Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne . Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę...
Więcej
>
Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne. Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę figurkami i rozwijanie umiejętności poznawczych u dzieci. Znajdują zastosowanie w edukacji leśnej, zachęcają do rozmów o zwierzętach, pomagają przedstawić łączące je cechy takie jak plamy, paski, a także różnice w gatunkach.
Różnorodność zwierząt w zestawie (owady, ptaki i ssaki) reprezentujących różne gatunki pozwala na tworzenie historyjek i teatrzyków leśnych, które znajdą swoje zastosowanie nie tylko w ośrodkach przyrodniczych, ale również wśród dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Forma dużych drewnianych klocków, bez ostrych krawędzi pozwala na swobodną zabawę najmłodszych przyrodników. Wspierane obszary rozwoju:
Rozwój fizyczny - zdolności motoryczne
Rozwój osobisty - wspólna zabawa
Komunikacja społeczna - język opisowy
Zaburzenia komunikacji – zachęta do rozmowy
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Zrozumienie Świata – nauka rozpoznawania zwierząt
Specyfikacja: Zestaw 30 dwustronnie zadrukowanych drewnianych figur zwierząt leśnych. Wymiary największej figurki przedstawiającej niedźwiedzia: 165 x 113 x 20 mm
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów,...
Więcej
>
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów, wyjaśnia w jaki sposób odbywa się ich sterowanie, a następnie uczy jak zaprogramować robota w języku C.
Budowa robota KODBIT wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO® i CUBROID, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Razem ze sprytną kostką KODBIT użytkownik zostanie poprowadzony przez 14 projektów programistycznych w języku C Arduino IDE lub blokowym. Wyjątkowym elementem programu jest możliwość łatwego przechodzenia z programowania blokowego na język C, dzięki czemu, można podejrzeć jak wygląda kod w rzeczywistości. Sterowanie robotem jest bardzo intuicyjne i odbywa się poprzez darmową aplikację na smarfonie/tablecie. Robota edukacyjnego KODBIT polecamy wszystkim tym, którzy zaczynają swoją naukę programowania, ponieważ jego przyjazna forma oraz programowanie w języku C daje dobre podstawy do programowania zaawansowanych projektów i robotów opartych o mikrokontrolery oraz płytki prototypowe.
Robot KODBIT sprytna kostka po zaprogramowaniu oferuje wiele funkcji: odtwarzanie muzyki, reagowanie na głos, wyświetlanie symboli, sterowanie BT, unikanie przeszkód, śledzenie linii i inne.
Parametry: Napięcie robocze: 5V Wbudowana bateria: 14500 bateria litowa 700MAH 3.7V Zasilanie: zasilanie przez USB lub baterię Wymiary (w tym koła): 92 mm * 105 mm * 95 mm Prędkość silnika N20: 5V 200 rpm Programowanie: z poziomu komputera oprogramowanie Arduino IDE 1.8.19 Sterowanie aplikacją Bluetooth: obsługa zarówno systemu Android, jak i IOS Temperatura pracy: 0-50 ° C Dwa języki programowania: Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE Wiek: 7+
Skład zestawu: • Robot KODBIT Sprytna kostka z 5 wbudowanymi modułami: głośnik, czujnik odległości, czujnik dźwięku, panel diodowy 16x16, śledzenie linii, • 4 niezależne moduły-klocki: przycisk, dioda LED, fotorezystor, czujnik ruchu • 4 przewody łączeniowe RJ11 • Przewód USB • Mata-droga do jazdy po linii • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania blokowego Mixly • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania C Arduino IDE
KODBIT: Sprytna kostka do nauki programowania spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE).
Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem....
Więcej
>
Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem. Dołączona zewnętrzna ładowarka. Podstawowe parametry: okular 10x oraz 3 achromatyczne obiektywy: 4x, 10x i 40x (amortyzowany) wkręcane w tarczę rewolwerową, kondensor z diafragmą kołową. Wymiary: 15,5 x 12 x 30 (H) cm / 1,6 kg.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.
Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym . Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone...
Więcej
>
Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym. Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone światła, które zmieniają się synchronicznie i jednocześnie dla poruszających się pojazdów jak i pieszych z obu stron pasów. Światła sygnalizatora działają automatycznie, a także posiadają funkcje sterowania ręcznego, dzięki czemu prowadzący zajęcia może sam decydować o zmianie świateł. Sygnalizator umieszczony jest na wysokości wzroku dzieci (H=114,5 cm) na podstawie (26x13x4 cm), którą można napełniać wodą lub piaskiem w celu dodatkowej stabilizacji.
