Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 90 x 130 cm, oprawionych w drążki z zawieszką:
Plansza ścienna: Co nas atakuje? Od wirusów i bakterii do owadów 90x130cm
Plansza ścienna:...
Więcej
>
Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 90 x 130 cm, oprawionych w drążki z zawieszką:
Plansza ścienna: Co nas atakuje? Od wirusów i bakterii do owadów 90x130cm
Plansza ścienna: Wirusy osłonkowe/bezosłonkowe 90x130 cm
Plansza ścienna: Wirusy, Cykl replikacyj ny 90x130cm
Plansza ścienna: Bakterie chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Protisty chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Roztocza pasożytnicze i chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Płazińce pasożytnicze, tasiemce cz. I, 90x130cm
Plansza ścienna: Płazińce pasożytnicze, tasiemce i przywry cz. II, 90x130cm
Plansza ścienna: Obleńce pasożytnicze 90x130cm
Plansza ścienna: Owady krwiopijne i przenoszące choroby 90x130cm
SERIA 10 plansz "CO NAS ATAKUJE? Od wirusów i bakterii do owadów" Jest to ciekawa seria dużych, edukacyjnych plansz ściennych przedstawiających wirusy, bakterie, pierwotniaki, grzyby, roztocza, płazińce, obleńce i owady, które są potencjalnym zagrożeniem dla organizmu człowieka. Próbują na nas żerować, przeobrażać się, namnażać, wywoływać choroby... Jedne są widoczne (wszy, nużeńce, pluskwy,...), inne poznajemy po objawach (salmonella, gruźlica, grypa, COVID-19...). 10 plansz przedstawia w żywy, ciekawy graficznie sposób, miejsca ataku i bytowania tych niebezpiecznych patogenów, ich obrazy oraz cykle rozwojowe. POLECAMY!
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 2 szt., Cena: 13 800,00 zł (wartość...
Więcej
>
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 2 szt., Cena: 13 800,00 zł (wartość netto = brutto).
Edukacyjna drukarka 3D w pakiecie 2 szt. dla szkół. Bezpieczna i niezawodna Drukarka 3D MakerBot SKETCH wykorzystuje technologię FDM (Fused Deposition Modeling). Powstała na bazie przemysłowej serii METHOD, dzięki czemu jest to niezawodne urządzenie do drukowania z bardzo dobrą jakością, dokładnością wymiarową i powtarzalnością. Zamykana komora robocza zapewnia nie tylko dobre parametry druku, ale również bezpieczne użytkowanie nawet przez najmłodszych uczniów. W przeciwieństwie do otwartych systemów w przypadku MakerBot SKETCH nie istnieje ryzyko zranienia lub oparzenia, gdy dziecko włoży rękę do komory pracującej drukarki. Urządzenie może być zainstalowane bezpośrednio w sali lekcyjnej za sprawą bardzo cichej pracy oraz wbudowanego filtra cząstek stałych. Drukarka 3D SKETCH to nie tylko urządzenie, to cała platforma stworzona do nauki i zgłębiania podstaw technologii przyrostowych.
Drukarka 3D spełnia wymagania techniczne projektu Laboratoria Przyszłości!
Nowoczesne technologie takie jak druk 3D wspierają kreatywność, logiczne myślenie i są świetnym sposobem na naukę poprzez zabawę. Drukarka 3D w szkole służy do ćwiczenia umiejętności technicznych i promowania nauk ścisłych, a także do doskonalenia umiejętności pracy w grupie.
