Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i...
Więcej
>
Gry edukacyjne – Polska i Ukraina z serii AKCJA INTEGRACJA! to pomoc dydaktyczna, której celem jest wspólna wymiana wiedzy o obu krajach, a także zachęcanie do dyskusji o ich kulturze i tradycjach. Kart można używać dowolnie, omawiając dany temat podczas takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Karty mogą także służyć do gry ,,memory” i ,,domino”.
W talii znajdziemy 20 kategorii, z której każda składa się z dwóch kart (o Polsce i Ukrainie). Opisy wszystkich kart oraz informacje, ciekawostki, pytania i tematy do dyskusji, znajdują się w instrukcji, w dwóch językach: polskim i ukraińskim. Kategorie oparte są na podstawie programowej takich przedmiotów jak geografia, język polski, historia, biologia, wiedza o społeczeństwie, muzyka, plastyka, etyka. Na każdą kategorię składają się 2 karty: ilustracja o Polsce i ilustracja o Ukrainie. Kategoria TRADYCJE ma 8 dodatkowych pytań i tematów do rozmów, których przykłady znajdują się w instrukcji.
Zestaw składa się z 40 kwadratowych kart:
A 20 kart z ilustracjami o Polsce,
B 20 kart z ilustracjami o Ukrainie.
Na każdej karcie znajdują się oznaczenia państwa (flaga Polski lub Ukrainy w lewym górnym rogu) oraz trzy koła: dwa z kolorem i jedno z symbolem (prawy górny róg). Karty drukowane na grubym (300g), kredowym i obustronnie foliowanym papierze, przystosowanym do wielokrotnego użytku.
Instrukcji w dwóch językach: POLSKIM i UKRAIŃSKIM
AKCJA INTEGRACJA Polska i Ukraina gry edukacyjne doskonale sprawdzą się na wszelkich zajęciach integracyjnych, a także jako wstęp do zajęć z rożnych przedmiotów szkolnych. Pomagają rozpocząć rozmowę, skupiając uwagę uczestników na opowiadaniu lub w łatwiejszym wariancie, klasycznych dobrze wszystkim znanym grach karcianych.
Demonstracyjny zestaw konstrukcyjny dużej turbiny wiatrowej o wysokości 90 cm i długości pojedynczej łopaty 42 cm (rozpiętość łopat po złożeniu modelu to ok. 85 cm). Obracające się łopaty turbiny produkują za pomocą generatora energię...
Więcej
>
Demonstracyjny zestaw konstrukcyjny dużej turbiny wiatrowej o wysokości 90 cm i długości pojedynczej łopaty 42 cm (rozpiętość łopat po złożeniu modelu to ok. 85 cm). Obracające się łopaty turbiny produkują za pomocą generatora energię elektryczną, która z kolei ładuje akumulator AA R6 (brak w zestawie).
Naładowana bateria może potem zostać użyta do zasilania np. modeli pojazdów, które można zbudować z elementów zestawu (samochód, ciężarówkę, samolot i helikopter), a także samą turbinę, jeżeli chcemy pokazać ruch łopat bez użycia wiatru.
Zestaw zawiera 77 elementów konstrukcyjnych, w tym: • 3 łopaty turbiny – długość 42cm, • Przewody, • Dioda LED, • piasta, • wirnik, • przetwornica, • silnik, • komora na akumulator, • koła zębate • narzędzie przydatne do montażu i demontażu, • instrukcja krok po kroku w j. polskim
Zestaw Mega turbina wiatrowa 90cm – młody konstruktor pozwala na zbudowanie 5 różnych modeli:
Turbina wiatrowa
Samochód
Ciężarówka
Samolot
Helikopter
Do pełnego działania zestawu niezbędny jest bateria akumulatorowa R6AA – brak w zestawie!
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez...
Więcej
>
Zestaw 2 walizek z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe montowanie obwodów przez zastosowanie płyty montażowej układów elektrycznych i elementów dołączonych do zestawu. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w 2 aluminiowych walizkach wyściełanych sztywną gąbką z wyciętymi gniazdami dopasowanymi do elementów zestawu. Przykładowe układy doświadczalne. Wymiary walizki: 47cm x 13,5cm x 40cm. ZESTAW WSPÓŁPRACUJE Z CZUJNIKAMI NEULOG.
Doświadczenia (karty pracy) Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1:
Prosty obwód elektryczny z przełącznikami.
Korzystanie z woltomierza.
Dzielnik napięcia.
Korzystanie z amperomierza.
Potencjometr jako rezystor nastawny.
Prawo Ohma i metoda woltametryczna.
Opór w obwodzie szeregowym.
Opór w obwodzie równoległym
Pierwsze prawo Kirchhoffa.
Drugie prawo Kirchhoffa.
Pojemność elektryczna w obwodzie szeregowym.
Pojemność elektryczna w obwodzie równoległym.
Obwód RC - ładowanie kondensatora przez rezystor.
Obwód RC - rozładowanie kondensatora przez rezystor.
Pole magnetyczne wokół przewodnika.
Pole magnetyczne wokół cewki.
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:
Transformator dodawczy.
Transformator zmniejszający napięcie.
Silnik prądu stałego.
Dwa silniki połączone szeregowo.
Dwa silniki połączone równolegle.
Połączone silniki.
Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny.
Dwa pojedyncze przełączniki dwupozycyjne
Przekaźnik.
SKŁAD ZESTAWU
Fizyka w Walizce 5: Elektryczność cz. 1: • 1 x Płyta montażowa układów elektrycznych i elektrycznych; • 1 x Miliamperomierz 0-500mA, 0-50mA;• 1 x Woltomierz analogowy, 0-15V, 0-1,5V; • 1 x Magnes walcowy; • 4 x Rezystor 100 Ω; • 2 x Rezystor 220 Ω; • 2 x Rezystor 470 Ω; • 2 x Rezystor 1 kΩ; • 2 x Rezystor 4,7 kΩ; • 2 x Rezystor 10 kΩ; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Kondensator 1000 uF; • 4 x Oprawka do żarówki E10; • 4 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Cewka indukcyjna 10mH; • 1 x Kompas; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 4 x Żarówka E10 3,5V; • 4 x Żarówka E10 6V; • 4 x Żarówka E10 12V; • 1 x Rdzeń ferromagnetyczny (stalowa śruba heksagonalna i nakrętka); • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 2 x Multimetr; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Fizyka w Walizce 6: Elektryczność cz. 2:• 1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora; • 1 x Cewka 600 zwojów; • 1 x Cewka 1200 zwojów; • 2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT) • 1 x Przekaźnik; • 1 x Brzęczyk piezoelektryczny; • 2 x Silnik elektryczny stałoprądowy; • 1 x Rurka gumowa; • 2 x Śmigło z tworzywa sztucznego; • 1 x Model silnika; • 1 x Woltomierz analogowy; • 1 x Potencjometr 100 Ω; • 2 x Oprawka do żarówki E10; • 2 x Zwora; • 1 x Pojemnik do dwóch baterii; • 1 x Oprawka do pojedynczej baterii; • 1 x Przełącznik uchylny; • 1 x Przełącznik przyciskowy; • 2 x Żarówka E10 3,5V; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony; • 2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony; • 1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny; • 1 x Instrukcja z kartami pracy
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni...
Więcej
>
Makieta studni artezyjskiej demonstrująca sposób wykorzystania praw fizyki i naczyń połączonych do pozyskiwania wody z podziemnych warstw wodonośnych. Model pokazuje również działanie studni subartezyjskiej, której zasoby często wykorzystywane są np. w gospodarstwach rolnych oraz miejscach do którego utrudniony jest dostęp do wodociągów.
