Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z...
Więcej
>
Skład zestawu konstrukcyjnego:
podstawa statywu z prętem
łącznik elementów statywu (do prętów o średnicy do 16 mm)
łapa uniwersalna bez łącznika
dwa pierścienie z łącznikami (odstęp od pręta statywu: ok. 10 cm) o różnych średnicach (5 i 10 cm)
biureta 10 ml
chłodnica Liebiga 100 mm
kolba stożkowa 50 ml
kolba okrągłodenna 25 ml
zlewka miarowa 50 ml
nasadka destylacyjna
przedłużacz destylacyjny
lejek laboratoryjny
palnik spirytusowy
Stojak nad palnik spirytusowy ze stali nierdzewnej, z siatką do stawiania naczyń laboratoryjnych i krążkiem ceramicznym pośrodku siatki w postaci spieku. Wysokość 11 cm.
wąż gumowy miękki 8 mm, 1 metr
Elektryczny płaszcz grzejny zawierający element grzejny zawieszony w materiale izolacyjnym z włókna ceramicznego w celu bezpiecznego przenoszenia ciepła. Płaszcz posiada wbudowany kontroler mocy. Maksymalna temperatura to 450 ° C (842 ° F). Dwa neony wskazują „włączanie zasilania” i „włączanie ogrzewania”. Obudowa wykonana jest z wirowanego metalu i pomalowana powłoką odporną na korozję. Napięcie 220 V AC.
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem ® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i...
Więcej
>
Pomiarowe Eksperymenty Fizyczne VideoStem® VS-11 to innowacyjna i nowoczesna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela oraz w pełni przenośna dzięki dołączonej walizce. Doświadczenia można prezentować i nagrywać z dowolnego miejsca (biurko w klasie, stół w domu), dlatego zestaw jest doskonałym wsparciem podczas zdalnych i hybrydowych lekcji fizyki. Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom, zapewnia bardzo płynne przejście między doświadczeniami. Walizka VIDEOSTEM® VS-11 wprowadza w świat zagadnień fizycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak wykorzystanie fotobramek oraz oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych. Nauczyciel nagrywa i omawia doświadczenie – uczeń (także zdalnie) analizuje, modeluje i wyciąga wnioski.
Korzyści? Nauczyciel i uczniowie skupiają się na przebiegu eksperymentu oraz wnioskowaniu, a nie na żmudnych obliczeniach i tworzeniu wykresów. Taki sposób prowadzenia lekcji i przeprowadzania eksperymentów dodaje dynamiki i skupia się na stawianiu tez, ich weryfikacji, korygowaniu ustawień wyjściowych, praktycznemu objaśnianiu zjawisk fizycznych i wnioskowaniu, w tym matematycznemu, ale bez konieczności przeprowadzania wszystkich żmudnych obliczeń.
Ponadto, bardzo obszerna i wyczerpująca instrukcja zawiera nie tylko treści podstawy programowej szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, ale także podzielona jest w każdym dziale na część dla nauczyciela oraz na części-karty pracy dla uczniów.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej w formie elektronicznej – wygodnej podczas przygotowania lekcji zdalnej.
Instrukcje i karty pracy do fizyki – zgodne z podstawą programową!
Instrukcja oprócz teoretycznego omówienia zagadnień dotyczących wybranego modułu, zawiera treść podstawy programowej na dwa etapy edukacyjne:
Szkoła podstawowa (klasy 6-8)
Szkoła średnia
Forma kart pracy i doświadczeń ma na celu:
naukę wyciągania wniosków
wyboru jednostek na sposób opisania ruchu
przedstawienie graficzne i matematyczne obserwacji
analiza i interpretacja danych w celu określenia związku przyczynowo skutkowego między ruchem obiektu, a sumą sił działających na niego.
Skład zestawu:
Baza montażowa – W metalowej podstawie znajduje się 40 nawierconych otworów na śruby, dzięki którym można przymocować dowolny model systemu VIDEOSTEM® VS-11
Tablica pomiarowa – Linie siatki na kontrastowym tle ułatwiają pomiar i analizowanie danych, zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy pomocy dedykowanego oprogramowania.
11 modułów konstrukcyjnych do eksperymentów fizycznych:
Wyrzutnia pocisków – wyposażona w kątomierz i metalową kulkę. Do badania równań kinematycznych i konwersji pomiędzy potencjałem grawitacyjnym i energią kinetyczną.
Swobodne spadanie – moduł wyposażony w elektromagnes. Do demonstracji, obserwowacji, szacowania i obliczania przyspieszenia wywołanego grawitacją.
Spadkownica Atwooda – moduł wyposażony w odważniki z haczykami o masie 100g (2 szt.), linkę oraz sprężynę o długości 3,5 cm ze stałą sprężystości 21 N/m. Do demonstracji ruchu jednostajnie przyspieszonego, praw Newtona oraz działania bloczków.
