Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak badanie różnic między substancjami diamagnetycznymi, paramagnetycznymi i ferromagnetycznymi, liniami pola magnetycznego i prądem indukowanym z pola magnetycznego. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Substancje diamagnetyczne, paramagnetyczne i ferromagnetyczne.
Przewidywanie linii pola magnetycznego.
Indukcja pola magnetycznego przez prąd elektryczny.
Pole magnetyczne indukuje prąd elektryczny /.../
SKŁAD ZESTAWU: 3 x Oprawka do baterii typu D; 1 x Przezroczysta płytka akrylowa podtrzymująca magnesy trwałe i wspornik pod płytkę akrylową; 4 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm; 1 x Przełącznik przyciskowy; 1 x Paramagnetyczny pierścień aluminiowy (średnica 25 mm); 1 x Multimetr; 1 x Sonda magnetyczna; 1 x Lejek z tworzywa sztucznego; 10 x Kompasy kartograficzne; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm; 2 x Magnesy sztabkowe; 1 x Opiłki żelazne (300g); 2 x Płytka stalowa; 1 x Pojedynczy zwój cewki i pięć zwojów cewki zatopione w płytce akrylowej; 1 x Przewodnik prostoliniowy zatopiony w płytce akrylowej; 1 x Długi przewodnik w kształcie cewki zatopionej w płytce akrylowej; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały...
Więcej
>
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały obwód. W skład zestawu wchodzą przewody połączeniowe bananowe - 6 sztuk, czerwone, niebieskie i czarne. Połączeń elektrycznych dokonuje się szybko poprzez wsuwanie zakończeń bananowych w specjalne gniazda znajdujące się po obu stronach każdej płytki. Zasilanie bateryjne (baterie R20, nie dołączone) – w komplecie 2 niebieskie pojemniki na baterie z gniazdami po obu stronach, takimi jak na pozostałych płytkach. Dodatkowo, dołączone są zapasowe żarówki. Całość dostarczana jest w specjalnym pudełku z gąbką z wyciętymi otworami na wymiar elementów, co ułatwia wyjmowanie i przechowywanie elementów zestawu. Zestaw edukacyjny dostarczany jest wraz ze szczegółową instrukcją z opisem konkretnych połączeń.
Zestaw kompatybilny z pozostałymi zestawami z serii BLUE.
Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem....
Więcej
>
Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem. Dołączona zewnętrzna ładowarka. Podstawowe parametry: okular 10x oraz 3 achromatyczne obiektywy: 4x, 10x i 40x (amortyzowany) wkręcane w tarczę rewolwerową, kondensor z diafragmą kołową. Wymiary: 15,5 x 12 x 30 (H) cm / 1,6 kg.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez...
Więcej
>
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez zastosowanie płyty montażowej układów elektrycznych i elementów dołączonych do zestawu. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w 2 aluminiowych walizkach wyściełanych sztywną gąbką z wyciętymi gniazdami dopasowanymi do elementów zestawu. Przykładowe układy doświadczalne. ZESTAW WSPÓŁPRACUJE Z CZUJNIKAMI NEULOG.
Doświadczenia (karty pracy) Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1:
Prosty obwód elektryczny z przełącznikami.
Korzystanie z woltomierza.
Dzielnik napięcia.
Korzystanie z amperomierza.
Potencjometr jako rezystor nastawny.
Prawo Ohma i metoda woltametryczna.
Opór w obwodzie szeregowym.
Opór w obwodzie równoległym
Pierwsze prawo Kirchhoffa.
Drugie prawo Kirchhoffa.
Pojemność elektryczna w obwodzie szeregowym.
Pojemność elektryczna w obwodzie równoległym.
Obwód RC - ładowanie kondensatora przez rezystor.
Obwód RC - rozładowanie kondensatora przez rezystor.
Pole magnetyczne wokół przewodnika.
Pole magnetyczne wokół cewki.
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:
Transformator dodawczy.
Transformator zmniejszający napięcie.
Silnik prądu stałego.
Dwa silniki połączone szeregowo.
Dwa silniki połączone równolegle.
Połączone silniki.
Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny.
Dwa pojedyncze przełączniki dwupozycyjne
Przekaźnik.
SKŁAD ZESTAWU
Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1: • 1 x Płyta montażowa układów elektrycznych i elektrycznych; • 1 x Miliamperomierz 0-500mA, 0-50mA;• 1 x Woltomierz analogowy, 0-15V, 0-1,5V; • 1 x Magnes walcowy; • 4 x Rezystor 100 Ω; • 2 x Rezystor 220 Ω; • 2 x Rezystor 470 Ω; • 2 x Rezystor 1 kΩ; • 2 x Rezystor 4,7 kΩ; • 2 x Rezystor 10 kΩ; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Kondensator 1000 uF; • 4 x Oprawka do żarówki E10; • 4 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Cewka indukcyjna 10mH; • 1 x Kompas; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 4 x Żarówka E10 3,5V; • 4 x Żarówka E10 6V; • 4 x Żarówka E10 12V; • 1 x Rdzeń ferromagnetyczny (stalowa śruba heksagonalna i nakrętka); • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 2 x Multimetr; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:• 1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora; • 1 x Cewka 600 zwojów; • 1 x Cewka 1200 zwojów; • 2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT) • 1 x Przekaźnik; • 1 x Brzęczyk piezoelektryczny; • 2 x Silnik elektryczny stałoprądowy; • 1 x Rurka gumowa; • 2 x Śmigło z tworzywa sztucznego; • 1 x Model silnika; • 1 x Woltomierz analogowy; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Oprawka do żarówki E10; • 2 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 2 x Żarówka E10 3,5V; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 90 x 130 cm, oprawionych w drążki z zawieszką:
Plansza ścienna: Co nas atakuje? Od wirusów i bakterii do owadów 90x130cm
Plansza ścienna:...