Na makiecie oprócz działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej zostały umieszczone dwie strefy zasilania wody, które dzięki „opadom deszczu” symulowanym przez wlewaną do lejków wodę, obrazowo pokazują sposób funkcjonowania warstw wodonośnych, oparty na zasadach konstrukcji naczyń połączonych. Do zestawu dołączone zostały trzy wymienne tła oraz barwniki, co pozwala zademonstrować przenikanie zanieczyszczeń, które potem dostają się do wód głębinowych. Na tłach został przedstawiony układ warstw.
Model-makieta jest doskonałym sposobem na obrazowe przedstawienie podczas lekcji różnic i podobieństw w funkcjonowaniu studni artezyjskiej i subartezyjskiej, ich definicji, a także obiegu zanieczyszczeń, które dostają się do wody w skutek działania człowieka.
Skład zestawu:
Model makieta studni z dwoma strefami zasilania i możliwością wymiany tła do demonstracji działania studni artezyjskiej i subartezyjskiej
Trzy wymienne wodoodporne tła prezentujące schematy układu warstw wodonośnych, stref zasilania oraz studni, w tym jedno tło prezentujące degradację środowiska na skutek zanieczyszczeń
Plastikowa zlewka • Pojemnik do przechowywania modelu, będący również podstawą makiety i zbiornikiem na wodę
Barwniki: niebieski i czerwony
Instrukcję wraz z omówieniem dla nauczyciela
Karty sprawdzające dla ucznia
Podstawa programowa: Geografia
II etap edukacyjny: Szkoła podstawowa IV-VIII II Krajobrazy Polski: (…) nizinny (Nizina Mazowiecka)(…). Uczeń: 2) przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie; 4) przedstawia podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów; 7) przedstawia pozytywne i negatywne zmiany w krajobrazach powstałe w wyniku działalności człowieka;
III etap edukacyjny: liceum/technikum IV. Dynamika procesów hydrologicznych: ruchy wody morskiej, wody podziemne i źródła, ustroje rzeczne, typy jezior. Uczeń: 2) wyróżnia rodzaje wód podziemnych, w tym występujących w okolicy szkoły oraz wyjaśnia powstawanie źródeł.
Zestaw Mechanika płynów i gazów z serii Fizyka w Walizce zawiera 36 elementów, w tym wszystkie rurki i naczynia potrzebne do zbadania podstawowych pojęć z mechaniki. Z tym zestawem uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak...
Więcej
>
Zestaw Mechanika płynów i gazów z serii Fizyka w Walizce zawiera 36 elementów, w tym wszystkie rurki i naczynia potrzebne do zbadania podstawowych pojęć z mechaniki. Z tym zestawem uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak prawo Boyle'a, nurek kartezjański i zasada Bernoulliego. Zestaw umożliwia przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu mechaniki zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wypełnionej usztywnioną gąbką z otworami dopasowanymi do elementów zestawu. Wymiary: 70,5cm x 16cm x 49cm.
Doświadczenia (karty pracy):
Woda wypływająca z wylewki
Butla Mariotte'a.
Pompa tłokowa.
Prawo Boyle'a i strzykawka.
Kula Pascala.
Naczynia połączone.
Wyznaczanie gęstości cieczy za pomocą U-rurki.
Manometr otwarty.
Aparat Hare'a.
Nurek kartezjusza.
Równanie Bernoulliego.
Rurka Venturiego.
Rurka wiskozymetryczna. Wiskozymetr Ostwalda.
Rurka Kapilarna.
SKŁAD ZESTAWU: 1 x Strzykawka 20 ml; 1 x Strzykawka 5 ml; 1 x Podstawa pod rurki kapilarne i naczynia połączone; 1 x Podstawa do manometru U-rurkowego; 1 x Rurka do butli Mariotte'a, szklana; 1 x Aparat Hare'a; 2 x Modułowa podstawa uniwersalna z 3 śrubami; 1 x Cylinder miarowy 100 ml; 1 x Cylinder miarowy 50 ml; 1 x Suwmiarka; 1 x Manometr U-rurkowy ze statywem; 1 x Pręty metalowe 30 cm z możliwością skręcenia ze sobą (z końcówką męską i żeńską); 4 x Wspornik, zaokrąglone końce 35 cm; 1 x Wężyk silikonowy; 1 x Zlewka 250 ml, tworzywo sztuczne; 4 x Kulki ze styropianu pokryte folą aluminiową; 1 x Korek gumowy z jednym otworem do butli Mariotte'a; 1 x Lejek 10 cm, tworzywo sztuczne; 1 x Barwnik spożywczy; 1 x Piłeczka pingpongowa; 1 x Butla Mariotte'a; 1 x Kula Pascala; 1 x Rurka do posiewów 13 x 100, szkło z nakrętką; 2 x Łącznik do łap statywu; 1 x Pompa tłokowa; 2 x Łapa zaciskowa do statywu; 1 x Rurka PVC, przeźroczysta, 25 cm; 1 x Smar silikonowy; 1 x Rurka osuszająca w kształcie litery U; 1 x Wiskozymetr Ostwalda; 1 x Zwężka Venturiego; 1 x Naczynia połączone; 1 x Rurki kapilarne; 1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej.
Roboty edukacyjne dla szkół wraz akcesoriami, wprowadzające krok po kroku w świat programowania i elektroniki. Zestawy w różnych językach programowania: blokowy, Scratch, Java, Python, C Arduino ID. Dowiedz się czym jest sztuczna inteligencja razem z JD Humanoid, ucz się podstaw elektroniki razem z serią ATOROBOT, a także zbuduj swój własny Inteligentny dom przyszłości.
Roboty edukacyjne to świetny sposób, aby w ciekawy i praktyczny sposób rozpocząć naukę programowania oraz zgłębić podstawy elektroniki. W sklepie JANGAR dostępne są roboty edukacyjne dostosowane do wieku, wiedzy i umiejętności użytkownika. Dla najmłodszych programistów polecamyzestawy z programowalnych klocków konstrukcyjnych CUBROID – bezpiecznych dla dzieci (brak kabli i przewodów), z dedykowanymi aplikacjami to programowania blokowego i SCRATCH, a także znanych na całym świecie klocków LEGO®. W ofercie również roboty edukacyjne wraz akcesoriami do nauki programowania w kilku językach jednocześnie (bloczkowy, tekstowy). Im więcej języków programowania do wyboru tym łatwiej znaleźć ten właściwy dla siebie.
Programowanie blokowe jest pierwszym krokiem w świecie robotyki i tworzenia programów. Bez znajomości trudnych skryptówi, dzieci uczą się tworzenia pętli warunkowych, zmiennych, działania funkcji i stosowania pierwszych algorytmów. Intuicyjne aplikacje z wykorzystaniem takich platform jak SCRATCH, ROBOSCRATCH, MIXLY, BLOCKLY pozwalają na programowanie robota z poziomu smartfona, tabletu i komputera, ucząc myślenia przyczynowo – skutkowego. Tworząc polecenia za pomocą gotowych bloków kodu, dziecko na bieżąco widzi jaki dana sekwencja ma wpływ na ruch robota. W kolejnym etapie młody programista zaczyna modyfikować gotowy kod i zamiast wybierać z podpowiadanych rozwiązań tworzy nowe. Platforma do kodowania Mixly pozwala na płynne przejście z programowania blokowego na C Arduino. ROBOSCRATCH, którym programować można już bardzo zaawansowane roboty humanoidalne, pozwala na przejście w kolejnym etapie na języki programowania skryptowego JAVASCRIPT oraz PYTHON. Następny krok to sztuczna inteligencja (AI) i uczenie robotów rozpoznawania twarzy i emocji (nasz Robot JD Humanoid można zaprogramować tak, by rozpoznawał np. znaki drogowe!)