Mata przedstawia przejście dla pieszych przez dwukierunkową jezdnię, a także chodnik, dzięki czemu w zestawie razem z sygnalizatorem świetlnym umożliwia prowadzenie praktycznych ćwiczeń z bezpiecznego poruszania się po pasach i drodze. Jej duże rozmiary – 3,5 x 1,5 m! – pozwalają na realistyczne przedstawienie sytuacji na drodze, co jest szczególnie ważne w przypadku dzieci. Mata pokryta jest specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, można ją mocować lub rozkładać na podłodze, a także innych płaskich powierzchniach.
Zestaw do nauki prawidłowego przechodzenia przez przejście dla pieszych z sygnalizatorem świetlnym jest świetnym wsparciem podczas omawiania zasad ruchu drogowego, które można przećwiczyć w praktyce w bezpieczny sposób.
Skład zestawu:
Podłogowa mata-jezdnia do nauki poruszania się po drodze (BRD) – 3,5 x 1,5 m, pokryta transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie (1 szt.)
Czterostronny sygnalizator świetlny zasilany bateryjnie (1 szt.) ( 4 x AA – nie dołączone)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=95 cm) (1 szt.)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=53,5 cm) (1 szt.)
Podstawa do sygnalizatora świetlnego (26 x 13 x 9,5 cm) z otworami do napełniania wodą lub piaskiem (1 szt.)
Prezentujemy Państwu elementy wyposażenia pracowni przyrodniczej wybrane na podstawie opracowanej przez Centrum Nauki KOPERNIK (CNK) rekomendacji wyposażenia szkolnej pracowni przyrody dla klas IV-VI szkoły podstawowej (II etap edukacyjny).
Całość rekomendacji została zamieszczona na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN). Warto pamiętać, o czym przypominają sami rekomendujący nową pracownię przyrody, że "specyfikacja techniczna rekomendowanego wyposażenia jest tylko jego ogólną charakterystyką. W przypadku wykorzystania zapisów rekomendacji (specyfikacji technicznej) w procedurze przetargowej należy opisy sprzętu i wyposażenia (specyfikacja istotnych warunków zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) dostosować do wymogów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)."
Wyboru pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dokonaliśmy opierając się o rekomendację CNK, a jeśli to nie było możliwe (czasowa lub całkowita niedostępność konkretnego modelu - np. wyczerpany nakład, lub dostępny model o lepszych lub zbliżonych parametrach) zaproponowaliśmy modele dostępne o jak najbardziej zbliżonych parametrach lub przeznaczeniu. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym opisem (222 strony, format pdf) zarekomendowanej przez Centrum Nauki Kopernik oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej szkolnej pracowni przyrodniczej.
Zestaw pomaga zrozumieć niesamowity świat wody, jego sekrety i właściwości, dzięki 35 eksperymentom łatwym do wykonania w warunkach szkolnych, opisanym krok po kroku. Zestaw zawiera wyposażenie laboratoryjne niezbędne do przeprowadzenia doświadczeń...
Więcej
>
Zestaw pomaga zrozumieć niesamowity świat wody, jego sekrety i właściwości, dzięki 35 eksperymentom łatwym do wykonania w warunkach szkolnych, opisanym krok po kroku. Zestaw zawiera wyposażenie laboratoryjne niezbędne do przeprowadzenia doświadczeń i takie jakie używane jest w laboratoriach chemicznych - pakiet jest więc także dobrym wprowadzeniem do świata badań naukowych. Dołączona instrukcja zawiera karty 35 starannie opracowanych eksperymentów z wodą wraz z omówieniem wyników każdego z nich oraz wnioskami, a także wskazaniem poznawanych przez uczniów wyrażeń i pojęć w trakcie i po wykonaniu danego doświadczenia. Zadaniem tego zestawu doświadczalnego jest poznanie własności wody, jej złożonego charakteru oraz ciekawych cech, które nadal zadziwiają naukowców i stale wpływają na życie nasze i naszej planety – pamiętajmy, że człowiek składa się w ponad 60% z wody, a 75% Ziemi pokrywają wody… Te 35 eksperymentów ma uświadomić uczniom jak te pozornie proste cząsteczki – H2O – wykazują się mnóstwem ciekawych cech w różnych warunkach. Z wodą spotykamy się wszędzie na co dzień, a w szkolnym programie występuje ona w każdym przedmiocie nauczania, warto więc ją poznać bliżej.
Cały zestaw dostarczany jest w 2-poziomowym, zamykanym pojemniku z tworzywa sztucznego z wkładami z gąbki, które posiadają wycięte gniazda na elementy zestawu, tak aby można je było łatwo i bezpiecznie wyjmować i przechowywać.