Więcej
>
Komplet 10 laminowanych plansz, każda o wymiarach 90 x 130 cm, oprawionych w drążki z zawieszką:
Plansza ścienna: Co nas atakuje? Od wirusów i bakterii do owadów 90x130cm
Plansza ścienna: Wirusy osłonkowe/bezosłonkowe 90x130 cm
Plansza ścienna: Wirusy, Cykl replikacyj ny 90x130cm
Plansza ścienna: Bakterie chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Protisty chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Roztocza pasożytnicze i chorobotwórcze 90x130cm
Plansza ścienna: Płazińce pasożytnicze, tasiemce cz. I, 90x130cm
Plansza ścienna: Płazińce pasożytnicze, tasiemce i przywry cz. II, 90x130cm
Plansza ścienna: Obleńce pasożytnicze 90x130cm
Plansza ścienna: Owady krwiopijne i przenoszące choroby 90x130cm
SERIA 10 plansz "CO NAS ATAKUJE? Od wirusów i bakterii do owadów" Jest to ciekawa seria dużych, edukacyjnych plansz ściennych przedstawiających wirusy, bakterie, pierwotniaki, grzyby, roztocza, płazińce, obleńce i owady, które są potencjalnym zagrożeniem dla organizmu człowieka. Próbują na nas żerować, przeobrażać się, namnażać, wywoływać choroby... Jedne są widoczne (wszy, nużeńce, pluskwy,...), inne poznajemy po objawach (salmonella, gruźlica, grypa, COVID-19...). 10 plansz przedstawia w żywy, ciekawy graficznie sposób, miejsca ataku i bytowania tych niebezpiecznych patogenów, ich obrazy oraz cykle rozwojowe. POLECAMY!
Odporna mata podłogowa długości 3,5 m i szerokości 60 cm prezentująca w 12 krokach w obrazowy sposób jak należy prawidłowo myć ręce bieżącą wodą z mydłem, aby na pewno umyć je skutecznie i zapewnić sobie ochronę, szczególnie w warunkach zagrożenia...
Więcej
>
Odporna mata podłogowa długości 3,5 m i szerokości 60 cm prezentująca w 12 krokach w obrazowy sposób jak należy prawidłowo myć ręce bieżącą wodą z mydłem, aby na pewno umyć je skutecznie i zapewnić sobie ochronę, szczególnie w warunkach zagrożenia epidemicznego. Mata została opracowana w oparciu o aktualne zalecenia WHO. Instrukcja przedstawiona została w postaci 12 etapów-kroków i dzięki dużym rozmiarom oraz bardzo dobrej czytelności można ją wykorzystywać do ćwiczeń i omawiania jak należy starannie (a więc skutecznie) myć ręce mydłem, jak to robić i dlaczego jest to tak ważne. Kolejne kroki zostały przedstawione zarówno w formie graficznej, jak i opisowej. Ćwiczenia można przeprowadzać w grupie, jak i indywidualnie. Pomoc dydaktyczną można wykorzystywać latami, a temat jest zawsze aktualny i ważny. Mata jest kolorowa i czytelna, pokryta specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie. Tę pomoc dydaktyczną można mocować lub rozkładać na podłodze lub innych płaskich powierzchniach. Można ją także na stałe przytwierdzać do podłogi tak jak wykładzinę, używając do tego dwustronnej taśmy do wykładzin. Matę można przechowywać także w formie zwiniętej.
Wymiary maty: 60 x 350 cm (= długość: 3,5 metra!).
Komplet ok. 50 różnych sprężyn. Sprężyny są metalowe, mają różne średnice i długości. Wykonane są z różnych metali i stopów.
Ten edukacyjny zbiór różnych sprężyn umożliwia przeprowadzanie eksperymentów i...
Więcej
>
Komplet ok. 50 różnych sprężyn. Sprężyny są metalowe, mają różne średnice i długości. Wykonane są z różnych metali i stopów.
Ten edukacyjny zbiór różnych sprężyn umożliwia przeprowadzanie eksperymentów i doświadczeń, w tym z zakresu sprężystości, drgań, energii potencjalnej, prawa Hook'a, badania sprężyn na ścisk i na rozciąganie.
Znany od lat komplet, zwany też Pierścieniem Gravesanda, czyli metalowa kulka i pierścień osadzone w uchwytach. Ogrzana (nad płomieniem) kulka nie przechodzi przez pierścień, podczas gdy oziębiona przechodzi. Szybkie i skuteczne doświadczenie...
Więcej
>
Znany od lat komplet, zwany też Pierścieniem Gravesanda, czyli metalowa kulka i pierścień osadzone w uchwytach. Ogrzana (nad płomieniem) kulka nie przechodzi przez pierścień, podczas gdy oziębiona przechodzi. Szybkie i skuteczne doświadczenie dowodzące istnienia rozszerzalności cieplnej.
Bimetaliczny pasek, czyli pasek złożony z dwóch metali (miedź i stal - stop żelaza) o różnym stopniu rozszerzalności cieplnej i zamocowany na drewnianej rączce. Paski połączone są nitami. Po podgrzaniu paska (małym płomieniem) następuje jego nagłe...
Więcej
>
Bimetaliczny pasek, czyli pasek złożony z dwóch metali (miedź i stal - stop żelaza) o różnym stopniu rozszerzalności cieplnej i zamocowany na drewnianej rączce. Paski połączone są nitami. Po podgrzaniu paska (małym płomieniem) następuje jego nagłe zawinięcie, co w prosty i skuteczny sposób dowodzi nierównomiernej rozszerzalności obydwu metali (jeden "ciągnie" drugi). Efektowna pomoc dydaktyczna do demonstracji własności metali na lekcjach fizyki i przyrody w szkołach. Długość/szerokość: 20 x 1,5 cm.
Zestaw składa się z dwóch pojemników-izolatorów (styropianowe) z pokrywami oraz pałąka aluminiowego. Do jednego pojemnika wlewana jest gorąca woda, a do drugiego zimna. Do obydwu wsuwane są laboratoryjne termometry szklane o skali od -10 do 110...