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość......
Więcej
>
Zobacz przyszłość! Robot humanoidalny, który chodzi, tańczy, śpiewa, robi pompki, pisze i gra na instrumentach, a nawet staje na głowie? To on - ROBOT JD HUMANOID (PL)! Już w Polsce i już może uczyć, bawić, objaśniać przyszłość... Robotyka może być przyjazna!
Potrafi także śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. ROBOT JD HUMANOID to wielozadaniowy robot humanoidalny o niesamowitych możliwościach, a wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot JD Humanoid spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
JD jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować JD z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami, a nawet gimnastyką! Oczy JD z diodami LED RGB mogą wyświetlać niezliczoną ilość wyrazów, podczas gdy użytkownicy uczą się o interakcjach człowiek-robot i praktycznych zastosowaniach. Co ważne i wynika z doświadczeń pracy i zabawy z JD - dzięki pracy z tym czarującym robotem humanoidalnym osiąga się niesamowite poziomy zaangażowania chłopców i dziewcząt. JD ROBOT sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (6 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń, 3 szybkimi wejściami UART oraz portem kamery, która umożliwia m. in. śledzenie obiektów,
Głowa z wbudowaną kamerą i dwoma serwomechanizmami (do poruszania w poziomie i pionie)
Oczy RGB do wyświetlania kolorów i wzorów
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i wyłącznikiem zasilania.
Nogi ( dwie stopy, z których każda zawiera 2 serwomechanizmy)
Chwytaki wyłożone pianką
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
1 przewód I2C
Ładowarka
Owijki (4 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • animacje RGB • poruszania (chodzenie, trzymanie przedmiotów etc.) • gotowe wbudowane programy (taniec, śpiew, stawanie na głowie, pompki, salto etc.)
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - jest wystarczająco wysoki, aby traktować go jak prawdziwego humanoida (H=33 cm), a przy tym wygodny do pracy indywidualnej i w zespole, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota. Robot JD Humanoid zawiera aż 16 serwomechanizmów!
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY , intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM . Stworzone dla edukacji, do...
Więcej
>
Wreszcie na polskim rynku! Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 111 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowane bezprzewodowe klocki konstrukcyjne spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (1 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (2 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (1 szt.)
Dźwiękowy (1 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (1 szt.)
Czujnik światła i dotyku (1 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (6 szt.)
Kostka Cube (30 szt.)
Łącznik (50 szt.)
Koło (2 szt.)
Koło 360⁰ (2 szt.)
Jednostronny (6 szt.)
Dwustronny łączeniowy (8 szt.)
3-pinowy kabel USB
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
Artie do niezwykły robot, który w oparciu o założenia STEM wprowadza dzieci w świat programowania i robotyki. Programuje się go łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy:...
Więcej
>
Artie do niezwykły robot, który w oparciu o założenia STEM wprowadza dzieci w świat programowania i robotyki. Programuje się go łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
robot-Artie 3000 zasilany bateryjnie (baterie 4xAA 1,5V – nie dołączone!)
Aplikacja w języku polskim (PL)
4 markery (różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
3 karty-lekcje
Wiek: 7+
Kodowany robot: Artie 3000 spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i...
Więcej
>
Zestaw dwóch niezwykłych robotów Artie, które w oparciu o założenia STEM wprowadzają dzieci w świat programowania i robotyki. Robota Artie 3000 programuje się łatwo poprzez połączenie WiFi z komputerem (Windows 10) lub tabletem metodą "przeciągnij i upuść". Posiada 4 tryby pracy: kształty, malowanie, gry oraz kreatywny do dowolnego kodowania. Dzieci po za obserwacją ruchu robota po zaprogramowaniu uzyskują obraz, dzięki czemu łatwiej mogą przyswoić podstawy kodowania.
W zestawie trzy różne, duże maty do nauki kodowania poprzez zabawę. Maty pokryte są specjalnym transparentnym laminatem podłogowym bardzo odpornym na ścieranie, po których swoje ścieżki rysować mogą roboty, dołączonymi do zestawu markerami.
Aby ułatwić naukę do zestawu zostały dołączone kartoniki ze ścieżkami do kodowania sekwencyjnego (blokowego) z polami do uzupełniania poleceń, a także karty do prostego kodowania.
20 kolorowych, zmywalnych markerów (m. in. różowy, niebieski, zielony i fioletowy)
Mata do kodowania Leśna polana 200x160 cm
Mata do kodowania Droga ze znakami 200x160 cm
Mata do kodowania Kosmiczny wyścig 160x100 cm
72 szt. ścieżek do kodowania sekwencyjnego (Blokowego) z polami do uzupełniania poleceń
60 szt. kart do kodowania
3 szt. Legendy do mat
2 szt. przykładowych scenariuszy kodowania tras robotów
3 karty-lekcje poruszania robotem i rysowania
Wiek: 7+
ARTIE: Wyścig robotów – zestaw kodowanych robotów z matami i akcesoriami spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (blokowy, Blokowy-Snap, Scratch, Javascript).
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów,...
Więcej
>
KODBIT to wyjątkowy robot edukacyjny, którego celem jest praktyczna nauka programowania od podstaw elektroniki po sterowanie mikrokontrolerów. Dołączona do zestawu instrukcja w formie elementarza prowadzi krok po kroku przez tajniki budowy robotów, wyjaśnia w jaki sposób odbywa się ich sterowanie, a następnie uczy jak zaprogramować robota w języku C.
Budowa robota KODBIT wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO® i CUBROID, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Razem ze sprytną kostką KODBIT użytkownik zostanie poprowadzony przez 14 projektów programistycznych w języku C Arduino IDE lub blokowym. Wyjątkowym elementem programu jest możliwość łatwego przechodzenia z programowania blokowego na język C, dzięki czemu, można podejrzeć jak wygląda kod w rzeczywistości. Sterowanie robotem jest bardzo intuicyjne i odbywa się poprzez darmową aplikację na smarfonie/tablecie. Robota edukacyjnego KODBIT polecamy wszystkim tym, którzy zaczynają swoją naukę programowania, ponieważ jego przyjazna forma oraz programowanie w języku C daje dobre podstawy do programowania zaawansowanych projektów i robotów opartych o mikrokontrolery oraz płytki prototypowe.
Robot KODBIT sprytna kostka po zaprogramowaniu oferuje wiele funkcji: odtwarzanie muzyki, reagowanie na głos, wyświetlanie symboli, sterowanie BT, unikanie przeszkód, śledzenie linii i inne.
Parametry: Napięcie robocze: 5V Wbudowana bateria: 14500 bateria litowa 700MAH 3.7V Zasilanie: zasilanie przez USB lub baterię Wymiary (w tym koła): 92 mm * 105 mm * 95 mm Prędkość silnika N20: 5V 200 rpm Programowanie: z poziomu komputera oprogramowanie Arduino IDE 1.8.19 Sterowanie aplikacją Bluetooth: obsługa zarówno systemu Android, jak i IOS Temperatura pracy: 0-50 ° C Dwa języki programowania: Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE Wiek: 7+
Skład zestawu: • Robot KODBIT Sprytna kostka z 5 wbudowanymi modułami: głośnik, czujnik odległości, czujnik dźwięku, panel diodowy 16x16, śledzenie linii, • 4 niezależne moduły-klocki: przycisk, dioda LED, fotorezystor, czujnik ruchu • 4 przewody łączeniowe RJ11 • Przewód USB • Mata-droga do jazdy po linii • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania blokowego Mixly • Przewodnik w j. polskim do nauki programowania C Arduino IDE
KODBIT: Sprytna kostka do nauki programowania spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy Mixly, kod języka C Arduino IDE).
