Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 1 szt., 6 900,00 zł (wartość netto =...
Więcej
>
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 1 szt., 6 900,00 zł (wartość netto = brutto).
Edukacyjna drukarka 3D dla szkół. Bezpieczna i niezawodna Drukarka 3D MakerBot SKETCH wykorzystuje technologię FDM (Fused Deposition Modeling). Powstała na bazie przemysłowej serii METHOD, dzięki czemu jest to niezawodne urządzenie do drukowania z bardzo dobrą jakością, dokładnością wymiarową i powtarzalnością. Zamykana komora robocza zapewnia nie tylko dobre parametry druku, ale również bezpieczne użytkowanie nawet przez najmłodszych uczniów. W przeciwieństwie do otwartych systemów w przypadku MakerBot SKETCH nie istnieje ryzyko zranienia lub oparzenia, gdy dziecko włoży rękę do komory pracującej drukarki. Urządzenie może być zainstalowane bezpośrednio w sali lekcyjnej za sprawą bardzo cichej pracy oraz wbudowanego filtra cząstek stałych. Drukarka 3D SKETCH to nie tylko urządzenie, to cała platforma stworzona do nauki i zgłębiania podstaw technologii przyrostowych.
Drukarka 3D spełnia wymagania techniczne projektu Laboratoria Przyszłości!
Nowoczesne technologie takie jak druk 3D wspierają kreatywność, logiczne myślenie i są świetnym sposobem na naukę poprzez zabawę. Drukarka 3D w szkole służy do ćwiczenia umiejętności technicznych i promowania nauk ścisłych, a także do doskonalenia umiejętności pracy w grupie.
Specyfikacja techniczna
Obszar roboczy: 150 x 150 x 150 mm Materiały: PLA, TOUGH PLA Oprogramowanie: MakerBot Print, MakerBot Mobile Wysokość warstwy: 100-400 mikronów Wymiary: 433,4mm x 423,1 x 365,0mm Waga: 11.8kg
0%VAT dla Szkół! Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie. (przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl) Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
Pakiet zawiera:
1 × Drukarka 3D MakerBot Sketch Instrukcja obsługi Dostawa sprzętu do siedziby Klienta/odbiór osobisty Dedykowane oprogramowanie MakerBot Print Szkolenie startowe online dla nauczycieli Gwarancja 24 miesiące Aplikacja na urządzenia mobilne MakerBot Connect Dostęp do platformy MakerBot Cloud™, autorskiego podręcznika i kursu Druk 3D w klasie 5kg szpula biodegradowalnego filamentu MakerBot PLA 2 × stolik roboczy 1 × szpachelka 1 × cążki do podpór
Ponad 600 certyfikowanych scenariuszy lekcji Baza modeli 3D – gotowe modele 3D dedykowane dla szkół, podzielone kategoriami według przedmiotów Wsparcie techniczne na 5 Lat + autoryzowany serwis na terenie Polski!
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały...
Więcej
>
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych, szeregowych i równoległych. Elementy obwodu zamontowane są na 7 niebieskich płytkach (3 żarówki - 1,5V i 3V, rezystor regulowany-reostat, wyłącznik, brzęczyk, silnik), tak aby widoczny był cały obwód. W skład zestawu wchodzą przewody połączeniowe bananowe - 6 sztuk, czerwone, niebieskie i czarne. Połączeń elektrycznych dokonuje się szybko poprzez wsuwanie zakończeń bananowych w specjalne gniazda znajdujące się po obu stronach każdej płytki. Zasilanie bateryjne (baterie R20, nie dołączone) – w komplecie 2 niebieskie pojemniki na baterie z gniazdami po obu stronach, takimi jak na pozostałych płytkach. Dodatkowo, dołączone są zapasowe żarówki. Całość dostarczana jest w specjalnym pudełku z gąbką z wyciętymi otworami na wymiar elementów, co ułatwia wyjmowanie i przechowywanie elementów zestawu. Zestaw edukacyjny dostarczany jest wraz ze szczegółową instrukcją z opisem konkretnych połączeń.
Zestaw kompatybilny z pozostałymi zestawami z serii BLUE.
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z...
Więcej
>
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z korkami, lejki, sito i siatka, sączki, lupy, szpatułka dwustronna, łopatka do gleby itd.) i substancji, w tym reagent ze skalą kolorymetryczną. Zestaw, za pomocą prostych, ale ciekawych doświadczeń, zapoznaje z najważniejszymi cechami i rolą gleby w przyrodzie. Wychodząc od typów gleb i składu granulometrycznego, poprzez właściwości fizykochemiczne, dochodzimy do roli organizmów żywych w glebie, a także skutków działalności człowieka. Dołączone karty pracy można kserować.
Zestaw zawiera także kolorowe foliowane plansze A4 pokazujące wybrane etapy niektórych doświadczeń. Cały zestaw umieszczony został w sztywnej walizce. Zestaw spotkał się z ogromnym uznaniem nauczycieli. Polecamy!
Instrukcja zawiera karty pracy ze szczegółowym opisem następujących doświadczeń: S kład mineralny gleb • Podstawowe frakcje glebowe • Trwałość struktury gruzełkowatej gleby • Wilgotność gleby • Zdolność filtracyjna gleb • Pojemność wodna gleb • Odczyn gleby • Sorpcja fizyczna gleby • Wpływ nawozów zawierających wapń i sód na strukturę gruzełkowatą gleby • Wpływ wapnowania gleby na jej odczyn • Budowa dżdżownic i ich wpływ na użyźnianie gleb • Organizmy glebowe i ich działalność w glebie • Zróżnicowanie fauny glebowej w zależności od rodzaju gleby • Zasolenie gleb a rozwój roślin • Zasolenie gleby a zużycie wody przez rośliny • Wpływ skażenia gleby na kiełkowanie i wzrost roślin • Oddziaływanie chlorku sodu na strukturę gleby • Wpływ zakwaszenia gleb na stan drzew • Udział roślin w procesach glebotwórczych.
Potrzebujesz instrukcji w języku ukraińskim ? Poproś w uwagach do zamówienia!
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Zawiera produkt ze stawką VAT 0%*: Monitorem Interaktywnym Newline LYRA 4K 75" 0%VAT dla Szkół, 1 szt., 10...
Więcej
>
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Zawiera produkt ze stawką VAT 0%*: Monitorem Interaktywnym Newline LYRA 4K 75" 0%VAT dla Szkół, 1 szt., 10 825,00 zł (wartość netto = brutto).
Newline LYRA - Monitor zaprojektowany dla Edukacji
Monitor Newline Lyra to jedno z najlepszych rozwiązań na dla edukacji, znacznie bardziej wydajne i bezpieczne niż jakiekolwiek do tej pory. Wszystkie funkcje monitora interaktywnego Newline zostały opracowane tak, aby zapewnić maksymalne wsparcie dla nauczycieli. Bez skomplikowanych procedur. Celem Newline jest umożliwienie korzystania z monitora dotykowego w sposób łatwy i naturalny. Rozbudowana łączność, niesamowita łatwość obsługi i technologia pisania "jak po kartce papieru" pozwalają użytkownikom w pełni skoncentrować się na nauczaniu. Należy do tego dodać znakomitą jakość obrazu, która zachwyci uczniów żywymi kolorami i krystalicznie czystym obrazem 4K z każdego miejsca w sali.
EKOSYSTEM NEWLINE INTERACTIVE
Całkowicie odnowiony interaktywny ekosystem Newline jest pełen narzędzi i aplikacji, które pomagają nauczycielom uczyć w ich własnym stylu. Ekosystem Newline współpracuje z dowolnym oprogramowaniem lub urządzeniem i zaspokaja wszystkie potrzeby każdej interaktywnej klasy.
Nowoczesne technologie, możliwość prowadzenia zdalnych i hybrydowych zajęć, a także atrakcyjne rozwiązania graficzne są dziś niezbędne w nauczaniu. Poza szybkim i skutecznym przekazywaniu informacji, integracja monitorów interaktywnych z programem nauczania pomaga zwiększyć efektywność. Newline udostępnia intuicyjne narzędzia do nauki, pomaga nauczycielom budować angażujące i dynamiczne zajęcia. Zainspiruj uczniów i przyspiesz ich naukę! Przenieś swoje lekcje na zupełnie nowy poziom.
ANDROID 11 NAJBEZPIECZNIEJSZY WYBÓR DLA SZKÓŁ
Ze względu na szereg małych, ale ważnych funkcji i zmian, Android 11 poprawił prywatność i ochronę danych użytkownika. Jest to także pierwszy Android, który można włączyć w trybie awaryjnym. Efektywność pracy i szybkość działania odgrywa tu także istotną rolę w codziennej pracy. Wszystkie monitory wyposażone w Android 11 posiadają 8-rdzeniowy procesor Amlogic A311D2.
SZYBA ANTYBAKTERYJNA ZAPEWNI CI BEZPIECZEŃSTWO
W większości szkół i biur z monitorów interaktywnych korzysta wielu użytkowników. Współpracują i dotykają tego samego urządzenia, co powoduje łatwe rozprzestrzenianie się zarazków. Newline dba o ich fizyczne bezpieczeństwo. Unikalna szyba antybakteryjna Newline o współczynniku namnażania bakterii poniżej 1% posiada certyfikat TÜV, ISO 22196 i sprawia, że monitor interaktywny jest całkowicie bezpieczny w użyciu!
Bezpieczne udostępnianie ekranu
Newline CAST jest najbardziej elastycznym rozwiązaniem do bezprzewodowego udostępniania ekranu i jest zintegrowany we wszystkich interaktywnych monitorach Newline. W ciągu zaledwie kilku sekund możesz łatwo udostępnić dowolny ekran w dowolnej sieci lub używać trybu bezpiecznego do udostępniania w pomieszczeniu.
TWOJE LEKCJE MOGĄ BYĆ CIEKAWE
Newline Classroom Tools to zestaw narzędzi najczęściej używanych przez nauczycieli, takich jak minutnik, kurtyna, reflektor, kostka do gry i sygnalizacja świetlna, które ułatwiają prowadzenie lekcji. Ten widżet działa po otwarciu jako nakładka. Możesz go zminimalizować, poruszać się między dowolnymi ekranami i otwierać menu narzędzi, gdy jest to potrzebne przez cały czas.
Dodatkowo w pakiecie:
*0%VAT dla Szkół! Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie. (przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl) Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
WAŻNE!
Przy montażu monitora interaktywnego należy zwrócić uwagę na materiał, z którego wykonana jest ściana. Montaż monitora na ścianach działowych oraz wykonanych z miękkich i kruchych materiałów, takich jak np. płyta gipsowo-kartonowa, pustak czy dziurawka, jest niedozwolony i zagraża bezpieczeństwu użytkownika. Zalecamy użycie materiałów pełnych, takich jak beton, skała lub pełna cegła. Montaż monitora interaktywnego należy zlecić wykwalifikowanym osobom, które ocenią ścianę i zastosują odpowiednie materiały montażowe adekwatne do struktury ściany. W przypadku posiadania ściany niespełniającej wymagań montażowych, niezbędne jest użycie statywu.
Istnieje możliwość montażu monitora interaktywnego w placówce, który jest wyceniany oddzielnie po przesłaniu zapytania!
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.