SKŁAD:
zlewka miarowa szklana borokrzemianowa wysoka 250 ml - 2 szt.
Duża, czytelna plansza edukacyjna przedstawia budowę porostów (grzybów porostowych) oraz skalę porostową. Na planszy przedstawionych jest 7 stref zanieczyszczenia powietrza określanych za pomocą bytujących w tych strefach gatunków porostów - ich...
Więcej
>
Duża, czytelna plansza edukacyjna przedstawia budowę porostów (grzybów porostowych) oraz skalę porostową. Na planszy przedstawionych jest 7 stref zanieczyszczenia powietrza określanych za pomocą bytujących w tych strefach gatunków porostów - ich ryciny przedstawiono w każdej ze stref na planszy. Porosty (grzyby porostowe) są dobrymi biowskaźnikami zanieczyszczenia powietrza (gatunki wskaźnikowe), stąd dzięki znajomości stref porostowych można wstępnie określić stan zanieczyszczenia powietrza na danym obszarze. Plansza laminowana, oprawiona w drążki z zawieszką. Wymiary: 130 x 91 cm.
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Wysokość: 170 cm.
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Wysokość: 170 cm.
• Dżdżownica – przekrój • Płaziniec – wypławek • Mrówka • Odnóże komara • Aparat gębowy pszczoły miodnej
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na...
Więcej
>
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Szczotka do probówek z włosia nylonowego, idealna do czyszczenia wąskich wyrobów szklanych, w tym probówek, cylindrów miarowych, zlewek i nie tylko. Wachlowany koniec umożliwia łatwe czyszczenie zaokrąglonych powierzchni i narożników. Skręcony uchwyt...
Więcej
>
Szczotka do probówek z włosia nylonowego, idealna do czyszczenia wąskich wyrobów szklanych, w tym probówek, cylindrów miarowych, zlewek i nie tylko. Wachlowany koniec umożliwia łatwe czyszczenie zaokrąglonych powierzchni i narożników. Skręcony uchwyt ze stali nierdzewnej jest półelastyczny, co pozwala na dowolną modyfikację kształtu. Zapętlony koniec ułatwiający zawieszanie.
Lupa podświetlana, zasilana 2 bateriami AAA (nie dołączane). Lupa główna ma średnicę 50 mm i powiększa 2,5x, a wbudowana w nią mała soczewka powiększa 5x.
Lupa podświetlana, zasilana 2 bateriami AAA (nie dołączane). Lupa główna ma średnicę 50 mm i powiększa 2,5x, a wbudowana w nią mała soczewka powiększa 5x.
Kolorowa plansza edukacyjna, laminowana i oprawiona w drewniane drążki z zawieszką, prezentująca różne rodzaje dziobów ptaków jako wynik przystosowania do dostępnego i zdobywanego pożywienia w środowisku życia w jakim bytują. Zobaczymy więc na...
Więcej
>
Kolorowa plansza edukacyjna, laminowana i oprawiona w drewniane drążki z zawieszką, prezentująca różne rodzaje dziobów ptaków jako wynik przystosowania do dostępnego i zdobywanego pożywienia w środowisku życia w jakim bytują. Zobaczymy więc na planszy dzioby ziarnożerców, owadożerców, owocożerców, nektaropijców, padlinożerców, drapieżników, wszystkożerców, ale też dzioby do kucia w drewnie, łuskania szyszek, łupania twardych nasion i orzechów, dzioby filtracyjne, do przecedzania, do chwytania drobnych ryb, do łowienia ryb z powietrza, do łowienia ryb pod wodą, do drążenia w błocie i szlamie.
Ciekawym elementem tej planszy dydaktycznej jest rycina przedstawiająca ptaki przybrzeżne, ich sylwetki oraz sposób szukania i zdobywania pokarmu na terenach przybrzeżnych.
Wszystkie dzioby pokazane są w powiększeniu, a oprócz tego obok nich widoczna jest cała sylwetka ptaka z danej grupy. Razem na planszy znajduje się ponad 80 rycin przedstawiających 40 gatunków różnych ptaków.
Dodatkowym, wyróżniającym elementem jest też dodanie do planszy książeczki z opisami i zdjęciami wszystkich przedstawionych na planszy ptaków. Tylko studiować i podziwiać bogactwo form natury. Do wykorzystania w szkole, jak również w innych placówkach i ośrodkach dydaktycznych.
Wymiary planszy (laminowana, oprawiona w drewniane drążki): 90x130 cm; format książeczki A5.
• Skrzydło pszczoły • Skrzydło motyla • Skrzydło muszki owocowej (in. octówki) • Skrzydło muchy domowej • Skrzydło komara
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w...