Nadchodzi niesamowity robot z Serii ATOROBOT: Frog! Robot Frog to zestaw, który sprawia, że proces uczenia się robotyki jest łatwy, interaktywny i ZABAWNY! Ten "żabi zestaw" jest także świetny do budowy swojego pierwszego robota. Z tym zestawem...
Więcej
>
Nadchodzi niesamowity robot z Serii ATOROBOT: Frog! Robot Frog to zestaw, który sprawia, że proces uczenia się robotyki jest łatwy, interaktywny i ZABAWNY! Ten "żabi zestaw" jest także świetny do budowy swojego pierwszego robota. Z tym zestawem łatwo zbudujesz i zaprogramujesz własnego robota do chodzenia, tańczenia i podążania za przeszkodami. Programowanie: kod języka C Arduino IDE oraz kodowanie bloczkowe (blokowe) Mixly.
Poprzez zabawę i eksperymenty dzieci mogą ćwiczyć w sposób praktyczny umiejętności cyfrowe oraz rozwiązywać konkretne problemy.
Parametry techniczne:
Napięcie wejściowe: DC 7-12V
Programowanie: kod języka C Arduino IDE oraz kodowanie bloczkowe (blokowe) Mixly.
Moduł ultradźwiękowy do pomiaru odległości od przeszkody (system omijania przeszkód).
Parowanie modułu Bluetooth HM-10 z mobilnym Bluetooth do nawigacji robota-żaby FROG.
Inteligentny dom – zestaw do nauki arduino Zestaw zawiera model domu (do do samodzielnego montażu, dołączone są elementy montażowe i narzędzia), a także szereg czujników i modułów takich jak: - Czujnik ruchu - Czujnik gazu - Czujnik...
Więcej
>
Inteligentny dom – zestaw do nauki arduino Zestaw zawiera model domu (do do samodzielnego montażu, dołączone są elementy montażowe i narzędzia), a także szereg czujników i modułów takich jak: - Czujnik ruchu - Czujnik gazu - Czujnik światła (możliwość programowania koloru i sekwencji świateł) - Czujnik pary wodnej - Czujnik temperatury i wilgotności (wyniki wyświetlane są na ekranie) - Czujnik z fotokomórką - silnik wiatrakowy (uruchamia się automatycznie gdy temperatura wzrasta) - moduł RFID (czujnik zbliżeń, przy pomocy karty lub breloka można otworzyć lub zamknąć dom) - Moduł Bluetooth
Zaprogramowane wiadomości są wyświetlane na załączonym elektronicznym ekranie. Dom jest zarządzany przez aplikację, którą trzeba pobrać i zainstalować na telefonie, tablecie lub komputerze. Panel sterujący zestawu jest w pełni kompatybilny ze środowiskiem Arduino UNO.
Model domu przyszłości jest pomocą dydaktyczną, a więc można go samemu zbudować, dokonać wszystkich połączeń i podłączeń oraz zaprogramować. Wszystko zgodnie z ideą STEM i STEAM (można go ozdobić i zindywidualizować).
Skład zestawu: • Panel sterujący • Moduł z przyciskiem (2 szt) • Moduł rozszerzeń (Shield) • Czujnik z fotokomórką • Moduł LED biały • Czujnik ruchu • Moduł LED żółty • Czujnik gazu • Arkusz ze sklejki grubość 3 mm • Moduł z przekaźnikiem • Moduł Bluetooth • Pasywny brzęczyk • Moduł z wiatrakiem • Czujnik pary wodnej • Serwomechanizm (2 szt.) • Wyświetlacz LCD • Czujnik wilgotności gleby • Przewód USB • Przewód żeńsko-żeński (40 szt.) • Przewód męsko-żeński (6 szt.) • Nakrętka M3 (25 szt.) • Śruba M2/12 mm (6 szt.) • Nakrętka M2 (6 szt.) • Śruba dystansowa M3/10 mm (4 szt.) • Śruba M3/6 mm (8 szt.) • Nakrętka samohamowna M3 (4 szt.) • Śruba M3/10 mm (20 szt.) • Śruba M2.5/10 mm (6 szt.) • Nakrętka M2.5 (6 szt.) • Śruba M3/12 mm (6 szt.) • Śruba z łbem płaskim M3/10 mm (2 szt.) • Śruba samogwintująca M1/2.5 mm (10 szt.) • Pojemnik na 6 baterii typu AA wtyk DC przewód 15 cm • Śrubokręt krzyżakowy • Przewód połączeniowy żeńskie / 3-pinowy / 2.54 / 20cm (13 szt.) • Przewód połączeniowy żeńskie / 4-pinowy / 2.54 / 20cm (2 szt.)
Seria ATOROBOT: Mechaniczne ramię robota na podwoziu jezdnym. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą nauczyć się i poznać sposób sterowania mechanicznym ramieniem, dodatkowo sterując i programując jego podstawę jezdną - jest to więc ramię...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Mechaniczne ramię robota na podwoziu jezdnym. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą nauczyć się i poznać sposób sterowania mechanicznym ramieniem, dodatkowo sterując i programując jego podstawę jezdną - jest to więc ramię mechaniczne robota mobilne. Funkcje:
Projekt 3w1: Inteligentny samochód, ramię mechaniczne, mechaniczne ramię robota.
Unikanie przeszkód, śledzenie, zdalne sterowanie na podczerwień i automatyczny transport.
Wysoka wytrzymałość: wysokowydajna podstawa samochodu i metalowe ramię mechaniczne.
Możliwość rozbudowy: rozszerzanie o inne czujniki i moduły.
Wiele elementów sterujących: sterowanie joypadem PS2, pełna automatyka i kontrola aplikacji (system iOS i Android)
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny EDU-POJAZD bazuje na łatwej w obsłudze i elastycznej platformie Arduino . Płytka sterująca jest dostarczana z wtyczką RJ11, dzięki czemu bardzo łatwo jest podłączyć inne moduły czujników za pomocą...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny EDU-POJAZD bazuje na łatwej w obsłudze i elastycznej platformie Arduino. Płytka sterująca jest dostarczana z wtyczką RJ11, dzięki czemu bardzo łatwo jest podłączyć inne moduły czujników za pomocą jednego. Robot jest zaprojektowany do celów edukacyjnych, ma więc metalową konstrukcję - solidną i trwałą. Montaż jest naprawdę prosty, wystarczy 30 minut. Można kodować w języku C programowania Arduino i w języku bloczkowym (platforma blokowa Mixly). Nawet początkujący "programiści", bez doświadczenia w kodowaniu, opanują ten program graficzny. Rozpocznij inspirującą podróż przez świat programowania. Zacznij już teraz!
Funkcje:
Trzy grupy modułów śledzenia linii, w tym do wykrywania czarno-białej linii z większą dokładnością, mogą być również używane do kontroli przed upadkiem.
Moduł ultradźwiękowy służy do wykrywania odległości i przeszkody, omijając przeszkodę z przodu, gdy wykryta odległość jest mniejsza niż określona wartość.