Równia pochyła – moduł wyposażony w tradycyjną równię pochyłą, ruchomy kątomierz, bloczek, linkę, ciężarek oraz wózek. Do badania różnych podstawowych pojęć fizycznych, w tym tarcia statycznego i kinetycznego, równowagi dynamicznej, sił niezrównoważonych i twierdzenia pracy i energii
Pętla – moduł złożony z toru i pętli do prezentacji siły odśrodkowej oraz obserwowania zmiany energii potencjalnej w energię kinetyczną.
Zderzenia dwuwymiarowe – moduł zawiera metalowy tor z małą obrotową platformą oraz 3 kule dwie metalowe i jedna szklana. Do prezentacji działania pędu i zderzeń.
Prawo Hook’a – moduł zawiera m. in. 3 sprężyny o różnych stałych sprężystości, 9 obciążników 10 gramowych, linijkę, wiszący uchwyt ze wskaźnikiem. Do doświadczeń ze sprężystością materiałów i zależnością naprężenia od odkształcenia.
Wahadło – moduł zawierający kątomierz, wspornik i metalowy obciążnik. Wahadło matematyczne (proste) do badania zmian w okresach drgań.
Wahadło balistyczne – moduł zawierający skalowaną tablice pomiarową z prętem, kulę, wyrzutnię sprężynową, wahadło z cylindrem, wspornik i metalowy obciążnik. Do pomiaru prędkości kuli po wystrzeleniu z wyrzutni sprężynowej oraz stosowania w praktyce zasady zachowania energii i zachowania pędu liniowego w układzie zamkniętym.
Laser i siatki dyfrakcyjne – moduł wyposażony w laser, siatki dyfrakcyjne (500, 1000 linii/mm), płytkę i uchwyt do płytek. Do demonstracji zjawiska interferencji tj. właściwości nakładających się na siebie fal.
Model do prezentacji fali stojącej – moduł zawiera generator fal, linkę oraz uchwyt z bloczkiem. Do demonstracji rozchodzenia się fal poprzecznych i podłużnych.
Niezbędne do doświadczeń i montażu modułów wsporniki, pręty, śruby
Zestaw fotobramek VIDEOSTEM® VS-11 – Timer fotobramki (zasilany bateryjnie 9V lub z sieci), dwie fotobramki, przewody zasilające, dwa przesuwne wsporniki)
Instrukcja z omówieniem każdego z 11 modułów
Oprogramowanie do wideo-pomiarów w języku polskim – śledzenie obiektów z nakładkami i danymi dotyczącymi położenia, prędkości i przyspieszenia, interaktywne wektory graficzne i sumy wektorowe, eksport danych
Mobilna walizka z rączkami i kółkami do przenoszenia oraz przechowywania zestawu
Eksperymentuj w klasie i zdalnie!
Baza montażowa i tablica pomiarowa VIDEOSTEM® VS-11 mieści się na biurku, dzięki czemu łatwo możesz nagrywać eksperymenty, a także zdalnie je udostępniać.
Wszystkie niezbędne elementy konstrukcyjne, baza i tablica pomiarowa mieszczą się w jednej walizce, którą można zabrać w dowolne miejsce.
Pomiarowe eksperymenty fizyczne VIDEOSTEM® VS-11 to innowacyjne lekcje fizyki oparte o STEM
Innowacyjna pracownia fizyczna mieszcząca się na biurku nauczyciela. Nieocenione wsparcie podczas zdalnych lekcji fizyki.
W zestawie karty pracy oraz wskazówki dla nauczyciela w oparciu o konkretne zagadnienia z podstawy programowej.
Łatwy i szybki montaż elementów zestawu dzięki magnesom neodymowym i gwintom.
Konfiguruj dowolnie w zależności od omawianego zagadnienia.
Do podstawowych zagadnień fizycznych, jak i zaawansowanych doświadczeń z wykorzystaniem oprogramowania do analizy wideo i zbierania danych.
Nagrywaj doświadczenia z fizyki aparatem cyfrowym, tabletem, telefonem do późniejszej analizy wideo.
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw zawiera wszystkie magnesy i kompasy potrzebne do...
Więcej
>
Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw zawiera wszystkie magnesy i kompasy potrzebne do zbadania podstawowych pojęć w magnetyzmie wprowadzającym. Uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak biegun północny i południowy, prądy wirowe i oglądać linie pola magnetycznego za pomocą żelaza. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką.
Doświadczenia (karty pracy):
Przedmioty magnetyczne i niemagnetyczne
Bieguny północny i południowy.
Ziemia jest olbrzymim magnesem
Obserwacja pól magnetycznych z wykorzystaniem opiłków żelaza.
Wzajemne oddziaływania sił.
