Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak badanie różnic między substancjami diamagnetycznymi, paramagnetycznymi i ferromagnetycznymi, liniami pola magnetycznego i prądem indukowanym z pola magnetycznego. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Substancje diamagnetyczne, paramagnetyczne i ferromagnetyczne.
Przewidywanie linii pola magnetycznego.
Indukcja pola magnetycznego przez prąd elektryczny.
Pole magnetyczne indukuje prąd elektryczny /.../
SKŁAD ZESTAWU: 3 x Oprawka do baterii typu D; 1 x Przezroczysta płytka akrylowa podtrzymująca magnesy trwałe i wspornik pod płytkę akrylową; 4 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm; 1 x Przełącznik przyciskowy; 1 x Paramagnetyczny pierścień aluminiowy (średnica 25 mm); 1 x Multimetr; 1 x Sonda magnetyczna; 1 x Lejek z tworzywa sztucznego; 10 x Kompasy kartograficzne; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm; 2 x Magnesy sztabkowe; 1 x Opiłki żelazne (300g); 2 x Płytka stalowa; 1 x Pojedynczy zwój cewki i pięć zwojów cewki zatopione w płytce akrylowej; 1 x Przewodnik prostoliniowy zatopiony w płytce akrylowej; 1 x Długi przewodnik w kształcie cewki zatopionej w płytce akrylowej; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY , intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM . Stworzone dla edukacji, do...
Więcej
>
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 111 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowane bezprzewodowe klocki konstrukcyjne spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (1 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (2 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (1 szt.)
Dźwiękowy (1 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (1 szt.)
Czujnik światła i dotyku (1 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (6 szt.)
Kostka Cube (30 szt.)
Łącznik (50 szt.)
Koło (2 szt.)
Koło 360⁰ (2 szt.)
Jednostronny (6 szt.)
Dwustronny łączeniowy (8 szt.)
3-pinowy kabel USB
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem....
Więcej
>
Mikroskop szkolny z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów umożliwiającymi minimum 60-godzinną pracę bez zasilania zewnętrznego (łatwe przenoszenie). Podczas ładowania baterii można bez przeszkód pracować z mikroskopem. Dołączona zewnętrzna ładowarka. Podstawowe parametry: okular 10x oraz 3 achromatyczne obiektywy: 4x, 10x i 40x (amortyzowany) wkręcane w tarczę rewolwerową, kondensor z diafragmą kołową. Wymiary: 15,5 x 12 x 30 (H) cm / 1,6 kg.
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Komplet 3 dużych wysokiej jakości klepsydr piaskowych odmierzających czas: 5, 10 oraz 15 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiadają nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydry o...
Więcej
>
Komplet 3 dużych wysokiej jakości klepsydr piaskowych odmierzających czas: 5, 10 oraz 15 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiadają nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydry o różnym wymiarze czasu są idealne do wykorzystania w grach lub zadaniach na czas, a także do eksperymentów wymagających odmierzania czasu, w matematyce, pracowniach przedmiotowych. Ze względu na swoją bezpieczną budowę i wielkość zegary piaskowe to doskonała pomoc również w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz podczas pracy z uczniami o specjalnych potrzebach.
Wysokiej jakości duża klepsydra piaskowa odmierzająca czas 15 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiada nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydra idealna do wykorzystania w grach...
Więcej
>
Wysokiej jakości duża klepsydra piaskowa odmierzająca czas 15 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiada nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydra idealna do wykorzystania w grach lub zadaniach na czas, a także do eksperymentów wymagających odmierzania czasu, w matematyce, pracowniach przedmiotowych. Ze względu na swoją bezpieczną budowę i wielkość zegar piaskowy to doskonała pomoc również w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz podczas pracy z uczniami o specjalnych potrzebach.
Wymiary klepsydry piaskowej 15-minutowej: 150 x 72 mm
Wysokiej jakości duża klepsydra piaskowa odmierzająca czas 10 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiada nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydra idealna do wykorzystania w grach...
Więcej
>
Wysokiej jakości duża klepsydra piaskowa odmierzająca czas 10 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiada nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydra idealna do wykorzystania w grach lub zadaniach na czas, a także do eksperymentów wymagających odmierzania czasu, w matematyce, pracowniach przedmiotowych. Ze względu na swoją bezpieczną budowę i wielkość zegar piaskowy to doskonała pomoc również w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz podczas pracy z uczniami o specjalnych potrzebach.
Wymiary klepsydry piaskowej 10-minutowej: 150 x 72 mm
Wysokiej jakości duża klepsydra piaskowa odmierzająca czas 5 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiada nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydra idealna do wykorzystania w grach...
Więcej
>
Wysokiej jakości duża klepsydra piaskowa odmierzająca czas 5 minut i wysokości 15 cm, do wizualnej demonstracji upływu czasu. Posiada nietłukącą plastikową obudowę, zapewniającą bezpieczeństwo podczas zabawy. Klepsydra idealna do wykorzystania w grach lub zadaniach na czas, a także do eksperymentów wymagających odmierzania czasu, w matematyce, pracowniach przedmiotowych. Ze względu na swoją bezpieczną budowę i wielkość zegar piaskowy to doskonała pomoc również w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz podczas pracy z uczniami o specjalnych potrzebach.
Wymiary klepsydry piaskowej 5-minutowej: 150 x 72 mm
Komplet 3 różnych klepsydr piaskowych odmierzających: 1,3 i 5 minut, do wyznaczania czasu na wykonywanie zadań. Przydatne w matematyce, ćwiczeniach czytania i pisania oraz grach na czas. Wyraźne kolory pozwalają szybko odróżnić klepsydry oraz wspierają...
Więcej
>
Komplet 3 różnych klepsydr piaskowych odmierzających: 1,3 i 5 minut, do wyznaczania czasu na wykonywanie zadań. Przydatne w matematyce, ćwiczeniach czytania i pisania oraz grach na czas. Wyraźne kolory pozwalają szybko odróżnić klepsydry oraz wspierają umiejętności planowania pracy oraz wyczucia czasu.
W zestawie: • Klepsydra 1-minutowa • Klepsydra 3-minutowa • Klepsydra 5-minutowa Wymiary każdej klepsydry: 90 x 25 mm
Panel obrazkowo-dźwiękowy umieszczony w ramce do zawieszania poziomo i pionowa na ścianie. W 6 okienkach można umieścić dowolne obrazki i do każdego z nich nagrać oddzielną melodię, historię, sentencję lub polecenie. Pomoc dzięki...
Więcej
>
Panel obrazkowo-dźwiękowy umieszczony w ramce do zawieszania poziomo i pionowa na ścianie. W 6 okienkach można umieścić dowolne obrazki i do każdego z nich nagrać oddzielną melodię, historię, sentencję lub polecenie.
Pomoc dzięki sensorycznemu połączeniu efektów wizualnych i dźwiękowych, może być używana na wiele sposobów. Jako panel uczący kolejności wykonywania czynności np. mycia rąk, sposób na przedstawienie planu zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także jako prosta forma komunikacji dla osób z trudnościami w wymowie. Dzięki możliwości umieszczenia dowolnych obrazków pomoc można użyć również do nauki słów i zwrotów w językach obcych.
Innym ciekawym przykładem zastosowania ramki obrazkowo-dźwiękowej jest umieszczenie w panelu np. zdjęć zwierząt czy roślin i nagranie do nich odpowiednich odgłosów lub nazw. Taka forma znakomicie sprawdzi się we wszelkiego rodzaju pracowniach przyrodniczych, ekopracowniach oraz salach tematycznych.
Przykładowe zastosowanie:
Wizualny plan zajęć
Wsparcie nauki wymowy
Wsparcie Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych (SPE)
Integracja sensoryczna
Tworzenie opowieści sekwencyjnych
Rozpoznawania nazw np. zwierząt i roślin w oparciu o zdjęcie
Wymiary: 11,5 x 56 cm Możliwość zawieszania na ścianie pionowo i poziomo Wymaga użycia baterii: 3 x AAA (nie dołączone)
Arkusz powiększający (2-3x) o wymiarach 178x118 mm do obserwacji przyrodniczych. Jest to również praktyczna lupa do czytania małego druku, oglądania monet, znaczków oraz innych przedmiotów o ciekawych fakturach. Arkusz powiększający jest...
Więcej
>
Arkusz powiększający (2-3x) o wymiarach 178x118 mm do obserwacji przyrodniczych. Jest to również praktyczna lupa do czytania małego druku, oglądania monet, znaczków oraz innych przedmiotów o ciekawych fakturach.
Arkusz powiększający jest duży, a przy tym lekki dzięki czemu stanowi wygodną przeglądarkę dla najmłodszych przyrodników.
Zestaw 12 różnych brył geometrycznych o wzorcowej wysokości 8 cm, wykonanych z tworzywa sztucznego: sześcian, walec, stożek, ostrosłupy (trójkątny i kwadratowy) kula, półkula, ostrosłup pięciokątny, graniastosłupy (trójkątny, prostokątny,...
Więcej
>
Zestaw 12 różnych brył geometrycznych o wzorcowej wysokości 8 cm, wykonanych z tworzywa sztucznego: sześcian, walec, stożek, ostrosłupy (trójkątny i kwadratowy) kula, półkula, ostrosłup pięciokątny, graniastosłupy (trójkątny, prostokątny, pięciokątny, sześciokątny). Wykonane z trwałego tworzywa sztucznego, z zaokrąglonymi rogami i krawędziami. 12 brył i 6 kolorów.
Wspiera następujące obszary nauki: - Matematyka - kształty i przestrzeń - Rozwój fizyczny - umiejętności motoryczne - Rozumienie świata - kolory
Nietypowy termometr, którego autorstwo (pomysł) przypisywane jest Galileuszowi. W ciekawy sposób dowodzi praw fizycznych dotyczących cieczy (ich gęstości w zależności od temperatury). Temperaturę wskazuje najniższa z nie zatopionych baniek. Każda...
Więcej
>
Nietypowy termometr, którego autorstwo (pomysł) przypisywane jest Galileuszowi. W ciekawy sposób dowodzi praw fizycznych dotyczących cieczy (ich gęstości w zależności od temperatury). Temperaturę wskazuje najniższa z nie zatopionych baniek. Każda bańka (szklana) ma przyczepioną tabliczkę z temperaturą. Wysokość tego szklanego termometru: 34 cm, ilość baniek: 5, zakres: 18-26 stopni Celcjusza.
Zbuduj własną katapultę, trebusz i wiatrak, a potem spraw, by się poruszały! Zestaw 56 elementów uczy wczesnych umiejętności STEM związanych z inżynierią i projektowaniem maszyn opartych na prawach fizyki związanych np. z siłą i ruchem. <br...
Więcej
>
Zbuduj własną katapultę, trebusz i wiatrak, a potem spraw, by się poruszały! Zestaw 56 elementów uczy wczesnych umiejętności STEM związanych z inżynierią i projektowaniem maszyn opartych na prawach fizyki związanych np. z siłą i ruchem.
Przyjazne, duże lustro w kolorowej, bardzo miękkiej oprawie piankowej i dużymi uchwytami po bokach. Może być wykorzystywane w zajęciach logopedycznych, do ćwiczeń z symetrii i innych. Wymiary samego lustra: 24x14 cm; wymiary całkowite:...
Przyjazne, duże lustro w kolorowej, bardzo miękkiej oprawie piankowej i dużymi uchwytami po bokach. Może być wykorzystywane w zajęciach logopedycznych, do ćwiczeń z symetrii i innych.
Wymiary samego lustra: 24x14 cm; wymiary całkowite: 3x45x24 cm.
Zestaw 250 klocków-figur geometrycznych z tworzywa sztucznego (wysokość/grubość klocka = 0,5 cm) w 6 kształtach i w 6 kolorach. Umożliwia szereg ćwiczeń – z symetrii, obliczanie pól, obwodów, wizualizację części ułamkowych, tworzenie wielu figur,...
Zestaw 250 klocków-figur geometrycznych z tworzywa sztucznego (wysokość/grubość klocka = 0,5 cm) w 6 kształtach i w 6 kolorach. Umożliwia szereg ćwiczeń – z symetrii, obliczanie pól, obwodów, wizualizację części ułamkowych, tworzenie wielu figur, wzorów i obrazów.
Zestaw 60 figur do klasyfikacji według jednej z 4 cech: kształtu, koloru, grubości i wielkości. Pole dużego kwadratu wynosi 30 cm, a mniejszego 9 cm (stosunek 1:3).
Zestaw 60 figur do klasyfikacji według jednej z 4 cech: kształtu, koloru, grubości i wielkości. Pole dużego kwadratu wynosi 30 cm, a mniejszego 9 cm (stosunek 1:3).
Zestaw 450 transparentnych figur geometrycznych do prezentacji na rzutniku pisma, wykonanych z wysokiej jakości plastiku. Zawiera 15 figur w różnych kolorach. Umożliwia szereg ćwiczeń demonstracyjnych na rzutniku – obliczanie pól, obwodów, ułamki,...
Więcej
>
Zestaw 450 transparentnych figur geometrycznych do prezentacji na rzutniku pisma, wykonanych z wysokiej jakości plastiku. Zawiera 15 figur w różnych kolorach. Umożliwia szereg ćwiczeń demonstracyjnych na rzutniku – obliczanie pól, obwodów, ułamki, tworzenie figur, symetria itd. Zestaw można także wykorzystywać bez rzutnika.
Zestaw zawiera 6 par klocków wykonanych z drewna w formie graniastosłupów trójkątnych, każdy 6 x 5 cm. Każdy kloce i ich para wydaje dźwięk nuty muzycznej po potrząśnięciu. Każda para wydająca jednakowy dźwięk jest oznaczona innym kolorem nutki, ale...
Więcej
>
Zestaw zawiera 6 par klocków wykonanych z drewna w formie graniastosłupów trójkątnych, każdy 6 x 5 cm. Każdy kloce i ich para wydaje dźwięk nuty muzycznej po potrząśnięciu. Każda para wydająca jednakowy dźwięk jest oznaczona innym kolorem nutki, ale tylko na jednej ściance, tak aby można było odwrócić klocek i zwiększyć stopień trudności podczas porównywania dźwięków.
Zestaw do wielu fascynujących, grupowych zabaw!
Składa się z 6 kolorowych 1,5-metrowych węży-rur połączonych centralnie (każdy wąż w innym kolorze) zakończonych słuchawkami z uchwytem...
Więcej
>
Zestaw do wielu fascynujących, grupowych zabaw!
Składa się z 6 kolorowych 1,5-metrowych węży-rur połączonych centralnie (każdy wąż w innym kolorze) zakończonych słuchawkami z uchwytem na dłoń oraz 6 opasek na oczy zwiększających możliwości i stopień trudności zabaw. Każde z dzieci trzyma słuchawkę w dłoni (jednym końcem przy uchu, a drugim przy ustach) i mając oczy zasłonięte opaską mówią i słuchają innych, opisując tajemniczy przedmiot, próbując odgadnąć kto mówi (szepcąc lub imitując odgłosy), czy bawiąc się w głuchy telefon. Świetny zestaw, który aktywizuje i te mniej i te bardziej śmiałe dzieci, kształci ich wymowę i uczy współpracy.
Komplet 18 gładkich kwadratowych płytek z drewna lipowego. Na poszczególnych płytkach jednostronnie zostały nadrukowane wyraźnie i kolorowe fotografie dzieci obrazujące różne emocje i uczucia . Idealny do rozmowy z dziećmi o tym, jak...
Więcej
>
Komplet 18 gładkich kwadratowych płytek z drewna lipowego. Na poszczególnych płytkach jednostronnie zostały nadrukowane wyraźnie i kolorowe fotografie dzieci obrazujące różne emocje i uczucia. Idealny do rozmowy z dziećmi o tym, jak się czują, uczenia ich rozpoznawania uczuć innych i pomagania im w rozwijaniu języka wyjaśniającego ich emocje.
Kafelki pokazują różne dzieci wykazujące szereg reakcji, od szczęśliwych i podekscytowanych po przestraszone i złe. Każdą z emocji można zidentyfikować jako konkretne uczucie lub jako punkt wyjścia do rozmowy o różnych możliwych emocjach lub uczuciach, których doświadczamy na co dzień. Przykładowo dziecko mimo przytulania misia wygląda na smutne, co może być spowodowane uczuciem samotności lub strachu.
Rozmiar i grubość płytek (12 mm) są idealne do trzymania, układania zarówno w pionie jak na płasko przez dzieci. W zestawie bawełniana torba do przechowywania i przenoszenia.
Wspierane obszary rozwoju:
Obserwacja – zrozumienie świata
Samoświadomość – rozwój osobisty
Zaburzenia komunikacji – prowadzenie rozmowy
Specjalne Potrzeby Edukacyjne (SPE)
Wymiary każdej z 18 płytek: 70 x 70 x 12 mm Wiek: bez ograniczeń wiekowych
Zestaw zawiera 32 płytki z drewna lipowego przedstawiających różne grupy wiekowe (8 dzieci i 24 dorosłych), zawody, kultury, religie i osoby niepełnosprawne. Realistyczne postacie oraz zachowane proporcje umożliwią dzieciom...
Więcej
>
Zestaw zawiera 32 płytki z drewna lipowego przedstawiających różne grupy wiekowe (8 dzieci i 24 dorosłych), zawody, kultury, religie i osoby niepełnosprawne. Realistyczne postacie oraz zachowane proporcje umożliwią dzieciom rozpoznawanie i odnoszenie się do cech innych ludzi, zachęcą do opowiadania historyjek, tworzenia scenek i przedstawień teatralnej, a także poznawania różnych kultur, środowisk i stylów życia. Idealny zestaw dla młodszych dzieci do zabawy i rozwijania umiejętności komunikacji społecznej oraz opisywania ról społecznych. Zestaw wspiera Specjalne Potrzeby Edukacyjne (SPE) w obszarach zaburzeń komunikacji, rozpoznawania emocji i opisywania relacji społecznych.
Rozmiar i grubość płytek (20 mm) są idealne do trzymania, układania zarówno w pionie jak na płasko przez dzieci. Wspierane obszary rozwoju:
Rozwój fizyczny - zdolności motoryczne
Rozwój osobisty - wspólna zabawa
Komunikacja społeczna - język opisowy
Zaburzenia komunikacji – rozpoznawanie emocji
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Specyfikacja: 32 drewniane płytki zadrukowane dwustronnie, w tym różne grupy wiekowe (8 dzieci i 24 dorosłych) Rozmiar osoby dorosłej: ok. 125mm. Wielkość dziecka: 80-90mm.
Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne . Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę...
Więcej
>
Komplet zawiera 30 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających dzikie zwierzęta leśne. Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę figurkami i rozwijanie umiejętności poznawczych u dzieci. Znajdują zastosowanie w edukacji leśnej, zachęcają do rozmów o zwierzętach, pomagają przedstawić łączące je cechy takie jak plamy, paski, a także różnice w gatunkach.
Różnorodność zwierząt w zestawie (owady, ptaki i ssaki) reprezentujących różne gatunki pozwala na tworzenie historyjek i teatrzyków leśnych, które znajdą swoje zastosowanie nie tylko w ośrodkach przyrodniczych, ale również wśród dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Forma dużych drewnianych klocków, bez ostrych krawędzi pozwala na swobodną zabawę najmłodszych przyrodników. Wspierane obszary rozwoju:
Rozwój fizyczny - zdolności motoryczne
Rozwój osobisty - wspólna zabawa
Komunikacja społeczna - język opisowy
Zaburzenia komunikacji – zachęta do rozmowy
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Zrozumienie Świata – nauka rozpoznawania zwierząt
Specyfikacja: Zestaw 30 dwustronnie zadrukowanych drewnianych figur zwierząt leśnych. Wymiary największej figurki przedstawiającej niedźwiedzia: 165 x 113 x 20 mm
Komplet zawiera 33 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających owady z całego świata . Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę...
Więcej
>
Komplet zawiera 33 zadrukowanych dwustronnie płytek z drewna lipowego w formie figurek przedstawiających owady z całego świata. Wysoka jakość wykonania, gładka powierzchnia miła w dotyku oraz grubość 20 mm pozwala na wygodną zabawę figurkami i rozwijanie umiejętności poznawczych u dzieci. Znajdują zastosowanie w edukacji leśnej, zachęcają do rozmów o owadach, pomagają przedstawić łączące je zachowania i cechy, a także różnice w ze względu na przystosowanie do środowiska.
Fascynujący świat owadów przedstawiony za pomocą drewnianych figurek zachęca do tworzenie historyjek i teatrzyków leśnych. Swoje zastosowanie znajdą nie tylko w ośrodkach przyrodniczych, ale również wśród dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Forma dużych drewnianych klocków, bez ostrych krawędzi pozwala na swobodną zabawę najmłodszych przyrodników. Figurki owadów można wykorzystać podczas zabawy, do rozwijania opisowych umiejętności językowych lub do poznawania cech szerokiej gamy różnych stworzeń. . Wspierane obszary rozwoju:
Rozwój fizyczny - zdolności motoryczne
Rozwój osobisty - wspólna zabawa
Komunikacja społeczna - język opisowy
Zaburzenia komunikacji – zachęta do rozmowy
Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Zrozumienie Świata – nauka rozpoznawania owadów
Specyfikacja: Zestaw 33 dwustronnie zadrukowanych drewnianych figur owadów. Wymiary największej figurki przedstawiającej modliszkę: 108 x 85 x 20 mm.