Moduł bezprzewodowy Bluetooth można sparować z urządzeniem Bluetooth w telefonie komórkowym, aby zdalnie sterować Edu-Pojazdem.
Dwa interfejsy serwomechanizmów.
Możliwość korzystania z napięcia zewnętrznego 7 ~ 12V.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot jest programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (Blokowy-Mixly, C Arduino).
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny – Łazik gąsienicowy to uczący się system aplikacji mikrokontrolera oparty na blokach Arduino i Mixly . Zestaw został zaprojektowany specjalnie dla tych, którzy są zainteresowani poznaniem systemu...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Robot edukacyjny – Łazik gąsienicowy to uczący się system aplikacji mikrokontrolera oparty na blokach Arduino i Mixly. Zestaw został zaprojektowany specjalnie dla tych, którzy są zainteresowani poznaniem systemu Arduino i elektroniką.
Funkcje
Wielofunkcyjny: unikanie przeszkód, śledzenie, pilot na podczerwień, sterowanie Bluetooth, śledzenie światła, ultradźwiękowe śledzenie i wyświetlane emotikony twarzy.
Prosty montaż: nie wymaga obwodu lutowniczego, łatwy montaż.
Wysoka wytrzymałość: wspornik ze stopu aluminium, metalowe silniki, wysokiej jakości koła i gąsienice.
Możliwość rozbudowy: rozszerzanie o inne czujniki i moduły do realizacji różnych funkcji według własnej inwencji.
Wiele elementów sterujących: pilot na podczerwień, kontrola aplikacji (system IOS i Android)
Programowanie: kod języka C Arduino IDE oraz kodowanie bloczkowe (blokowe) Mixly.
Parametry techniczne:
Napięcie robocze: 5v
Napięcie wejściowe: 7-12V
Maksymalny prąd wyjściowy: 2A
Maksymalne rozproszenie mocy: 25W (T = 75 ° C)
Prędkość obrotowa silnika: 5V 200 rpm / min
Ultradźwiękowy kąt indukcji: <15 stopni
Odległość wykrywania ultradźwiękowego: 2 cm-400 cm
Odległość zdalnego sterowania na podczerwień: 10 metrów
Odległość zdalnego sterowania Bluetooth: 50 metrów
Seria ATOROBOT: Robot podążający za światłem słonecznym , czyli używając języka inżynierskiego (automatyka) - nadążnym - opiera się na Arduino. Ten zestaw może nie tylko pomóc uczniom nauczyć się programowania, ale także zdobyć wiedzę...
Więcej
>
Seria ATOROBOT: Robot podążający za światłem słonecznym, czyli używając języka inżynierskiego (automatyka) - nadążnym - opiera się na Arduino. Ten zestaw może nie tylko pomóc uczniom nauczyć się programowania, ale także zdobyć wiedzę na temat elektroniki, maszyn, automatyki, a także logiki sterowania i informatyki. Funkcje i zalety
Automatycznie śledzenie światła, odczyt temperatury, wilgotności i natężenia światła, sterowanie przyciskami, wyświetlacz LCD 1602 i ładowanie energią słoneczną;
Łatwy w konstrukcji, można go też prosto zdemontować, bez używania śrub, lutownicy itp.;
Nowatorski styl: płyty akrylowe i miedziane filary; czujniki i moduły połączone z deskami akrylowymi za pomocą gniazd kompatybilnych z systemami najpopularniejszych klocków; Moduły LCD 1602 i panele słoneczne wzbogacają ten zestaw technologicznie;
Wysoka rozbudowa: zachowaj porty IIC, UART, SPI i gniazda Lego oraz rozszerz inne czujniki i moduły;
Programowanie podstawowe: program w języku C z Arduino IDE .
Składa się m.in. z 4 czujników światła otoczenia, 2 serwomechanizmów DOF oraz panelu fotowoltaicznego, mających na celu przekształcanie energii świetlnej w energię elektryczną i zasilanie elementów napędowych. Posiada moduł ładowania smartfona, czujnik temperatury i wilgotności, czujnik światła BH1750, brzęczyk, wyświetlacz LCD1602, moduł przycisku, moduł LED i inne.
W zestawie znajduje się 11 projektów, od prostych po złożone, które prowadzą krok po kroku. Można zacząć od tych podstawowych, takich jak nauka sterowania modułem sygnału lub czujnikiem, lub iść dalej do bardziej złożonych, integrujących większą ilość komponentów. Co więcej, możma również zmienić kod lub połączyć go z innymi czujnikami lub modułami za pomocą części, w tym najpopularniejszych klocków, przeznaczonych do przeprowadzania własnych eksperymentów.
Zestaw L Arduino Uno • Aduino UNO z wlutowanym mikrokontrolerem • Płytka stykowa prototypowa 400 pól • Moduł wyświetlacza LCD 1602 kolor Niebieski ( możliwość podłączenia przez listę kołkową, lub konwerter i2c ) • Konwerter I2C dla...
Więcej
>
Zestaw L Arduino Uno • Aduino UNO z wlutowanym mikrokontrolerem • Płytka stykowa prototypowa 400 pól • Moduł wyświetlacza LCD 1602 kolor Niebieski ( możliwość podłączenia przez listę kołkową, lub konwerter i2c ) • Konwerter I2C dla wyświetlacza LCD 1602 • Przewód USB A/B • Przekaźnik 1-kanałowy • Ultradźwiękowy czujnik odległości HC-SR04 • Zestaw 10 przewodów Żeńsko-Żeńskich • Zestaw 10 przewodów Męsko-Męskich • Buzzer aktywny • Tact Switch duży – 4 szt • Dioda LED Żółta : 5szt • Dioda LED Zielona : 5szt • Dioda LED Niebieska : 5szt • Dioda LED Czerwona : 5szt • Potencjometr 10kOhm : 1szt • Fotorezystor : 2szt • Listwa kołkowa 1x40 • Rezystor 1/4W 1K : 10szt • Rezystor 1/4W 10K : 10szt • Rezystor 1/4W 100K : 10szt • Rezystor 1/4W 220R : 10szt • Wtyk DC 2.1/5.5 ze złączem śrubowym 2 piny : 1szt • Kondensator elektrolityczny 100uF / 16V : 4szt • Złącze męskie DC 2.1/5.5 wtyk z konetorem do baterii 9V : 1szt
Pakiet edukacyjnych klocków konstrukcyjnych do programowania na różnych poziomach dla 6 grup, który świetnie sprawdzi się zarówno w edukacji wczesnoszkolnej jak i podczas zajęć z programowania w klasach 4-8 Szkoły Podstawowej. Cubroid to...
Więcej
>
Pakiet edukacyjnych klocków konstrukcyjnych do programowania na różnych poziomach dla 6 grup, który świetnie sprawdzi się zarówno w edukacji wczesnoszkolnej jak i podczas zajęć z programowania w klasach 4-8 Szkoły Podstawowej. Cubroid to BEZPRZEWODOWY, intuicyjny zestaw KLOCKÓW do PROGRAMOWANIA i budowy robotów i innych konstrukcji opracowany zgodnie z ideą STEAM. Stworzone dla edukacji, do bezpiecznego i łatwego montażu oraz nauki kodowania na wielu poziomach trudności oraz różnych językach. Przyjazna forma klocków wzorowana jest na blokach konstrukcyjnych. Dzięki czemu Cubroid jest kompatybilny z innymi klockami dostępnymi na rynku, m.in. z LEGO®, co umożliwia ich kreatywne łączenie, a także zachęca dzieci do zabawy.