Magnesy o różnej sile - łańcuch ferromagnetyczny
Prądy wirowe
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Suwmiarka z tworzywa sztucznego; 1 x Walec metalowy, 10 x 10 mm: 1 x Magnesy neodymowe, 10 x10 mm i 10 x 4 mm; 1 x Magnes neodymowy walcowy, 10 x 75 mm; 1 x Rurka aluminiowa; 1 x Para magnesów sztabkowych ferrytowych; 1 x Magnesy pływające na podstawie (ferrytowe); 10 x Kompasy kartograficzne; 1 x Komora do obserwacji pola magnetycznego 2D; 1 x Kula z żelaza, 19 mm; 1 x Lejek plastikowy; 1 x Komora do obserwacji pola magnetycznego 3D; 5 x Magnesy pierścieniowe średnica 18 mm (ferrytowe); 1 x Magnetyt; 1 x Magnesy sztabkowe ze stopu alnico (czerwone) 40 mm 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Zawiera produkt ze stawką VAT 0%*: Monitorem Interaktywnym Newline LYRA 4K 75" 0%VAT dla Szkół, 1 szt., 11...
Więcej
>
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Zawiera produkt ze stawką VAT 0%*: Monitorem Interaktywnym Newline LYRA 4K 75" 0%VAT dla Szkół, 1 szt., 11 217,00 zł (wartość netto = brutto).
Newline LYRA - Monitor zaprojektowany dla Edukacji
Monitor Newline Lyra to jedno z najlepszych rozwiązań na dla edukacji, znacznie bardziej wydajne i bezpieczne niż jakiekolwiek do tej pory. Wszystkie funkcje monitora interaktywnego Newline zostały opracowane tak, aby zapewnić maksymalne wsparcie dla nauczycieli. Bez skomplikowanych procedur. Celem Newline jest umożliwienie korzystania z monitora dotykowego w sposób łatwy i naturalny. Rozbudowana łączność, niesamowita łatwość obsługi i technologia pisania "jak po kartce papieru" pozwalają użytkownikom w pełni skoncentrować się na nauczaniu. Należy do tego dodać znakomitą jakość obrazu, która zachwyci uczniów żywymi kolorami i krystalicznie czystym obrazem 4K z każdego miejsca w sali.
EKOSYSTEM NEWLINE INTERACTIVE
Całkowicie odnowiony interaktywny ekosystem Newline jest pełen narzędzi i aplikacji, które pomagają nauczycielom uczyć w ich własnym stylu. Ekosystem Newline współpracuje z dowolnym oprogramowaniem lub urządzeniem i zaspokaja wszystkie potrzeby każdej interaktywnej klasy.
Nowoczesne technologie, możliwość prowadzenia zdalnych i hybrydowych zajęć, a także atrakcyjne rozwiązania graficzne są dziś niezbędne w nauczaniu. Poza szybkim i skutecznym przekazywaniu informacji, integracja monitorów interaktywnych z programem nauczania pomaga zwiększyć efektywność. Newline udostępnia intuicyjne narzędzia do nauki, pomaga nauczycielom budować angażujące i dynamiczne zajęcia. Zainspiruj uczniów i przyspiesz ich naukę! Przenieś swoje lekcje na zupełnie nowy poziom.
ANDROID 11 NAJBEZPIECZNIEJSZY WYBÓR DLA SZKÓŁ
Ze względu na szereg małych, ale ważnych funkcji i zmian, Android 11 poprawił prywatność i ochronę danych użytkownika. Jest to także pierwszy Android, który można włączyć w trybie awaryjnym. Efektywność pracy i szybkość działania odgrywa tu także istotną rolę w codziennej pracy. Wszystkie monitory wyposażone w Android 11 posiadają 8-rdzeniowy procesor Amlogic A311D2.
SZYBA ANTYBAKTERYJNA ZAPEWNI CI BEZPIECZEŃSTWO
W większości szkół i biur z monitorów interaktywnych korzysta wielu użytkowników. Współpracują i dotykają tego samego urządzenia, co powoduje łatwe rozprzestrzenianie się zarazków. Newline dba o ich fizyczne bezpieczeństwo. Unikalna szyba antybakteryjna Newline o współczynniku namnażania bakterii poniżej 1% posiada certyfikat TÜV, ISO 22196 i sprawia, że monitor interaktywny jest całkowicie bezpieczny w użyciu!
Bezpieczne udostępnianie ekranu
Newline CAST jest najbardziej elastycznym rozwiązaniem do bezprzewodowego udostępniania ekranu i jest zintegrowany we wszystkich interaktywnych monitorach Newline. W ciągu zaledwie kilku sekund możesz łatwo udostępnić dowolny ekran w dowolnej sieci lub używać trybu bezpiecznego do udostępniania w pomieszczeniu.
