Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały...
Więcej
>
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały obwód. W skład zestawu wchodzą przewody połączeniowe bananowe - 6 sztuk, czerwone, niebieskie i czarne. Połączeń elektrycznych dokonuje się szybko poprzez wsuwanie zakończeń bananowych w specjalne gniazda znajdujące się po obu stronach każdej płytki. Zasilanie bateryjne (baterie R20, nie dołączone) – w komplecie 2 niebieskie pojemniki na baterie z gniazdami po obu stronach, takimi jak na pozostałych płytkach. Dodatkowo, dołączone są zapasowe żarówki. Całość dostarczana jest w specjalnym pudełku z gąbką z wyciętymi otworami na wymiar elementów, co ułatwia wyjmowanie i przechowywanie elementów zestawu. Zestaw edukacyjny dostarczany jest wraz ze szczegółową instrukcją z opisem konkretnych połączeń.
Zestaw kompatybilny z pozostałymi zestawami z serii BLUE.
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni...
Więcej
>
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni subartezyjskiej, której zasoby często wykorzystywane są np. w gospodarstwach rolnych oraz miejscach do którego utrudniony jest dostęp do wodociągów.
Na makiecie oprócz działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej zostały umieszczone dwie strefy zasilania wody, które dzięki „opadom deszczu” symulowanym przez wlewaną do lejków wodę, obrazowo pokazują sposób funkcjonowania warstw wodonośnych, oparty na zasadach konstrukcji naczyń połączonych. Do zestawu dołączone zostały trzy wymienne tła oraz barwniki, co pozwala zademonstrować przenikanie zanieczyszczeń, które potem dostają się do wód głębinowych. Na tłach został przedstawiony układ warstw.
Model-makieta jest doskonałym sposobem na obrazowe przedstawienie podczas lekcji różnic i podobieństw w funkcjonowaniu studni artezyjskiej i subartezyjskiej, ich definicji, a także obiegu zanieczyszczeń, które dostają się do wody w skutek działania człowieka.
Skład zestawu:
Model makieta studni z dwoma strefami zasilania i możliwością wymiany tła do demonstracji działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej
Trzy wymienne wodoodporne tła prezentujące schematy układu warstw wodonośnych, stref zasilania oraz studni, w tym jedno tło prezentujące degradację środowiska na skutek zanieczyszczeń
Plastikowa zlewka • Pojemnik do przechowywania modelu, będący również podstawą makiety i zbiornikiem na wodę
Barwniki: niebieski i czerwony
Instrukcję wraz z omówieniem dla nauczyciela
Karty sprawdzające dla ucznia
Podstawa programowa: Geografia
II etap edukacyjny: Szkoła podstawowa IV-VIII II Krajobrazy Polski: (…) nizinny (Nizina Mazowiecka)(…). Uczeń: 2) przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie; 4) przedstawia podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów; 7) przedstawia pozytywne i negatywne zmiany w krajobrazach powstałe w wyniku działalności człowieka;
III etap edukacyjny: liceum/technikum IV. Dynamika procesów hydrologicznych: ruchy wody morskiej, wody podziemne i źródła, ustroje rzeczne, typy jezior. Uczeń: 2) wyróżnia rodzaje wód podziemnych, w tym występujących w okolicy szkoły oraz wyjaśnia powstawanie źródeł.
Poręczny zestaw przyrządów terenowych umieszczonych w przenośnym, wodoodpornym pojemniku z rączką, do poławiania i obserwacji bezkręgowców bytujących w różnych środowiskach. Pakiet zawiera: mikroskop ręczny 20x-40x podświetlany, lupę okularową 10x...