Więcej
>
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z...
Więcej
>
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z korkami, lejki, sito i siatka, sączki, lupy, szpatułka dwustronna, łopatka do gleby itd.) i substancji, w tym reagent ze skalą kolorymetryczną. Zestaw, za pomocą prostych, ale ciekawych doświadczeń, zapoznaje z najważniejszymi cechami i rolą gleby w przyrodzie. Wychodząc od typów gleb i składu granulometrycznego, poprzez właściwości fizykochemiczne, dochodzimy do roli organizmów żywych w glebie, a także skutków działalności człowieka. Dołączone karty pracy można kserować.
Zestaw zawiera także kolorowe foliowane plansze A4 pokazujące wybrane etapy niektórych doświadczeń. Cały zestaw umieszczony został w sztywnej walizce. Zestaw spotkał się z ogromnym uznaniem nauczycieli. Polecamy!
Instrukcja zawiera karty pracy ze szczegółowym opisem następujących doświadczeń: S kład mineralny gleb • Podstawowe frakcje glebowe • Trwałość struktury gruzełkowatej gleby • Wilgotność gleby • Zdolność filtracyjna gleb • Pojemność wodna gleb • Odczyn gleby • Sorpcja fizyczna gleby • Wpływ nawozów zawierających wapń i sód na strukturę gruzełkowatą gleby • Wpływ wapnowania gleby na jej odczyn • Budowa dżdżownic i ich wpływ na użyźnianie gleb • Organizmy glebowe i ich działalność w glebie • Zróżnicowanie fauny glebowej w zależności od rodzaju gleby • Zasolenie gleb a rozwój roślin • Zasolenie gleby a zużycie wody przez rośliny • Wpływ skażenia gleby na kiełkowanie i wzrost roślin • Oddziaływanie chlorku sodu na strukturę gleby • Wpływ zakwaszenia gleb na stan drzew • Udział roślin w procesach glebotwórczych.
Potrzebujesz instrukcji w języku ukraińskim ? Poproś w uwagach do zamówienia!
Specjalny drążek (żerdź) teleskopowy o długości od 145 do 275 cm , wykonany z włókna szklanego, wyposażony w specjalny mechanizm uwalniający do szybkiego montażu i zmiany sit, siatek, czerpaków... Dzięki temu mechanizmowi nie ma...
Więcej
>
Specjalny drążek (żerdź) teleskopowy o długości od 145 do 275 cm, wykonany z włókna szklanego, wyposażony w specjalny mechanizm uwalniający do szybkiego montażu i zmiany sit, siatek, czerpaków... Dzięki temu mechanizmowi nie ma potrzeby kupowania do każdego sita, siatki odrębnego drążka. Drążek doskonale ułatwia prawidłowe pobieranie próbek (np. ze środkowej części nurtu rzeki) oraz np. poławianie owadów wśród wyższych partii gałęzi (patrz: siatki do połowu owadów).
Szkielet człowieka (model - łącznie 200 kości, ruchoma żuchwa), 1/2 naturalnej wielkości, na stojaku. Wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Wysokość: 85 cm.
Szkielet człowieka (model - łącznie 200 kości, ruchoma żuchwa), 1/2 naturalnej wielkości, na stojaku. Wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Wysokość: 85 cm.
Przezroczysty pojemnik w kształcie walca, w którego pokrywkę (zdejmowana) wbudowane są 2 lupy (jedna uchylna na zawiasie), dając powiększenie 2x lub 4x. W pokrywce znajdują się otwory wentylacyjne. Na dnie pudełka wtopiono siatkę do szacowania i...
Więcej
>
Przezroczysty pojemnik w kształcie walca, w którego pokrywkę (zdejmowana) wbudowane są 2 lupy (jedna uchylna na zawiasie), dając powiększenie 2x lub 4x. W pokrywce znajdują się otwory wentylacyjne. Na dnie pudełka wtopiono siatkę do szacowania i porównywania wielkości okazów. Wymiary: wysokość 6,5 cm, średnica 6,5 cm. Bezpieczne, wygodne i humanitarne.
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z b. trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Dodatkowymi elementami są zaznaczone...
Więcej
>
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z b. trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Dodatkowymi elementami są zaznaczone kolorami początki (czerwone) i przyczepy (niebieskie) mięśni. Wysokość 170 cm.
Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 130 x 90 cm, oprawionych w drążki drewniane z zawieszką:
1. Plansza: Krajobrazy Świata – Antarktyda 130x90 cm, laminowana 2. Plansza: Krajobrazy Świata – Arktyka 130x90 cm, laminowana...