TWOJE LEKCJE MOGĄ BYĆ CIEKAWE
Newline Classroom Tools to zestaw narzędzi najczęściej używanych przez nauczycieli, takich jak minutnik, kurtyna, reflektor, kostka do gry i sygnalizacja świetlna, które ułatwiają prowadzenie lekcji. Ten widżet działa po otwarciu jako nakładka. Możesz go zminimalizować, poruszać się między dowolnymi ekranami i otwierać menu narzędzi, gdy jest to potrzebne przez cały czas.
Dodatkowo w pakiecie:
*0%VAT dla Szkół! Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie. (przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl) Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
WAŻNE!
Przy montażu monitora interaktywnego należy zwrócić uwagę na materiał, z którego wykonana jest ściana. Montaż monitora na ścianach działowych oraz wykonanych z miękkich i kruchych materiałów, takich jak np. płyta gipsowo-kartonowa, pustak czy dziurawka, jest niedozwolony i zagraża bezpieczeństwu użytkownika. Zalecamy użycie materiałów pełnych, takich jak beton, skała lub pełna cegła. Montaż monitora interaktywnego należy zlecić wykwalifikowanym osobom, które ocenią ścianę i zastosują odpowiednie materiały montażowe adekwatne do struktury ściany. W przypadku posiadania ściany niespełniającej wymagań montażowych, niezbędne jest użycie statywu.
Istnieje możliwość montażu monitora interaktywnego w placówce, który jest wyceniany oddzielnie po przesłaniu zapytania!
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje...
Więcej
>
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje uczniów w trakcie nauki szkolnej - nabywają wiedzę indywidualną i uczą się współpracować w grupie w trakcie projektowania pracy robota. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Sześcionożny robot jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami...!
Sześć nóg daje temu robotowi większą stabilność i swobodę poruszania się w stosunku do zwykłych robotów. Reprezentuje tzw. grupę robotów kroczących wzorowanych na organizmach żywych. Potrzebuje tylko trzech nóg, aby zachować równowagę podczas stania i może chodzić z zaledwie czterema. Jego pozostałe nogi mogą być w innych pozycjach lub manipulować w tym czasie przedmiotami.
Sześcionożny robot edukacyjny sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (12 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń.
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i kamerą.
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
Ładowarka
Owijki (6 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota.
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Pakiet edukacyjnych klocków konstrukcyjnych do programowania na różnych poziomach dla 6 grup, który świetnie sprawdzi się zarówno w edukacji wczesnoszkolnej jak i podczas zajęć z programowania w klasach 4-8 Szkoły Podstawowej. Cubroid to...
Więcej
>
Pakiet edukacyjnych klocków konstrukcyjnych do programowania na różnych poziomach dla 6 grup, który świetnie sprawdzi się zarówno w edukacji wczesnoszkolnej jak i podczas zajęć z programowania w klasach 4-8 Szkoły Podstawowej. Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach. Przyjazna forma klocków wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu Cubroid jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO®, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 666 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowanie w klasie – pakiet edukacyjny kl. 1-8 (dla 6 grup) spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (6 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (12 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (6 szt.)
Dźwiękowy (6 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (6 szt.)
Czujnik światła i dotyku (6 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (36 szt.)
Kostka Cube (180 szt.)
Łącznik (300 szt.)
Koło (12 szt.)
Koło 360⁰ (12 szt.)
Jednostronny (36 szt.)
Dwustronny łączeniowy (48 szt.)
3-pinowy kabel USB (6 szt.)
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
6 kompletów 5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY , intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM . Stworzone dla edukacji, do...
Więcej
>
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 111 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowane bezprzewodowe klocki konstrukcyjne spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (1 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (2 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (1 szt.)
Dźwiękowy (1 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (1 szt.)
Czujnik światła i dotyku (1 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (6 szt.)
Kostka Cube (30 szt.)
Łącznik (50 szt.)
Koło (2 szt.)
Koło 360⁰ (2 szt.)
Jednostronny (6 szt.)
Dwustronny łączeniowy (8 szt.)
3-pinowy kabel USB
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i...
Więcej
>
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
W zestawie trzy różne, duże maty do nauki kodowania poprzez zabawę. Maty pokryte są specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, po których swoje ścieżki rysować mogą roboty, dołączonymi do zestawu markerami.
Aby ułatwić naukę do zestawu zostały dołączone kartoniki ze ścieżkami do kodowania sekwencyjnego (blokowego) z polami do uzupełniania poleceń, a także karty do prostego kodowania.
20 kolorowych, zmywalnych markerów (m. in. różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
Mata do kodowania Leśna polana 200x160 cm
Mata do kodowania Droga ze znakami 200x160 cm
Mata do kodowania Kosmiczny wyścig 160x100 cm
72 szt. ścieżek do kodowania sekwencyjnego (Blokowego) z polami do uzupełniania poleceń
60 szt. kart do kodowania
3 szt. Legendy do mat
2 szt. przykładowych scenariuszy kodowania tras robotów
3 karty-lekcje poruszania robotem i rysowania
Wiek: 7+
ARTIE: Wyścig robotów – zestaw kodowanych robotów z matami i akcesoriami spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów,...
