Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane...
Więcej
>
Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane z metalu.
Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z...
Więcej
>
Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z łącznikami (odstęp od pręta statywu: ok. 10 cm) o różnych średnicach (5 i 10 cm)
biureta 10 ml
chłodnica Liebiga 100 mm
kolba stożkowa 50 ml
kolba okrągłodenna 25 ml
zlewka miarowa 50 ml
nasadka destylacyjna
przedłużacz destylacyjny
lejek laboratoryjny
palnik spirytusowy
Stojak nad palnik spirytusowy ze stali nierdzewnej, z siatką do stawiania naczyń laboratoryjnych i krążkiem ceramicznym pośrodku siatki w postaci spieku. Wysokość 11 cm.
wąż gumowy miękki 8 mm, 1 metr
Elektryczny płaszcz grzejny zawierający element grzejny zawieszony w materiale izolacyjnym z włókna ceramicznego w celu bezpiecznego przenoszenia ciepła. Płaszcz posiada wbudowany kontroler mocy. Maksymalna temperatura to 450 ° C (842 ° F). Dwa neony wskazują „włączanie zasilania” i „włączanie ogrzewania”. Obudowa wykonana jest z wirowanego metalu i pomalowana powłoką odporną na korozję. Napięcie 220 V AC.
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY , intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM . Stworzone dla edukacji, do...
Więcej
>
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 111 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowane bezprzewodowe klocki konstrukcyjne spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (1 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (2 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (1 szt.)
Dźwiękowy (1 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (1 szt.)
Czujnik światła i dotyku (1 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (6 szt.)
Kostka Cube (30 szt.)
Łącznik (50 szt.)
Koło (2 szt.)
Koło 360⁰ (2 szt.)
Jednostronny (6 szt.)
Dwustronny łączeniowy (8 szt.)
3-pinowy kabel USB
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości...
Więcej
>
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości z wysezonowanego drewna (a nie ze sklejki!), zapewniony swobodny dostęp powietrza bez ryzyka nasłonecznienia przyrządów, drewniane żaluzjowe ściany z drzwiczkami z przodu, pomalowana w całości na biało (odbija promienie słoneczne), wykonany z tego samego drewna stelaż (stojak i schody) zapewniający montaż przyrządów pomiarowych na wysokości 2 metrów. Powyższe cechy zapewniają pomiary wybranych warunków pogodowych o jak najmniejszej ilości błędów.
Stacja pogody drewniana uatrakcyjni szkolny ogródek meteorologiczny i polecana jest do prowadzenia obserwacji składników pogody w szkole podstawowej. Wprowadza elementy badawcze stosowane w profesjonalnych punktach obserwacji meteorologicznych (klatka meteorologiczna Stevensona). Zachęca do zajęć terenowych, podczas których nauczyciel może w ciekawy sposób przeprowadzić lekcję o pogodzie, korzystaniu z urządzeń pomiarowych i odczytywaniu danych meteorologicznych.
Skład zestawu:
Stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' z parą otwieranych drzwiczek (także żaluzjowych, jak pozostałe ściany) zamykanych na skobel (kłódka nie dołączona). Wymiary zewnętrzne (+/- 10 mm): 880 (szer.) x 680 mm (głęb.) x 760 (wys.).
Drewniany stojak – grubość nogi: 7 cm / wysokość 180 cm
Drewniane schody 3-stopniowe
Kotwy metalowe ocynkowane: 70 cm ( 4 szt.)
Drewniana stacja pogody wraz ze stojakiem i schodami jest ręcznie malowana i została wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna!
Wyposażenie:
Wewnątrz domku zamontowane przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr.
Zewnętrzny deszczomierz wbijany w glebę
Instrukcja montażu
Drewniana stacja pogody to inaczej klatka meteorologiczna Stevensona, mająca służyć przede wszystkim zabezpieczeniu przyrządów pomiarowych przed działaniem zjawisk atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, grad, słońce), a jednocześnie umożliwić miernikom dostęp do odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.