Więcej
>
Zestaw składa się z dwóch pojemników-izolatorów (styropianowe) z pokrywami oraz pałąka aluminiowego. Do jednego pojemnika wlewana jest gorąca woda, a do drugiego zimna. Do obydwu wsuwane są laboratoryjne termometry szklane o skali od -10 do 110 st.C, bezrtęciowe, oraz aluminiowy pałąk. Doświadczenie polega na obserwacji i notowaniu wyników temperatury na termometrach w jednakowych odstępach czasu (co kilka minut). Wskutek konwekcji cieplnej, w jednym kubku temperatura się obniża, a w drugim podwyższa; wyrównanie temperatur następuje po ok. 30 minutach.
Zestaw zaprojektowany jest tak, aby można go było jak najwygodniej i bezpiecznie używać i przechowywać. Pokrywy są w dwóch kolorach - białej (na zimną wodę) i czerwonej (na gorącą wodę), z wyciętymi otworami dopasowanymi do termometrów oraz pałąka. Całość umieszczona jest w pudełku wypełnionymi gąbką z naciętymi otworami dopasowanymi do elementów zestawu. Wygodnie i efektywnie!
Zestaw 6 różnych cylindrów wykonanych z metali i ich stopów: aluminium, miedź, ołów, mosiądz, żelazo, cynk. Wszystkie cylindry cechuje jednakowy ciężar i średnica walca, a w związku z tym są one różnej wysokości, co znakomicie pokazuje różnicę...
Więcej
>
Zestaw 6 różnych cylindrów wykonanych z metali i ich stopów: aluminium, miedź, ołów, mosiądz, żelazo, cynk. Wszystkie cylindry cechuje jednakowy ciężar i średnica walca, a w związku z tym są one różnej wysokości, co znakomicie pokazuje różnicę gęstości pomiędzy nimi oraz pozwala zaznajomić praktycznie z pojęciami masy, objętości, gęstości oraz ciężaru właściwego, jak również własności metali i ich stopów.
Zestaw 6 sześcianów o jednakowej objętości (bok: 20 mm), lecz wykonanych z różnych metali i stopów metali: miedzi, mosiądzu, ołowiu, cynku, stali (ew. żelaza z domieszkami) i aluminium. Każdy sześcian ma dołączoną metalową zawieszkę przydatną w...
Więcej
>
Zestaw 6 sześcianów o jednakowej objętości (bok: 20 mm), lecz wykonanych z różnych metali i stopów metali: miedzi, mosiądzu, ołowiu, cynku, stali (ew. żelaza z domieszkami) i aluminium. Każdy sześcian ma dołączoną metalową zawieszkę przydatną w trakcie doświadczeń i eksperymentów szkolnych. Do omawiania na lekcjach fizyki własności ciał stałych (ciężar, siła wyporu, objętość) oraz wyznaczania i porównywania gęstości różnych materiałów.
Zestaw nr 1 serii Eksperymenty uczniowskie FIZYKA umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu eksperymentów z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Elementy każdego zestawu...
Więcej
>
Zestaw nr 1 serii Eksperymenty uczniowskie FIZYKA umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu eksperymentów z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji.
Elementy każdego zestawu umieszczone są w zamykanych pojemnikach z wkładem piankowym z gniazdami dopasowanymi do kształtów elementów. Ułatwia to korzystanie i składanie zestawu. Pojemnik umożliwia lepszą organizację wyposażenia sal szkolnych. Tace pasują do standardowych mebli szkolnych. Pojemniki są przetestowane i zatwierdzone do intensywnego użytku edukacyjnego. W pełni nadają się do recyklingu. Do zestawu dołączona jest instrukcja z kartami pracy z przebiegiem każdego eksperymentu.
Eksperymenty i doświadczenia (karty pracy):
Obwód elektryczny.
Obwód elektryczny z wyłącznikiem.
Przewodniki i izolatory.
Przewodzenie w cieczach.
Opór elektryczny.
Efekt cieplny przepływu prądu.
Oddziaływanie magnetyczne prądu elektrycznego.
Elektromagnes.
Połączenia szeregowe.
Połączenia równoległe.
Połączenia szeregowe i równoległe.
Wpływ prądu elektrycznego na reakcje chemiczne.
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Płytka montażowa ( z pojemnikiem na baterie); 1 x Wyłącznik nożycowy; 3 x Zwora; 1 x Gwóźdź; 3 x Oprawa żarówki z wtykami; 1 x Żarówki – zestaw 5 szt. (3,8V/0,07A); 2 x Bateria AA (1,5V); 1 x Drut miedziany izolowany (na szpulce); 1 x Drut oporowy (na szpulce); 1 x Przewód z wtykami bananowymi, 25cm, czerwony; 1 x Przewód z wtykami bananowymi, 25cm, czarny; 2 x Zacisk krokodylkowy; 1 x Zestaw przewodników i izolatorów; 1 x Igła magnetyczna; 1 x Podstawa do igły magnetycznej z wtykiem; 1 x Pręty grafitowe cienkie kpl.; 1 x Pudełko plastikowe z wkładem piankowym z gniazdami; 1 x Instrukcja z kartami pracy.
SERIA Eksperymenty uczniowskie FIZYKA obejmuje 7 poręcznych, wygodnych w użyciu zestawów eksperymentalnych do przeprowadzania doświadczeń uczniowskich z zakresu różnych działów fizyki:
elektryczności,
magnetyzmu,
elektrostatyki,
optyki,
dźwięku,
ciepła,
mechaniki płynów i gazów,
mechaniki ciał stałych.
Każdy zestaw z serii Eksperymenty uczniowskie FIZYKA umożliwia wykonanie wielu eksperymentów z danego działu fizyki szkolnej dzięki przemyślanemu składowi i dobrze dobranym elementom.
