Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane...
Więcej
>
Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane z metalu.
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z...
Więcej
>
Starannie opracowany zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia (od teorii do wniosków) oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z korkami, lejki, sito i siatka, sączki, lupy, szpatułka dwustronna, łopatka do gleby itd.) i substancji, w tym reagent ze skalą kolorymetryczną. Zestaw, za pomocą prostych, ale ciekawych doświadczeń, zapoznaje z najważniejszymi cechami i rolą gleby w przyrodzie. Wychodząc od typów gleb i składu granulometrycznego, poprzez właściwości fizykochemiczne, dochodzimy do roli organizmów żywych w glebie, a także skutków działalności człowieka. Dołączone karty pracy można kserować.
Zestaw zawiera także kolorowe foliowane plansze A4 pokazujące wybrane etapy niektórych doświadczeń. Cały zestaw umieszczony został w sztywnej walizce. Zestaw spotkał się z ogromnym uznaniem nauczycieli. Polecamy!
Instrukcja zawiera karty pracy ze szczegółowym opisem następujących doświadczeń: S kład mineralny gleb • Podstawowe frakcje glebowe • Trwałość struktury gruzełkowatej gleby • Wilgotność gleby • Zdolność filtracyjna gleb • Pojemność wodna gleb • Odczyn gleby • Sorpcja fizyczna gleby • Wpływ nawozów zawierających wapń i sód na strukturę gruzełkowatą gleby • Wpływ wapnowania gleby na jej odczyn • Budowa dżdżownic i ich wpływ na użyźnianie gleb • Organizmy glebowe i ich działalność w glebie • Zróżnicowanie fauny glebowej w zależności od rodzaju gleby • Zasolenie gleb a rozwój roślin • Zasolenie gleby a zużycie wody przez rośliny • Wpływ skażenia gleby na kiełkowanie i wzrost roślin • Oddziaływanie chlorku sodu na strukturę gleby • Wpływ zakwaszenia gleb na stan drzew • Udział roślin w procesach glebotwórczych.
Potrzebujesz instrukcji w języku ukraińskim ? Poproś w uwagach do zamówienia!
Poręczny zestaw przyrządów terenowych umieszczonych w przenośnym, wodoodpornym pojemniku z rączką, do poławiania i obserwacji bezkręgowców bytujących w różnych środowiskach. Pakiet zawiera: mikroskop ręczny 20x-40x podświetlany, lupę okularową 10x...
Więcej
>
Poręczny zestaw przyrządów terenowych umieszczonych w przenośnym, wodoodpornym pojemniku z rączką, do poławiania i obserwacji bezkręgowców bytujących w różnych środowiskach. Pakiet zawiera: mikroskop ręczny 20x-40x podświetlany, lupę okularową 10x wysuwaną, lupę z 3 różnymi powiększeniami, pudełko z 3 lupami do obserwacji okazów w powiększeniu z góry, z boku i od dołu, pudełko z lupą i miarką (2 szt.), pudełko do zasysania owadów (in. ekshaustor lub ssawka; 2 szt.), lustra płaskie elastyczne i nietłukące (2 szt.), latarkę podręczną, pęsety metalową i plastikową, pędzelek, butelkę PE 30 ml z zakrętką (2 szt.), fi olkę PP 75 mm z korkiem (3 szt.), ceratkę i pojemnik-nosidło z tworzywa sztucznego.
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i...
Więcej
>
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
W zestawie trzy różne, duże maty do nauki kodowania poprzez zabawę. Maty pokryte są specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, po których swoje ścieżki rysować mogą roboty, dołączonymi do zestawu markerami.
Aby ułatwić naukę do zestawu zostały dołączone kartoniki ze ścieżkami do kodowania sekwencyjnego (blokowego) z polami do uzupełniania poleceń, a także karty do prostego kodowania.
20 kolorowych, zmywalnych markerów (m. in. różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
Mata do kodowania Leśna polana 200x160 cm
Mata do kodowania Droga ze znakami 200x160 cm
Mata do kodowania Kosmiczny wyścig 160x100 cm
72 szt. ścieżek do kodowania sekwencyjnego (Blokowego) z polami do uzupełniania poleceń
60 szt. kart do kodowania
3 szt. Legendy do mat
2 szt. przykładowych scenariuszy kodowania tras robotów
3 karty-lekcje poruszania robotem i rysowania
Wiek: 7+
ARTIE: Wyścig robotów – zestaw kodowanych robotów z matami i akcesoriami spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
SZKOŁY I INSTYTUCJE
Zamówienia realizowane są na bieżąco zgodnie z dotychczas obowiązującym terminem.
Prosimy o podanie godzin otwarcia placówki, jeżeli pracuje w innych niż standardowe godziny.
NABYWCY PRYWATNI
W związku z corocznymi opóźnieniami w dostarczaniu przesyłek przez firmy kurierskie w okresie świątecznym,
zamówienia od nabywców prywatnych złożone w okresie 14-31 grudnia 2020 zostaną skierowane
do realizacji i wysyłki po 4 stycznia 2021.