZESTAWU
Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1: • 1 x Płyta montażowa układów elektrycznych i elektrycznych; • 1 x Miliamperomierz 0-500mA, 0-50mA;• 1 x Woltomierz analogowy, 0-15V, 0-1,5V; • 1 x Magnes walcowy; • 4 x Rezystor 100 Ω; • 2 x Rezystor 220 Ω; • 2 x Rezystor 470 Ω; • 2 x Rezystor 1 kΩ; • 2 x Rezystor 4,7 kΩ; • 2 x Rezystor 10 kΩ; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Kondensator 1000 uF; • 4 x Oprawka do żarówki E10; • 4 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Cewka indukcyjna 10mH; • 1 x Kompas; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 4 x Żarówka E10 3,5V; • 4 x Żarówka E10 6V; • 4 x Żarówka E10 12V; • 1 x Rdzeń ferromagnetyczny (stalowa śruba heksagonalna i nakrętka); • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 2 x Multimetr; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:• 1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora; • 1 x Cewka 600 zwojów; • 1 x Cewka 1200 zwojów; • 2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT) • 1 x Przekaźnik; • 1 x Brzęczyk piezoelektryczny; • 2 x Silnik elektryczny stałoprądowy; • 1 x Rurka gumowa; • 2 x Śmigło z tworzywa sztucznego; • 1 x Model silnika; • 1 x Woltomierz analogowy; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Oprawka do żarówki E10; • 2 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 2 x Żarówka E10 3,5V; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Wyjątkowy domek dla owadów. Wykonany z drewna oraz naturalnych materiałów takich jak trociny czy zdrewniałe trawy (rurki), które są nieszkodliwe dla owadów. Daje możliwość obserwacji owadów i ich zachowań z bliska, co będzie ciekawe nie tylko dla...
Więcej
>
Wyjątkowy domek dla owadów. Wykonany z drewna oraz naturalnych materiałów takich jak trociny czy zdrewniałe trawy (rurki), które są nieszkodliwe dla owadów. Daje możliwość obserwacji owadów i ich zachowań z bliska, co będzie ciekawe nie tylko dla dzieci w nauce i rozrywce, lecz również powinno być interesujące dla każdego człowieka, ponieważ sami jesteśmy częścią przyrody. Domek dla owadów to doskonały sposób, aby zwabić pożyteczne owady do naszego ogrodu i pomóc im przetrwać chłody. Posiada przymocowany haczyk. Wymiary 13,5 cm x 26 cm x 8,5 cm. Waga 400-500 gram.
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy...
Więcej
>
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy poszczególnych parków narodowych, interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody.
Z programu można korzystać przy pomocy komputera, projektora oraz tablicy interaktywnej.
Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej.
Encyklopedyczny przewodnik interaktywny o tematyce odpady i recykling. Zawiera zagadnienia związane z powstawaniem odpadów oraz sposoby ich późniejszego unieszkodliwiania. W prosty i przejrzysty sposób został omówiony temat powstawania i...
Więcej
>
Encyklopedyczny przewodnik interaktywny o tematyce odpady i recykling. Zawiera zagadnienia związane z powstawaniem odpadów oraz sposoby ich późniejszego unieszkodliwiania. W prosty i przejrzysty sposób został omówiony temat powstawania i klasyfikacji odpadów, podział odpadów ze względu na ich pochodzenie, rodzaj, użyteczność lub stwarzane przez nie ryzyko.
Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej.
Multimedialna płyta CD zawiera poniższe tematy:
1. Podział odpadów 2. System recyklingu 3. Odpady niebezpieczne - oznakowanie, zasady postępowania i unieszkodliwiania 4. Oznaczenia na opakowaniach 5. Definicje, słowniczek pojęć 6. Dane liczbowe i statystyczne (wykresy, diagramy) 7. Materiały ćwiczeniowe, sprawdzające i metodyczne 8. Animowaną grę edukacyjną dotyczącą segregacji
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Biologia, dla klas 5-8 Szkoły Podstawowej to m.in.: • 14 zagadnień, • 42 lekcje (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się” • 787 ekrany, 531 zadań, 16 filmów, 72 interaktywne...
Więcej
>
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Biologia, dla klas 5-8 Szkoły Podstawowej to m.in.: • 14 zagadnień, • 42 lekcje (po 14 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się” • 787 ekrany, 531 zadań, 16 filmów, 72 interaktywne obiekty (pokazy slajdów, interaktywne ilustracje ) • 14 gier dydaktycznych, • 3 plansze interaktywne, • zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym • materiały dodatkowe w pudełku (wskaźnik laserowy, instrukcja, dokument licencyjny)
MPP: Biologia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
IPP: Biologia dla klas 5-6 to 80 plansz przedstawionych na setkach interaktywnych ekranów zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji zawierające przykłady organizmów wszystkich królestw.
Interaktywne zasoby wyjaśniające...
Więcej
>
IPP: Biologia dla klas 5-6 to 80 plansz przedstawionych na setkach interaktywnych ekranów zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji zawierające przykłady organizmów wszystkich królestw.
Interaktywne zasoby wyjaśniające budowę organizmów i prezentujące nawet najdrobniejsze elementy roślin, zwierząt, wirusów, grzybów i bakterii.
Symulacje rozwijające umiejętności wykonywania doświadczeń i obserwacji metodą naukową.
Ilustracje w grafice trójwymiarowej, a na nich między innymi odwzorowanie obrazu medycznego, anatomia ludzkiego ciała i budowa wewnątrzkomórkowych struktur.