Zestaw można także wykorzystywać z czujnikami pomiarowymi (napięcia, prądu, pola magnetycznego, przewodności elektrycznej) i wizualizować oraz analizować wyniki na ekranie lub tablicy multimedialnej!
Zestaw przewodników i izolatorów zamocowanych w wewnętrznej części pokrywy dostarczany wraz z przewodami do badania przewodności materiałów w obwodzie elektrycznym. Całość umieszczona w poręcznej, zamykanej kasetce.
Zestaw przewodników i izolatorów zamocowanych w wewnętrznej części pokrywy dostarczany wraz z przewodami do badania przewodności materiałów w obwodzie elektrycznym. Całość umieszczona w poręcznej, zamykanej kasetce.
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych, a także testowania włączanych w zbudowanym obwodzie przewodników i izolatorów. Elementy obwodu zamontowane są na 10 niebieskich płytkach...
Więcej
>
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych, a także testowania włączanych w zbudowanym obwodzie przewodników i izolatorów. Elementy obwodu zamontowane są na 10 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, 2 rezystory, rezystor regulowany-reostat, 2 rodzaje wyłączników, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały obwód. W skład zestawu wchodzą przewody połączeniowe bananowe - 6 sztuk, czerwone i czarne. Połączeń elektrycznych dokonuje się szybko poprzez wsuwanie zakończeń bananowych w specjalne gniazda znajdujące się po obu stronach każdej płytki. Zasilanie bateryjne (baterie R20, nie dołączone) – w komplecie 2 niebieskie pojemniki na baterie z gniazdami po obu stronach, takimi jak na pozostałych płytkach. Dodatkowo, dołączone są zapasowe żarówki oraz multimetr. Całość, wraz z multimetrem, dostarczana w specjalnym pudełku z gąbką z wyciętymi otworami na wymiar elementów, co ułatwia wyjmowanie i przechowywanie elementów zestawu. Zestaw edukacyjny dostarczany jest wraz ze szczegółową instrukcją z opisem konkretnych połączeń i ich analizą.
Gotowe ćwiczenia zawarte w zestawie: ▪ Szeregowe połączenie źródeł zasilania ▪ Równoległe połączenie źródeł zasilania ▪ Szeregowe połączenie żarówek ▪ Równoległe połączenie żarówek ▪ Obwód elektryczny z żarówką ▪ Wyłącznik jako element obwodu elektrycznego ▪ Brzęczyk jako element obwodu elektrycznego ▪ Szeregowe połączenie rezystorów ▪ Równoległe połączenie rezystorów ▪ Silnik w obwodzie elektrycznym ▪ Praktyczne badanie prawa Ohma ▪ Praktyczne badanie pierwszego prawa Kirchhoffa ▪ Praktyczne badanie drugiego prawa Kirchhoffa
Zestaw kompatybilny z pozostałymi zestawami z serii BLUE.
Fascynujący zestaw doświadczalny, czyli zegar zasilany owocami i warzywami ("ogniwo owocowe")! Widoczne z boku płytki-elektrody wbijane są w owoc/warzywo, włączane w budowane obwody elektryczne oraz wykorzystywane do badania przewodności różnych...
Więcej
>
Fascynujący zestaw doświadczalny, czyli zegar zasilany owocami i warzywami ("ogniwo owocowe")! Widoczne z boku płytki-elektrody wbijane są w owoc/warzywo, włączane w budowane obwody elektryczne oraz wykorzystywane do badania przewodności różnych materiałów. Zasilanie zegara odbywa się na tej samej zasadzie na jakiej działają współczesne baterie. Dodatkowe elementy zestawu umożliwiają budowę bardzo różnych obwodów elektrycznych, a także dowiedzenie, że prąd elektryczny płynie w zbudowanych przez uczniów obwodach, ponieważ zachodzi reakcja chemiczna pomiędzy metalami a kwasami zawartymi w owocach, warzywach... Uczniowie przekonają się także, że w niektórych doświadczeniach do zapalenia diody LED wystarczy jedna cytryna, a w innych potrzeba będzie tych cytryn trzy, a nawet więcej sztuk.
W skład zestawu wchodzą: • moduł zegara cyfrowego w obudowie prostokątnej z tworzywa z pokrywą oraz dwoma probówkami • elektrody: magnezowa (Mg), miedziana (Cu) – 4 szt., cynkowa (Zn) – 4 szt., węglowa (C) – 2 szt. • dioda LED • przewody – 4 szt. • gumowa rurka (czarna, szeroka, wąska) – 3 szt. • papierek lakmusowy – bloczek • wełna stalowa • lejek • szpatułka plastikowa • spinacz biurowy • klocek styropianowy • pipeta • okulary ochronne
Do przeprowadzenia doświadczeń niezbędne są także ogólnie dostępne materiały takie jak sól kuchenna, soda spożywcza, bateria 1,5V (AA) oraz owoce i warzywa.
Świetny zestaw do przeprowadzania wielu efektownych i przydatnych dydaktycznie eksperymentów.
W załączonej instrukcji zawarte są prezentacje zagadnień fizykochemicznych oraz przebieg doświadczeń i eksperymentów o intrygujących nieraz nazwach: • Zegar cyfrowy • Zegar cytrynowy (lub cytrynowa lampka) • Zegar cytrynowy (lub cytrynowa lampka) • Zegar ziemniaczany (lub ziemniaczana lampka) • Posmakuj elektryczności • Lampka marchewkowa • Bateria herbaciana • Atrament sympatyczny • Roztwór wskaźnikowy • Papierek lakmusowy • Elektromagnes • Dioda LED • Dioda w roztworze zasadowym • Rdzewienie • Przygotowywanie roztworu miedzi • Alchemik • Przepływ prądu
Zestaw “Biodegradacja (J)” został zaprojektowany tak, aby umożliwić przeprowadzanie doświadczeń z zakresu biodegradowalności różnych materiałów. Zestaw umożliwia swobodny, samodzielny wybór podłoża oraz materiałów do testowania. Sam zestaw zawiera...
