Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Przykładowe układy...
Więcej
>
Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Przykładowe układy doświadczalne. Zestaw doświadczeń z elektrycznością świetnie sprawdzi się podczas wielu eksperymentów na lekcjach fizyki. Zestaw jest rozszerzeniem zestawu Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1
Doświadczenia (karty pracy):
Transformator dodawczy.
Transformator zmniejszający napięcie.
Silnik prądu stałego.
Dwa silniki połączone szeregowo.
Dwa silniki połączone równolegle.
Połączone silniki.
Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny.
Dwa pojedyncze przełączniki dwupozycyjne
Przekaźnik.
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora; 1 x Cewka 600 zwojów; 1 x Cewka 1200 zwojów; 2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT) 1 x Przekaźnik; 1 x Brzęczyk piezoelektryczny; 2 x Silnik elektryczny stałoprądowy; 1 x Rurka gumowa; 2 x Śmigło z tworzywa sztucznego; 1 x Model silnika; 1 x Woltomierz analogowy; 1 x Potencjometr 100 Ω; 2 x Oprawka do żarówki E10; 2 x Zwora; 1 x Pojemnik do dwóch baterii; 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; 1 x Przełącznik uchylny; 1 x Przełącznik przyciskowy; 2 x Żarówka E10 3,5V; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; 1 x Instrukcja z kartami pracy
UWAGA: Zestaw Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1 jest wymagany do wykonywania doświadczeń.
Zestaw do uprawy roślin dla najmłodszych i początkujących ogrodników. Dzięki przemyślanemu składowi (m.in. narzędzia ogrodnicze, nasiona, doniczki, krążki torfowe, rękawiczki w rozmiarze...
Więcej
>
Zestaw do uprawy roślin dla najmłodszych i początkujących ogrodników. Dzięki przemyślanemu składowi (m.in. narzędzia ogrodnicze, nasiona, doniczki, krążki torfowe, rękawiczki w rozmiarze dziecięcym), zestaw pozwala na samodzielne wysianie roślin o trzech różnych typach uprawy w warunkach szkolnych i domowych. Uprawę roślin można rozpocząć już po otwarciu pojemnika, ponieważ zawiera wszystkie niezbędne elementy wraz z czytelną instrukcją krok po kroku. Dołączone karty obserwacji rozwoju rośliny wraz ze wskazówkami prowadzenia upraw w różnych warunkach środowiska pomogą zrozumieć m.in. jak na wzrost roślin wpływa miejsce ustawienia doniczki czy ilość nawodnienia. Zestaw w oparciu o koncepcje STEM wprowadza w świat obserwacji przyrodniczych oraz uczy odpowiedzialności i wyciągania wniosków.
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje...
Więcej
>
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje uczniów w trakcie nauki szkolnej - nabywają wiedzę indywidualną i uczą się współpracować w grupie w trakcie projektowania pracy robota. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Sześcionożny robot jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami...!
Sześć nóg daje temu robotowi większą stabilność i swobodę poruszania się w stosunku do zwykłych robotów. Reprezentuje tzw. grupę robotów kroczących wzorowanych na organizmach żywych. Potrzebuje tylko trzech nóg, aby zachować równowagę podczas stania i może chodzić z zaledwie czterema. Jego pozostałe nogi mogą być w innych pozycjach lub manipulować w tym czasie przedmiotami.
Sześcionożny robot edukacyjny sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (12 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń.
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i kamerą.
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
Ładowarka
Owijki (6 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota.
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez...
Więcej
>
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez zastosowanie płyty montażowej układów elektrycznych i elementów dołączonych do zestawu. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w 2 aluminiowych walizkach wyściełanych sztywną gąbką z wyciętymi gniazdami dopasowanymi do elementów zestawu. Przykładowe układy doświadczalne. ZESTAW WSPÓŁPRACUJE Z CZUJNIKAMI NEULOG.
Doświadczenia (karty pracy) Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1:
Prosty obwód elektryczny z przełącznikami.
Korzystanie z woltomierza.
Dzielnik napięcia.
Korzystanie z amperomierza.
Potencjometr jako rezystor nastawny.
Prawo Ohma i metoda woltametryczna.
Opór w obwodzie szeregowym.
Opór w obwodzie równoległym
Pierwsze prawo Kirchhoffa.
Drugie prawo Kirchhoffa.
Pojemność elektryczna w obwodzie szeregowym.
Pojemność elektryczna w obwodzie równoległym.
Obwód RC - ładowanie kondensatora przez rezystor.
Obwód RC - rozładowanie kondensatora przez rezystor.
Pole magnetyczne wokół przewodnika.
Pole magnetyczne wokół cewki.
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:
Transformator dodawczy.
Transformator zmniejszający napięcie.
Silnik prądu stałego.
Dwa silniki połączone szeregowo.
Dwa silniki połączone równolegle.
Połączone silniki.
Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny.
Dwa pojedyncze przełączniki dwupozycyjne
Przekaźnik.
SKŁAD ZESTAWU
Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1: • 1 x Płyta montażowa układów elektrycznych i elektrycznych; • 1 x Miliamperomierz 0-500mA, 0-50mA;• 1 x Woltomierz analogowy, 0-15V, 0-1,5V; • 1 x Magnes walcowy; • 4 x Rezystor 100 Ω; • 2 x Rezystor 220 Ω; • 2 x Rezystor 470 Ω; • 2 x Rezystor 1 kΩ; • 2 x Rezystor 4,7 kΩ; • 2 x Rezystor 10 kΩ; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Kondensator 1000 uF; • 4 x Oprawka do żarówki E10; • 4 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Cewka indukcyjna 10mH; • 1 x Kompas; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 4 x Żarówka E10 3,5V; • 4 x Żarówka E10 6V; • 4 x Żarówka E10 12V; • 1 x Rdzeń ferromagnetyczny (stalowa śruba heksagonalna i nakrętka); • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 2 x Multimetr; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:• 1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora; • 1 x Cewka 600 zwojów; • 1 x Cewka 1200 zwojów; • 2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT) • 1 x Przekaźnik; • 1 x Brzęczyk piezoelektryczny; • 2 x Silnik elektryczny stałoprądowy; • 1 x Rurka gumowa; • 2 x Śmigło z tworzywa sztucznego; • 1 x Model silnika; • 1 x Woltomierz analogowy; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Oprawka do żarówki E10; • 2 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 2 x Żarówka E10 3,5V; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Multimedia, a wśród nich filmy, programy, płyty audio CD przedstawiające sposoby ochrony środowiska i kształtujące postawy ekologiczne w nowoczesny sposób przy pomocy najnowszych zdobyczy techniki.
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy...
Więcej
>
Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych na płycie CD. Najważniejsze formy ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie. Zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych. opisy poszczególnych parków narodowych, interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody.
Z programu można korzystać przy pomocy komputera, projektora oraz tablicy interaktywnej.
Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej.
Encyklopedyczny przewodnik interaktywny o tematyce odpady i recykling. Zawiera zagadnienia związane z powstawaniem odpadów oraz sposoby ich późniejszego unieszkodliwiania. W prosty i przejrzysty sposób został omówiony temat powstawania i...
Więcej
>
Encyklopedyczny przewodnik interaktywny o tematyce odpady i recykling. Zawiera zagadnienia związane z powstawaniem odpadów oraz sposoby ich późniejszego unieszkodliwiania. W prosty i przejrzysty sposób został omówiony temat powstawania i klasyfikacji odpadów, podział odpadów ze względu na ich pochodzenie, rodzaj, użyteczność lub stwarzane przez nie ryzyko.
Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej.
Multimedialna płyta CD zawiera poniższe tematy:
1. Podział odpadów 2. System recyklingu 3. Odpady niebezpieczne - oznakowanie, zasady postępowania i unieszkodliwiania 4. Oznaczenia na opakowaniach 5. Definicje, słowniczek pojęć 6. Dane liczbowe i statystyczne (wykresy, diagramy) 7. Materiały ćwiczeniowe, sprawdzające i metodyczne 8. Animowaną grę edukacyjną dotyczącą segregacji
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Geografia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Filmy, animacje i prezentacje zdjęć obrazujące różnorodne krajobrazy Polski i świata, w tym...
Więcej
>
Interaktywne plansze Przyrodnicze: Geografia, dla klas 7-8 Szkoły Podstawowej to 80 plansz interaktywnych, zawierających między innymi:
Filmy, animacje i prezentacje zdjęć obrazujące różnorodne krajobrazy Polski i świata, w tym charakterystyczne dla nich zwierzęta i roślinność, naturalne procesy przyrodnicze i zjawiska pogodowe wyjaśniające przyczyny i skutki ich występowania (np. tornada, cyklony tropikalne, wybuchy wulkanów, trzęsienia ziemi i tsunami).
Interaktywne mapy.
Prezentacje zagadnień geografii społeczno-ekonomicznej, fizycznej i politycznej wzbogaconych o przykłady oraz dane statystyczne z wykresami i mapami.
Interaktywne, trójwymiarowe grafiki ułatwiające postrzeganie zależności przestrzennych, na przykład rozpoznawanie form ukształtowania terenu, określanie współrzędnych geograficznych, ruch Ziemi.
IPP: Geografia to sprawdzony merytorycznie, interaktywny materiał do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej, a także doskonały pomysł na ciekawe lekcje w szkole podstawowej oparte o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi.
Lista zagadnień opracowanych w IPP: Geografia
Mapa Polski
Krajobrazy Polski
Lądy i oceany na Ziemi
Krajobrazy świata
Ruchy Ziemi
Współrzędne geograficzne
Geografia Europy
Sąsiedzi Polski
Środowisko przyrodnicze Polski
Społeczeństwo i gospodarka Polski
Relacje między elementami środowiska geograficznego