Więcej
>
Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 130 x 90 cm, oprawionych w drążki drewniane z zawieszką:
1. Plansza: Krajobrazy Świata – Antarktyda 130x90 cm, laminowana 2. Plansza: Krajobrazy Świata – Arktyka 130x90 cm, laminowana 3. Plansza: Krajobrazy Świata – Australia i Nowa Zelandia 130x90 cm, laminowana 4. Plansza: Krajobrazy Świata – Las Równikowy Wilgotny 130x90 cm, laminowana 5. Plansza: Krajobrazy Świata – Pustynia Gorąca 130x90 cm, laminowana 6. Plansza: Krajobrazy Świata – Rafa Koralowa 130x90 cm, laminowana 7. Plansza: Krajobrazy Świata – Sawanna 130x90 cm, laminowana 8. Plansza: Krajobrazy Świata – Step 130x90cm, laminowana 9. Plansza: Krajobrazy Świata – Tajga 130x90 cm, laminowana 10. Plansza: Krajobrazy Świata – Tundra 130x90 cm, laminowana
Komplet 4 zlewek szklanych wykonanych ze szkła borokrzemianowego 3.3 (odporne!), wysokich (6 x 12 cm (H)), miarowych. Każda zlewka o pojemności 250 ml, z wylewem i wzmocnionym brzegiem. Z podziałką 25 ml. Parametry szczegółowe: niski gradient...
Więcej
>
Komplet 4 zlewek szklanych wykonanych ze szkła borokrzemianowego 3.3 (odporne!), wysokich (6 x 12 cm (H)), miarowych. Każda zlewka o pojemności 250 ml, z wylewem i wzmocnionym brzegiem. Z podziałką 25 ml. Parametry szczegółowe: niski gradient temperatury (wytrzymałość na wysokie temperatury i szoki termiczne), doskonała trwałość chemiczna, autoklawowanie w temperaturze 121 stopni Celcjusza. Certyfikat zgodności z DIN12231 i ISO 3819.
Ważne! Dla wygody użytkowników, szczególnie w szkole podczas lekcji, wszystkie preparaty w zestawie mają na szkiełku podstawowym indywidualną naklejkę z numerem i polską nazwą preparatu jak opisano powyżej, a nie tylko numer i spis wspólny. Ułatwia to używanie, rozdawanie i zbieranie preparatów.
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z...
Więcej
>
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z korkami, lejki, sito i siatka, sączki, lupy, szpatułka dwustronna, łopatka do gleby itd.) i substancji, w tym reagent ze skalą kolorymetryczną. Zestaw, za pomocą prostych, ale ciekawych doświadczeń, zapoznaje z najważniejszymi cechami i rolą gleby w przyrodzie. Wychodząc od typów gleb i składu granulometrycznego, poprzez właściwości fizykochemiczne, dochodzimy do roli organizmów żywych w glebie, a także skutków działalności człowieka. Dołączone karty pracy można kserować.
Rozszerzona wersja zestawu GLEBA– zestaw doświadczalny z wyposażeniem laboratoryjnym i kartami pracy została wzbogacona o dodatkowe reagenty do oznaczania zawartości azotu, fosforu i potasu w glebie.
Zestaw zawiera także kolorowe foliowane plansze A4 pokazujące wybrane etapy niektórych doświadczeń. Cały zestaw umieszczony został w sztywnej walizce. Zestaw spotkał się z ogromnym uznaniem nauczycieli. Polecamy!
Instrukcja zawiera karty pracy ze szczegółowym opisem następujących doświadczeń: S kład mineralny gleb • Podstawowe frakcje glebowe • Trwałość struktury gruzełkowatej gleby • Wilgotność gleby • Zdolność filtracyjna gleb • Pojemność wodna gleb • Odczyn gleby • Sorpcja fizyczna gleby • Wpływ nawozów zawierających wapń i sód na strukturę gruzełkowatą gleby • Wpływ wapnowania gleby na jej odczyn • Budowa dżdżownic i ich wpływ na użyźnianie gleb • Organizmy glebowe i ich działalność w glebie • Zróżnicowanie fauny glebowej w zależności od rodzaju gleby • Zasolenie gleb a rozwój roślin • Zasolenie gleby a zużycie wody przez rośliny • Wpływ skażenia gleby na kiełkowanie i wzrost roślin • Oddziaływanie chlorku sodu na strukturę gleby • Wpływ zakwaszenia gleb na stan drzew • Udział roślin w procesach glebotwórczych • Badanie zawartości azotu (NO3) w glebie • Badanie zawartości fosforu (P2O5) w glebie • Badanie zawartości potasu (K2O) w glebie.