Dzięki siłownikom, czujnikom, sterowaniu i programowaniu wpisują się idealnie w koncepcję STEM i STREAM. Zaplanuj, zbuduj, zaprogramuj, steruj!
Są proste i nowoczesne.
Zestaw zawiera 666 elementów konstrukcyjnych (klocki funkcyjne oraz konstrukcyjne) oraz ćwiczenia z programowania blokowego i Scratch. Klocki funkcyjne są bezprzewodowe (Bluetooth) i programowalne! Każdy klocek funkcyjny posiada osobny włącznik, gniazdo do ładowania oraz przycisk automatycznej pracy. Zarówno klocki funkcyjne jak i konstrukcyjne są kompatybilne z innymi klockami, w tym z LEGO®.
CUBROID programowanie w klasie – pakiet edukacyjny kl. 1-8 (dla 6 grup) spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości
i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – łączy klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami z funkcjonalnością robota edukacyjnego programowanego na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (bloczkowy, Scratch).
Zawartość zestawu:
Programowalne klocki funkcyjne:
Główny – Master Block (6 szt.)
Silnik prądu stałego – DC Motor Block 360⁰ (12 szt.)
Wyświetlacz LED Block matryca 8x8 (64 diody) (6 szt.)
Dźwiękowy (6 szt.)
Czujnik odległości (wykrywa zbliżające się obiekty) (6 szt.)
Czujnik światła i dotyku (6 szt.)
Klocki konstrukcyjne:
Pyramid (36 szt.)
Kostka Cube (180 szt.)
Łącznik (300 szt.)
Koło (12 szt.)
Koło 360⁰ (12 szt.)
Jednostronny (36 szt.)
Dwustronny łączeniowy (48 szt.)
3-pinowy kabel USB (6 szt.)
Ćwiczenia w języku polskim na trzech poziomach: "Misja! Kodowanie! Poziom 1 (4-7 lat)", "Misja! Kodowanie! Poziom 2 (8-10 lat)" i "Misja! Kodowanie! Scratch (10+)" instrukcja oraz sterowniki.
6 kompletów 5 drukowanych obrazkowych kart do programowania blokowego (Poziom 1)
Dostęp do platformy e-learningowej
Pozwala odkrywać świat technologii i zdobywać doświadczenie w kodowaniu. Pomaga uczniom wyrazić swoją kreatywność poprzez zabawę. Klocki można łączyć w dowolne kombinacje, a kodowanie ich jest bardzo proste.
UNIKALNE CECHY CUBROID: 1. Kompatybilny z innymi klockami, w tym z LEGO® do celów kreatywnych, dzięki czemu dzieci mogą być innowacyjne bez ograniczeń 2. Zestaw bloków do programowania jest bezpieczny dla dzieci, bo nie zawiera widocznych linii lub pinów łączących. 3. Wyposażony w siłowniki i czujniki, które działają bez zewnętrznych połączeń. 4. Funkcjonuje poprzez komunikację bezprzewodową, co umożliwia użytkownikom kodowanie w wielu kombinacjach. 5. Możliwość nauki koncepcji STEM i prostego programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek: 4+). 6. Źródło satysfakcji i radości dla dzieci, gdy z powodzeniem budują i obsługują swoje własne roboty.
Cubroid Coding Platform pobierz za darmo z Android Play Store / iOS App Store
Poziom 1. Tryb kodowania Smartphone / Tablet (Codig Cubroid 2) Z aplikacji do kodowania (Coding Cubroid 2 app) każdy może łatwo kodować. Kodowanie odbywa się poprzez wyrównywanie obrazów w sposób przeciągnij i upuść.
Poziom 2. Tylko tryb kodowania Tablet (Advanced Cubroid) Możesz kodować różne ruchy i wartości czujników, jak chcesz, zgodnie z funkcją każdego bloku kodowania. Nie ma ograniczeń do kontrolowania wartości czasu i innych funkcji. Z 7 bloków kodowania, można rozszerzyć swoje programy kodowania.
Poziom 3. Tryb kodowania Scratch 2.0 Platforma kodowania Scratch pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności programowania na następny poziom. Tryb Scratch jest zalecany dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy pracują, aby naprawdę doskonalić swoje umiejętności programowania.
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje...
Więcej
>
SIX Edupająk to sześcionożny robot edukacyjny, który inspiruje zarówno uczniów, jak i nauczycieli do rozwijania umiejętności w zakresie kodowania, programowania i robotyki. Jest interdyscyplinarną pomocą naukową, która integruje uczniów w trakcie nauki szkolnej - nabywają wiedzę indywidualną i uczą się współpracować w grupie w trakcie projektowania pracy robota. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji :-)
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Sześcionożny robot jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą zaprogramować z niestandardowymi ruchami, pozycjami, tańcami...!
Sześć nóg daje temu robotowi większą stabilność i swobodę poruszania się w stosunku do zwykłych robotów. Reprezentuje tzw. grupę robotów kroczących wzorowanych na organizmach żywych. Potrzebuje tylko trzech nóg, aby zachować równowagę podczas stania i może chodzić z zaledwie czterema. Jego pozostałe nogi mogą być w innych pozycjach lub manipulować w tym czasie przedmiotami.
Sześcionożny robot edukacyjny sprawia, że nauka robotyki jest łatwa i przyjemna dla każdego!
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy 180o z modulacją szerokości impulsu PWM (12 szt.)
Kontroler robota EZ-B v4 z wewnętrznym głośnikiem i portami połączeń.
Korpus z dwoma serwomechanizmami, wbudowanym akumulatorem i kamerą.
Karta sieciowa
16 przewodów 3-pinowych żeńskich
1 przewód kamery
Ładowarka
Owijki (6 szt.) do porządkowania przewodów połączeniowych
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami zamiennymi do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią z Roli • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Nasz robot ma wszystkie cechy idealnej pomocy dydaktycznej: - ma przyjazną konstrukcję, - jest łatwy do złożenia (klik,...), - ma elementy, w tym kluczowe (silnik, itp.) o podwyższonej wytrzymałości (ważne w warunkach szkolnych), - ma proste w obsłudze oprogramowanie dla początkujących i zaawansowane dla zaawansowanych, - w razie uszkodzenia lub zgubienia części - można każdą z nich dokupić (!) lub... wydrukować (plastikowe elementy) na drukarce 3D (materiały do pobrania - open source)!
CZY SPOTKANIE Z ROBOTYKĄ PRZYSZŁOŚCI może być przyjemniejsze?
Co to jest serwomechanizm?
Serwomechanizm (lub serwo) to siłownik obrotowy, który pozwala na precyzyjną kontrolę położenia kątowego, prędkości i przyspieszenia. Serwa można znaleźć w wielu miejscach, od zabawek przez elektronikę domową po samochody i samoloty. Serwa pojawiają się również za kulisami w urządzeniach, z których korzystamy na co dzień. Urządzenia elektroniczne, takie jak odtwarzacze DVD, wykorzystują serwomechanizmy do wysuwania lub wsuwania szuflad na płyty. Serwomechanizmy działają jak przeguby do sterowania ruchem robota.
Co to jest AI?
AI (z ang. artificial intelligence) to w języku polskim Sztuczna inteligencja (SI), która umożliwia robotom uczenie się na podstawie doświadczeń (za pomocą algorytmów) i wykonywanie zadań zbliżonych do zachowań ludzkich. Pojęcie AI zapoczątkował w 1956 roku amerykański informatyk John Mccarthy podczas konferencji naukowej w Dartmouth.