Więcej
>
Zestaw “Biodegradacja (J)” został zaprojektowany tak, aby umożliwić przeprowadzanie doświadczeń z zakresu biodegradowalności różnych materiałów. Zestaw umożliwia swobodny, samodzielny wybór podłoża oraz materiałów do testowania. Sam zestaw zawiera próbki różnych materiałów (patrz: skład), takich jak: torba biodegradowalna na zakupy, torba na psie odchody, folia celulozowa, wypełniacz skrobiowy, naczynie z otrąb pszennych, paski różnych metali. Testować więc można stopień biodegradowalności materiałów zawartych w zestawie, jak też materiałów z naszego bezpośredniego otoczenia, w tym materiałów wyrzucanych przez nas lub w naszej okolicy do pojemnika z odpadami.
Cechą wyróżniającą ten zestaw jest jego zawartość – wszystkie dostarczane w zestawie materiały do testowania to produkty występujące i dystrybuowane na rynku polskim! Testujemy więc materiały, które są dostępne w Polsce.
Zestaw jest starannie przemyślany. Dla przykładu, zdając sobie sprawę z ograniczeń przy przeprowadzaniu doświadczeń poza specjalistycznymi laboratoriami, do zestawu dołączony został komposter, który przyspiesza proces kompostowania odpadów w pojemnikach.
Istnieje także możliwość dokupienia Zestawu uzupełniającego zawierającego zużywalne części zestawu.
Zestaw pozwala na praktyczne omówienie przed lub w trakcie zajęć takich pojęć, jak:
biodegradacja, biodegradowalność, materiał biodegradowalny,
kompostowanie, materiał kompostowalny
dezintegracja, rozkład, degradacja,
odnawialność, recykling, odzysk
polimery biodegradowalne i biowchłanialne
ekotoksyczność odpadów
i inne.
SKŁAD ZESTAWU:
Pojemniki testowe przezroczyste z zatrzaskowymi pokrywami z 2 otworami wentylacyjnymi – 6 szt.
Korki do otworów wentylacyjnych pokryw pojemników testowych – 12 szt.
Ramki transparentne U-kształtne do pojemników testowych – 6 szt.
Uchwyt do ramki transparentnej U-kształtnej – 6 szt.
Uchwyt-klips do ramki transparentnej U-kształtnej – 3 szt.
Podstawka do pojemnika testowego – 3 szt.
Klatka siatkowa do podstawki do pojemnika testowego – 3 szt.
Pęseta do przenoszenia próbek – 1 szt.
Torba biodegradowalna na zakupy – 1 szt.
Torba biodegradowalna na psie odchody – 1 szt.
Folia celulozowa – 1 szt.
Wypełniacz skrobiowy biodegradowalny – 1 litr.
Naczynie z otrąb pszennych – 1 szt. (talerz)
Komposter – 1 szt. (100 ml)
Próbka metalu: miedzi (pasek o min. wym. 1 x 10 cm; zaokrąglone rogi) – 3 szt.
Próbka metalu: aluminium (pasek o min. wym. 1 x 10 cm; zaokrąglone rogi) – 3 szt.
Próbka metalu-stopu: stal ocynkowana (pasek o min. wym. 1 x 10 cm; zaokrąglone rogi) – 3 szt.
Arkusz 33 etykiet samoprzylepnych do opisywania próbek
Wzór karty obserwacji, do powielania i wypełniania – 1 szt.
Opakowanie-nosidło – 1 szt.
Ostatnia pozycja to trwałe opakowanie z tworzywa sztucznego z rączką do przenoszenia i dwoma przegrodami do umieszczania elementów zestawu; wodoodporne i wygodne.
AKTUALNA, edukacyjna plansza ścienna przedstawia nową wersję piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej dla uczniów, czyli dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Nowa wersja została opracowana na podstawie zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia...
Więcej
>
AKTUALNA, edukacyjna plansza ścienna przedstawia nową wersję piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej dla uczniów, czyli dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Nowa wersja została opracowana na podstawie zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie ogłoszonych w 2016 roku oraz najnowszych zaleceń WHO (Światowej Organizacji Zdrowia). Oprócz więc nowych proporcji dotyczących poszczególnych grup żywnościowych, zawiera też zalecenia związane z aktywnością fizyczną. Sama piramida wzbogacona została o sympatyczne, rysunkowe zalecenia dotyczące zdrowego odżywiania oznaczonych znanymi dzieciom ikonkami-buźkami (emotikonkami) i opisem: "SIĘGAJ PO" (np. ...owoce i warzywa w naturalnej postaci; ...oleje roślinne zamiast zwierzęcych); "UNIKAJ" (np. ...produktów dosładzanych i barwionych; ...pieczywa jasnego na rzecz ciemnego; itd.). Plansza jest duża i czytelna, laminowana i oprawiona w drewniane drążki z zawieszką. Wymiary: 90x130 cm.
Plansza ścienna zawierające informacje dotyczące witamin niezbędnych do funkcjonowania ludzkiego organizmu, w tym źródła ich występowania, a także skutki niedoboru. Wymiary: 70 cm x 100 cm.
Plansza ścienna zawierające informacje dotyczące witamin niezbędnych do funkcjonowania ludzkiego organizmu, w tym źródła ich występowania, a także skutki niedoboru.
Zestaw zawiera 343 elementy (w tym 104 modele atomów) do budowy cząsteczek i związków z zakresu chemii organicznej i nieorganicznej. Zestaw pozwala na budowanie zarówno prostych, jak i złożonych struktur molekularnych. W skład zestawu wchodzą...