Więcej
>
Poręczny zestaw przyrządów terenowych umieszczonych w przenośnym, wodoodpornym pojemniku z rączką, do poławiania i obserwacji bezkręgowców bytujących w różnych środowiskach. Pakiet zawiera: mikroskop ręczny 20x-40x podświetlany, lupę okularową 10x wysuwaną, lupę z 3 różnymi powiększeniami, pudełko z 3 lupami do obserwacji okazów w powiększeniu z góry, z boku i od dołu, pudełko z lupą i miarką (2 szt.), pudełko do zasysania owadów (in. ekshaustor lub ssawka; 2 szt.), lustra płaskie elastyczne i nietłukące (2 szt.), latarkę podręczną, pęsety metalową i plastikową, pędzelek, butelkę PE 30 ml z zakrętką (2 szt.), fi olkę PP 75 mm z korkiem (3 szt.), ceratkę i pojemnik-nosidło z tworzywa sztucznego.
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości...
Więcej
>
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości z wysezonowanego drewna (a nie ze sklejki!), zapewniony swobodny dostęp powietrza bez ryzyka nasłonecznienia przyrządów, drewniane żaluzjowe ściany z drzwiczkami z przodu, pomalowana w całości na biało (odbija promienie słoneczne), wykonany z tego samego drewna stelaż (stojak i schody) zapewniający montaż przyrządów pomiarowych na wysokości 2 metrów. Powyższe cechy zapewniają pomiary wybranych warunków pogodowych o jak najmniejszej ilości błędów.
Stacja pogody drewniana uatrakcyjni szkolny ogródek meteorologiczny i polecana jest do prowadzenia obserwacji składników pogody w szkole podstawowej. Wprowadza elementy badawcze stosowane w profesjonalnych punktach obserwacji meteorologicznych (klatka meteorologiczna Stevensona). Zachęca do zajęć terenowych, podczas których nauczyciel może w ciekawy sposób przeprowadzić lekcję o pogodzie, korzystaniu z urządzeń pomiarowych i odczytywaniu danych meteorologicznych.
Skład zestawu:
Stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' z parą otwieranych drzwiczek (także żaluzjowych, jak pozostałe ściany) zamykanych na skobel (kłódka nie dołączona). Wymiary zewnętrzne (+/- 10 mm): 880 (szer.) x 680 mm (głęb.) x 760 (wys.).
Drewniany stojak – grubość nogi: 7 cm / wysokość 180 cm
Drewniane schody 3-stopniowe
Kotwy metalowe ocynkowane: 70 cm ( 4 szt.)
Drewniana stacja pogody wraz ze stojakiem i schodami jest ręcznie malowana i została wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna!
Wyposażenie:
Wewnątrz domku zamontowane przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr.
Zewnętrzny deszczomierz wbijany w glebę
Instrukcja montażu
Drewniana stacja pogody to inaczej klatka meteorologiczna Stevensona, mająca służyć przede wszystkim zabezpieczeniu przyrządów pomiarowych przed działaniem zjawisk atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, grad, słońce), a jednocześnie umożliwić miernikom dostęp do odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.
Karty edukacyjne AKCJA INTEGRACJA: Polska i Ukraina to pomoc dydaktyczna, której głównym celem jest integracja uczniów ukraińskich i polskich, ale można ich użyć także poruszając tematykę lekcji przedmiotowych. Zestaw składa się z...
Więcej
>
Karty edukacyjne AKCJA INTEGRACJA: Polska i Ukraina to pomoc dydaktyczna, której głównym celem jest integracja uczniów ukraińskich i polskich, ale można ich użyć także poruszając tematykę lekcji przedmiotowych. Zestaw składa się z maty o wymiarach 250 x 75 cm oraz 88 kart. W talii znajdziemy 20 kategorii, które oparte są na podstawie programowej takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka.
Jako moderator rozmowy, nauczyciel zadaje dodatkowe pytania, zachęca do wypowiedzi uczniów i czynnie uczestniczy w rozmowie. Nie musi być ekspertem w danej dziedzinie. Wszystkie karty są opracowane merytorycznie i możemy znaleźć w nich informacje o Polsce i Ukrainie, a także pytania do rozmów i ciekawostki. Dzięki temu, nie tylko nauczyciel geografii może podjąć tematykę z tej dziedziny, a wszystko znajdziemy w instrukcji także w języku ukraińskim.
Gra ma aż 5 wariantów, a uczniowie mogą grać w nią także samodzielnie, np. podczas zajęć świetlicowych.Każdą z kart można również używać dowolnie, np. omawiając dany temat podczas lekcji przedmiotowych. Mata może być rozkładana na stole, podłodze lub innych płaskich powierzchniach. Jest wykonana z materiału plastycznego i można ją wygodnie przechowywać w formie zwiniętej. Należy pamiętać, że po dłuższym okresie przechowywania w formie zwiniętej może potrzebować krótkiego okresu czasu, aby materiał na powrót układał się płasko na podłożu. Mata jest odporna na ścieranie, praktycznie można po niej „bezkarnie” chodzić, także w butach, bez ubytku jej jakości.
Zestaw składa się:
z maty o wymiarach 250 x 75 cm
oraz 88 kart:
A 20 kart z ilustracjami o Polsce,
B 20 kart z ilustracjami o Ukrainie,
C 20 kart z informacjami o Polsce i Ukrainie,
D 28 kart z tematami do rozmów, pytaniami i ciekawostkami.
Na każdej z kart umieszczone zostały oznaczenia państwa (flaga Polski lub Ukrainy w lewym górnym rogu), a także trzy koła: dwa z kolorem i jedno z symbolem (prawy górny róg). Karty drukowane na kredowym i obustronnie foliowanym, grubym (300g) papierze, który został przystosowany do wielokrotnego używania.
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i...
Więcej
>
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i tradycjach. Kart można używać dowolnie, omawiając dany temat podczas takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Karty mogą także służyć do gry ,,memory” i ,,domino”.
W talii znajdziemy 20 kategorii, z której każda składa się z dwóch kart (o Polsce i Ukrainie). Opisy wszystkich kart oraz informacje, ciekawostki, pytania i tematy do dyskusji, znajdują się w instrukcji, w dwóch językach: polskim i ukraińskim. Kategorie oparte są na podstawie programowej takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Na każdą kategorię składają się 2 karty: ilustracja o Polsce i ilustracja o Ukrainie. Kategoria TRADYCJE ma 8 dodatkowych pytań i tematów do rozmów, których przykłady znajdują się w instrukcji.
Zestaw składa się z 40 kwadratowych kart:
A 20 kart z ilustracjami o Polsce,
B 20 kart z ilustracjami o Ukrainie.
Na każdej karcie znajdują się oznaczenia państwa (flaga Polski lub Ukrainy w lewym górnym rogu) oraz trzy koła: dwa z kolorem i jedno z symbolem (prawy górny róg). Karty drukowane na grubym (300g), kredowym i obustronnie foliowanym papierze, przystosowanym do wielokrotnego użytku.
Instrukcji w dwóch językach: POLSKIM i UKRAIŃSKIM
AKCJA INTEGRACJA Polska i Ukraina gry edukacyjne doskonale sprawdzą się na wszelkich zajęciach integracyjnych, a także jako wstęp do zajęć z rożnych przedmiotów szkolnych. Pomagają rozpocząć rozmowę, skupiając uwagę uczestników na opowiadaniu lub w łatwiejszym wariancie, klasycznych dobrze wszystkim znanym grach karcianych.
Pomoc dydaktyczna dla dzieci uczących się liczyć z napisami po polsku i ukraińsku. Jest to zwijana, zmywalna mata z tworzywa o długości 5 metrów podzielona na 31 pól od zera do trzydziestu. Na każdym polu nadrukowana...
Więcej
>
Pomoc dydaktyczna dla dzieci uczących się liczyć z napisami po polsku i ukraińsku. Jest to zwijana, zmywalna mata z tworzywa o długości 5 metrów podzielona na 31 pól od zera do trzydziestu. Na każdym polu nadrukowana jest cyfra lub liczba (0…30), wyrażona także słownie w języku polski i ukraińskim (napis) i dodatkowo zobrazowana odpowiednią ilością kropek.
Wszystkie cyfry i liczby oraz dziesiątki i jedności są zróżnicowane kolorystycznie, także w przypadku kropek. Po macie można chodzić licząc, można na niej ustawiać różne przedmioty (np. dwa jednakowe przedmioty na polu 2) lub rzucać woreczkami (nie dołączone) w formie zabawy - odległości pomiędzy cyframi i liczbami zostały dostosowane do długości kroku dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, aby umożliwić naukę w formie zabawy – skakania i przeskakiwania z liczby na liczbę.
Matę można wykorzystywać w szkole i przedszkolu na zajęciach integracyjnych dla dzieci z Ukrainy oraz na zewnątrz pomieszczeń szkolnych. Można na niej nanosić dodatkowe napisy za pomocą specjalnych pisaków suchościeralnych (nie dołączone). Jest to wygodna w użyciu i przechowywaniu pomoc dydaktyczna dla najmłodszych, ponieważ mata jest duża i widoczna (długość: 5 metrów; szerokość: 38,5 cm), a jednocześnie można ją zwijać i wygodnie przechowywać. Pokryta jest specjalnym laminatem – można więc po niej latami skakać i chodzić bez uszczerbku jakości. Polecamy.
Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry. Kolory...
Więcej
>
Celem gry jest zachęcenie uczestników do mówienia, układania zdań i poznawania nowych słów/określeń, a także ćwiczenie nowych fraz, czasów, określeń itp. - w zależności od wyboru zasad gry, wieku i poziomu zaawansowania uczestników gry. Kolory to powszechnie znane i używane przez wszystkich pojęcia i słowa. W przypadku języka polskiego i graczy, dla których język polski jest językiem ojczystym, celem gry jest bezstresowe zachęcanie dzieci do wypowiedzi w języku polskim w ramach zabawy. Dzieci koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a nie na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Zachęca to do mówienia, wypowiadania swojego zdania (np. "Moim zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Naszym zdaniem ten kolor nadaje się do...", "Większość z nas uważa, że ten kolor nadaje się do..."), współpracy z grupą (w przypadku gry drużynowej) oraz ćwiczenia określonych pojęć "zadanych" graczom (np. kolor + przyroda; kolor + pogoda; kolor + ubranie; kolor + jedzenie, ...).
W przypadku języka obcego i graczy, dla których język ten nie jest językiem ojczystym (dotyczy to także obcokrajowców w Polsce), celem gry jest bezstresowe zachęcanie graczy do wypowiedzi i układania zdań w języku obcym w ramach gry i zabawy, co zmniejsza stres, a to jak wiadomo ułatwia używanie języka obcego w wypowiedziach. Uczestnicy gry koncentrują się na kolorze i układaniu logicznego zdania z użyciem trafionego koloru, a mniej na samym fakcie publicznej wypowiedzi. Śmiech i zabawa zwiększają motywację, chęć poszukiwania nowych słów (gra ze słownikiem) i powodują chęć współzawodnictwa.
Dołączona instrukcja zawiera 3 wersje gry do wyboru (każda w języku polskim lub angielskim).
SKŁAD
MATA PODŁOGOWA o wymiarach 150 x 150 cm z nadrukowanymi kolorowymi polami i nazwami kolorów w języku polskim, ukraińskim i angielskim (GB). Mata jest zwijana i zmywalna, wykonana z tworzywa i jest pokrytaspecjalnym laminatem – można więc po niej latami skakać i chodzić bez uszczerbku jakości. Mata jest duża i dobrze widoczna dla uczestników gry, a jednocześnie można ją zwijać i wygodnie przechowywać.
KOSTKA DO GRY ZWYKŁA, 6-polowa, z polami oznaczonymi kropkami od 1 do 6.