Więcej
>
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów, wyjaśnia w jaki sposób odbywa się ich sterowanie, a następnie uczy jak zaprogramować robota w języku C.
Budowa robota KODBIT wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO® i CUBROID, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Razem ze sprytną kostką KODBIT użytkownik zostanie poprowadzony przez 14 projektów programistycznych w języku C Arduino IDE lub blokowym. Wyjątkowym elementem programu jest możliwość łatwego przechodzenia z programowania blokowego na język C, dzięki czemu, można podejrzeć jak wygląda kod w rzeczywistości. Sterowanie robotem jest bardzo intuicyjne i odbywa się poprzez darmową aplikację na smarfonie/tablecie. Robota edukacyjnego KODBIT polecamy wszystkim tym, którzy zaczynają swoją naukę programowania, ponieważ jego przyjazna forma oraz programowanie w języku C daje dobre podstawy do programowania zaawansowanych projektów i robotów opartych o mikrokontrolery oraz płytki prototypowe.
Robot KODBIT sprytna kostka po zaprogramowaniu oferuje wiele funkcji: odtwarzanie muzyki, reagowanie na głos, wyświetlanie symboli, sterowanie BT, unikanie przeszkód, śledzenie linii i inne.
Parametry: Napięcie robocze: 5V Wbudowana bateria: 14500 bateria litowa 700MAH 3.7V Zasilanie: zasilanie przez USB lub baterię Wymiary (w tym koła): 92 mm * 105 mm * 95 mm Prędkość silnika N20: 5V 200 rpm Programowanie: z poziomu komputera oprogramowanie Arduino IDE 1.8.19 Sterowanie aplikacją Bluetooth: obsługa zarówno systemu Android, jak i IOS Temperatura pracy: 0-50 ° C Dwa języki programowania: Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE Wiek: 7+
Skład zestawu: • Robot KODBIT Sprytna kostka z 5 wbudowanymi modułami: głośnik, czujnik odległości, czujnik dźwięku, panel diodowy 16x16, śledzenie linii, • 4 niezależne moduły-klocki: przycisk, dioda LED, fotorezystor, czujnik ruchu • 4 przewody łączeniowe RJ11 • Przewód USB • Mata-droga do jazdy po linii • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania blokowego Mixly • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania C Arduino IDE
KODBIT: Sprytna kostka do nauki programowania spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE).
Inteligentny dom – zestaw do nauki arduino Zestaw zawiera model domu (do do samodzielnego montażu, dołączone są elementy montażowe i narzędzia), a także szereg czujników i modułów takich jak: - Czujnik ruchu - Czujnik gazu - Czujnik...
Więcej
>
Inteligentny dom – zestaw do nauki arduino Zestaw zawiera model domu (do do samodzielnego montażu, dołączone są elementy montażowe i narzędzia), a także szereg czujników i modułów takich jak: - Czujnik ruchu - Czujnik gazu - Czujnik światła (możliwość programowania koloru i sekwencji świateł) - Czujnik pary wodnej - Czujnik temperatury i wilgotności (wyniki wyświetlane są na ekranie) - Czujnik z fotokomórką - silnik wiatrakowy (uruchamia się automatycznie gdy temperatura wzrasta) - moduł RFID (czujnik zbliżeń, przy pomocy karty lub breloka można otworzyć lub zamknąć dom) - Moduł Bluetooth
Zaprogramowane wiadomości są wyświetlane na załączonym elektronicznym ekranie. Dom jest zarządzany przez aplikację, którą trzeba pobrać i zainstalować na telefonie, tablecie lub komputerze. Panel sterujący zestawu jest w pełni kompatybilny ze środowiskiem Arduino UNO.
Model domu przyszłości jest pomocą dydaktyczną, a więc można go samemu zbudować, dokonać wszystkich połączeń i podłączeń oraz zaprogramować. Wszystko zgodnie z ideą STEM i STEAM (można go ozdobić i zindywidualizować).
