Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z...
Więcej
>
Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z łącznikami (odstęp od pręta statywu: ok. 10 cm) o różnych średnicach (5 i 10 cm)
biureta 10 ml
chłodnica Liebiga 100 mm
kolba stożkowa 50 ml
kolba okrągłodenna 25 ml
zlewka miarowa 50 ml
nasadka destylacyjna
przedłużacz destylacyjny
lejek laboratoryjny
palnik spirytusowy
Stojak nad palnik spirytusowy ze stali nierdzewnej, z siatką do stawiania naczyń laboratoryjnych i krążkiem ceramicznym pośrodku siatki w postaci spieku. Wysokość 11 cm.
wąż gumowy miękki 8 mm, 1 metr
Elektryczny płaszcz grzejny zawierający element grzejny zawieszony w materiale izolacyjnym z włókna ceramicznego w celu bezpiecznego przenoszenia ciepła. Płaszcz posiada wbudowany kontroler mocy. Maksymalna temperatura to 450 ° C (842 ° F). Dwa neony wskazują „włączanie zasilania” i „włączanie ogrzewania”. Obudowa wykonana jest z wirowanego metalu i pomalowana powłoką odporną na korozję. Napięcie 220 V AC.
Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Przykładowe układy...
Więcej
>
Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Przykładowe układy doświadczalne. Zestaw doświadczeń z elektrycznością świetnie sprawdzi się podczas wielu eksperymentów na lekcjach fizyki. Zestaw jest rozszerzeniem zestawu Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1
Doświadczenia (karty pracy):
Transformator dodawczy.
Transformator zmniejszający napięcie.
Silnik prądu stałego.
Dwa silniki połączone szeregowo.
Dwa silniki połączone równolegle.
Połączone silniki.
Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny.
Dwa pojedyncze przełączniki dwupozycyjne
Przekaźnik.
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora; 1 x Cewka 600 zwojów; 1 x Cewka 1200 zwojów; 2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT) 1 x Przekaźnik; 1 x Brzęczyk piezoelektryczny; 2 x Silnik elektryczny stałoprądowy; 1 x Rurka gumowa; 2 x Śmigło z tworzywa sztucznego; 1 x Model silnika; 1 x Woltomierz analogowy; 1 x Potencjometr 100 Ω; 2 x Oprawka do żarówki E10; 2 x Zwora; 1 x Pojemnik do dwóch baterii; 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; 1 x Przełącznik uchylny; 1 x Przełącznik przyciskowy; 2 x Żarówka E10 3,5V; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
UWAGA: Zestaw Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1 jest wymagany do wykonywania doświadczeń.
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni...
Więcej
>
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni subartezyjskiej, której zasoby często wykorzystywane są np. w gospodarstwach rolnych oraz miejscach do którego utrudniony jest dostęp do wodociągów.
Na makiecie oprócz działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej zostały umieszczone dwie strefy zasilania wody, które dzięki „opadom deszczu” symulowanym przez wlewaną do lejków wodę, obrazowo pokazują sposób funkcjonowania warstw wodonośnych, oparty na zasadach konstrukcji naczyń połączonych. Do zestawu dołączone zostały trzy wymienne tła oraz barwniki, co pozwala zademonstrować przenikanie zanieczyszczeń, które potem dostają się do wód głębinowych. Na tłach został przedstawiony układ warstw.
Model-makieta jest doskonałym sposobem na obrazowe przedstawienie podczas lekcji różnic i podobieństw w funkcjonowaniu studni artezyjskiej i subartezyjskiej, ich definicji, a także obiegu zanieczyszczeń, które dostają się do wody w skutek działania człowieka.
Skład zestawu:
Model makieta studni z dwoma strefami zasilania i możliwością wymiany tła do demonstracji działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej
Trzy wymienne wodoodporne tła prezentujące schematy układu warstw wodonośnych, stref zasilania oraz studni, w tym jedno tło prezentujące degradację środowiska na skutek zanieczyszczeń
Plastikowa zlewka • Pojemnik do przechowywania modelu, będący również podstawą makiety i zbiornikiem na wodę
Barwniki: niebieski i czerwony
Instrukcję wraz z omówieniem dla nauczyciela
Karty sprawdzające dla ucznia
Podstawa programowa: Geografia
II etap edukacyjny: Szkoła podstawowa IV-VIII II Krajobrazy Polski: (…) nizinny (Nizina Mazowiecka)(…). Uczeń: 2) przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie; 4) przedstawia podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów; 7) przedstawia pozytywne i negatywne zmiany w krajobrazach powstałe w wyniku działalności człowieka;
III etap edukacyjny: liceum/technikum IV. Dynamika procesów hydrologicznych: ruchy wody morskiej, wody podziemne i źródła, ustroje rzeczne, typy jezior. Uczeń: 2) wyróżnia rodzaje wód podziemnych, w tym występujących w okolicy szkoły oraz wyjaśnia powstawanie źródeł.
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i...
Więcej
>
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
W zestawie trzy różne, duże maty do nauki kodowania poprzez zabawę. Maty pokryte są specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, po których swoje ścieżki rysować mogą roboty, dołączonymi do zestawu markerami.
Aby ułatwić naukę do zestawu zostały dołączone kartoniki ze ścieżkami do kodowania sekwencyjnego (blokowego) z polami do uzupełniania poleceń, a także karty do prostego kodowania.
20 kolorowych, zmywalnych markerów (m. in. różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
Mata do kodowania Leśna polana 200x160 cm
Mata do kodowania Droga ze znakami 200x160 cm
Mata do kodowania Kosmiczny wyścig 160x100 cm
72 szt. ścieżek do kodowania sekwencyjnego (Blokowego) z polami do uzupełniania poleceń
60 szt. kart do kodowania
3 szt. Legendy do mat
2 szt. przykładowych scenariuszy kodowania tras robotów
3 karty-lekcje poruszania robotem i rysowania
Wiek: 7+
ARTIE: Wyścig robotów – zestaw kodowanych robotów z matami i akcesoriami spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym . Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone...
Więcej
>
Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym. Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone światła, które zmieniają się synchronicznie i jednocześnie dla poruszających się pojazdów jak i pieszych z obu stron pasów. Światła sygnalizatora działają automatycznie, a także posiadają funkcje sterowania ręcznego, dzięki czemu prowadzący zajęcia może sam decydować o zmianie świateł. Sygnalizator umieszczony jest na wysokości wzroku dzieci (H=114,5 cm) na podstawie (26x13x4 cm), którą można napełniać wodą lub piaskiem w celu dodatkowej stabilizacji.
Mata przedstawia przejście dla pieszych przez dwukierunkową jezdnię, a także chodnik, dzięki czemu w zestawie razem z sygnalizatorem świetlnym umożliwia prowadzenie praktycznych ćwiczeń z bezpiecznego poruszania się po pasach i drodze. Jej duże rozmiary – 3,5 x 1,5 m! – pozwalają na realistyczne przedstawienie sytuacji na drodze, co jest szczególnie ważne w przypadku dzieci. Mata pokryta jest specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, można ją mocować lub rozkładać na podłodze, a także innych płaskich powierzchniach.
Zestaw do nauki prawidłowego przechodzenia przez przejście dla pieszych z sygnalizatorem świetlnym jest świetnym wsparciem podczas omawiania zasad ruchu drogowego, które można przećwiczyć w praktyce w bezpieczny sposób.
Skład zestawu:
Podłogowa mata-jezdnia do nauki poruszania się po drodze (BRD) – 3,5 x 1,5 m, pokryta transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie (1 szt.)
Czterostronny sygnalizator świetlny zasilany bateryjnie (1 szt.) ( 4 x AA – nie dołączone)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=95 cm) (1 szt.)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=53,5 cm) (1 szt.)
Podstawa do sygnalizatora świetlnego (26 x 13 x 9,5 cm) z otworami do napełniania wodą lub piaskiem (1 szt.)
Plansza ścienna Obst und Gemüse przedstawia niemieckie nazwy owoców i warzyw wraz z ich ilustracjami. Wymiary 70x100 cm, dwustronnie foliowana, z listwą metalową i zawieszką.
Plansza ścienna Obst und Gemüse przedstawia niemieckie nazwy owoców i warzyw wraz z ich ilustracjami. Wymiary 70x100 cm, dwustronnie foliowana, z listwą metalową i zawieszką.