Dron Tello EDU to edukacyjny robot do nauki programowania stworzony wprost dla edukacji. Posiada 3 popularne języki programowania: Scratch, Python czy Swift oraz możliwość tworzenia rozbudowanych poleceń sterujących i połączeń danych dzięki ulepszonemu...
Więcej
>
Dron Tello EDU to edukacyjny robot do nauki programowania stworzony wprost dla edukacji. Posiada 3 popularne języki programowania: Scratch, Python czy Swift oraz możliwość tworzenia rozbudowanych poleceń sterujących i połączeń danych dzięki ulepszonemu SDK 2.0 Tello EDU. Sam robot oprócz rozbudowanych interfejsów danych wyposażony został w zaawansowaną technologię kontroli lotu od DJI wraz z elektroniczną stabilizacją obrazu. Dzięki temu dron Tello EDU moze być zaprogramowany w oparciu o sztuczną inteligencję, latać w roju dronów.
Nauka języków programowania takich jak Scratch, Python czy Swift jest dziecinnie prosta • Precyzyjne zawisanie • Wiele trybów lotu • Programowalne formacje roju z wieloma dronami • Pady misji mogą być używane do fajnych funkcji • Zasięg sygnału: 100 metrów • Zasięg transmisji danych: 500 m. • Kompatybilny z zestawami VR • System pozycjonowania wizyjnego • Elektroniczna stabilizacja obrazu W zestawie: • warkot • Akumulator samolotu • 4x para śmigieł • 4x ochrona śmigła • Śmigło narzędzie • 4x kable micro USB • Pad misji • Instrukcja obsługi
Podręcznik zawierające podstawy i szkice dla początkujących programistów, którzy chcą zacząć swoją przygodę z Arduino. Dzięki przejrzystym i konkretnym wskazówkom użytkownik szybko uczy się programowania, unikając błędów wynikających z wadliwego kodu....
Więcej
>
Podręcznik zawierające podstawy i szkice dla początkujących programistów, którzy chcą zacząć swoją przygodę z Arduino. Dzięki przejrzystym i konkretnym wskazówkom użytkownik szybko uczy się programowania, unikając błędów wynikających z wadliwego kodu. Dodatkowo wraz z Arduino dołączone są podstawy języka C, dzięki którym łatwo można przejść do budowy najprzeróżniejszych robotów, sterowników, czujników czy interfejsów do komunikacji z innymi urządzeniami. Arduino jest znakomitym, ciekawym i bardzo przyjemnym sposobem na nauczenie się podstaw elektroniki, informatyki bądź programowania.
W książce znajduje się: • budowa płytki Arduino i przygotowanie środowiska pracy • programowanie Arduino w języku C • korzystanie z pamięci Flash i EEPROM • Arduino w projektach internetu rzeczy • obsługa wyświetlaczy OLED i LED
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny,...
Więcej
>
Robot edukacyjny Shell-e to wyjątkowy robot, którego można samodzielnie wydrukować na drukarce 3D w szkole! Co ważne jak jego bardziej rozbudowani koledzy JD Humanoid i SIX sześcionożny robot edukacyjny, zawiera kamerę, dzięki której uczy się maszynowo funkcji AI – śledzenia i rozpoznawania obiektów. Części do złożenia robota zawierają serwomechanizmy wysokiej jakości oraz kontroler EZ-B IoTiny, do którego podłączany jest głośnik – dzięki któremu Shell-e może do nas mówić.
W zestawie z robotem dostarczany jest gotowy projekt do wydruku na drukarce 3D, który można modyfikować według własnej wyobraźni lub stworzyć kompletnie nowego robota. Taka forma pracy z drukarką 3D i robotyką sprzyja współpracy w grupie, uczy rozwiązywania problemów, ćwiczy zmysł techniczny, a przede wszystkim jest świetną zabawą.
Robot spełnia wymagania programu Laboratoria Przyszłości i może być zakupiony w ramach wyposażenia dodatkowego – robot edukacyjny wraz z akcesoriami programowany na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np. tekstowy, bloczkowy)
Robot edukacyjny Shell-e jest programowalny w języku blokowym i Scratch, a także w innych popularnych językach kodowania (Python, JavaScript). To oznacza, że użytkownicy mogą go zaprogramować z niestandardowymi ruchami, muzyką czy poleceniami. Robot potrafi śledzić obiekty, rozpoznawać mowę, a ponadto wyposażony jest w sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe. Wszystko to mieści się w nieskomplikowanej, przyjaznej i miłej dla oka konstrukcji.
Robot Shell-e porusza się za pomocą dwóch kół napędzanych sterowanym serwomechanizmem. Jego konstrukcja sprawia, że użytkownik przechodzi przez kilka etapów edukacyjnych.
Najpierw zdobywa wiedzę na temat budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów.
Następnie tworzy sam projekt robota lub korzysta z już dostępnego wydruku i dobierając swoją ulubioną kolorystykę drukuje na Drukarce 3D poszczególne elementy.
W kolejnym kroku łączy wszystkie elementy ze sobą i może przystąpić do kalibracji. Stabilna konstrukcja robota pozwala na szybką kalibrację.
Następnie w zależności od wiedzy programistycznej wybiera na platformie Arc język programowania, którego chce się uczyć. Sam robot posiada gotowy kod pozwalający na poruszanie, użycie wybranej muzyki itp.
Zestaw zawiera:
Serwomechanizmy (2 szt.)
Kontroler robota EZ-B IoTiny i portami połączeń.
Moduł głośnika
Moduł kamery z przewodem
Karta sieciowa
Przewód z diodą LED (2 szt.)
Panel bateryjny (6x AA - baterie niedołączone)
Koło (2 szt.)
Oprogramowanie ARC - PC Roboty EZ-Roboty są programowane przy użyciu ARC — wszechstronnego i łatwego w użyciu oprogramowania do robotyki. Intuicyjny interfejs pozwala początkującym odnieść szybki sukces, podczas gdy bardziej doświadczeni użytkownicy mogą programować zaawansowane funkcje, dotyczące sztucznej inteligencji, takie jak rozpoznawanie mowy, czy wizualne śledzenie obiektu – tego typu możliwości, które zwykle można zobaczyć tylko w filmach science fiction. ARC jest używany do nauczania robotyki tysięcy uczniów na całym świecie i jest idealnym wyborem dla nauczycieli, którzy chcą wnieść wysoki poziom zaangażowania do szerokiej gamy lekcji STEM. Minimalne zalecane wymagania dotyczące systemu operacyjnego: Minimum Windows 10, Procesor odpowiednik Intel i5, 4 GB pamięci RAM.
Aplikacja mobilna ARC – Kontroluj i programuj swojego robota EZ-Robot z urządzenia mobilnego, telefonu lub tabletu z systemem Android lub iOS.
Materiał wprowadzający do programowania w RoboScratch i Blockly, tworzenia instrukcji warunkowych i zmiennych, tworzenie pętli
Dostęp do plików z częściami do robota z możliwością ich modyfikacji, które można wydrukować na Drukarce 3D
Funkcje AI robota: • wykrywanie twarzy • śledzenie kolorów za pomocą serwomechanizmów • śledzenie poruszających się kolorów • wykrywanie wielu kolorów • Podążanie za linią • rozpoznawanie obiektów • glify kontrolujące ruch robota • wykrywanie glifów i rzeczywistości rozszerzonej • wykrywanie kodu QR • rozpoznawanie emocji • rozpoznawanie mowy • poruszania • gotowe wbudowane programy
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 2 szt., Do złożonego zamówienia...
Więcej
>
Oferta wyłącznie dla placówek oświatowych! Pakiet zawiera produkt ze stawką VAT 0%: Drukarka 3D MakerBot Sketch, 2 szt., Do złożonego zamówienia należy przesłać Zamówienie VAT 0%
Pracownia Robotyki i Druku 3D w klasie to idealny zestaw do Laboratorium Przyszłości, zawierający niezbędne akcesoria do budowania i programowania robotów w różnych językach. W zestawie znajdują się dwie Drukarki 3D Makerbot Sketch z niezbędnym pakietem edukacyjnym, opracowaniem i wsparciem dla nauczycieli, gotowe projekty do wydruku 6 robotów Shell-e, zestaw dodatkowych serw i elementów, a także robot JD Humanoid, którego budowa wzorowana jest na prawdziwych robotach humanoidalnych!
Pracownia robotyki (AI) zapewnia naukę na różnych poziomach edukacyjnych: 1 zdobycie niezbędnej wiedzy dotyczącej budowy robotów, funkcji poszczególnych mechanizmów i serw, ich prawidłowego łączenia, dobierania odpowiednich narzędzi do pracy z elektroniką. 2 Kolejny etap to tworzenie robota w oparciu o gotowy projekt do wydrukowania na drukarkach 3D Makerbot Sketch, który następnie można modyfikować za pomocą długopisów 3D z filamentem PLA. 3 Nauka programowania w jednym z wybranych języków: blokowym i Scratch, a także Python, JavaScript.
Po opanowaniu podstaw robotyki uczniowie mogą rozbudowywać robota Shell-e korzystając z dodatkowych serw i elementów, a także zbudować swojego pierwszego robota humanoidalnego. Robota JD sam w sobie stanowi niesamowity projekt, dając szereg możliwości programistycznych, a jego budowa i funkcjonalność wzorowana jest na pełnowymiarowych robotach humanoidalnych. Do Robota JD można drukować części zamienne na drukarce 3D lub modyfikować je, aby pasowały do nowego projektu robota.
Razem z robotami w zestawie znajdują się dwie drukarki 3D MakerBot Sketch, które zapewniają bezpieczną pracę nawet najmłodszych uczniów dzięki zamykanej komorze roboczej. Urządzenie jest ciche i zawiera filtry cząsteczek stałych dzięki czemu z powodzeniem może być instalowana w klasie. Dostęp do platformy MakerBot Cloud™, bazy gotowych modeli, scenariuszy, autorskiego podręcznika „Druk 3D w klasie”, a także szkolenie startowe online dla nauczycieli zapewnia kompleksowe wsparcie na początku nauki. Długopisy 3D PLA będące w zestawie zasilane powerbankami pozwalają na modyfikację i dodatkowe ozdabianie wydrukowanych modeli 3D.
Drukarka 3D spełnia wymagania techniczne projektu Laboratoria Przyszłości!
Nowoczesne technologie takie jak druk 3D wspierają kreatywność, logiczne myślenie i są świetnym sposobem na naukę poprzez zabawę. Drukarka 3D w szkole służy do ćwiczenia umiejętności technicznych i promowania nauk ścisłych, a także do doskonalenia umiejętności pracy w grupie.
Specyfikacja techniczna
Obszar roboczy: 150 x 150 x 150 mm Materiały: PLA, TOUGH PLA Oprogramowanie: MakerBot Print, MakerBot Mobile Wysokość warstwy: 100-400 mikronów Wymiary: 433,4mm x 423,1 x 365,0mm Waga: 11.8kg
0% VAT dla Szkół! Aby skorzystać z oferty 0% VAT dla szkół do zamówienia należy dołączyć wypełnione przez Organ prowadzący zaświadczenie. (przed zlożeniem zamówienia poproś o wzór zaświadczenia pisząc do nas na adres handlowy@jangar.pl) Zgodnie z „Ustawą o podatku od towarów i usług” z dnia 11.03.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26.
Pracownia robotyki (AI) i druku 3D w klasie – skład:
• Robot edukacyjny JD Humanoid wraz z akcesoriami • 6 kompletów elementów do budowy Robota edukacyjnego Shell-e – druk 3D w klasie • Zestaw dodatkowych serw i mechanizmów do rozbudowy robotów • Długopisy 3D PEN PRO – zestaw grupowy o Długopisy 3D PEN - 6 szt. o Powerbank – 6 szt. (pojemność 20 000 mAh, akumulator: Polimerowo-litowy 5V/3A, port wejścia/wyjścia USB-C 15 W, czas pracy ok. 6-7 h) o Zasilacze (6 szt.) do Długopisu 3D i powerbanku z kablem USB o Stojak do długopisu 3D - 6 szt. o Przykładowe szablony z kształtami o Instrukcja w języku polskim o Poręczna walizka zamykana na kluczyk ułatwiająca przechowywanie o filament biodegradowalny (PLA 1,75 mm) 60 g • 2 × Drukarka 3D MakerBot Sketch o Gwarancja 24 miesięcy o Instrukcja obsługi i interfejs drukarki w języku polskim o Drukowany egzemplarz podręcznika "Druk 3D w klasie" o Baza modeli 3D o Dostęp do autorskiego podręcznika i kursu Druk 3D w klasie o Szkolenie startowe online dla nauczycieli o Dedykowane, bardzo intuicyjne oprogramowanie MakerBot Print i aplikacja na urządzenia mobilne o Dostęp do platformy MakerBot Cloud™, autorskiego podręcznika i kursu Druk 3D w klasie o 10kg szpula biodegradowalnego filamentu MakerBot PLA o 4 × stolik roboczy; 2 × szpachelka; 2 × cążki do podpór o wsparcie techniczne na 5 Lat + autoryzowany serwis na terenie Polski o Wbudowany filtr cząstek gwarantuje czyste powietrze w klasie
Ponad 600 certyfikowanych scenariuszy lekcji Baza modeli 3D – gotowe modele 3D dedykowane dla szkół, podzielone kategoriami według przedmiotów Wsparcie techniczne na 5 Lat + autoryzowany serwis na terenie Polski!
CenaCena:30 500,00 zł
Roboty edukacyjne
Roboty edukacyjne to interesujące uczniów pomoce dydaktyczne, a w przypadku najmłodszych uczniów ciekawe, zabawki dydaktyczne, które pozwalają zarówno starszym, jak i tym najmłodszym nie tylko szybciej przyswajać wiedzę, ale również odkrywać świat, a także rozwijać swoje umiejętności i pasje. Dzięki takim robotom dziecko lub uczeń może poznawać podstawy typowych nauk ścisłych, np. robotyki lub też programowania, które z pewnością przydadzą mu się w przyszłości. Roboty edukacyjne są interdyscyplinarnymi pomocami i zabawkami, które świetnie integrują dzieci podczas zajęć. Pomagają zdobywać wiedzę w sposób indywidualny, ale również uczą pracy w grupie.
Zabawki edukacyjne
W naszym asortymencie znajdują się roboty przeznaczone zarówno dla uczniów klas podstawowych, jak i dla przedszkoli. Roboty wykonane zostały z wysokojakościowych materiałów, są kolorowe i łatwe w obsłudze. Dzieci mogą nie tylko samodzielnie nimi sterować, ale również podglądać ich ruch. Stanowią idealne urozmaicenie lekcji teoretycznych. Sprzedajemy, między innymi roboty: JD Humanoid, Cubroid, Atorobot, Robot Six Edupająk i wiele innych.
Zapraszamy serdecznie placówki edukacyjne do skorzystania z naszej szerokiej oferty.