Skład zestawu: • Panel sterujący • Moduł z przyciskiem (2 szt) • Moduł rozszerzeń (Shield) • Czujnik z fotokomórką • Moduł LED biały • Czujnik ruchu • Moduł LED żółty • Czujnik gazu • Arkusz ze sklejki grubość 3 mm • Moduł z przekaźnikiem • Moduł Bluetooth • Pasywny brzęczyk • Moduł z wiatrakiem • Czujnik pary wodnej • Serwomechanizm (2 szt.) • Wyświetlacz LCD • Czujnik wilgotności gleby • Przewód USB • Przewód żeńsko-żeński (40 szt.) • Przewód męsko-żeński (6 szt.) • Nakrętka M3 (25 szt.) • Śruba M2/12 mm (6 szt.) • Nakrętka M2 (6 szt.) • Śruba dystansowa M3/10 mm (4 szt.) • Śruba M3/6 mm (8 szt.) • Nakrętka samohamowna M3 (4 szt.) • Śruba M3/10 mm (20 szt.) • Śruba M2.5/10 mm (6 szt.) • Nakrętka M2.5 (6 szt.) • Śruba M3/12 mm (6 szt.) • Śruba z łbem płaskim M3/10 mm (2 szt.) • Śruba samogwintująca M1/2.5 mm (10 szt.) • Pojemnik na 6 baterii typu AA wtyk DC przewód 15 cm • Śrubokręt krzyżakowy • Przewód połączeniowy żeńskie / 3-pinowy / 2.54 / 20cm (13 szt.) • Przewód połączeniowy żeńskie / 4-pinowy / 2.54 / 20cm (2 szt.)
Seria ATOROBOT: Robot podążający za światłem słonecznym , czyli używając języka inżynierskiego (automatyka) - nadążnym - opiera się na Arduino. Ten zestaw może nie tylko pomóc uczniom nauczyć się programowania, ale także zdobyć wiedzę...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Robot podążający za światłem słonecznym, czyli używając języka inżynierskiego (automatyka) - nadążnym - opiera się na Arduino. Ten zestaw może nie tylko pomóc uczniom nauczyć się programowania, ale także zdobyć wiedzę na temat elektroniki, maszyn, automatyki, a także logiki sterowania i informatyki. Funkcje i zalety
Automatycznie śledzenie światła, odczyt temperatury, wilgotności i natężenia światła, sterowanie przyciskami, wyświetlacz LCD 1602 i ładowanie energią słoneczną;
Łatwy w konstrukcji, można go też prosto zdemontować, bez używania śrub, lutownicy itp.;
Nowatorski styl: płyty akrylowe i miedziane filary; czujniki i moduły połączone z deskami akrylowymi za pomocą gniazd kompatybilnych z systemami najpopularniejszych klocków; Moduły LCD 1602 i panele słoneczne wzbogacają ten zestaw technologicznie;
Wysoka rozbudowa: zachowaj porty IIC, UART, SPI i gniazda Lego oraz rozszerz inne czujniki i moduły;
Programowanie podstawowe: program w języku C z Arduino IDE .
Składa się m.in. z 4 czujników światła otoczenia, 2 serwomechanizmów DOF oraz panelu fotowoltaicznego, mających na celu przekształcanie energii świetlnej w energię elektryczną i zasilanie elementów napędowych. Posiada moduł ładowania smartfona, czujnik temperatury i wilgotności, czujnik światła BH1750, brzęczyk, wyświetlacz LCD1602, moduł przycisku, moduł LED i inne.
W zestawie znajduje się 11 projektów, od prostych po złożone, które prowadzą krok po kroku. Można zacząć od tych podstawowych, takich jak nauka sterowania modułem sygnału lub czujnikiem, lub iść dalej do bardziej złożonych, integrujących większą ilość komponentów. Co więcej, możma również zmienić kod lub połączyć go z innymi czujnikami lub modułami za pomocą części, w tym najpopularniejszych klocków, przeznaczonych do przeprowadzania własnych eksperymentów.
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny EDU-POJAZD bazuje na łatwej w obsłudze i elastycznej platformie Arduino . Płytka sterująca jest dostarczana z wtyczką RJ11, dzięki czemu bardzo łatwo jest podłączyć inne moduły czujników za pomocą...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny EDU-POJAZD bazuje na łatwej w obsłudze i elastycznej platformie Arduino. Płytka sterująca jest dostarczana z wtyczką RJ11, dzięki czemu bardzo łatwo jest podłączyć inne moduły czujników za pomocą jednego. Robot jest zaprojektowany do celów edukacyjnych, ma więc metalową konstrukcję - solidną i trwałą. Montaż jest naprawdę prosty, wystarczy 30 minut. Można kodować w języku C programowania Arduino i w języku bloczkowym (platforma blokowa Mixly). Nawet początkujący "programiści", bez doświadczenia w kodowaniu, opanują ten program graficzny. Rozpocznij inspirującą podróż przez świat programowania. Zacznij już teraz!
Funkcje:
Trzy grupy modułów śledzenia linii, w tym do wykrywania czarno-białej linii z większą dokładnością, mogą być również używane do kontroli przed upadkiem.
Moduł ultradźwiękowy służy do wykrywania odległości i przeszkody, omijając przeszkodę z przodu, gdy wykryta odległość jest mniejsza niż określona wartość.
Moduł bezprzewodowy Bluetooth można sparować z urządzeniem Bluetooth w telefonie komórkowym, aby zdalnie sterować Edu-Pojazdem.
