Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym . Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone...
Więcej
>
Duża mata podłogowa przedstawiająca jezdnię dwukierunkową z dwoma pasami ruchu, chodnikiem i przejściem dla pieszych w zestawie z czterostronnym sygnalizatorem świetlnym. Sygnalizator z każdej z czterech stron ma umieszczone światła, które zmieniają się synchronicznie i jednocześnie dla poruszających się pojazdów jak i pieszych z obu stron pasów. Światła sygnalizatora działają automatycznie, a także posiadają funkcje sterowania ręcznego, dzięki czemu prowadzący zajęcia może sam decydować o zmianie świateł. Sygnalizator umieszczony jest na wysokości wzroku dzieci (H=114,5 cm) na podstawie (26x13x4 cm), którą można napełniać wodą lub piaskiem w celu dodatkowej stabilizacji.
Mata przedstawia przejście dla pieszych przez dwukierunkową jezdnię, a także chodnik, dzięki czemu w zestawie razem z sygnalizatorem świetlnym umożliwia prowadzenie praktycznych ćwiczeń z bezpiecznego poruszania się po pasach i drodze. Jej duże rozmiary – 3,5 x 1,5 m! – pozwalają na realistyczne przedstawienie sytuacji na drodze, co jest szczególnie ważne w przypadku dzieci. Mata pokryta jest specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, można ją mocować lub rozkładać na podłodze, a także innych płaskich powierzchniach.
Zestaw do nauki prawidłowego przechodzenia przez przejście dla pieszych z sygnalizatorem świetlnym jest świetnym wsparciem podczas omawiania zasad ruchu drogowego, które można przećwiczyć w praktyce w bezpieczny sposób.
Skład zestawu:
Podłogowa mata-jezdnia do nauki poruszania się po drodze (BRD) – 3,5 x 1,5 m, pokryta transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie (1 szt.)
Czterostronny sygnalizator świetlny zasilany bateryjnie (1 szt.) ( 4 x AA – nie dołączone)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=95 cm) (1 szt.)
Plastikowy słupek z łącznikami (H=53,5 cm) (1 szt.)
Podstawa do sygnalizatora świetlnego (26 x 13 x 9,5 cm) z otworami do napełniania wodą lub piaskiem (1 szt.)
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i...
Więcej
>
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i tradycjach. Kart można używać dowolnie, omawiając dany temat podczas takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Karty mogą także służyć do gry ,,memory” i ,,domino”.
W talii znajdziemy 20 kategorii, z której każda składa się z dwóch kart (o Polsce i Ukrainie). Opisy wszystkich kart oraz informacje, ciekawostki, pytania i tematy do dyskusji, znajdują się w instrukcji, w dwóch językach: polskim i ukraińskim. Kategorie oparte są na podstawie programowej takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Na każdą kategorię składają się 2 karty: ilustracja o Polsce i ilustracja o Ukrainie. Kategoria TRADYCJE ma 8 dodatkowych pytań i tematów do rozmów, których przykłady znajdują się w instrukcji.
Zestaw składa się z 40 kwadratowych kart:
A 20 kart z ilustracjami o Polsce,
B 20 kart z ilustracjami o Ukrainie.
Na każdej karcie znajdują się oznaczenia państwa (flaga Polski lub Ukrainy w lewym górnym rogu) oraz trzy koła: dwa z kolorem i jedno z symbolem (prawy górny róg). Karty drukowane na grubym (300g), kredowym i obustronnie foliowanym papierze, przystosowanym do wielokrotnego użytku.
Instrukcji w dwóch językach: POLSKIM i UKRAIŃSKIM
AKCJA INTEGRACJA Polska i Ukraina gry edukacyjne doskonale sprawdzą się na wszelkich zajęciach integracyjnych, a także jako wstęp do zajęć z rożnych przedmiotów szkolnych. Pomagają rozpocząć rozmowę, skupiając uwagę uczestników na opowiadaniu lub w łatwiejszym wariancie, klasycznych dobrze wszystkim znanym grach karcianych.
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni...
Więcej
>
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni subartezyjskiej, której zasoby często wykorzystywane są np. w gospodarstwach rolnych oraz miejscach do którego utrudniony jest dostęp do wodociągów.
Na makiecie oprócz działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej zostały umieszczone dwie strefy zasilania wody, które dzięki „opadom deszczu” symulowanym przez wlewaną do lejków wodę, obrazowo pokazują sposób funkcjonowania warstw wodonośnych, oparty na zasadach konstrukcji naczyń połączonych. Do zestawu dołączone zostały trzy wymienne tła oraz barwniki, co pozwala zademonstrować przenikanie zanieczyszczeń, które potem dostają się do wód głębinowych. Na tłach został przedstawiony układ warstw.
Model-makieta jest doskonałym sposobem na obrazowe przedstawienie podczas lekcji różnic i podobieństw w funkcjonowaniu studni artezyjskiej i subartezyjskiej, ich definicji, a także obiegu zanieczyszczeń, które dostają się do wody w skutek działania człowieka.
Skład zestawu:
Model makieta studni z dwoma strefami zasilania i możliwością wymiany tła do demonstracji działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej
Trzy wymienne wodoodporne tła prezentujące schematy układu warstw wodonośnych, stref zasilania oraz studni, w tym jedno tło prezentujące degradację środowiska na skutek zanieczyszczeń
Plastikowa zlewka • Pojemnik do przechowywania modelu, będący również podstawą makiety i zbiornikiem na wodę
Barwniki: niebieski i czerwony
Instrukcję wraz z omówieniem dla nauczyciela
Karty sprawdzające dla ucznia
Podstawa programowa: Geografia
II etap edukacyjny: Szkoła podstawowa IV-VIII II Krajobrazy Polski: (…) nizinny (Nizina Mazowiecka)(…). Uczeń: 2) przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie; 4) przedstawia podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów; 7) przedstawia pozytywne i negatywne zmiany w krajobrazach powstałe w wyniku działalności człowieka;
III etap edukacyjny: liceum/technikum IV. Dynamika procesów hydrologicznych: ruchy wody morskiej, wody podziemne i źródła, ustroje rzeczne, typy jezior. Uczeń: 2) wyróżnia rodzaje wód podziemnych, w tym występujących w okolicy szkoły oraz wyjaśnia powstawanie źródeł.
Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane...
Więcej
>
Teleskop zwierciadlany (refraktor) polecany dla początkujących ze względu na łatwy montaż i możliwość jednoczesnego używania smartfona (w uchwycie na teleskopie) do wyszukiwania obiektów astronomicznych oraz robienia zdjęć. Tubus i statatyw – wykonane z metalu.
SZKOŁY I INSTYTUCJE
Zamówienia realizowane są na bieżąco zgodnie z dotychczas obowiązującym terminem.
Prosimy o podanie godzin otwarcia placówki, jeżeli pracuje w innych niż standardowe godziny.
NABYWCY PRYWATNI
W związku z corocznymi opóźnieniami w dostarczaniu przesyłek przez firmy kurierskie w okresie świątecznym,
zamówienia od nabywców prywatnych złożone w okresie 14-31 grudnia 2020 zostaną skierowane
do realizacji i wysyłki po 4 stycznia 2021.