Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak badanie różnic między substancjami diamagnetycznymi, paramagnetycznymi i ferromagnetycznymi, liniami pola magnetycznego i prądem indukowanym z pola magnetycznego. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Substancje diamagnetyczne, paramagnetyczne i ferromagnetyczne.
Przewidywanie linii pola magnetycznego.
Indukcja pola magnetycznego przez prąd elektryczny.
Pole magnetyczne indukuje prąd elektryczny /.../
SKŁAD ZESTAWU: 3 x Oprawka do baterii typu D; 1 x Przezroczysta płytka akrylowa podtrzymująca magnesy trwałe i wspornik pod płytkę akrylową; 4 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm; 1 x Przełącznik przyciskowy; 1 x Paramagnetyczny pierścień aluminiowy (średnica 25 mm); 1 x Multimetr; 1 x Sonda magnetyczna; 1 x Lejek z tworzywa sztucznego; 10 x Kompasy kartograficzne; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm; 2 x Magnesy sztabkowe; 1 x Opiłki żelazne (300g); 2 x Płytka stalowa; 1 x Pojedynczy zwój cewki i pięć zwojów cewki zatopione w płytce akrylowej; 1 x Przewodnik prostoliniowy zatopiony w płytce akrylowej; 1 x Długi przewodnik w kształcie cewki zatopionej w płytce akrylowej; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i...
Więcej
>
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i tradycjach. Kart można używać dowolnie, omawiając dany temat podczas takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Karty mogą także służyć do gry ,,memory” i ,,domino”.
W talii znajdziemy 20 kategorii, z której każda składa się z dwóch kart (o Polsce i Ukrainie). Opisy wszystkich kart oraz informacje, ciekawostki, pytania i tematy do dyskusji, znajdują się w instrukcji, w dwóch językach: polskim i ukraińskim. Kategorie oparte są na podstawie programowej takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Na każdą kategorię składają się 2 karty: ilustracja o Polsce i ilustracja o Ukrainie. Kategoria TRADYCJE ma 8 dodatkowych pytań i tematów do rozmów, których przykłady znajdują się w instrukcji.
Zestaw składa się z 40 kwadratowych kart:
A 20 kart z ilustracjami o Polsce,
B 20 kart z ilustracjami o Ukrainie.
Na każdej karcie znajdują się oznaczenia państwa (flaga Polski lub Ukrainy w lewym górnym rogu) oraz trzy koła: dwa z kolorem i jedno z symbolem (prawy górny róg). Karty drukowane na grubym (300g), kredowym i obustronnie foliowanym papierze, przystosowanym do wielokrotnego użytku.
Instrukcji w dwóch językach: POLSKIM i UKRAIŃSKIM
AKCJA INTEGRACJA Polska i Ukraina gry edukacyjne doskonale sprawdzą się na wszelkich zajęciach integracyjnych, a także jako wstęp do zajęć z rożnych przedmiotów szkolnych. Pomagają rozpocząć rozmowę, skupiając uwagę uczestników na opowiadaniu lub w łatwiejszym wariancie, klasycznych dobrze wszystkim znanym grach karcianych.
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje...
Więcej
>
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje uczniów w trakcie nauki szkolnej - nabywają wiedzę indywidualną i uczą się współpracować w grupie w trakcie projektowania pracy robota. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Sześcionożny robot jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami...!
Sześć nóg daje temu robotowi większą stabilność i swobodę poruszania się w stosunku do zwykłych robotów. Reprezentuje tzw. grupę robotów kroczących wzorowanych na organizmach żywych. Potrzebuje tylko trzech nóg, aby zachować równowagę podczas stania i może chodzić z zaledwie czterema. Jego pozostałe nogi mogą być w innych pozycjach lub manipulować w tym czasie przedmiotami.
Sześcionożny robot edukacyjny sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (12 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń.
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i kamerą.
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
Ładowarka
Owijki (6 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota.
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 2 szt., Do złożonego zamówienia...
Więcej
>
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 2 szt., Do złożonego zamówienia należy przesłać Zamówienie VAT 0%
Pracownia Robotyki i Druku 3D w klasie to idealny zestaw do Laboratorium Przyszłości, zawierający niezbędne akcesoria do budowania i programowania robotów w różnych językach. W zestawie znajdują się dwie Drukarki 3D Makerbot Sketch z niezbędnym pakietem edukacyjnym, opracowaniem i wsparciem dla nauczycieli, gotowe projekty do wydruku 6 robotów Shell-e, zestaw dodatkowych serw i elementów, a także robot JD Humanoid, którego budowa wzorowana jest na prawdziwych robotach humanoidalnych!
Pracownia robotyki (AI) zapewnia naukę na różnych poziomach edukacyjnych: 1 zdobycie niezbędnej wiedzy dotyczącej budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów i serw, ich prawidłowego łączenia, dobierania odpowiednich narzędzi do pracy z elektroniką. 2 Kolejny etap to tworzenie robota w oparciu o gotowy projekt do wydrukowania na drukarkach 3D Makerbot Sketch, który następnie można modyfikować za pomocą długopisów 3D z filamentem PLA. 3 Nauka programowania w jednym z wybranych języków: blokowym i Scratch, a także Python, JavaScript.
Po opanowaniu podstaw robotyki uczniowie mogą rozbudowywać robota Shell-e korzystając z dodatkowych serw i elementów, a także zbudować swojego pierwszego robota humanoidalnego. Robota JD sam w sobie stanowi niesamowity projekt, dając szereg możliwości programistycznych, a jego budowa i funkcjonalność wzorowana jest na pełnowymiarowych robotach humanoidalnych. Do Robota JD można drukować części zamienne na drukarce 3D lub modyfikować je, aby pasowały do nowego projektu robota.
Razem z robotami w zestawie znajdują się dwie drukarki 3D MakerBot Sketch, które zapewniają bezpieczną pracę nawet najmłodszych uczniów dzięki zamykanej komorze roboczej. Urządzenie jest ciche i zawiera filtry cząsteczek stałych dzięki czemu z powodzeniem może być instalowana w klasie. Dostęp do platformy MakerBot Cloud™, bazy gotowych modeli, scenariuszy, autorskiego podręcznika „Druk 3D w klasie”, a także szkolenie startowe online dla nauczycieli zapewnia kompleksowe wsparcie na początku nauki. Długopisy 3D PLA będące w zestawie zasilane powerbankami pozwalają na modyfikację i dodatkowe ozdabianie wydrukowanych modeli 3D.
Drukarka 3D spełnia wymagania techniczne projektu Laboratoria Przyszłości!
Nowoczesne technologie takie jak druk 3D wspierają kreatywność, logiczne myślenie i są świetnym sposobem na naukę poprzez zabawę. Drukarka 3D w szkole służy do ćwiczenia umiejętności technicznych i promowania nauk ścisłych, a także do doskonalenia umiejętności pracy w grupie.
Specyfikacja techniczna
Obszar roboczy: 150 x 150 x 150 mm Materiały: PLA, TOUGH PLA Oprogramowanie: MakerBot Print, MakerBot Mobile Wysokość warstwy: 100-400 mikronów Wymiary: 433,4mm x 423,1 x 365,0mm Waga: 11.8kg
0% VAT dla Szkół! Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie. (przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl) Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
Pracownia robotyki (AI) i druku 3D w klasie – skład:
• Robot edukacyjny JD Humanoid wraz z akcesoriami • 6 kompletów elementów do budowy Robota edukacyjnego Shell-e – druk 3D w klasie • Zestaw dodatkowych serw i mechanizmów do rozbudowy robotów • Długopisy 3D PEN PRO – zestaw grupowy o Długopisy 3D PEN - 6 szt. o Powerbank – 6 szt. (pojemność 20 000 mAh, akumulator: Polimerowo-litowy 5V/3A, port wejścia/wyjścia USB-C 15 W, czas pracy ok. 6-7 h) o Zasilacze (6 szt.) do Długopisu 3D i powerbanku z kablem USB o Stojak do długopisu 3D - 6 szt. o Przykładowe szablony z kształtami o Instrukcja w języku polskim o Poręczna walizka zamykana na kluczyk ułatwiająca przechowywanie o filament biodegradowalny (PLA 1,75 mm) 60 g • 2 × Drukarka 3D MakerBot Sketch o Gwarancja 24 miesięcy o Instrukcja obsługi i interfejs drukarki w języku polskim o Drukowany egzemplarz podręcznika "Druk 3D w klasie" o Baza modeli 3D o Dostęp do autorskiego podręcznika i kursu Druk 3D w klasie o Szkolenie startowe online dla nauczycieli o Dedykowane, bardzo intuicyjne oprogramowanie MakerBot Print i aplikacja na urządzenia mobilne o Dostęp do platformy MakerBot Cloud™, autorskiego podręcznika i kursu Druk 3D w klasie o 10kg szpula biodegradowalnego filamentu MakerBot PLA o 4 × stolik roboczy; 2 × szpachelka; 2 × cążki do podpór o wsparcie techniczne na 5 Lat + autoryzowany serwis na terenie Polski o Wbudowany filtr cząstek gwarantuje czyste powietrze w klasie
Ponad 600 certyfikowanych scenariuszy lekcji Baza modeli 3D – gotowe modele 3D dedykowane dla szkół, podzielone kategoriami według przedmiotów Wsparcie techniczne na 5 Lat + autoryzowany serwis na terenie Polski!
Rozszerzony zestaw bezprzewodowej stacji meteorologicznej z oprzyrządowaniem zewnętrznym w zestawie z klasyczną drewnianą stacją pogody typu „domek” do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Dzięki budowie zgodnej z ogólnymi...
Więcej
>
Rozszerzony zestaw bezprzewodowej stacji meteorologicznej z oprzyrządowaniem zewnętrznym w zestawie z klasyczną drewnianą stacją pogody typu „domek” do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Dzięki budowie zgodnej z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych (Stacja pogody wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna, ręcznie malowana na biało w celu odbicia promieni i ochrony przed nasłonecznieniem, ze swobodnym dostępem powietrza zapewnionym przez drewniane ściany żaluzjowe, na drewnianym stelażu ze schodami). Wewnątrz drewnianej stacji zostały umieszczone analogowe przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr. Oddzielnie dołączony deszczomierz wbijany w glebę.
Elektroniczna stacja pogody dzięki nadajnikom zewnętrznym umożliwia śledzenie warunków atmosferycznych z pracowni szkolnej (szczególnie przydatna funkcjonalność ogródka meteorologicznego ze względu na możliwość szybkiego sprawdzenia pomiarów, bez wychodzenia ze szkoły). Takie innowacyjne połączenie dokonywania klasycznych pomiarów z możliwością porównania cyfrowych odczytów mierników, daje możliwość sprawdzenia różnych metod dokonywania obserwacji pogodowych.
Dodatkowo zestaw zawiera dwie plansze edukacyjne: Zjawiska atmosferyczne i Mapa pogody, do powieszenia na ścianie w pracowni geograficznej, przydatne podczas omawiania tematów związanych ze zmianami klimatu w ciągu roku.
Skład zestawu:
Stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' z parą otwieranych drzwiczek (także żaluzjowych, jak pozostałe ściany) zamykanych na skobel (kłódka nie dołączona). Wymiary zewnętrzne (+/- 10 mm): 880 (szer.) x 680 mm (głęb.) x 760 (wys.).
Drewniany stojak – grubość nogi: 7 cm / wysokość 180 cm
Drewniane schody 3-stopniowe
Kotwy metalowe ocynkowane: 70 cm ( 4 szt.)
Drewniana stacja pogody wraz ze stojakiem i schodami jest ręcznie malowana i została wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna!
Wyposażenie:
Wewnątrz domku zamontowane przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr.
Elektroniczna, bezprzewodowa stacja pogody (zasilanie bateryjne 10 x 1,5V AA – nie dołączone)
Drewniana stacja pogody to inaczej klatka meteorologiczna Stevensona, mająca służyć przede wszystkim zabezpieczeniu przyrządów pomiarowych przed działaniem zjawisk atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, grad, słońce), a jednocześnie umożliwić miernikom dostęp do odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Wysokość: 170 cm.
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Wysokość: 170 cm.
Szkielet człowieka (model - łącznie 200 kości, ruchoma żuchwa), 1/2 naturalnej wielkości, na stojaku. Wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Wysokość: 85 cm.
Szkielet człowieka (model - łącznie 200 kości, ruchoma żuchwa), 1/2 naturalnej wielkości, na stojaku. Wykonany z bardzo trwałego tworzywa sztucznego. Wysokość: 85 cm.
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z b. trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Dodatkowymi elementami są zaznaczone...
Więcej
>
Szkielet człowieka (model), naturalnej wielkości, na stojaku z kółkami. Starannie wykonany z b. trwałego tworzywa sztucznego. Czaszkę (żuchwa ruchoma) i kończyny można odłączać. Dodatkowymi elementami są zaznaczone kolorami początki (czerwone) i przyczepy (niebieskie) mięśni. Wysokość 170 cm.