Dwa interfejsy serwomechanizmów.
Możliwość korzystania z napięcia zewnętrznego 7 ~ 12V.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy-Mixly, C Arduino).
Seria ATOROBOT: Mechaniczne ramię robota na podwoziu jezdnym. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą nauczyć się i poznać sposób sterowania mechanicznym ramieniem, dodatkowo sterując i programując jego podstawę jezdną - jest to więc ramię...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Mechaniczne ramię robota na podwoziu jezdnym. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą nauczyć się i poznać sposób sterowania mechanicznym ramieniem, dodatkowo sterując i programując jego podstawę jezdną - jest to więc ramię mechaniczne robota mobilne. Funkcje:
Projekt 3w1: Inteligentny samochód, ramię mechaniczne, mechaniczne ramię robota.
Unikanie przeszkód, śledzenie, zdalne sterowanie na podczerwień i automatyczny transport.
Wysoka wytrzymałość: wysokowydajna podstawa samochodu i metalowe ramię mechaniczne.
Możliwość rozbudowy: rozszerzanie o inne czujniki i moduły.
Wiele elementów sterujących: sterowanie joypadem PS2, pełna automatyka i kontrola aplikacji (system iOS i Android)
Nadchodzi niesamowity robot z Serii ATOROBOT: Frog! Robot Frog to zestaw, który sprawia, że proces uczenia się robotyki jest łatwy, interaktywny i ZABAWNY! Ten "żabi zestaw" jest także świetny do budowy swojego pierwszego robota. Z tym zestawem...
Więcej
>
Nadchodzi niesamowity robot z Serii ATOROBOT: Frog! Robot Frog to zestaw, który sprawia, że proces uczenia się robotyki jest łatwy, interaktywny i ZABAWNY! Ten "żabi zestaw" jest także świetny do budowy swojego pierwszego robota. Z tym zestawem łatwo zbudujesz i zaprogramujesz własnego robota do chodzenia, tańczenia i podążania za przeszkodami. Programowanie: kod języka C Arduino IDE oraz kodowanie bloczkowe (blokowe) Mixly.
Poprzez zabawę i eksperymenty dzieci mogą ćwiczyć w sposób praktyczny umiejętności cyfrowe oraz rozwiązywać konkretne problemy.
Parametry techniczne:
Napięcie wejściowe: DC 7-12V
Programowanie: kod języka C Arduino IDE oraz kodowanie bloczkowe (blokowe) Mixly.
Moduł ultradźwiękowy do pomiaru odległości od przeszkody (system omijania przeszkód).
Parowanie modułu Bluetooth HM-10 z mobilnym Bluetooth do nawigacji robota-żaby FROG.
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny – Łazik gąsienicowy to uczący się system aplikacji mikrokontrolera oparty na blokach Arduino i Mixly . Zestaw został zaprojektowany specjalnie dla tych, którzy są zainteresowani poznaniem systemu...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny – Łazik gąsienicowy to uczący się system aplikacji mikrokontrolera oparty na blokach Arduino i Mixly. Zestaw został zaprojektowany specjalnie dla tych, którzy są zainteresowani poznaniem systemu Arduino i elektroniką.
Funkcje
Wielofunkcyjny: unikanie przeszkód, śledzenie, pilot na podczerwień, sterowanie Bluetooth, śledzenie światła, ultradźwiękowe śledzenie i wyświetlane emotikony twarzy.
Prosty montaż: nie wymaga obwodu lutowniczego, łatwy montaż.
Wysoka wytrzymałość: wspornik ze stopu aluminium, metalowe silniki, wysokiej jakości koła i gąsienice.
Możliwość rozbudowy: rozszerzanie o inne czujniki i moduły do realizacji różnych funkcji według własnej inwencji.
Wiele elementów sterujących: pilot na podczerwień, kontrola aplikacji (system IOS i Android)
Programowanie: kod języka C Arduino IDE oraz kodowanie bloczkowe (blokowe) Mixly.
Parametry techniczne:
Napięcie robocze: 5v
Napięcie wejściowe: 7-12V
Maksymalny prąd wyjściowy: 2A
Maksymalne rozproszenie mocy: 25W (T = 75 ° C)
Prędkość obrotowa silnika: 5V 200 rpm / min
Ultradźwiękowy kąt indukcji: <15 stopni
Odległość wykrywania ultradźwiękowego: 2 cm-400 cm
Odległość zdalnego sterowania na podczerwień: 10 metrów
Odległość zdalnego sterowania Bluetooth: 50 metrów
Zestaw L Arduino Uno • Aduino UNO z wlutowanym mikrokontrolerem • Płytka stykowa prototypowa 400 pól • Moduł wyświetlacza LCD 1602 kolor Niebieski ( możliwość podłączenia przez listę kołkową, lub konwerter i2c ) • Konwerter I2C dla...