Więcej
>
Zestaw zawiera 343 elementy (w tym 104 modele atomów) do budowy cząsteczek i związków z zakresu chemii organicznej i nieorganicznej. Zestaw pozwala na budowanie zarówno prostych, jak i złożonych struktur molekularnych. W skład zestawu wchodzą następujące modele: 40 atomów wodoru, 34 atomów węgla, 8 atomów azotu, 16 atomów tlenu, 2 atomy fluoru, 2 atomy chloru, 2 atomy bromu oraz 238 białych wiązań. Całość zestawu umieszczona w plastikowym pudełku. Atomy mają średnicę od 30 mm do 50 mm.
Zestaw umożliwia konstruowanie prostych cząsteczek organicznych (z różnymi grupami funkcyjnymi) i nieorganicznych, m.in. CH4 (metan), C2H5 (eten), CH3CHO (aceton), CH3COOH (kwas octowy), HCl (kwas solny), H2O (woda), HCN (cyjanowodór), H2CO3 (kwas węglowy), SO2 (dwutlenek siarki), HF (kwas fluorowodorowy).
Zestaw edukacyjny do budowy struktur chemicznych z zakresu chemii organicznej i nieorganicznej. Składa się z kulek z otworami symbolizująch atomy i pierwiastki oraz łączników symbolizujących wiązania. W zestawie znajduje się 75 modeli...
Więcej
>
Zestaw edukacyjny do budowy struktur chemicznych z zakresu chemii organicznej i nieorganicznej. Składa się z kulek z otworami symbolizująch atomy i pierwiastki oraz łączników symbolizujących wiązania. W zestawie znajduje się 75 modeli atomów-pierwiastków oraz 30 łączników. Wszystkie elementy umieszczone są w plastikowym zamykanym pudełku.
Zestaw umożliwia skonstruowanie bardzo prostych prostych cząsteczek organicznych (z różnymi grupami funkcyjnymi) i nieorganicznych, m.in.: C2H2 (acetylen), HNO3 (kwas azotowy), C2H4 (eten), AlCl3 (chlorek glinu), CaCO3 (węglan wapnia), CH4 (metan), Na2SO4 (siarczan sodu), H3PO4 (kwas ortofosforowy), Ca(OH)2 (wodorotlenek wapnia), H2SO4 (kwas siarkowy).
Skład zestawu:
atomy węgla C, 12 szt., średnica 25 mm
atomy niemetali, halogenków, 5 szt., średnica 25 mm
atomy niemetali sześciowartościowych (S, Se), 4 szt., średnica 25 mm
atomy metali trójwartościowych (np. Al., Cr), 6 szt., średnica 20 mm
atomy metali (np. Na), 4 szt., średnica 25 mm
atomy metali dwuwartościowych (np. Ca), 6 szt., średnica 20 mm
atomy niemetali trójwartościowych (np. P), 6 szt., średnica 20 mm
Model praktycznie demonstruje obecność i zawartość substancji smolistych i nikotyny w papierosach. Papieros (nie dołączone) zapalany jest za pomocą pompki, a spalane substancje, normalnie zaciągane przez palacza do płuc, osadzane są w modelu na...
Więcej
>
Model praktycznie demonstruje obecność i zawartość substancji smolistych i nikotyny w papierosach. Papieros (nie dołączone) zapalany jest za pomocą pompki, a spalane substancje, normalnie zaciągane przez palacza do płuc, osadzane są w modelu na miękkich, kwadratowych filtrach (6 sztuk w zestawie), który zmienia barwę w zależności od ilości substancji zawartych w papierosie. Model został tak zaprojektowany, aby "wypalenie" już jednego papierosa zmieniało zabarwienie filtra - zapewnia to sprawną, efektywną i efektowną prezentację i zapobiega wypalaniu większej ilości papierosów podczas doświadczenia. Filtr można łatwo wyjąć z modelu. Na wyższych poziomach nauczania substancje z filtra można poddać analizie chemicznej.
Model - dzięki praktycznej demonstracji - skutecznie wspomaga omawianie negatywnego wpływu nikotyny (w tym e-papierosów) na funkcjonowanie organizmu człowieka, w tym układu nerwowego i oddechowego.
Ten model w postaci zestawu eksperymentalnego jest także świetnym wprowadzeniem do omawiania na różnych lekcjach szkolnych takich tematów jak:
biologia - organizm człowieka - negatywny wpływ nikotyny (w tym e-papierosów) na funkcjonowanie organizmu człowieka;
chemia a zdrowie (właściwości substancji chemicznych) - sposób przenikania nikotyny do organizmu człowieka;
edukacja zdrowotna - zagrożenia zdrowia - konsekwencje zdrowotne stosowania używek i substancji psychoaktywnych.
Model składa się z czerwonej postaci człowieka na białym tle z wyciętym otworem ust (do wsuwania papierosa) oraz wyciętym zarysem płuc, w którym umieszczany jest za pomocą wysuwanego, dopasowanego podajnika, miękki, kwadratowy filtr, na którym osadzane są substancje smoliste podczas "palenia" przez model papierosa. Model jest bardzo trwały, wykonany w całości z warstw kolorowego plexiglasu (z wyjątkiem dołączonego wężyka i pompki z zaworem zwrotnym) i umieszczony pionowo na podstawie (także z pleksiglasu), tak aby był bardzo dobrze widoczny z daleka i stał stabilnie podczas wykonywania eksperymentu. Wymiary modelu (bez wężyka i pompki): 13,4 x 11,5 x 24,5 (H) cm. POLECAMY!
AKTUALNA, duża i MAGNETYCZNA wersja piramidy zdrowego żywienia wzbogacona o zestaw obrazkowych zaleceń dietetycznych oraz ikonek ocennych. Cała pomoc dydaktyczna składa się ze 159 magnetycznych elementów, z których budujemy piramidę zdrowego...
Więcej
>
AKTUALNA, duża i MAGNETYCZNA wersja piramidy zdrowego żywienia wzbogacona o zestaw obrazkowych zaleceń dietetycznych oraz ikonek ocennych. Cała pomoc dydaktyczna składa się ze 159 magnetycznych elementów, z których budujemy piramidę zdrowego żywienia - jej kolejne poziomy i zawartość tych poziomów, a także omawiamy i oceniamy grupy żywności i sposoby jej przygotowania. Zaletą tej formy piramidy są ruchome elementy umożliwiające omawianie i dyskusję na temat zdrowego odżywiania w trakcie jej układania. Ułożona, przedstawia nową wersję piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej dla uczniów, czyli dzieci i młodzieży w wieku szkolnym wraz z serią zaleceń dotyczących zdrowego odżywiania. Nowa wersja została opracowana na podstawie zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie ogłoszonych w 2016 roku oraz najnowszych zaleceń WHO (Światowej Organizacji Zdrowia).
Dodatkowym, bardzo wzbogacającym elementem zestawu są zalecenia dietetyczne (87 elementów) do omawiania zasad zdrowego odżywiania i zaleceń z tym związanych. W porównaniu do piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej, ten zestaw zawiera zarówno produkty żywnościowe i potrawy, które służą naszemu zdrowiu i kondycji fizycznej, jak i te które nam szkodzą. Aby uatrakcyjnić zajęcia, zestaw został wzbogacony o znane dzieciom ikonki-buźki (emotikonki) oraz strzałki opisane "więcej", "mniej" i "zamień". Tak więc obok elementu przedstawiającego "ciemne pieczywo pełnoziarniste" możemy ułożyć etykietkę ze strzałką skierowaną do góry i napisem "więcej"; odpowiednio, obok elementu przedstawiającego "jasne pieczywo przetworzone" możemy ułożyć etykietkę ze strzałką skierowaną w dół i napisem "mniej". Jeśli oba te rodzaje pieczywa ułożymy obok siebie, to między nimi możemy dodać etykietkę z dwoma strzałkami (jedna skierowana w dół, a druga w górę) i napisem "zamień" (tu: zamień pieczywo jasne na ciemne).
Cała pomoc dydaktyczna ma wspomóc objaśnianie zaleceń zdrowego odżywiania, zarówno na lekcjach szkolnych, jak i w ramach kampanii edukacyjnych związanych z promocją zasad zdrowego odżywiania i żywienia. Jej budowa i skład zachęca do indywidualnych wypowiedzi, jak i zbiorowej dyskusji na temat spożywanych produktów żywnościowych.
Cały zestaw zawiera 159 kolorowych elementów, magnetycznych w 100 procentach, bo nadrukowanych na pełnej folii magnetycznej (a nie podklejane fragmentami folii magnetycznej), do prezentacji na dowolnej powierzchni magnetycznej (metal, tablica szkolna, …) zasad i zaleceń dotyczących prawidłowego, zdrowego odżywiania.
Elementy zestawu można dowolnie rozmieszczać na magnetycznej tablicy szkolnej. Całość jest dobrze widoczna, elementy są duże i wyraźne. Wymiary przykładowych obrazów jedzenia: 10 x 14,3 cm (pory), 9x4,7 cm (ogórki), 8x8,5 cm (jabłka i sok jabłkowy). Wymiary największych elementów-zaleceń (owalne): 18,3 x 12,2 cm (2 szt.); 14,5 x 12,5 cm (32 szt.). Średnica emotikonek i strzałek: 4,8 cm (jest ich 50 szt.). Wymiary ułożonej piramidy: 102 x 82,5 cm.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU (cały skład jest MAGNETYCZNY):
57 kolorowych obrazów żywności (jedzenia) - elementy piramidy zdrowego żywienia;
10 elementów piramidy, w tym zalecenia żywieniowe;
5obrazów przedstawiających aktywność fizyczną;
37 kolorowych obrazów żywności (jedzenia) – różne grupy żywności;m.in. owoce, warzywa, produkty mleczne niskotłuszczowe, produkty z mleka o wysokiej zawartości tłuszczu, naturalny nabiał i desery z owocami, ciemne pieczywo pełnoziarniste, jasne pieczywo przetworzone, świeżo wyciskane soki, mięso czerwone, drobiowe, ryby, tłuszcze zwierzęce i roślinne, orzechy naturalne oraz smażone i solone przekąski, żywność typu fastfood (burger, pizza,…), makarony z białej mąki i pełnoziarnistej, słodycze i desery, cukier, sól, przyprawy ziołowe, napoje słodzone, gazowane i barwione oraz woda, mleko, sok owocowy; sposoby przygotowywania potraw - gotowanie na parze, duszenie, pieczenie; i inne;
10 emotikonek - buziek zielonych uśmiechniętych;
10 emotikonek - buziek czerwonych smutnych;
10 etykietek lila ze strzałką skierowaną w górę i napisem "więcej";
10 etykietek purpurowych ze strzałką skierowaną w dół i napisem "mniej";
10 etykietek z dwoma strzałkami (jedna skierowana w dół, a druga w górę) i napisem "zamień".
Wszystkie wymienione powyżej elementy są magnetyczne. Pomoc dydaktyczne jest wygodna w użyciu, łatwa do przechowywania i świetnie wspomaga proces nauczania. POLECAMY.
Zalecenia dietetyczne to magnetyczna pomoc dydaktyczna (87 elementów) do omawiania zasad zdrowego odżywiania i zaleceń z tym związanych. W porównaniu do piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej, ten zestaw zawiera zarówno produkty...
Więcej
>
Zalecenia dietetyczne to magnetyczna pomoc dydaktyczna (87 elementów) do omawiania zasad zdrowego odżywiania i zaleceń z tym związanych. W porównaniu do piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej, ten zestaw zawiera zarówno produkty żywnościowe i potrawy, które służą naszemu zdrowiu i kondycji fizycznej, jak i te które nam szkodzą. Aby uatrakcyjnić zajęcia, zestaw został wzbogacony o znane dzieciom ikonki-buźki (emotikonki) oraz strzałki opisane "więcej", "mniej" i "zamień". Tak więc obok elementu przedstawiającego"ciemne pieczywo pełnoziarniste" możemy ułożyć etykietkę ze strzałką skierowaną do góry i napisem "więcej"; odpowiednio, obok elementu przedstawiającego "jasne pieczywo przetworzone" możemy ułożyć etykietkę ze strzałką skierowaną w dół i napisem "mniej". Jeśli oba te rodzaje pieczywa ułożymy obok siebie, to między nimi możemy dodać etykietkę z dwoma strzałkami (jedna skierowana w dół, a druga w górę) i napisem "zamień" (tu: zamień pieczywo jasne na ciemne).
Pomoc dydaktyczna ma wspomóc objaśnianie zaleceń zdrowego odżywiania, zarówno na lekcjach szkolnych, jak i w ramach kampanii edukacyjnych związanych z promocją zasad zdrowego odżywiania i żywienia. Jego budowa i skład zachęca do indywidualnych wypowiedzi, jak i zbiorowej dyskusji na temat spożywanych posiłków.
Zestaw zawiera 87 kolorowych elementów, magnetycznych w 100 procentach, bo nadrukowanych na pełnej folii magnetycznej (a nie podklejanych fragmentami folii magnetycznej), do prezentacji na dowolnej powierzchni magnetycznej (metal, tablica szkolna, …) zasad i zaleceń dotyczących prawidłowego, zdrowego odżywiania.
Elementy zestawu można dowolnie rozmieszczać na magnetycznej tablicy szkolnej. Całość jest dobrze widoczna, elementy są duże i wyraźne. Wymiary największych elementów (owalne): 18,3 x 12,2 cm (2 szt.); 14,5 x 12,5 cm (32 szt.). Średnica emotikonek i strzałek: 4,8 cm (jest ich 50 szt.).
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU (cały skład jest MAGNETYCZNY):
37 kolorowych obrazów żywności (jedzenia) – różne grupy żywności;m.in. owoce, warzywa, produkty mleczne niskotłuszczowe, produkty z mleka o wysokiej zawartości tłuszczu, naturalny nabiał i desery z owocami, ciemne pieczywo pełnoziarniste, jasne pieczywo przetworzone, świeżo wyciskane soki, mięso czerwone, drobiowe, ryby, tłuszcze zwierzęce i roślinne, orzechy naturalne oraz smażone i solone przekąski, żywność typu fastfood (burger, pizza,…), makarony z białej mąki i pełnoziarnistej, słodycze i desery, cukier, sól, przyprawy ziołowe, napoje słodzone, gazowane i barwione oraz woda, mleko, sok owocowy; sposoby przygotowywania potraw - gotowanie na parze, duszenie, pieczenie; i inne;
10 emotikonek - buziek zielonych uśmiechniętych;
10 emotikonek - buziek czerwonych smutnych;
10 etykietek lila ze strzałką skierowaną w górę i napisem "więcej";
10 etykietek purpurowych ze strzałką skierowaną w dół i napisem "mniej";
10 etykietek z dwoma strzałkami (jedna skierowana w dół, a druga w górę) i napisem "zamień".
Wszystkie wymienione powyżej elementy są magnetyczne. Pomoc dydaktyczne jest wygodna w użyciu, łatwa do przechowywania i świetnie wspomaga proces nauczania. POLECAMY.
AKTUALNA, duża i MAGNETYCZNA wersja piramidy zdrowego żywienia. Jest to pomoc dydaktyczna składająca się z 72 magnetycznych elementów, z których budujemy piramidę zdrowego żywienia - jej kolejne poziomy i zawartość tych poziomów. Zaletą tej formy...
Więcej
>
AKTUALNA, duża i MAGNETYCZNA wersja piramidy zdrowego żywienia. Jest to pomoc dydaktyczna składająca się z 72 magnetycznych elementów, z których budujemy piramidę zdrowego żywienia - jej kolejne poziomy i zawartość tych poziomów. Zaletą tej formy piramidy są ruchome elementy umożliwiające omawianie i dyskusję na temat zdrowego odżywiania w trakcie jej układania. Ułożona, przedstawia nową wersję piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej dla uczniów, czyli dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Nowa wersja została opracowana na podstawie zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie ogłoszonych w 2016 roku oraz najnowszych zaleceń WHO (Światowej Organizacji Zdrowia).
Pomoc dydaktyczna ma wspomóc objaśnianie zaleceń zdrowego odżywiania, zarówno na lekcjach szkolnych, jak i w ramach kampanii edukacyjnych związanych z promocją zasad zdrowego odżywiania i żywienia. Jego budowa i skład zachęca do indywidualnych wypowiedzi, jak i zbiorowej dyskusji na temat spożywanych produktów żywnościowych.
Zestaw zawiera 72 kolorowe elementy, magnetyczne w 100 procentach, bo nadrukowane na pełnej folii magnetycznej (a nie podklejane fragmentami folii magnetycznej), do prezentacji na dowolnej powierzchni magnetycznej (metal, tablica szkolna, …) zasad i zaleceń dotyczących prawidłowego, zdrowego odżywiania.
Elementy zestawu można dowolnie rozmieszczać na magnetycznej tablicy szkolnej. Całość jest dobrze widoczna, elementy są duże i wyraźne. Wymiary przykładowych obrazów jedzenia: 10 x 14,3 cm (pory), 9x4,7 cm (ogórki), 8x8,5 cm (jabłka i sok jabłkowy). Wymiary ułożonej piramidy: 102 x 82,5 cm.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU (cały skład jest MAGNETYCZNY):
57 kolorowych obrazów żywności (jedzenia);
10 elementów piramidy, w tym zalecenia żywieniowe;
5obrazów przedstawiających aktywność fizyczną.
Wszystkie wymienione powyżej elementy są magnetyczne. Pomoc dydaktyczne jest wygodna w użyciu, łatwa do przechowywania i świetnie wspomaga proces nauczania. POLECAMY.