Filmy ukazujące zwierzęta i rośliny w ich naturalnych środowiskach, m.in. filmy przyrodnicze nagrywane w siedliskach wielu gatunków ptaków.
Fotografie w technice mikro i makro, dające możliwość zobaczenia tego, czego nie jest w stanie dostrzec
Ilustracje odzwierciedlające rzeczywisty wygląd
W pudełku IPP Biologia nauczyciel znajdzie również pełnowymiarowe plakaty edukacyjne do zawieszenia w klasie!
Biologia to nie tylko schematy i trudne opisy, które trzeba zapamiętać. To także doświadczenia, eksperymenty i obserwacje, które umożliwiają zrozumienie, w jaki sposób funkcjonują organizmy, jak przebiegają pewne procesy, co wpływa na przebieg danego cyklu. Nie zawsze jednak w szkole jest możliwość empirycznego zobrazowania tematu (długoterminowe obserwacje, brak technicznych możliwości i sprzętu). Proponowane symulacje dają uczniom możliwość uczestniczenia w przebiegu doświadczalnych obserwacji i ułatwiają zrozumienie różnych ciekawych zjawisk zachodzących w biologicznym życiu.
Lista zagadnień podstawy programowej opracowanych w IPP Biologia: 1. Biologia jako nauka 2. Budowa i funkcjonowanie komórki 3. Chemizm życia 4. Bakterie, wirusy, protisty i grzyby 5. Królestwo roślin 6. Królestwo zwierząt 7. Organizm człowieka 8. Genetyka 9. Ekologia 10. Ochrona środowiska
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to m.in.:
13 zagadnień,
39 lekcji (po 13 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
592 ekrany, 373 zadania, 10 filmów, 12...
Więcej
>
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to m.in.:
13 zagadnień,
39 lekcji (po 13 lekcji „Powtórz wiedzę”, „Czas na test” i „Sprawdź się”),
zestaw plansz do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej wraz z przewodnikiem metodycznym
MPP: Fizyka to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Przejrzyście zaprezentowane zagadnienia tematyczne w czytelny sposób łączące definicje, wzory,...
Więcej
>
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Fizyka, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Przejrzyście zaprezentowane zagadnienia tematyczne w czytelny sposób łączące definicje, wzory, schematy i wykresy.
Przykładowe obliczenia krok po kroku.
Symulacje, które pokazują, w jaki sposób zmiana czy dobór warunków lub danych wpływa na przebieg i wynik prezentowanych zjawisk.
Animacje i filmy obrazujące zjawiska fizyczne i przeprowadzanie doświadczenia.
Pokazy ilustracji i fotografii przedstawiające zagadnienia fizyczne w sposób nawiązujący do życia codziennego.
IPP: Fizyka to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny,...
Więcej
>
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Chemia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji i fotografii przedstawiające chemię w sposób silnie nawiązujący do życia...
Więcej
>
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Chemia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Pokazy ilustracji i fotografii przedstawiające chemię w sposób silnie nawiązujący do życia codziennego.
Interaktywne zasoby oparte m.in. na układzie okresowym pierwiastków chemicznych, schematach, modelach, wzorach i ilustracjach.
Symulacje, które pokazują, w jaki sposób zmiana czy dobór warunków lub danych wpływa na przebieg i wynik prezentowanych procesów.
Filmy przedstawiające reakcje chemiczne przeprowadzone zarówno w laboratorium, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu.
Trójwymiarowe, obracalne modele cząsteczek.
IPP: Chemia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Lista zagadnień opracowanych w IPP: Chemia
Materia
Wewnętrzna budowa materii
Reakcje chemiczne
Gazy
Roztwory wodne
Wodorotlenki i kwasy
Sole
Węglowodory
Pochodne węglowodorów
Organiczne związki chemiczne o znaczeniu biologicznym (białka, cukry, tłuszcze)
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny,...
Więcej
>
Zestaw zawiera:
3 bezterminowe licencje (dla 3 nauczycieli)
możliwość instalacji na 6 urządzeniach
dostęp do 3 rodzajów lekcji i wszystkich ekranów
3 książki – Instrukcja obsługi, Poradnik Metodyczny, Instrukcja tworzenia własnych lekcji
zlecanie prac domowych, organizacja testów i innych zadań (z wykorzystaniem licencji uczniowskich)
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Geografia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Filmy, animacje i prezentacje zdjęć obrazujące różnorodne krajobrazy Polski i świata, w tym...
Więcej
>
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Geografia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Filmy, animacje i prezentacje zdjęć obrazujące różnorodne krajobrazy Polski i świata, w tym charakterystyczne dla nich zwierzęta i roślinność, naturalne procesy przyrodnicze i zjawiska pogodowe wyjaśniające przyczyny i skutki ich występowania (np. tornada, cyklony tropikalne, wybuchy wulkanów, trzęsienia ziemi i tsunami).
Interaktywne mapy.
Prezentacje zagadnień geografii społeczno-ekonomicznej, fizycznej i politycznej wzbogaconych o przykłady oraz dane statystyczne z wykresami i mapami.
Interaktywne, trójwymiarowe grafiki ułatwiające postrzeganie zależności przestrzennych, na przykład rozpoznawanie form ukształtowania terenu, określanie współrzędnych geograficznych, ruch Ziemi.
IPP: Geografia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Lista zagadnień opracowanych w IPP: Geografia
Mapa Polski
Krajobrazy Polski
Lądy i oceany na Ziemi
Krajobrazy świata
Ruchy Ziemi
Współrzędne geograficzne
Geografia Europy
Sąsiedzi Polski
Środowisko przyrodnicze Polski
Społeczeństwo i gospodarka Polski
Relacje między elementami środowiska geograficznego