Więcej
>
Zestaw L Arduino Uno • Aduino UNO z wlutowanym mikrokontrolerem • Płytka stykowa prototypowa 400 pól • Moduł wyświetlacza LCD 1602 kolor Niebieski ( możliwość podłączenia przez listę kołkową, lub konwerter i2c ) • Konwerter I2C dla wyświetlacza LCD 1602 • Przewód USB A/B • Przekaźnik 1-kanałowy • Ultradźwiękowy czujnik odległości HC-SR04 • Zestaw 10 przewodów Żeńsko-Żeńskich • Zestaw 10 przewodów Męsko-Męskich • Buzzer aktywny • Tact Switch duży – 4 szt • Dioda LED Żółta : 5szt • Dioda LED Zielona : 5szt • Dioda LED Niebieska : 5szt • Dioda LED Czerwona : 5szt • Potencjometr 10kOhm : 1szt • Fotorezystor : 2szt • Listwa kołkowa 1x40 • Rezystor 1/4W 1K : 10szt • Rezystor 1/4W 10K : 10szt • Rezystor 1/4W 100K : 10szt • Rezystor 1/4W 220R : 10szt • Wtyk DC 2.1/5.5 ze złączem śrubowym 2 piny : 1szt • Kondensator elektrolityczny 100uF / 16V : 4szt • Złącze męskie DC 2.1/5.5 wtyk z konetorem do baterii 9V : 1szt
Artie do niezwykły robot, który w oparciu o założenia STEM wprowadza dzieci w świat programowania i robotyki. Programuje się go łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy:...
Więcej
>
Artie do niezwykły robot, który w oparciu o założenia STEM wprowadza dzieci w świat programowania i robotyki. Programuje się go łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
robot-Artie 3000 zasilany bateryjnie (baterie 4xAA 1,5V – nie dołączone!)
Aplikacja w języku polskim (PL)
4 markery (różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
3 karty-lekcje
Wiek: 7+
Kodowany robot: Artie 3000 spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
Dron Tello EDU to edukacyjny robot do nauki programowania stworzony wprost dla edukacji. Posiada 3 popularne języki programowania: Scratch, Python czy Swift oraz możliwość tworzenia rozbudowanych poleceń sterujących i połączeń danych dzięki ulepszonemu...
Więcej
>
Dron Tello EDU to edukacyjny robot do nauki programowania stworzony wprost dla edukacji. Posiada 3 popularne języki programowania: Scratch, Python czy Swift oraz możliwość tworzenia rozbudowanych poleceń sterujących i połączeń danych dzięki ulepszonemu SDK 2.0 Tello EDU. Sam robot oprócz rozbudowanych interfejsów danych wyposażony został w zaawansowaną technologię kontroli lotu od DJI wraz z elektroniczną stabilizacją obrazu. Dzięki temu dron Tello EDU moze być zaprogramowany w oparciu o sztuczną inteligencję, latać w roju dronów.
Nauka języków programowania takich jak Scratch, Python czy Swift jest dziecinnie prosta • Precyzyjne zawisanie • Wiele trybów lotu • Programowalne formacje roju z wieloma dronami • Pady misji mogą być używane do fajnych funkcji • Zasięg sygnału: 100 metrów • Zasięg transmisji danych: 500 m. • Kompatybilny z zestawami VR • System pozycjonowania wizyjnego • Elektroniczna stabilizacja obrazu W zestawie: • warkot • Akumulator samolotu • 4x para śmigieł • 4x ochrona śmigła • Śmigło narzędzie • 4x kable micro USB • Pad misji • Instrukcja obsługi
Podręcznik zawierające podstawy i szkice dla początkujących programistów, którzy chcą zacząć swoją przygodę z Arduino. Dzięki przejrzystym i konkretnym wskazówkom użytkownik szybko uczy się programowania, unikając błędów wynikających z wadliwego kodu....
Więcej
>
Podręcznik zawierające podstawy i szkice dla początkujących programistów, którzy chcą zacząć swoją przygodę z Arduino. Dzięki przejrzystym i konkretnym wskazówkom użytkownik szybko uczy się programowania, unikając błędów wynikających z wadliwego kodu. Dodatkowo wraz z Arduino dołączone są podstawy języka C, dzięki którym łatwo można przejść do budowy najprzeróżniejszych robotów, sterowników, czujników czy interfejsów do komunikacji z innymi urządzeniami. Arduino jest znakomitym, ciekawym i bardzo przyjemnym sposobem na nauczenie się podstaw elektroniki, informatyki bądź programowania.
W książce znajduje się: • budowa płytki Arduino i przygotowanie środowiska pracy • programowanie Arduino w języku C • korzystanie z pamięci Flash i EEPROM • Arduino w projektach internetu rzeczy • obsługa wyświetlaczy OLED i LED
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy