Zestaw do uprawy roślin dla najmłodszych i początkujących ogrodników. Dzięki przemyślanemu składowi (m.in. narzędzia ogrodnicze, nasiona, doniczki, krążki torfowe, rękawiczki w rozmiarze...
Więcej
>
Zestaw do uprawy roślin dla najmłodszych i początkujących ogrodników. Dzięki przemyślanemu składowi (m.in. narzędzia ogrodnicze, nasiona, doniczki, krążki torfowe, rękawiczki w rozmiarze dziecięcym), zestaw pozwala na samodzielne wysianie roślin o trzech różnych typach uprawy w warunkach szkolnych i domowych. Uprawę roślin można rozpocząć już po otwarciu pojemnika, ponieważ zawiera wszystkie niezbędne elementy wraz z czytelną instrukcją krok po kroku. Dołączone karty obserwacji rozwoju rośliny wraz ze wskazówkami prowadzenia upraw w różnych warunkach środowiska pomogą zrozumieć m.in. jak na wzrost roślin wpływa miejsce ustawienia doniczki czy ilość nawodnienia. Zestaw w oparciu o koncepcje STEM wprowadza w świat obserwacji przyrodniczych oraz uczy odpowiedzialności i wyciągania wniosków.
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości...
Więcej
>
Stacja pogody drewniana do ustawienia na powietrzu, na wolnej przestrzeni i przeznaczona do prowadzenia stałych obserwacji pogody. Zbudowana zgodnie z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi klatek meteorologicznych, w tym m.in.: wykonana w całości z wysezonowanego drewna (a nie ze sklejki!), zapewniony swobodny dostęp powietrza bez ryzyka nasłonecznienia przyrządów, drewniane żaluzjowe ściany z drzwiczkami z przodu, pomalowana w całości na biało (odbija promienie słoneczne), wykonany z tego samego drewna stelaż (stojak i schody) zapewniający montaż przyrządów pomiarowych na wysokości 2 metrów. Powyższe cechy zapewniają pomiary wybranych warunków pogodowych o jak najmniejszej ilości błędów.
Stacja pogody drewniana uatrakcyjni szkolny ogródek meteorologiczny i polecana jest do prowadzenia obserwacji składników pogody w szkole podstawowej. Wprowadza elementy badawcze stosowane w profesjonalnych punktach obserwacji meteorologicznych (klatka meteorologiczna Stevensona). Zachęca do zajęć terenowych, podczas których nauczyciel może w ciekawy sposób przeprowadzić lekcję o pogodzie, korzystaniu z urządzeń pomiarowych i odczytywaniu danych meteorologicznych.
Skład zestawu:
Stacja pogody dydaktyczna, drewniana, typu ''domek'' z parą otwieranych drzwiczek (także żaluzjowych, jak pozostałe ściany) zamykanych na skobel (kłódka nie dołączona). Wymiary zewnętrzne (+/- 10 mm): 880 (szer.) x 680 mm (głęb.) x 760 (wys.).
Drewniany stojak – grubość nogi: 7 cm / wysokość 180 cm
Drewniane schody 3-stopniowe
Kotwy metalowe ocynkowane: 70 cm ( 4 szt.)
Drewniana stacja pogody wraz ze stojakiem i schodami jest ręcznie malowana i została wyprodukowana w Polsce z wysezonowanego drewna!
Wyposażenie:
Wewnątrz domku zamontowane przyrządy pomiarowe: termometr min.-max, higrometr i barometr.
Zewnętrzny deszczomierz wbijany w glebę
Instrukcja montażu
Drewniana stacja pogody to inaczej klatka meteorologiczna Stevensona, mająca służyć przede wszystkim zabezpieczeniu przyrządów pomiarowych przed działaniem zjawisk atmosferycznych (np. deszcz, śnieg, grad, słońce), a jednocześnie umożliwić miernikom dostęp do odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY , intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM . Stworzone dla edukacji, do...
Więcej
>
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 111 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowane bezprzewodowe klocki konstrukcyjne spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (1 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (2 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (1 szt.)
Dźwiękowy (1 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (1 szt.)
Czujnik światła i dotyku (1 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (6 szt.)
Kostka Cube (30 szt.)
Łącznik (50 szt.)
Koło (2 szt.)
Koło 360⁰ (2 szt.)
Jednostronny (6 szt.)
Dwustronny łączeniowy (8 szt.)
3-pinowy kabel USB
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Zajęcia terenowe będą bardziej produktywne z pomocą odpowiednich zestawów badawczych do obserwacji środowiska, a także przyrządów optycznych, takich jak lornetki, lupy oraz mikroskopy przenośne.
Lornetka metalowa, 8x21mm, specjalnie gumowana, aby nie wyślizgiwała się z rąk. Ekonomiczna i lekka. Pozostałe parametry: pole widzenia 126 m/1000 m; waga 150 g.
Lornetka metalowa, 8x21mm, specjalnie gumowana, aby nie wyślizgiwała się z rąk. Ekonomiczna i lekka. Pozostałe parametry: pole widzenia 126 m/1000 m; waga 150 g.
Lornetka metalowa, 10x25mm, specjalnie gumowana, aby nie wyślizgiwała się z rąk. Ekonomiczna i lekka. Pozostałe parametry: pole widzenia 100 m/1000 m; waga 200 g.
Lornetka metalowa, 10x25mm, specjalnie gumowana, aby nie wyślizgiwała się z rąk. Ekonomiczna i lekka. Pozostałe parametry: pole widzenia 100 m/1000 m; waga 200 g.
Lornetka przeznaczona szczególnie do obserwacji przyrodniczo-ornitologicznych, w tym także poruszających się zwierząt (ptaki, większe ssaki itp.). Wyposażona w funkcję "zoom", czyli płynną zmianę powiększenia (od 7x...21x) za pomocą małej dźwigni...
Więcej
>
Lornetka przeznaczona szczególnie do obserwacji przyrodniczo-ornitologicznych, w tym także poruszających się zwierząt (ptaki, większe ssaki itp.). Wyposażona w funkcję "zoom", czyli płynną zmianę powiększenia (od 7x...21x) za pomocą małej dźwigni przy okularze. System centralny (central focus). Pozostałe parametry: pole widzenia 92m/1000m przy pow. 7x; 43m/1000m przy pow. 21x; źrenica wyjściowa (exit pupil): 5.7mm przy pow. 7x; 1.9mm przy pow. 21x. Waga 800 g. Możliwość mocowania na statywie (nie dołączony).
Lupa podświetlana, zasilana 2 bateriami AAA (nie dołączane). Lupa główna ma średnicę 50 mm i powiększa 2,5x, a wbudowana w nią mała soczewka powiększa 5x.
Lupa podświetlana, zasilana 2 bateriami AAA (nie dołączane). Lupa główna ma średnicę 50 mm i powiększa 2,5x, a wbudowana w nią mała soczewka powiększa 5x.
Zestaw 12 kolorowych (6 kolorów) lup z rączką o dużym powiększeniu 4,5x. Średnica każdej soczewki (plastikowa) wynosi ponad 11 cm. Szczególnie polecamy młodszym "badaczom".
Zestaw 12 kolorowych (6 kolorów) lup z rączką o dużym powiększeniu 4,5x. Średnica każdej soczewki (plastikowa) wynosi ponad 11 cm. Szczególnie polecamy młodszym "badaczom".
Przezroczysty pojemnik w kształcie walca, w którego pokrywkę (zdejmowana) wbudowane są 2 lupy (jedna uchylna na zawiasie), dając powiększenie 2x lub 4x. W pokrywce znajdują się otwory wentylacyjne, a także dołączona jest plastikowa pęsetka. Pudełko...
Więcej
>
Przezroczysty pojemnik w kształcie walca, w którego pokrywkę (zdejmowana) wbudowane są 2 lupy (jedna uchylna na zawiasie), dając powiększenie 2x lub 4x. W pokrywce znajdują się otwory wentylacyjne, a także dołączona jest plastikowa pęsetka. Pudełko zawieszone jest na sznurku ułatwiającym przenoszenie okazów.
Wymiary:7 x 7 x 7,5 cm. Bezpieczne, wygodne i humanitarne.
Przezroczysty pojemnik w kształcie walca, w którego pokrywkę (zdejmowana) wbudowane są 2 lupy (jedna uchylna na zawiasie), dając powiększenie 2x lub 4x. W pokrywce znajdują się otwory wentylacyjne. Na dnie pudełka wtopiono siatkę do szacowania i...
Więcej
>
Przezroczysty pojemnik w kształcie walca, w którego pokrywkę (zdejmowana) wbudowane są 2 lupy (jedna uchylna na zawiasie), dając powiększenie 2x lub 4x. W pokrywce znajdują się otwory wentylacyjne. Na dnie pudełka wtopiono siatkę do szacowania i porównywania wielkości okazów. Wymiary: wysokość 6,5 cm, średnica 6,5 cm. Bezpieczne, wygodne i humanitarne.
Jest to powiększony pod względem funkcjonalności Przyrząd EKO-BIO . Jest to bardzo przydatna pomoc dydaktyczna typu kompaktowego, czyli wiele urządzeń połączonych w jedną logiczną całość. Tak jak Przyrząd EKO-BIO stanowi powiązany...
Więcej
>
Jest to powiększony pod względem funkcjonalności Przyrząd EKO-BIO. Jest to bardzo przydatna pomoc dydaktyczna typu kompaktowego, czyli wiele urządzeń połączonych w jedną logiczną całość. Tak jak Przyrząd EKO-BIO stanowi powiązany ze sobą zbiór scalonych ze sobą urządzeń: kompas, dwie różne pary lup (ruchomych, nakładanych na siebie), przestrzeń do obserwacji okazów zamknięta obustronnie powiększającymi lupami, lornetka, powiększarka stereoskopowa, gwizdek i heliograf oraz dodatkowe elementy: uniwersalny model zegara słonecznego, kwadrant, latarka, alfabet Morse’a. Bardzo polecamy tę wielofunkcyjną i niedrogą pomoc naukową.
Świetna pomoc dydaktyczna typu kompaktowego, czyli wiele urządzeń połączonych w jedną logiczną całość. Przyrząd EKO-BIO to powiązany ze sobą zbiór scalonych ze sobą urządzeń: kompas, dwie różne pary lup (ruchomych, nakładanych na siebie), przestrzeń...
Więcej
>
Świetna pomoc dydaktyczna typu kompaktowego, czyli wiele urządzeń połączonych w jedną logiczną całość. Przyrząd EKO-BIO to powiązany ze sobą zbiór scalonych ze sobą urządzeń: kompas, dwie różne pary lup (ruchomych, nakładanych na siebie), przestrzeń do obserwacji okazów zamknięta obustronnie powiększającymi lupami, lornetka, powiększarka stereoskopowa, gwizdek, heliograf. Polecamy tę wielofunkcyjną i niedrogą pomoc naukową.
Prasa do roślin zielnych wykonana z pełnych płyt drewnianych, dodatkowo dokręcanych śrubami zapewniających odpowiedni, regulowany nacisk na okazy roślinne umieszczane wewnątrz. Podstawowy wymiar: ok. 45 x 30 cm.
Prasa do roślin zielnych wykonana z pełnych płyt drewnianych, dodatkowo dokręcanych śrubami zapewniających odpowiedni, regulowany nacisk na okazy roślinne umieszczane wewnątrz. Podstawowy wymiar: ok. 45 x 30 cm.
Prasa do roślin zielnych wykonana z lekkich kratownic drewnianych ściąganych pasami. Doskonała do przynoszenia z terenu okazów botanicznych. Sprzedawana bez arkuszy papieru. Podstawowy wymiar: ok. 45 x 30 cm.
Prasa do roślin zielnych wykonana z lekkich kratownic drewnianych ściąganych pasami. Doskonała do przynoszenia z terenu okazów botanicznych. Sprzedawana bez arkuszy papieru. Podstawowy wymiar: ok. 45 x 30 cm.
Pudełka z przezroczystego plastiku, w pokrywkę każdego wbudowana jest lupa. W dna pudełek wtopione są siatki do szacowania wielkości okazów. Wymiary pojemnika: 17x12 cm.
Pudełka z przezroczystego plastiku, w pokrywkę każdego wbudowana jest lupa. W dna pudełek wtopione są siatki do szacowania wielkości okazów. Wymiary pojemnika: 17x12 cm.
Metalowa łyżka z płaskim rozszerzonym (prostokątnym) końcem w kształcie szpatułki. Przydatna do nabierania, odmierzania i rozdrabniania materiałów sypkich w pracowni, w tym także do pobierania niewielkich prób glebowych w terenie.
Metalowa łyżka z płaskim rozszerzonym (prostokątnym) końcem w kształcie szpatułki. Przydatna do nabierania, odmierzania i rozdrabniania materiałów sypkich w pracowni, w tym także do pobierania niewielkich prób glebowych w terenie.
Metalowa szpatułka z jednym końcem prostym i z drugim zagiętym, do nabierania, odmierzania i rozdrabniania materiałów sypkich w pracowniach, a także niewielkich prób glebowych w terenie.
Metalowa szpatułka z jednym końcem prostym i z drugim zagiętym, do nabierania, odmierzania i rozdrabniania materiałów sypkich w pracowniach, a także niewielkich prób glebowych w terenie.
Komplet 6 elementów zawiera 4 sita oraz pojemnik z pokrywą i służy do oddzielania elementów gleby. Sita o średnicy 10 cm każde, mają różne gęstości oczek. Sita oraz dodatkowy pojemnik można ustawiać jeden na drugim, przykryć pokrywą i bez problemów...
Więcej
>
Komplet 6 elementów zawiera 4 sita oraz pojemnik z pokrywą i służy do oddzielania elementów gleby. Sita o średnicy 10 cm każde, mają różne gęstości oczek. Sita oraz dodatkowy pojemnik można ustawiać jeden na drugim, przykryć pokrywą i bez problemów przesiewać glebę, rozdzielając i grupując jej elementy według wielkości, co pomoże ustalić skład i typ badanej gleby. Metalowe sita wbudowane są w dna plastikowych walcowatych pojemników i posiadają następującą numerację (numery sit): 5, 10, 60 oraz 230 oraz otwory (w mm): 3,35 / 1,70 / 0,25 / 0,071 mm.
Oznacza to, że na sitach można oddzielać frakcje żwirowe (2), piaskowe (2) oraz frakcje pyłowe wraz z iłową. Na kolejno ustawionych sitach (od nru 5 na górze do nru 230 na dole nad pojemnikiem) będą pozostawać frakcje o średnicy ziaren, kolejno od góry: 4,00 / 2,00 / 0,25 / 0,075 mm.
Bardzo ciekawy mikroskop optyczny służący do dokonywania pomiarów obiektów (także NIEtransparentnych) lub ich części (okazów botanicznych, zoologicznych, geomorfologicznych, metalurgicznych i in.) o dług./szerokości do 1 mm. Powiększenie 100x...
Więcej
>
Bardzo ciekawy mikroskop optyczny służący do dokonywania pomiarów obiektów (także NIEtransparentnych) lub ich części (okazów botanicznych, zoologicznych, geomorfologicznych, metalurgicznych i in.) o dług./szerokości do 1 mm. Powiększenie 100x (szerokopolowy okular mikrometryczny WF10x-15.5mm * obiektyw achromatyczny 10x) oraz wbudowana precyzyjna podziałka X/Y pozwala dokonać pomiaru danego elementu z dokładnością do 0,01 mm (zakres: 0,01 mm...1 mm)! Mikroskop wyposażony w LED-owy (0.3W) podświetlacz górny piórowy zasilany 2 bateriami AAA, wsuwany w ruchome ramię o regulowanym kącie nachylenia. Ostrość regulowana symetrycznym pokrętłem. Odległość robocza: 6 mm. Podstawa wycięta w części środkowej (możliwość ustawienia mikroskopu na wysokich obiektach). Lekki, przenośny i bardzo precyzyjny.
Przeglądarka-powiększarka do oglądania preparatów w małym powiększeniu oraz preparowania okazów w powiększeniu. Dwa wymienne okulary (10x, 20x) umieszczane są na ramieniu ruchomym w poziomie i pionie. Możliwość podświetlenia obiektu od dołu...
Przeglądarka-powiększarka do oglądania preparatów w małym powiększeniu oraz preparowania okazów w powiększeniu. Dwa wymienne okulary (10x, 20x) umieszczane są na ramieniu ruchomym w poziomie i pionie. Możliwość podświetlenia obiektu od dołu obracanym lustrem. Wymienne tło stolika.
Kwadrat składa się z czterech 0,5-metrowych metalowych rurek, które po skręceniu tworzą ramę służącą do pomiaru liczebności wybranej populacji na danym terenie.
Kwadrat składa się z czterech 0,5-metrowych metalowych rurek, które po skręceniu tworzą ramę służącą do pomiaru liczebności wybranej populacji na danym terenie.