Specyfikacja techniczna
Obszar roboczy: 150 x 150 x 150 mm Materiały: PLA, TOUGH PLA Oprogramowanie: MakerBot Print, MakerBot Mobile Wysokość warstwy: 100-400 mikronów Wymiary: 433,4mm x 423,1 x 365,0mm Waga: 11.8kg
0%VAT dla Szkół! Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie. (przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl) Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
Pakiet zawiera:
2 × Drukarka 3D MakerBot Sketch Instrukcja obsługi Drukowany podręcznik DRUK 3D W KLASIE Dostawa sprzętu do siedziby Klienta/odbiór osobisty Szkolenie startowe online dla nauczycieli Gwarancja 24 miesiące Dedykowane oprogramowanie MakerBot Print Aplikacja na urządzenia mobilne MakerBot Connect Dostęp do platformy MakerBot Cloud™, autorskiego podręcznika i kursu Druk 3D w klasie 10kg szpula biodegradowalnego filamentu MakerBot PLA 4 × stolik roboczy 2 × szpachelka 2 × cążki do podpór
Ponad 600 certyfikowanych scenariuszy lekcji Baza modeli 3D – gotowe modele 3D dedykowane dla szkół, podzielone kategoriami według przedmiotów Wsparcie techniczne na 5 Lat + autoryzowany serwis na terenie Polski!
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, a także testowania włączanych w zbudowanym obwodzie przewodników i izolatorów. Elementy obwodu zamontowane są na 7 płytkach (3 żarówki, 2 oporniki, wyłącznik,...
Więcej
>
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, a także testowania włączanych w zbudowanym obwodzie przewodników i izolatorów. Elementy obwodu zamontowane są na 7 płytkach (3 żarówki, 2 oporniki, wyłącznik, brzęczyk), tak aby widoczny był cały obwód. W skład zestawu wchodzą specjalne magnetyczne przewody połączeniowe (5 sztuk) oraz 2 szt. niemagnetyczne, a połączeń elektrycznych dokonuje się szybko i łatwo poprzez specjalne magnetyczne styki znajdujące się po obu stronach każdej płytki. Zasilanie bateryjne (baterie C, nie dołączone) – w komplecie 4 łączniki baterii. Całość, wraz z multimetrem, dostarczana w specjalnym pudełku wraz ze szczegółową instrukcją z opisem konkretnych połączeń i ich analizą.
Gotowe ćwiczenia zawarte w zestawie: ▪ Szeregowe połączenie źródeł zasilania ▪ Równoległe połączenie źródeł zasilania ▪ Szeregowe połączenie żarówek ▪ Równoległe połączenie żarówek ▪ Obwód elektryczny z żarówką ▪ Wyłącznik jako element obwodu elektrycznego ▪ Brzęczyk jako element obwodu elektrycznego ▪ Szeregowe połączenie rezystorów ▪ Równoległe połączenie rezystorów ▪ Praktyczne badanie prawa Ohma ▪ Praktyczne badanie pierwszego prawa Kirchhoffa ▪ Praktyczne badanie drugiego prawa Kirchhoffa
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak badanie różnic między substancjami diamagnetycznymi, paramagnetycznymi i ferromagnetycznymi, liniami pola magnetycznego i prądem indukowanym z pola magnetycznego. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Substancje diamagnetyczne, paramagnetyczne i ferromagnetyczne.
Przewidywanie linii pola magnetycznego.
Indukcja pola magnetycznego przez prąd elektryczny.
Pole magnetyczne indukuje prąd elektryczny /.../
SKŁAD ZESTAWU: 3 x Oprawka do baterii typu D; 1 x Przezroczysta płytka akrylowa podtrzymująca magnesy trwałe i wspornik pod płytkę akrylową; 4 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm; 1 x Przełącznik przyciskowy; 1 x Paramagnetyczny pierścień aluminiowy (średnica 25 mm); 1 x Multimetr; 1 x Sonda magnetyczna; 1 x Lejek z tworzywa sztucznego; 10 x Kompasy kartograficzne; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm; 2 x Magnesy sztabkowe; 1 x Opiłki żelazne (300g); 2 x Płytka stalowa; 1 x Pojedynczy zwój cewki i pięć zwojów cewki zatopione w płytce akrylowej; 1 x Przewodnik prostoliniowy zatopiony w płytce akrylowej; 1 x Długi przewodnik w kształcie cewki zatopionej w płytce akrylowej; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy...
Więcej
>
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy poszczególnych parków narodowych, interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody.
Z programu można korzystać przy pomocy komputera, projektora oraz tablicy interaktywnej.
Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej.