Karty edukacyjne AKCJA INTEGRACJA: Polska i Ukraina to pomoc dydaktyczna, której głównym celem jest integracja uczniów ukraińskich i polskich, ale można ich użyć także poruszając tematykę lekcji przedmiotowych. Zestaw składa się z...
Więcej
>
Karty edukacyjne AKCJA INTEGRACJA: Polska i Ukraina to pomoc dydaktyczna, której głównym celem jest integracja uczniów ukraińskich i polskich, ale można ich użyć także poruszając tematykę lekcji przedmiotowych. Zestaw składa się z maty o wymiarach 250 x 75 cm oraz 88 kart. W talii znajdziemy 20 kategorii, które oparte są na podstawie programowej takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka.
Jako moderator rozmowy, nauczyciel zadaje dodatkowe pytania, zachęca do wypowiedzi uczniów i czynnie uczestniczy w rozmowie. Nie musi być ekspertem w danej dziedzinie. Wszystkie karty są opracowane merytorycznie i możemy znaleźć w nich informacje o Polsce i Ukrainie, a także pytania do rozmów i ciekawostki. Dzięki temu, nie tylko nauczyciel geografii może podjąć tematykę z tej dziedziny, a wszystko znajdziemy w instrukcji także w języku ukraińskim.
Gra ma aż 5 wariantów, a uczniowie mogą grać w nią także samodzielnie, np. podczas zajęć świetlicowych.Każdą z kart można również używać dowolnie, np. omawiając dany temat podczas lekcji przedmiotowych. Mata może być rozkładana na stole, podłodze lub innych płaskich powierzchniach. Jest wykonana z materiału plastycznego i można ją wygodnie przechowywać w formie zwiniętej. Należy pamiętać, że po dłuższym okresie przechowywania w formie zwiniętej może potrzebować krótkiego okresu czasu, aby materiał na powrót układał się płasko na podłożu. Mata jest odporna na ścieranie, praktycznie można po niej „bezkarnie” chodzić, także w butach, bez ubytku jej jakości.
Zestaw składa się:
z maty o wymiarach 250 x 75 cm
oraz 88 kart:
A 20 kart z ilustracjami o Polsce,
B 20 kart z ilustracjami o Ukrainie,
C 20 kart z informacjami o Polsce i Ukrainie,
D 28 kart z tematami do rozmów, pytaniami i ciekawostkami.
Na każdej z kart umieszczone zostały oznaczenia państwa (flaga Polski lub Ukrainy w lewym górnym rogu), a także trzy koła: dwa z kolorem i jedno z symbolem (prawy górny róg). Karty drukowane na kredowym i obustronnie foliowanym, grubym (300g) papierze, który został przystosowany do wielokrotnego używania.
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak badanie różnic między substancjami diamagnetycznymi, paramagnetycznymi i ferromagnetycznymi, liniami pola magnetycznego i prądem indukowanym z pola magnetycznego. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Substancje diamagnetyczne, paramagnetyczne i ferromagnetyczne.
Przewidywanie linii pola magnetycznego.
Indukcja pola magnetycznego przez prąd elektryczny.
Pole magnetyczne indukuje prąd elektryczny /.../
SKŁAD ZESTAWU: 3 x Oprawka do baterii typu D; 1 x Przezroczysta płytka akrylowa podtrzymująca magnesy trwałe i wspornik pod płytkę akrylową; 4 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm; 1 x Przełącznik przyciskowy; 1 x Paramagnetyczny pierścień aluminiowy (średnica 25 mm); 1 x Multimetr; 1 x Sonda magnetyczna; 1 x Lejek z tworzywa sztucznego; 10 x Kompasy kartograficzne; 2 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm; 2 x Magnesy sztabkowe; 1 x Opiłki żelazne (300g); 2 x Płytka stalowa; 1 x Pojedynczy zwój cewki i pięć zwojów cewki zatopione w płytce akrylowej; 1 x Przewodnik prostoliniowy zatopiony w płytce akrylowej; 1 x Długi przewodnik w kształcie cewki zatopionej w płytce akrylowej; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym . Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone...
Więcej
>
Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym. Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone światła, które zmieniają się synchronicznie i jednocześnie dla poruszających się pojazdów jak i pieszych z obu stron pasów. Światła sygnalizatora działają automatycznie, a także posiadają funkcje sterowania ręcznego, dzięki czemu prowadzący zajęcia może sam decydować o zmianie świateł. Sygnalizator umieszczony jest na wysokości wzroku dzieci (H=114,5 cm) na podstawie (26x13x4 cm), którą można napełniać wodą lub piaskiem w celu dodatkowej stabilizacji.
Mata przedstawia przejście dla pieszych przez dwukierunkową jezdnię, a także chodnik, dzięki czemu w zestawie razem z sygnalizatorem świetlnym umożliwia prowadzenie praktycznych ćwiczeń z bezpiecznego poruszania się po pasach i drodze. Jej duże rozmiary – 3,5 x 1,5 m! – pozwalają na realistyczne przedstawienie sytuacji na drodze, co jest szczególnie ważne w przypadku dzieci. Mata pokryta jest specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, można ją mocować lub rozkładać na podłodze, a także innych płaskich powierzchniach.
Zestaw do nauki prawidłowego przechodzenia przez przejście dla pieszych z sygnalizatorem świetlnym jest świetnym wsparciem podczas omawiania zasad ruchu drogowego, które można przećwiczyć w praktyce w bezpieczny sposób.
Skład zestawu:
Podłogowa mata-jezdnia do nauki poruszania się po drodze (BRD) – 3,5 x 1,5 m, pokryta transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie (1 szt.)
Czterostronny sygnalizator świetlny zasilany bateryjnie (1 szt.) ( 4 x AA – nie dołączone)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=95 cm) (1 szt.)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=53,5 cm) (1 szt.)
Podstawa do sygnalizatora świetlnego (26 x 13 x 9,5 cm) z otworami do napełniania wodą lub piaskiem (1 szt.)
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje...
Więcej
>
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje uczniów w trakcie nauki szkolnej - nabywają wiedzę indywidualną i uczą się współpracować w grupie w trakcie projektowania pracy robota. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Sześcionożny robot jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami...!
Sześć nóg daje temu robotowi większą stabilność i swobodę poruszania się w stosunku do zwykłych robotów. Reprezentuje tzw. grupę robotów kroczących wzorowanych na organizmach żywych. Potrzebuje tylko trzech nóg, aby zachować równowagę podczas stania i może chodzić z zaledwie czterema. Jego pozostałe nogi mogą być w innych pozycjach lub manipulować w tym czasie przedmiotami.
Sześcionożny robot edukacyjny sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (12 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń.
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i kamerą.
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
Ładowarka
Owijki (6 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota.
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
SZKOŁY I INSTYTUCJE
Zamówienia realizowane są na bieżąco zgodnie z dotychczas obowiązującym terminem.
Prosimy o podanie godzin otwarcia placówki, jeżeli pracuje w innych niż standardowe godziny.
NABYWCY PRYWATNI
W związku z corocznymi opóźnieniami w dostarczaniu przesyłek przez firmy kurierskie w okresie świątecznym,
zamówienia od nabywców prywatnych złożone w okresie 14-31 grudnia 2020 zostaną skierowane
do realizacji i wysyłki po 4 stycznia 2021.